MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.641
Weet niet of het normaal is maar bij de rauwe kipblokjes verpakkingen zijn er een aantal al open. Het dichtmaken van de zakjes lijkt niet helemaal geweldig te zijn gegaan denk ik. Product is verder wel in orde.

Vandaag ook de kippendijen geprobeerd en is inderdaad heerlijk mals.

Fijn dat de twee producten zelf goed zijn, dat is gelukkig het belangrijkst. Excuus voor de verpakking. We zijn er van op de hoogte en is een tijdje geleden in dit topic gemeld. De leverancier zijn seal machine was een week stuk. Ze hebben toen een leen apparaat gekregen, maar deze bleek niet goed te werken kwamen we achter door feedback zoals die van jou. Ze gaan we gesealed weg bij ons (kijken we na om deze reden bij het inpakken), maar de seal is de zwak en kan los laten. Het product blijft wel strak in de verpakking zitten als het los schiet en het product is bevroren. Daardoor maakt het gelukkig niet veel uit, maar het is niet de bedoeling. Deze batch is zo goed als op en de nieuwe batch is goed gesealed.

Ben via dit topic bij jullie terecht gekomen dus dacht laat hier even weten wat ik er van vond. Had het volgende besteld:
  • K&K kipblokjes Lemon Curry
  • K&K kipblokjes Thai
  • K&K kipblokjes Moroccan
  • Runderkogelbiefstukken
  • Bolero smaken Pear en Ice Tea Lemon
Mijn ouders vonden het een raar idee om online en BEVROREN!!!!!! vlees te bestellen, dat is toch niet vers bla bla bla. Na de biefstuk geproefd te hebben zijn ze helemaal om haha! Kipblokjes zijn lekker makkelijk, ben veel minder tijd kwijt om mijn meals te preppen en ze zijn lekker mals. De smaak van de Thai en vooral Moroccan vond ik minder, vond vooral de Moroccan weinig smaak hebben en te zoutig, deze zal ik volgende keer niet meer bestellen. Vond vooral de Lemon Curry heel erg lekker en neem die samen met andere smaken K&K kip en de biefstuk de volgende bestelling weer. Had in plaats van de Ice Tea Lemon gewoon Lemon (geen Ice Tea dus) gekregen, niet heel erg want hij smaakte net als de Pear erg lekker. Nog een kleine opmerking, soms als ik de blokjes in water liet ontdooien kwam er water in de verpakking, niet helemaal vacuum dus maar lees dat dit al is opgelost.

Zal zeker vaker bestellen en kan het iedereen aanraden :)

• #6.644
Ben via dit topic bij jullie terecht gekomen dus dacht laat hier even weten wat ik er van vond. Had het volgende besteld:
  • K&K kipblokjes Lemon Curry
  • K&K kipblokjes Thai
  • K&K kipblokjes Moroccan
  • Runderkogelbiefstukken
  • Bolero smaken Pear en Ice Tea Lemon
Mijn ouders vonden het een raar idee om online en BEVROREN!!!!!! vlees te bestellen, dat is toch niet vers bla bla bla. Na de biefstuk geproefd te hebben zijn ze helemaal om haha! Kipblokjes zijn lekker makkelijk, ben veel minder tijd kwijt om mijn meals te preppen en ze zijn lekker mals. De smaak van de Thai en vooral Moroccan vond ik minder, vond vooral de Moroccan weinig smaak hebben en te zoutig, deze zal ik volgende keer niet meer bestellen. Vond vooral de Lemon Curry heel erg lekker en neem die samen met andere smaken K&K kip en de biefstuk de volgende bestelling weer. Had in plaats van de Ice Tea Lemon gewoon Lemon (geen Ice Tea dus) gekregen, niet heel erg want hij smaakte net als de Pear erg lekker. Nog een kleine opmerking, soms als ik de blokjes in water liet ontdooien kwam er water in de verpakking, niet helemaal vacuum dus maar lees dat dit al is opgelost.

Zal zeker vaker bestellen en kan het iedereen aanraden :)

Bedankt voor de uitgebreide review Real_mat! Sinds het begin van de kipblokjes merken we dat de kruiden erg op persoonlijke smaak terecht komen. De ene vindt Toscaans weer niks maar Moroccan weer wel. Er is geen logica in te vinden! Mijn advies is via de sample pagina (als je smaken wilt proberen) 1 pakje mee te nemen in de winkelmand, voor de test. Mooi van de runderkogelbiefstukken @ Ierse Angus. De gemarineerde versie is ook zeker aan te raden (4 smaken). Dit zijn de zelfde biefstukken maar in blokjes gesneden en op smaak gebracht voor maar 50cent extra per kg. Als ik zo vrij mag zijn: de favorite hier bij Muscle Meat is ananas van Bolero, zeker een keer proberen!

''BEVROREN!!!!!! vlees te bestellen, dat is toch niet vers bla bla bla.'' Maar weinig mensen weten dat het merendeel van het vlees in de supermarkt bevroren geleverd wordt, ontdooit wordt achterin en als vers in de winkel gelegd wordt. Het merendeel is immers buitenlands vlees.

Laatst bewerkt:
Net m'n eerste bestelling geplaatst #100028815
Heb nu al zin in morgen :meal: En succes voor de orderpicker aangezien ik bijna allemaal samples heb, haha

• #6.646
Net m'n eerste bestelling geplaatst #100028815
Heb nu al zin in morgen :meal: En succes voor de orderpicker aangezien ik bijna allemaal samples heb, haha

42 verschillende producten zie ik in je factuur haha :D. De order picker van deze bestelling is onze Yvette. Ik liet haar het net zien en ze deed

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus dat komt wel goed ;). In ieder geval welkom bij M.M. en bedankt voor je eerste bestelling!

42 verschillende producten zie ik in je factuur haha :D. De order picker van deze bestelling is onze Yvette. Ik liet haar het net zien en ze deed

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus dat komt wel goed ;). In ieder geval welkom bij M.M. en bedankt voor je eerste bestelling!
Haha awesome! Ik kijk er naar uit!

Net men bestelling (#100028659) binnen gekregen en zoals altijd weer dik in orde! Ook al was de actie voorbij zat er alsnog een mini flesje tabasco bij! Bedankt jongens!

• #6.649
Net men bestelling (#100028659) binnen gekregen en zoals altijd weer dik in orde! Ook al was de actie voorbij zat er alsnog een mini flesje tabasco bij! Bedankt jongens!

We hadden er nog een paar over dus zijn er nog even mee door gegaan tot alles op was en dat was vandaag :)! Fijn dat alles in orde is en thnx voor je order!

De laatse keer heb ik de champignons mee besteld, maar dat vind ik niet echt een succes.
Er komt echt extreem veel vocht uit bij het opwarmen.
Eerst ontdooien werkt ook niet, dan heb je echt een schaal vol water.
Is hier toevallig een andere manier voor?

Ook vind ik dat er bij de rauwe kip Argentina erg veel wit 'vlies 'opzit.
Waarschijnlijk verdwijnt dat bij het bakken, maar ik heb het liever schoner.

Haha nou Yvette heeft deze challenge gewonnen hoor, bestelling goed ontvangen en helemaal compleet! Bedankt!

• #6.652
De laatse keer heb ik de champignons mee besteld, maar dat vind ik niet echt een succes.
Er komt echt extreem veel vocht uit bij het opwarmen.
Eerst ontdooien werkt ook niet, dan heb je echt een schaal vol water.
Is hier toevallig een andere manier voor?

Ook vind ik dat er bij de rauwe kip Argentina erg veel wit 'vlies 'opzit.
Waarschijnlijk verdwijnt dat bij het bakken, maar ik heb het liever schoner.

Bedankt voor de feedback!

Champignons zijn letterlijk sponsen. Ze bestaan voor 93% uit water. Ik heb helaas weinig ervaring met product, alleen toen we het introduceerde maar dat is lang geleden. Voor een betere manier kom ik nog even bij je terug via een collega die het vaker eet, maar door die 93% ligt het helaas ook een stuk aan de natuur.

Een vlies? Ben je al halverwege de zak of merkte je het bij de eerste kipfilet alleen? Indien eerste kijk het nog even aan en report terug. Ik zeg je eerlijk dat ik dit niet herken of ooit heb gehoord van een klant de afgelopen 1.5jaar. Als het nog tegenkomt, zou je een foto naar info@musclemeat.nl willen sturen, ben wel benieuwd. Er gaan duizenden zakken steeds weg per post. Wat ik mij kan voorstellen is dat er ooit een keer een mindere zak tussen zit omdat het handwerk is en wellicht ooit iets gemist wordt. Uiteraard hoop ik dan dat je het nog een kans geeft bij een bestelling en voor nu ons mailt zodat we je kunnen helpen hiermee. Verder begrijp ik dat je wel tevreden over de rest bent: structuur, smaak, innerfilet eruit, het gekalibreerde gewicht, vet etc.?

Haha nou Yvette heeft deze challenge gewonnen hoor, bestelling goed ontvangen en helemaal compleet! Bedankt!

Haha super :)! Benieuwd wat je van alles vindt.

Bedankt voor de feedback!

Champignons zijn letterlijk sponsen. Ze bestaan voor 93% uit water. Ik heb er helaas weinig ervaring met product, alleen toen we het introduceerde maar dat is lang geleden. Voor een betere manier kom ik nog even bij je terug, maar door die 93% ligt het helaas ook een stuk aan de natuur.

Een vlies? Ik zeg je eerlijk dat ik dit niet herken of ooit heb gehoord van een klant de afgelopen 1.5jaar. Als het nog tegenkomt, zou je een foto naar info@musclemeat.nl willen sturen, ben wel benieuwd. Er gaan duizenden zakken steeds weg per post. Wat ik mij kan voorstellen is dat er ooit een keer een mindere zak tussen zit omdat het handwerk is en wellicht ooit iets gemist wordt. Uiteraard hoop ik dan dat je het nog een kans geeft bij een bestelling en voor nu ons mailt zodat we je kunnen helpen hiermee. Verder begrijp ik dat je wel tevreden over de rest bent: structuur, smaak, innerfilet eruit, het gekalibreerde gewicht, vet etc.?
.

Uiteraard ben ik over de rest tevreden.
Dat heb ik in eerdere reacties ook al gemeld hoor.
Maar als ik een puntje van kritiek heb, of meerdere, meld ik het ook.
Jij schiet er ook niks mee op denk ik als je alleen maar positieve reacties krijgt, incl ordernummer. ;)

Mijn schoonouders hadden een bestelling gedaan en die hadden dezelfde 'kritiek'mbt de champignons en de kip Argentina.
Ik weet ook niet of het wel een vlies is/heet, ik ben geen slager.
Maar aangezien ik het bij kip al gauw vies vind als er bloed, pezen of in dit geval een soort vlies opzit, meld ik het even.

Maar voor de rest bevalt het perfect hoor!

• #6.654
Dat heb ik in eerdere reacties ook al gemeld hoor.
Maar als ik een puntje van kritiek heb, of meerdere, meld ik het ook.
Jij schiet er ook niks mee op denk ik als je alleen maar positieve reacties krijgt, incl ordernummer. ;)

Mijn schoonouders hadden een bestelling gedaan en die hadden dezelfde 'kritiek'mbt de champignons en de kip Argentina.
Maar aangezien ik het bij kip al gauw vies vind als er bloed, pezen of in dit geval een soort vlies opzit, meld ik het even.

Ok duidelijk :)! We nemen de kritiek mee.

Nee ik bedoelde niet de rest van de bestelling, maar of de rest van de kipfilet gewoon in orde was met de punten die ik noemde. Je positieve feedback vorige post weet ik zeker nog :thumbs:.

• #6.655

Ik weet nu waar je het over hebt. Vlies kwam mij niet bekent voor. Je hebt het over een witte plek op een bevroren kipfilet, wat in ontdooide toestand er (nu ik er over na denk) vliesachtig inderdaad kan uitzien. Het heet vriesbrand, hetgeen wat op de product pagina als waarschuwing vermeld staat. Ik kopieer het stukje even:

Vriesbrand, maak de zak goed dicht!
Vriesbrand ziet er uit als witte plekjes op de kipfilet. Het wordt veroorzaakt wanneer de zak waarin de kipfilets zitten niet goed dichtgemaakt wordt, nadat er een kipfilet uitgehaald is. Luchtstromen gaan dan langs de kipfilets waardoor er een op minder dan een milimeter dikte uitdroging veroorzaakt wordt. Dit kan verder geen kwaad en je zult het niet merken tijdens het eten. Het ziet er alleen wat minder mooi uit.

Als je een kipfilet los zonder bescherming in een vriezer legt. Zal hij na enkele dagen compleet wit uitgeslagen zijn. Wanneer je de kipfilet zak van ons ontvangt en opent, zul je zien dat het er niet is: die kipfilets zijn vlekkeloos. Misschien eentje met een klein plekje. Wij controleren hier namelijk op bij het inpakken. Het ontstaat bij thuis vriezers door ''niet juist gebruik'' van de zak zoals hierboven omschreven. Het is je vast opgevallen dat er twee zakken om heen zitten. De eerste zak is van de fabriek uit Argentinië. De tweede met touwtje is door ons er om heen gedaan ter bescherming van vriesbrand. Verwijder deze dus niet. Maak de binnenste zak open en gebruik de buitenste zak alleen als ''pak gat'' bij de touwtjes. Na het pakken de zak weer goed dichtvouwen zodat als de vriezer open gaat voor een ander product, er geen warme luchtstroom de zak kipfilet in kan/gaat..

Ok, dan zal dat het zijn.
Vorige keren was het niet, terwijl ik de zak op dezelfde manier opberg en de filets er uit haal.
Het zijn dan geen witte vlekjes, maar het is bijna over de hele kipfilet.

Bedankt in ieder geval voor de duidelijke uitleg en ik zal er in het vervolg nog beter op letten.

• #6.657
Nieuw product: Gerookte zalmsnippers

1fzog1.jpg

Voor degene die het gemist hebben: naast onze 100% rauwe zalmblokjes zijn er nu ook 100% gerookte zalmsnippers. Het hele proces over hoe deze gerookte zalm ambachtelijk gemaakt wordt, is in de video te zien op de productpagina:

http://musclemeat.nl/gerookte-zalmsnippers

*Zeer scherpe prijs.
*100% zalm: er is alleen 100% zalm gebruikt en niet geïnjecteerd met water of dergelijke processen.
*Hoog in eiwit, hoog in goede vetten, zie lab test:http://musclemeat.nl/media/Zalmsnippers-labtest.jpg
*Direct eetbaar na ontdooien.
*Ambachtelijk bereid.

Absoluut insane prijs/kwaliteit verhouding. Ik ontdooi vanavond een halve kg voor morgen en overmorgen, laat wel even wat weten hier.

Enige puntje is ook de hoeveelheid waarin het is verpakt maar anders had de prijs ook niet zo laag kunnen zijn uiteraard.

De zalmsnippers binnen. Morgen proberen, ben heel benieuwd.

Zijn er plannen om ze ook als 200 gr porties uit te brengen? 500 gr blijft natuurlijk ietwat veel.

• #6.660
Absoluut insane prijs/kwaliteit verhouding. Ik ontdooi vanavond een halve kg voor morgen en overmorgen, laat wel even wat weten hier.

Enige puntje is ook de hoeveelheid waarin het is verpakt maar anders had de prijs ook niet zo laag kunnen zijn uiteraard.

De zalmsnippers binnen. Morgen proberen, ben heel benieuwd.

Zijn er plannen om ze ook als 200 gr porties uit te brengen? 500 gr blijft natuurlijk ietwat veel.

Benieuwd naar jullie mening guys en thnx voor de aankoop:)! Tot nu toe 1 review op de site (positief) en positieve mensen om Muscle Meat heen.

De gerookte zalm blijft 4 dagen goed na ontdooien. Het komt dan dus neer op 125gr per dag. We vonden 500gr ook veel, maar toen we er op die manier naar keken (125gr / dag) zijn we er voor gegaan, want we wouden deze kwaliteit en prijs niet skippen. Per 200gr is mogelijk, maar dan wordt het 1.50-2euro per kg duurder gok ik. Dubbele arbeid inpakken zoals Johan al suggereerde. Als de 500gr niet loopt, omdat het teveel is kunnen we hier altijd naar wisselen, maar de sales gaan goed van dit nieuwe product moet ik zeggen. Even kijken of het aanhoud.

Terug
Naar boven