Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

De rij was inderdaad aanzienlijk maar nooit lang moeten aanschuiven (het ging enorm vlot). Beide burgers kunnen proeven, gewoon niets op aan te merken :meal: enorm lekker!

Ik wilde helaas een burger halen toen jullie pauze namen, wel leuk om je ('s ochtends) ff gesproken te hebben :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.724
Reden waarom ik benieuwd ben is omdat als ik normaal zo'n broodjes eet men maag helemaal opgeblazen is. Zelfs na drie burgers had ik geen opgeblazen gevoel bij jullie broodjes. En ja de kipburger was zéér lekker!

Ah kijk aan, dat is mooi. Mochten we dit binnenkort weer ergens gaan doen: deze broodjes houden we er in. We hebben ook naar de voedingswaarde van dit bolletje gekeken tijdens de inkoop. 9gr eiwit per 100gr, en slechts 5% snelle suikers, en nog een aantal dingen die ik nu even niet herinner.

De rij was inderdaad aanzienlijk maar nooit lang moeten aanschuiven (het ging enorm vlot). Beide burgers kunnen proeven, gewoon niets op aan te merken :meal: enorm lekker!

:thumbs: top Sayer, goed om te horen. Leuk je weer eens in persoon gesproken te hebben.

Jij zag er ook lekker uit vriend.

I know right!!

Ik wilde helaas een burger halen toen jullie pauze namen, wel leuk om je ('s ochtends) ff gesproken te hebben :p

Ah dat is net pech. Zeker!

Nog even een mooie bestelling zo net voordat jullie met winterslaap gaan. Het wordt wel proppen denk ik, haha! #100030405
Heb jullie ook nog even gepromoot in een fbgroep en daar waren ook al 2 jongens die het zeker wel wilden proberen en m'n ouders heb ik vorige week een biefstukje meegegeven en die zijn ook om en gaan waarschijnlijk ook wel zelf bestellen! Haha als ik ergens enthousiast over ben dan wil ik het liefst dat iedereen daarin mee gaat of het uitprobeert zoals bij jullie nu.
Ik wil niet anders meer!

Kan je die post nog vinden aan steensteen van waarom m'n ouders hier moeten bestellen?

Vlees is moord, alle dieren vrij!

De kerst uh kipinkopen zijn weer gedaan. Jammer dat de broccoli puree en bloemkool puree porties niet meer op voorraad zijn, maar verder een toffe actie! Benieuwd hoe snel ik dit keer door m'n voorraad heen ben. :D

Gisteren ook weer een deftige bestelling geplaatst. De bezorger zal blij zijn met het pakje haha.

• #6.729
Nog even een mooie bestelling zo net voordat jullie met winterslaap gaan. Het wordt wel proppen denk ik, haha! #100030405
Heb jullie ook nog even gepromoot in een fbgroep en daar waren ook al 2 jongens die het zeker wel wilden proberen en m'n ouders heb ik vorige week een biefstukje meegegeven en die zijn ook om en gaan waarschijnlijk ook wel zelf bestellen! Haha als ik ergens enthousiast over ben dan wil ik het liefst dat iedereen daarin mee gaat of het uitprobeert zoals bij jullie nu.
Ik wil niet anders meer!

#100030405 is zeker een mooie bestelling, bedankt Junior92!! Tof dat je zo'n fan bent en ons promoot, erg gewaardeerd :thumbs:. Wij groeien het best op mond tot mond reclame omdat vlees via post toch is aparts blijft en er wat overtuiging voor nodig is.

Kan je die post nog vinden aan steensteen van waarom m'n ouders hier moeten bestellen?

Gevonden :) --> https://forum.bodybuilding.nl/topic...online-bestellen.344659/page-196#post-8787617

De kerst uh kipinkopen zijn weer gedaan. Jammer dat de broccoli puree en bloemkool puree porties niet meer op voorraad zijn, maar verder een toffe actie! Benieuwd hoe snel ik dit keer door m'n voorraad heen ben. :D

Vegan streaker powerrrr (''alle dieren vrij''). Die jongen kan zelf wel wat Muscle Meat gebruiken @ Paul de Leeuw show kijkend zijn fysiek :-#.

Puree's zijn vanaf 16:00 weer te krijgen, eerste en laatste zend dag ervoor is dan morgen. Als je de bestelling uitgesteld wilt hebben daarvoor, dan kan je dit doorgeven --> info@musclemeat.nl

Gisteren ook weer een deftige bestelling geplaatst. De bezorger zal blij zijn met het pakje haha.

De postbodes worden sterk door jullie ! Thnx voor je order :).

Morgen nog maar even bestellen. Kon op mijn werk regelen dat ik het zolang daar in de grote diepvriescel kan laten liggen :cool:

Toch wel een feit (ik ben zo hypocriet als de pest, ik eet zelf elke dag vlees of vis).

Vanmorgen ook nog even een bestelling gedaan om de feestdagen door te komen.

Was vroeger beetje sceptisch maar kan/wil nu niet meer zonder!

Zojuist weer een redelijke bestelling gedaan (#1000030598).
Zeer tevreden over jullie, ik kijk er weer naar uit!
Die kant en klare maaltijden klinken veelbelovend!

Hallo,

Eergisteren bestelling geplaatst. Betaling is van m'n rekening gegaan, maar ik kreeg geen enkele bevestiging van de bestelling. Heb dan direct via het contactformulier een vraag gesteld om te bevestigen, echter geen antwoord. De bestelling zou wegens drukte op 16/12 aankomen. Niets gezien. Geen antwoord op vraag. Dan nogmaals de vraag gesteld.

Is het aub mogelijk mij asap de status van de bestelling te laten weten?

Bedankt.

Is mijn bestelling gelukt?
100030611
Aangezien ik na het betalen terug op mijn gevuld winkelmandje terechtkwam. Ik heb wel 2 mails ontvangen.

• #6.737
Vanmorgen ook nog even een bestelling gedaan om de feestdagen door te komen.

Was vroeger beetje sceptisch maar kan/wil nu niet meer zonder!

Mooi compliment en je doet je naam eer aan :D. Bedankt voor je order!!

Zojuist weer een redelijke bestelling gedaan (#1000030598).
Zeer tevreden over jullie, ik kijk er weer naar uit!
Die kant en klare maaltijden klinken veelbelovend!

Leuk dat je er op verheugt! Ben benieuwd wat je van de maaltijd vindt :meal:

Hallo,

Eergisteren bestelling geplaatst. Betaling is van m'n rekening gegaan, maar ik kreeg geen enkele bevestiging van de bestelling. Heb dan direct via het contactformulier een vraag gesteld om te bevestigen, echter geen antwoord. De bestelling zou wegens drukte op 16/12 aankomen. Niets gezien. Geen antwoord op vraag. Dan nogmaals de vraag gesteld.

Is het aub mogelijk mij asap de status van de bestelling te laten weten?

Bedankt.

Hoi Int3xz0r, beide mails zijn beantwoord, waarbij ik in mijn tweede mail zei dat ik het vreemd vond dat je mijn eerste antwoord niet ontvangen het. Maar blijkbaar (nu) ontvang je geen 1 email van ons! Wat ook zou verklaren waarom je geen track&trace hebt. Misschien zit er een typfout in het email adres dat je opgegeven hebt. Ik bel je even, anders blijven elkaar mislopen. Je pakket gaat overigens goed. Totzo!

Is mijn bestelling gelukt?
100030611
Aangezien ik na het betalen terug op mijn gevuld winkelmandje terechtkwam. Ik heb wel 2 mails ontvangen.

Heb gecheckt en alles is goed binnengekomen!

Dank, de zoete aardappelblokjes komen morgen binnen met veel biefstukpuntjes :)

:thumbs:

Nog snel een kleine bestelling geplaatst zodat er nog wat in de vriezer ligt als ik weer terugkom van vakantie. Uiteraard de zalmsnippers weer meegepakt.

Mooi compliment en je doet je naam eer aan :D. Bedankt voor je order!!

Leuk dat je er op verheugt! Ben benieuwd wat je van de maaltijd vindt :meal:

Hoi Int3xz0r, beide mails zijn beantwoord, waarbij ik in mijn tweede mail zei dat ik het vreemd vond dat je mijn eerste antwoord niet ontvangen het. Maar blijkbaar (nu) ontvang je geen 1 email van ons! Wat ook zou verklaren waarom je geen track&trace hebt. Misschien zit er een typfout in het email adres dat je opgegeven hebt. Ik bel je even, anders blijven elkaar mislopen. Je pakket gaat overigens goed. Totzo!

Heb gecheckt en alles is goed binnengekomen!

:thumbs:
Zonet telefoon gehad. Alles netjes uitgelegd. Top service.

Kijk uit naar m'n pakket :)

Bestelling voor de feestdagen is erdoor :D
Ben benieuwd naar de kant en klare maaltijden.
Kon bij de kip varianten alleen groot kiezen i.p.v. medium. De medium komen later?

Terug
Naar boven