XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.681
Weer een super bestelling geplaatst: #100029458

Dat word weer smullen .....

Super zuur dat ik net mn bestelling heb gedaan en er nu een actie is waar ik veel producten van heb :(

bestelling geplaats. suc6 met orderpicken :)

• #6.687
Super zuur dat ik net mn bestelling heb gedaan en er nu een actie is waar ik veel producten van heb :(

Precies.
Als ik dat had geweten, had ik een dagje later besteld :headbang:

Net als je een grote bestelling hebt geplaatst, loop je zo'n actie mis....

We doen de actie bewust 2 weken met het idee dat men ook er gebruik van kan maken als ze net besteld hebben. Heb je echt net besteld en zo groot dat je twee weken niet haalt, mail ons gewoon even info@musclemeat.nl . We zijn de moeilijkste niet en zijn altijd bereid ergens tegemoet te komen indien er logica achter zit :). Jullie kennen ons inmiddels wel een beetje toch :thumbs: ?!

bestelling geplaats. suc6 met orderpicken :)

:D bedankt!!

De gerookte zalm is top! Die blijft erin, veel beter dan de gemiddelde supermarkt zalm.

Dalijk de kip meat balls en zoete aardappelpuree proberen!

Beide chicken meat balls nu probeert, Beide ERG lekker! Goeie structuur en lekkere smaak! Gaan volgende keer zeker weten weer mee

Ik ben van plan om voor het kerstdiner de gemarineerde biefstuk stukken aan een spies te bereiden op de contactgrill. Nu is mijn vraag, zijn de stukken van gelijke grootte? En welke smaken zijn niet te pittig?

Komen er nog nieuwe smaken van de chicken meatballs? Zowel de original en vadouvan zijn beiden heerlijk, maar wat nieuwe smaken kan ook zeker geen kwaad! :)

Staan jullie ook dit jaar weer met magnetron op de sapcup? :D

• #6.693
De gerookte zalm is top! Die blijft erin, veel beter dan de gemiddelde supermarkt zalm.

Dalijk de kip meat balls en zoete aardappelpuree proberen!

Awesome :). We krijgen de ene goede feedback na de andere over de zalm en het vliegt er uit. Ben blij dat we deze keus hebben gemaakt @ leverancier + type product. Inmiddels de chicken meat balls en puree geprobeerd?

Beide chicken meat balls nu probeert, Beide ERG lekker! Goeie structuur en lekkere smaak! Gaan volgende keer zeker weten weer mee

Top, thnx voor de review Casper :thumbs:

Ik ben van plan om voor het kerstdiner de gemarineerde biefstuk stukken aan een spies te bereiden op de contactgrill. Nu is mijn vraag, zijn de stukken van gelijke grootte? En welke smaken zijn niet te pittig?

De stukken zijn voor 95% dezelfde groten. Er zitten altijd 10 stukjes in een pakje die samen 200gr maken. Ene is een paar gram zwaarder dan de ander maar dat zie je er niet van af. Eigenlijk is er geen 1 echt pittig. Geen brand op je toch. Alleen Argentina fire merk je dat er chili in zit, dus die dan vermijden. De andere drie smaken kun je gewoon nemen als je van niet pittig houdt.

Komen er nog nieuwe smaken van de chicken meatballs? Zowel de original en vadouvan zijn beiden heerlijk, maar wat nieuwe smaken kan ook zeker geen kwaad! :)

Denk het wel in de toekomst jWalker, maar voorlopig niet. Reden is dat we met deze partner op het moment twee nieuwe producten aan het ontwikkelen zijn. All due time :). Mooi dat ze je goed smaken!

Staan jullie ook dit jaar weer met magnetron op de sapcup? :D

Absoluut! En we gaan dit jaar een stuk verder!! We gaan Angus en kipfiletburgers maken op een broodje met alles erop en eraan. Beef jerky zal er zijn, magnetron ENNNN de lancering van onze eerste 4 kant-en-klare complete maaltijden :). Hier komt nog een post over. Zeker langs komen bij onze stand! In principe hoef je die dag geen eten mee te nemen naar de SAP, we zijn compleet voorzien voor iedereen.

Laatst bewerkt:
Wil de 18de deze maand gaan bestellen, kan ik dan nog de korting krijgen, en wordt er die dag verstuurd?

• #6.696
Je weet me elke keer weer langs te lokken.

:Haha mooi :thumbs: Niemand komt eiwit en kcal-loos te zitten op de Flexcup met wat we aanbieden :meal:.

Wil de 18de deze maand gaan bestellen, kan ik dan nog de korting krijgen, en wordt er die dag verstuurd?

Hey Guido, leuk dat je weer gaat bestellen! Onze zend dagen zijn ma t/m do zodat er twee ontvang dagen zijn (zondag wordt niet geleverd), dus nee. De 18de valt op vrijdag. Je zult de 17de moeten bestellen. Je kunt voor een PostNL punt kiezen, dan haal je het zaterdag op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor jullie winter bulk (en onze winterslaap) sluiten wij dit jaar af met een knaller op onze meest populaire producten: 10% korting, twee weken lang!!

http://musclemeat.nl/10-korting-producten

Dit wordt mogelijk gemaakt door een aantal van onze leveranciers en is van 4 t/m 17 december geldig. 18 t/m 3 januari zijn wij dicht, dus stack je vriezer met deze actie nu het nog kan!

Ok ik ben vanaf vandaag officieel verslaafd aan de Chicken meatballs.
Ik heb geen cheat meals meer nodig.

Laatst bewerkt:
  • #6.698
Laatst bewerkt:
vanmorgen mijn pakket opgehaald bij de bruna. 19 kilo vonden ze een beetje zwaar hahaha
ziet er weer allemaal TOP uit.goed verpakt,alles klopt,opmerking ook gelezen (Y)

• #6.700
vanmorgen mijn pakket opgehaald bij de bruna. 19 kilo vonden ze een beetje zwaar hahaha
ziet er weer allemaal TOP uit.goed verpakt,alles klopt,opmerking ook gelezen (Y)

Hehe, ''mevrouw... 19kg is mijn biceps curl opwarmgewicht... :flexbiceps:'' We mogen de pakketten 30kg maken. Een flat gebouw zonder lift is dan wel naar bv.
Mooi van de opmerking en verpakking :thumbs: .

Terug
Naar boven