XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Zo net weer een bestelling gedaan, oa de gerookte zalm, biefstukken, burgers en meatballs.

Dat wordt weer smullen :meal:

Hoe werkt dat met die rijst, bijv meal van 60g ongekookte rijst hoeveel bevroren rijst is dat dan om die gewenste hoeveelheid te hebben?
Twijfel die om bij mij bestelling te doen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.664
Zo net weer een bestelling gedaan, oa de gerookte zalm, biefstukken, burgers en meatballs.

Dat wordt weer smullen :meal:

Bedankt voor je bestelling :)! Leuk dat je voor de nieuwe zalm gaat.

:thumbs: top!

Hoe werkt dat met die rijst, bijv meal van 60g ongekookte rijst hoeveel bevroren rijst is dat dan om die gewenste hoeveelheid te hebben?
Twijfel die om bij mij bestelling te doen

Bij de pure rijst zakken (bv basmati) is het 2.5x. Dus 100gr ongekookt = 250gr gekookt. Altijd stabiel gezien de kooktijd, temperatuur etc stabiel in de fabrieksmachines. De 2.5x kun je zelf afleiding door het aantal kcal van jouw 80gr ongekookt te vergelijken met hoeveel gr je nodig hebt die kcal te bereiken met onze gekookte rijst. Dit kun je gebruiken bij de hawaii en wok rijstmix. Daar is rijst gemixt met groente, extra gemak!

Laatst bewerkt:
So far so good!
Beef jerky is echt niet mijn ding, maar ik had het nog nooit gehad dus wilde het wel ff proberen.
Bolero kiwi bevalt me prima, rest van de smaken nog niet geprobeerd.
Bosvruchtenmix is denk ik vooral lekker als je het echt ergens voor gebruikt, vond het zelf niet fantastisch om zo te eten.
Beef balls waren gewoon koud uit de verpakking wel oke, maar denk in een maaltijd nog veel lekkerder.
Gezouten kipblokjes waren heel mals, zo uit de verpakking weg zitten kanen. Wel even wennen aan de structuur van gekookte kip aangezien ik het normaal altijd bak.
Kipfiletburger is ook wel een blijvertje.
Chicken balls en de mexico mix en de zoete aardappel (nog wel even gekruid en in de oven gegooid) vormden zojuist een heerlijke maaltijd!

Ben erg benieuwd naar de rest en jullie hebben er sowieso een vaste klant bij!

Klein detail wat me zojuist opviel; op de site bij de samples staat bij de checken meat-balls "1kg" in de titel, ik gok gekopieerd vanuit de standaard productpagina, maar dan kunnen jullie het misschien ff veranderen!

• #6.666
So far so good!
Beef jerky is echt niet mijn ding, maar ik had het nog nooit gehad dus wilde het wel ff proberen.
Bolero kiwi bevalt me prima, rest van de smaken nog niet geprobeerd.
Bosvruchtenmix is denk ik vooral lekker als je het echt ergens voor gebruikt, vond het zelf niet fantastisch om zo te eten.
Beef balls waren gewoon koud uit de verpakking wel oke, maar denk in een maaltijd nog veel lekkerder.
Gezouten kipblokjes waren heel mals, zo uit de verpakking weg zitten kanen. Wel even wennen aan de structuur van gekookte kip aangezien ik het normaal altijd bak.
Kipfiletburger is ook wel een blijvertje.
Chicken balls en de mexico mix en de zoete aardappel (nog wel even gekruid en in de oven gegooid) vormden zojuist een heerlijke maaltijd!

Ben erg benieuwd naar de rest en jullie hebben er sowieso een vaste klant bij!

Klein detail wat me zojuist opviel; op de site bij de samples staat bij de checken meat-balls "1kg" in de titel, ik gok gekopieerd vanuit de standaard productpagina, maar dan kunnen jullie het misschien ff veranderen!

Bedankt voor je de uitgebreide review van je eerste bestelling, gewaardeerd :)! Ik heb de fout eruit gehaald, was mij nog niet opgevallen dus --> :thumbs:. Leuk dat je vaste klant bent geworden :meal:.

Net weer een bestelling gedaan :) 100029178

Wat wel irritant is dat als je iets toevoegt aan de winkel wagen je naar de bovenkant van de pagina vliegt en dan vervolgens weer naar benden moet scrollen om te zoeken waar je was. Bestellen vanuit verschillende tabbladen werkt ook niet. Normaal zou ik elk product openen in een nieuw tabblad en dan kan je makkelijk en snel producten toevoegen.

• #6.668
Net weer een bestelling gedaan :) 100029178

Wat wel irritant is dat als je iets toevoegt aan de winkel wagen je naar de bovenkant van de pagina vliegt en dan vervolgens weer naar benden moet scrollen om te zoeken waar je was. Bestellen vanuit verschillende tabbladen werkt ook niet. Normaal zou ik elk product openen in een nieuw tabblad en dan kan je makkelijk en snel producten toevoegen.

Wauw, mooie bestelling, bedankt! Ik begrijp inderdaad je punt als je zoveel producten in je winkelmand doet. Thnx voor de tip, we gaan er naar kijken.

• #6.669
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cool Bear Give-Away !
Vanaf nu is Cool Bear (aanmaaklimonade zonder kcal) bij Muscle Meat verkrijgbaar! Cool Bear heeft als kenmerk 100% natuurlijke ingrediënten: Stevia, géén kleurstoffen en kunstmatige toevoegingen. http://musclemeat.nl/cool-bear

Om dit te vieren mogen wij van Cool Bear 5 pakketten weggeven met alle 5 de smaken, goed voor maar liefst 35 liter suikervrije stevia limonade!

1. Tag iemand op onze Facebook Pagina https://www.facebook.com/musclemeatNL:waarvan jij vindt dat zij Cool Bear verdienen. Je doet zelf ook mee!
  2. Wij kiezen vijf willekeurige winnaars uit de getagde personen.
  3. De 5 winnaars worden aanstaande donderdag bekend gemaakt en ontvangen alle 5 de smaken van Cool Bear!

Gister al iemand getagd! Wat ben ik benieuwd naar deze limonade. Eerste keer dat ik mee doe met een winactie op Facebook. :D

Ik zie de gerookte zalmsnippers. Deze zijn verpakt per 500 gram, is het ook mogelijk om 250gram uit het pakket te halen of zit het echt vast aan elkaar?

• #6.672
Gister al iemand getagd! Wat ben ik benieuwd naar deze limonade. Eerste keer dat ik mee doe met een winactie op Facebook. :D

Top :thumbs: wie weet win je! In ieder geval meer kans in deze loterij dan een bekend lot :D

Ik zie de gerookte zalmsnippers. Deze zijn verpakt per 500 gram, is het ook mogelijk om 250gram uit het pakket te halen of zit het echt vast aan elkaar?

Vast aan elkaar. Het blijft vier dagen goed na ontdooien. Dus bv 125gr per dag of indien gewenst meer. Dit product eet ontzettend makkelijk weg. Ik eet het op het moment 125gr na een maaltijd om extra kcal + eiwit + goede vetten binnen te krijgen.

Top :thumbs: wie weet win je! In ieder geval meer kans in deze loterij dan een bekend lot :D

Vast aan elkaar. Het blijft vier dagen goed na ontdooien. Dus bv 125gr per dag of indien gewenst meer. Dit product eet ontzettend makkelijk weg. Ik eet het op het moment 125gr na een maaltijd om extra kcal + eiwit + goede vetten binnen te krijgen.
Hmm, moet ik even kijken of dat handig is.

Ik zou nog even terugkomen op de zalm en ik heb ook wat andere nieuwe producten voor het eerst gehad.

Zalmsnippers: erg lekker zoals je van die fabrikant zou verwachten. Er zaten alleen wel een paar hardere (drogere) stukken in. Kon er bijvoorbeeld een reep uithalen die waarschijnlijk aan de buitenkant had gezeten van de vis? Heb het los gegeten en in een meal verwerkt, erg lekker. Zal de andere halve kg ook binnenkort aanbreken en laten weten mocht het daar anders zijn. Al met al zou ik het nog een keer kopen alleen al om de prijs maar niet meer dan 1 of 2 kg, meer voor de afwisseling.

Chicken balls: net zoals de burger knap dat het zo mals is met zon mager product. Ben niet helemaal wild van de kruiden maar dat vind ik ook van die van de slager bijv.

Low fat burger is het recept volgens mij verandert? Veel lekkerder dan ik me kan herinneren (juicier). Kan zomaar de standaard voor me worden als ik geen zin heb om gehakt te kneden.

Verder fan van slimpie geworden en vanwege een nieuwe, drukke baan is het fantastisch om s'ochtends een meal uit een pakje kip en een paar zakken (zoete aardappel puree/rijst en brocolli puree) samen te stellen in 1 minuut. Mooi spul.

Ook meegedaan aan de Cool Bear actie op facebook! Hopelijk win ik eindelijk eens, ben er erg benieuwd naar!

Zojuist weer een bestelling geplaatst 100029351.

Weet niet of het gelezen wordt dus daarom nogmaals of er samples komen van de groenteburger? Vind 20 burgers iets te veel om zomaar te bestellen. Niet zozeer vanwege de prijs maar ik vind eten weggooien niet nodig.

• #6.678
Ik zou nog even terugkomen op de zalm en ik heb ook wat andere nieuwe producten voor het eerst gehad.

Zalmsnippers: erg lekker zoals je van die fabrikant zou verwachten. Er zaten alleen wel een paar hardere (drogere) stukken in. Kon er bijvoorbeeld een reep uithalen die waarschijnlijk aan de buitenkant had gezeten van de vis? Heb het los gegeten en in een meal verwerkt, erg lekker. Zal de andere halve kg ook binnenkort aanbreken en laten weten mocht het daar anders zijn. Al met al zou ik het nog een keer kopen alleen al om de prijs maar niet meer dan 1 of 2 kg, meer voor de afwisseling.

Chicken balls: net zoals de burger knap dat het zo mals is met zon mager product. Ben niet helemaal wild van de kruiden maar dat vind ik ook van die van de slager bijv.

Low fat burger is het recept volgens mij verandert? Veel lekkerder dan ik me kan herinneren (juicier). Kan zomaar de standaard voor me worden als ik geen zin heb om gehakt te kneden.

Verder fan van slimpie geworden en vanwege een nieuwe, drukke baan is het fantastisch om s'ochtends een meal uit een pakje kip en een paar zakken (zoete aardappel puree/rijst en brocolli puree) samen te stellen in 1 minuut. Mooi spul.

Thnx voor de mooie uitgebreide review Johan, gewaardeerd! Leuk te lezen dat de zoete aardappel puree goed gaat. Ben er zelf ook enorm fan van. Recept is niet veranderd, maar we gaan misschien we een Low Fat V2 uitbrengen, andere kruiden etc. Zijn ermee aan het experimenteren. Hard stukje ben ik nog niet tegen gekomen maar bedankt voor de feedback, wil alles weten. Heb je beide kruiden al geprobeerd van de chickenballs? Al verschillen ze niet gigantisch veel van elkaar, beide hebben iets Indonesisch.

Ook meegedaan aan de Cool Bear actie op facebook! Hopelijk win ik eindelijk eens, ben er erg benieuwd naar!

Wie weet :D En als je het met pech niet wint: zeker een aanrader bij je volgende bestellng!

Zojuist weer een bestelling geplaatst 100029351.

Weet niet of het gelezen wordt dus daarom nogmaals of er samples komen van de groenteburger? Vind 20 burgers iets te veel om zomaar te bestellen. Niet zozeer vanwege de prijs maar ik vind eten weggooien niet nodig.

Thnx voor je order :) ziet er goed uit, van alles wat. Er komen geen samples van dit product, maar ik begrijp je punt. Echter vind ik dit product zelf zo lekker (eet het soms in combinatie met de gemarineerde biefstuk) dat ik je eigenlijk een ''niet lekker, geld terug'' garantie wil geven, maar dat kan ik helaas niet maken :).

Toch maar een pakje besteld, ben benieuwd naar de smaak.

Goede beslissing wwe. We krijgen goede feedback terug van dit product, zeker het proberen waard. Bedankt voor je bestelling!

Die Thaise kipblokjes :bow:

Zojuist weer een mooie bestelling gedaan.
Wil je even kijken naar de opmerking? :D
Uw ordernummer is: 100029450

Terug
Naar boven