AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Als ik vanavond bestel kan het dan zaterdag nog geleverd worden of moet ik het vandaag al overdag bestellen?

Wij versturen uw bestelling alleen op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag,VOOR 15:00 BESTELD (MA-DO), MORGEN IN HUIS

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.624
Als ik vanavond bestel kan het dan zaterdag nog geleverd worden of moet ik het vandaag al overdag bestellen?

Wij versturen uw bestelling alleen op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag,VOOR 15:00 BESTELD (MA-DO), MORGEN IN HUIS

Het klopt wat nick zegt. Echter, je kunt het vandaag voor 15:00 bestellen en bv laten bezorgen op een ophaalpunt. Haal je het zaterdag op, het is dan ook bevroren. PostNL punten bij jou in de buurt kun je hier bekijken: [Link niet meer beschikbaar]

Haha thanks stom niet aangedacht,

kijk uit naar mn bsetelling !! :)
Gister vriezer speciaal voor ontdooid haha

:thumbs: top!

Oke even overheen gekeken. Als het dan op een vrijdag wordt bezorgd en er is niemand thuis wordt het dan bij de buren geleverd of proberen ze het de dag erna dan?

In de FAQ staan ook nog oude dingen (zoals dat het niet kan worden opgehaald bij mm zelf)

Het klopt wat nick zegt. Echter, je kunt het vandaag voor 15:00 bestellen en bv laten bezorgen op een ophaalpunt. Haal je het zaterdag op, het is dan ook bevroren. PostNL punten bij jou in de buurt kun je hier bekijken: [Link niet meer beschikbaar]

:thumbs: top!

Ja dat is alleen niet handig met zo'n grote doos. Heb dit weekend geen auto namelijk.

• #6.627
Oke even overheen gekeken. Als het dan op een vrijdag wordt bezorgd en er is niemand thuis wordt het dan bij de buren geleverd of proberen ze het de dag erna dan?

In de FAQ staan ook nog oude dingen (zoals dat het niet kan worden opgehaald bij mm zelf)

Ja dat is alleen niet handig met zo'n grote doos. Heb dit weekend geen auto namelijk.

Wanneer je het vandaag laat sturen, vrijdag ontvangen, en je mist de Postbode, dan zal hij het bij je buren proberen. Zijn die ook niet thuis, dan neemt hij het mee terug voor een 2de afleverpoging op zaterdag. Als je, nadat je de postbode gemist hebt op vrijdag, voor 22:00 naar je track&trace link gaat, kan je zorgen dat het zaterdag voor de zekerheid als nog bij een PostNL punt ligt, of je zorgt dat je 100% thuis bent op zaterdag. Je kunt in de opmerking van je bestelling neerzetten: ''Schrijf op doos: indien niet thuis, graag bij buren leveren''. Ondanks dat dit wel de standaard procedure van de postbode is geeft hem dit denk ik wel een extra boost. Bedankt voor de FAQ fout! Heb het zojuist gewijzigd.

Wanneer je het vandaag laat sturen, vrijdag ontvangen, en je mist de Postbode, dan zal hij het bij je buren proberen. Zijn die ook niet thuis, dan neemt hij het mee terug voor een 2de afleverpoging op zaterdag. Als je, nadat je de postbode gemist hebt op vrijdag, voor 22:00 naar je track&trace link gaat, kan je zorgen dat het zaterdag voor de zekerheid als nog bij een PostNL punt ligt, of je zorgt dat je 100% thuis bent op zaterdag. Je kunt in de opmerking van je bestelling neerzetten: ''Schrijf op doos: indien niet thuis, graag bij buren leveren''. Ondanks dat dit wel de standaard procedure van de postbode is geeft hem dit denk ik wel een extra boost. Bedankt voor de FAQ fout! Heb het zojuist gewijzigd.

Oke bedankt. Heb bestelling geplaatst. Kippendijen ook eens proberen.

Scoob,
Ik mis mijn low fat hamburger (150g) sample bij mijn bestelling, zat niet in de doos. (Factuur #100015722 voor Bestelling #100028263)
En ik had 30g te veel zalmsnippers kwam ik net achter bij het preppen :D

Weer besteld! 100028571

• #6.631
Oke bedankt. Heb bestelling geplaatst. Kippendijen ook eens proberen.

:thumbs:

Scoob,
Ik mis mijn low fat hamburger (150g) sample bij mijn bestelling, zat niet in de doos. (Factuur #100015722 voor Bestelling #100028263)
En ik had 30g te veel zalmsnippers kwam ik net achter bij het preppen :D

Die 30gr is je gegund hoor ;)! Excuus voor de burger sample. Ik stuur je even een PM om het op te lossen.

Heb er even bij gepakt, mooie gevarieerde bestelling, bedankt! Leuk dat je 1 van de puree's gaat proberen.

Bestelling binnen thanks!
heb je miss nog tips voor het klaar maken van de kippen dij? Ben geen ster kok haha :P

• #6.634
Had de vorige keer ook broccolipuree erbij, is prima bevallen! Daarom nu maar weer

Top!

Bestelling binnen thanks!
heb je miss nog tips voor het klaar maken van de kippen dij? Ben geen ster kok haha :P

Mooi! In een pakje van 200gr zitten 2 lappen van 100gr. Op middelmatig tot hoog vuur de lap uitleggen in de pan en een paar keer omdraaien tot je zeker weet dat er geen rauw stukje is. Snijden doe ik na bereiding op mijn bord zelf of je laat ze heel. Of tijdens het bakken duw je het met twee spatels in stukjes. De kippendijen zijn zo mals, kleine kans dat je het verpest / mis gaat.

We hebben wel al een keer mooie kwaliteit koolvis en kabeljauw in onze handen gehad, maar de prijs inkoop de verkoopprijs in de supermarkt, dat werkt niet. Ik heb nog een contact persoon waar ik goede hoop mee heb dat we deze twee vissen kunnen introduceren. Echter zijn we tot eind dit jaar vol met nieuwe producten, er komt heel wat moois aan. Vis laat daarom op zich wachten. Wel hebben we net gerookte zalm geïntroduceerd voor de geïnteresseerden! Thnx voor de mond tot mond reclame Guido :thumbs:!
Gerookte zalm van Klaas Puul :D

We hebben wel al een keer mooie kwaliteit koolvis en kabeljauw in onze handen gehad, maar de prijs inkoop de verkoopprijs in de supermarkt, dat werkt niet. Ik heb nog een contact persoon waar ik goede hoop mee heb dat we deze twee vissen kunnen introduceren. Echter zijn we tot eind dit jaar vol met nieuwe producten, er komt heel wat moois aan. Vis laat daarom op zich wachten. Wel hebben we net gerookte zalm geïntroduceerd voor de geïnteresseerden! Thnx voor de mond tot mond reclame Guido :thumbs:!

Goedkoper dan in de supermarkt, maar een voorraadje inslaan over twee weken:o

Weer wat dingen (vleeeessssss) besteld:100028633

• #6.638
Gerookte zalm van Klaas Puul :D
/
Jup :) Klaas Puul staat wel bekend om zijn kwaliteit. Zijn tot nu toe erg tevreden over de gerookte zalm snippers die wij gegeten hebben en met de reacties tot nu toe.

Goedkoper dan in de supermarkt, maar een voorraadje inslaan over twee weken:o

Klopt! We verkopen gerookt voor een rauwe zalm prijs. Hopelijk kunnen mensen het nu wat makkelijker (qua geld prijs) in hun dieet stoppen. Of gewoon voor de lekker tussendoor.

Weer wat dingen (vleeeessssss) besteld:100028633

Zie het :thumbs: bedankt voor je bestelling! Voor de misschien wel 4 lekkerste producten gegaan zie ik :D.

Weet niet of het normaal is maar bij de rauwe kipblokjes verpakkingen zijn er een aantal al open. Het dichtmaken van de zakjes lijkt niet helemaal geweldig te zijn gegaan denk ik. Product is verder wel in orde.

Vandaag ook de kippendijen geprobeerd en is inderdaad heerlijk mals.

Terug
Naar boven