MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

:D mooi!! Chicken meat-balls ook zeker een aanraden als je die nog niet geprobeerd hebt.

Het waren ook de chicken meatballs die je me meegegeven hebt. ik heb het even aangepast.

Behalve dat ze goed vullen kick je er ook echt van op als je flauw bent.

Al een poos een heel tevreden klant van jullie! Ik heb een vraag: wat gebeurd er met de voedingswaarden van bv jullie zoete aardappelen wanneer deze te lang gestoomt worden? Ik stoom ze wel 15m lang, omdat ik vind dat het een stuk makkelijk weg eet.. ik ben heel benieuwd naar jullie reactie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.703
Het waren ook de chicken meatballs die je me meegegeven hebt. ik heb het even aangepast.

Behalve dat ze goed vullen kick je er ook echt van op als je flauw bent.

:thumbs:

Al een poos een heel tevreden klant van jullie! Ik heb een vraag: wat gebeurd er met de voedingswaarden van bv jullie zoete aardappelen wanneer deze te lang gestoomt worden? Ik stoom ze wel 15m lang, omdat ik vind dat het een stuk makkelijk weg eet.. ik ben heel benieuwd naar jullie reactie!

Met voedingswaarden heb je het denk ik vooral over de de Koolhydraten eiwit vetten? Deze veranderen niet significant. Het is hetzelfde verhaal als bij elk product. Voorbeeld beef jerky: er wordt 150gr biefstuk in de over gelegd, dit wordt terug gebracht naar 50gr, ofwel 100gr verlies. Dit is vocht, geen eiwitten etc. en dat zie je aan de lab test. Het zelfde als je een bevroren kipfilets hebt bereid en 160gr weegt daarna. Deze 160gr bereid gewicht heeft de voedingswaarde van 200gr rauw. Als je het over vitamines etc hebt, dan kan er wel wat verloren gaan. Het is op 85graden gegaard voor maximaal behoud. In theorie heb je dus het meest binnen als je het na ontdooien meteen eet. Verlies bij stomen zal er wel wat zijn maar ik heb geen backup artikel hoeveel dit is of significant is.

Net weer een bestelling gedaan (100030031) :)

Toch even een opmerking over mijn vorige bestelling en die daarvoor: Veel zakjes zijn niet meer vacuum zodra ze ontdooit zijn. Zo heb ik net een zakje gehaktballetjes uit de koelkast gepakt en die is niet meer vacuum. Ook is bijna elk zakje met rauwe kipblokjes niet goed dicht. Als ik die in de koelkast leg dan is de dag erna het plankje in de koelkast ondergelopen met kippenvocht (zoals vandaag).

Zou het trouwens top vinden als er wat biologische producten bijkomen ooit. In ieder geval biokip :P

Laatst bewerkt:
  • #6.705
Net weer een bestelling gedaan (100030031) :)

Toch even een opmerking over mijn vorige bestelling en die daarvoor: Veel zakjes zijn niet meer vacuum zodra ze ontdooit zijn. Zo heb ik net een zakje gehaktballetjes uit de koelkast gepakt en die is niet meer vacuum. Ook is bijna elk zakje met rauwe kipblokjes niet goed dicht. Als ik die in de koelkast leg dan is de dag erna het plankje in de koelkast ondergelopen met kippenvocht (zoals vandaag).

Bedankt voor je inmiddels 8ste bestelling weer!

Het vacuüm trekken is gedaan voor het gemak (vriezer ruimte), heeft verder geen invloed op de houdbaarheid. Maar het hoort niet lek te zijn, excuus voor dit ongemak en bedankt voor de feedback. Helaas kunnen we geen 100% garantie hier voor geven. Het gebeurt zelden, maar soms wordt er te ruig om gegaan met pakketten tijdens transport, pakjes schuren tegen elkaar of klappen op elkaar wanneer een doos valt. Er ontstaat dan een miniscuul gaatje. Het plastic is ongeveer 2-3 maanden geleden bij de kiblokjes versterkt en sindsdien eigenlijk niks meer gehoord over lekken bij de kip pakjes. Je vorige bestelling was in september, grote kans dat je nu voelt dat het dikker plastic is bij de kipblokjes.

@Bio kip, hebben we gehad, maar geen animo helaas.

Laatst bewerkt:
Ook weer een bestelling gedaan. Ook vlees voor het kerstdiner. Kunnen de 'gewone' mensen ook eens kennismaken met het vlees van jullie :D

• #6.707
Ook weer een bestelling gedaan. Ook vlees voor het kerstdiner. Kunnen de 'gewone' mensen ook eens kennismaken met het vlees van jullie :D

Awesome bricks, mooi compliment, bedankt!!

MUSCLE MEAT OP DE SAPCUP 2015!

ne9t34.jpg

Gezien de stickers vaak loslaten, welke burgers zijn dit?
2j2cj1i.jpg

Drukke stand hadden jullie gisteren! Stond meer volk aan te schijven bij jullie dan aan het "restaurant" hahaha. 3 kip burgers gegegeten en kan je even laten weten welke broodjes jullie gebruikten als het terug wat rustiger is ?

Deze week ga ik zowiezo bestellen, is weer veel te lang geleden maar nu is er plaats in de vriezer ;)

Oliver, had je donderdag een mail gestuurd, maar nog geen reactie gehad, heb je die mail gezien?

De zoete aardappel blokjes zijn op, komen die nog binnen komende week?

verdorie ik wilde burgers komen smikkelen zaterdag maar het was gesloten toen ik klaar was met mijn wedstrijd :( heb het met koude frieten moeten doen

ik hoop dat je hier slecht door gaat slapen Olivier !

toen ik in mijn eentje in de wc flesjes water stond te vullen en er een gigantische gast van 2,18 binnenkwam dacht ik dat ik 2 weken scheef ging lopen.

• #6.717
Drukke stand hadden jullie gisteren! Stond meer volk aan te schijven bij jullie dan aan het "restaurant" hahaha. 3 kip burgers gegegeten en kan je even laten weten welke broodjes jullie gebruikten als het terug wat rustiger is ?

Deze week ga ik zowiezo bestellen, is weer veel te lang geleden maar nu is er plaats in de vriezer ;)

Fijn dat het lekker was ikke20! De broodjes kwamen van de Sligro, gezien wij dit niet in onze shop hebben.. Amerikaanse (stond op de doos) broodjes (diepvries) waren het. Leuk dat je weer gaat bestellen!

Oliver, had je donderdag een mail gestuurd, maar nog geen reactie gehad, heb je die mail gezien?

Komt in orde zoals besproken!

De zoete aardappel blokjes zijn op, komen die nog binnen komende week?

Dinsdag 16:00 uur weer online!

verdorie ik wilde burgers komen smikkelen zaterdag maar het was gesloten toen ik klaar was met mijn wedstrijd :( heb het met koude frieten moeten doen

ik hoop dat je hier slecht door gaat slapen Olivier !

Sorry Diaephi! We hadden enorm veel kipfilet en angus burgers ontdooit, echt heel veel. We hebben zaterdag van 12:00 tot iets van 17:00 non stop staan bakken met 24burgers tegelijk op de gril. We moesten 2 uur pauze nemen om meer te ontdooien, maar ook pauze voor ons zelf (lichamelijk 5 uur grillen, broodjes maken etc. = killing). Om je enigszins de ''Maddness'' aan te geven zie filmpje hieronder:

Op zondag 19:00 zijn we zelfs out of stock gegaan, hadden we nooit verwacht met de hoeveelheid die we bij ons hadden. De catering van het hotel was echt niet blij met ons :fluit:.

hoihoi,

Ik had eens vraagje over vloeibaar eiwit. http://musclemeat.nl/vloeibaar-ei-eiwit-diepvries-1liter

Na ontdooien, hoeveel tijd is er voor die slecht is ? De bedoeling is dat ik een +- 150ml / dag zou nemen wat op 7 dagen uitkomt, zou dit kunnen ?

Ja, 7dagen, mits goed gekoeld bewaar kan met dit pak. Op de site staat minder dagen, maar dat is vanuit de fabriek om nooit een probleem te hebben. Echter zeiden ze tegen ons dat 7 dagen moet kunnen en we hebben nog nooit een zieken gehad. 150ml/dag volstaat.

toen ik in mijn eentje in de wc flesjes water stond te vullen en er een gigantische gast van 2,18 binnenkwam dacht ik dat ik 2 weken scheef ging lopen.

:toilet: (verbijsterde reacties merk ik wel vaker hehe)

• #6.719
boh ja die rij was ik ook niet vrolijk van geworden :roflol:

We hebben aan iemand gevraagd hoe lang hij in de rij stond waarvan we wisten dat hij helemaal zo ver begon als in het filmpje. Hij zij 5 minuten, dus in dat opzicht viel het mee! Alleen als je zo'n lange rij ziet, heb je er weinig zin in ja hehe.

Fijn dat het lekker was ikke20! De broodjes kwamen van de Sligro, gezien wij dit niet in onze shop hebben.. Amerikaanse (stond op de doos) broodjes (diepvries) waren het. Leuk dat je weer gaat bestellen!

Reden waarom ik benieuwd ben is omdat als ik normaal zo'n broodjes eet men maag helemaal opgeblazen is. Zelfs na drie burgers had ik geen opgeblazen gevoel bij jullie broodjes. En ja de kipburger was zéér lekker!

Terug
Naar boven