AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.741
Nog snel een kleine bestelling geplaatst zodat er nog wat in de vriezer ligt als ik weer terugkom van vakantie. Uiteraard de zalmsnippers weer meegepakt.

:thumbs: Galen kan de laatste twee weken van het jaar nog even door met Klaaspuul :meal: . Thnx voor je order!

Zonet telefoon gehad. Alles netjes uitgelegd. Top service.

Kijk uit naar m'n pakket :)

Graag gedaan :)!

Bestelling voor de feestdagen is erdoor :D
Ben benieuwd naar de kant en klare maaltijden.
Kon bij de kip varianten alleen groot kiezen i.p.v. medium. De medium komen later?

Proteinrijke kerst voor Rambo1 :cool: !

Dat is mede de schuld van Cedric McMillan, die heeft aardig wat medium maaltijden van ons gekocht op de SapCup :D, zie:

2j17qyc.jpg

We hadden alle mediums meegenomen naar de sapcup en ze vlogen er door heen. Vier januari komen ze weer binnen samen met wat andere zeer leuke producten!!

• #6.742
12353245_1068752506479414_308908229_n.jpg

Vandaag: laatste verzend dag van dit jaar! Wil je nog een pakket voor het einde van dit jaar? Bestel dan voor vandaag 15:00 (17 december) en krijg het vrijdag geleverd op jouw werk, thuis adres of dichtstbijzijnde PostNL ophaalpunt.

Net als vorig jaar is onze webwinkel van 17 december om 15.00 uur t/m 3 januari gesloten. In deze periode sturen wij geen pakketten, omdat er veel vertragingen met de post zijn. Wij willen geen risico lopen dat pakketten na 48uur nog bezorgd worden.

Vergeet niet dat onze 10% kortingsactie ook nog geldt!

Leuk nieuws is dat er in de eerste week van 2016 veel nieuwe producten in de planning staan, waaronder nieuwe kant-en-klare kip variaties en complete maaltijden.

Ben zeer benieuwd naar de klant en klare maaltijden!

Gisteren alles netjes aangekregen om 17 uur (Belgie) en net de kant en klare kipblokjes (toscaans) gegeten samen met de aardappelen. Eerste keer dat ik die zakjes kip heb genomen en ze zijn verrassend lekker en ik ben geen gemakkelijke op gebied van smaak. Had in totaal voor 160 Euro kip enz dus kom wel even toe nu :D

We gaan weer lekker kunnen bulken nu. Clean maar toch lekker dankzij jullie!:flexbiceps:

Doe zo verder!

Vandaag mijn bestellingen in goede orde ontvangen, en meteen wat reviews gedaan op de site. Over die naturele kipblokjes, daarvan zei je telefonisch dat ze rechtstreeks uit de vriezer in de magnetron kunnen, hoe lang en op welk wattage?

Ik heb je ook nog een vraag via de app gesteld.

• #6.746
Ben zeer benieuwd naar de klant en klare maaltijden!

En ik naar jullie mening :)! Thnx voor je order.

Gisteren alles netjes aangekregen om 17 uur (Belgie) en net de kant en klare kipblokjes (toscaans) gegeten samen met de aardappelen. Eerste keer dat ik die zakjes kip heb genomen en ze zijn verrassend lekker en ik ben geen gemakkelijke op gebied van smaak. Had in totaal voor 160 Euro kip enz dus kom wel even toe nu :D

We gaan weer lekker kunnen bulken nu. Clean maar toch lekker dankzij jullie!:flexbiceps:

Doe zo verder!

:Fijn het smaakt :)! Mooi compliment als je aangeeft geen makkelijke bent, bedankt! Met die 160euro komt je de winter bulk wel even door :thumbs:.

Vandaag mijn bestellingen in goede orde ontvangen, en meteen wat reviews gedaan op de site. Over die naturele kipblokjes, daarvan zei je telefonisch dat ze rechtstreeks uit de vriezer in de magnetron kunnen, hoe lang en op welk wattage?

Ik heb je ook nog een vraag via de app gesteld.

Ah ik zie product 3 reviews van je, bedankt, waarderen we zeker :).

Mijn advies is vanuit bevroren toestand 5 min op 750watt en dan even hoe warm ze zijn. Vanuit daar kan je een schatting maken of ze nog 1-2 min moeten wel of niet en de volgende keer weet je jouw magnetron timing in 1x..

wou verdomme net bestellen:roflol:

Gisteravond mijn bestelling opgehaald, was weer lekker sjouwen. :D

Alles zag er weer goed uit en heeft een plekje in de vriezer, maar er missen helaas 2 zakjes Tandoori van de kipblokjes.

Kan iemand hier naar kijken?

• #6.749

Ah dat is jammer. Sorry Jack! We sluiten omdat we weten uit ervaring dat vanaf maandag PostNL de kerst drukte niet aan kan, ofwel boel vertragingen. 4 januari is de eerste zend dag weer.

Gisteravond mijn bestelling opgehaald, was weer lekker sjouwen. :D

Alles zag er weer goed uit en heeft een plekje in de vriezer, maar er missen helaas 2 zakjes Tandoori van de kipblokjes.

Kan iemand hier naar kijken?

Thnx voor je order :thumbs: ! Gisteren is de Tandoori opgeraakt en een aantal mensen zijn gebeld en/of gemaild of we de tandoori met een andere smaak mochten vervangen. Misschien zat jij hier bij en heb je extra pakjes van een andere smaak? Ik PM je even.

Even vakantie houden ;)

Bezorging was gisteren al problematisch, dus ik snap dat jullie even niet leveren. Die bezorgers komen er in om lijkt het wel.

Mijn pakje kwam gisteren binnen. Zag bij de Track&Trace een melding met sorry voor de vertraging. Kwam een uurtje later. 's middags kwam er iemand van de DHL die aan het mopperen was dat hij geen f#ck te doen had :P

ook vlug nog even de vriezer aangevuld deze week :D
jammer genoeg die kant en klare maaltijden niet gezien toen dus zal voor volgende bestelling zijn :(

Precies in de 5 minuten dat ik van huis was m'n pakketje gemist, en om de een of andere reden dacht de bezorger dat het verstandiger was om hem morgen weer te bezorgen i.p.v. de buren af te geven (zucht). Nu staat er zo'n niet-thuis code op het briefje die ik zou kunnen invullen op http://postnl.nl/nietthuis, maar ik kan daar nergens iets vinden om een code in te vullen (ik ben ook nogal digibeet). Hoe werkt dit ongeveer? :o

• #6.755
Precies in de 5 minuten dat ik van huis was m'n pakketje gemist, en om de een of andere reden dacht de bezorger dat het verstandiger was om hem morgen weer te bezorgen i.p.v. de buren af te geven (zucht). Nu staat er zo'n niet-thuis code op het briefje die ik zou kunnen invullen op http://postnl.nl/nietthuis, maar ik kan daar nergens iets vinden om een code in te vullen (ik ben ook nogal digibeet). Hoe werkt dit ongeveer? :o
Bel ons Muscle Meat nummer even 0650614619 dan leg ik je het telefonisch uit. Zit op die mobiel atm. Lastig typen. Moet voor 22:00 gebeuren.

• #6.757

Fysiek wel ja (inpakken etc) wat erg fijn even is na 2 weken actie en sap cup :D. Op de achtergrond blijven we lekker doorgaan! Site beetje updaten, producten ontwikkelen, plannen uitwerken etc.

Bezorging was gisteren al problematisch, dus ik snap dat jullie even niet leveren. Die bezorgers komen er in om lijkt het wel.

Ja precies. Goede keus gemaakt. Niks ergens dan pakketten met stress struren. 4 januarie gaan we weer door!

Mijn pakje kwam gisteren binnen. Zag bij de Track&Trace een melding met sorry voor de vertraging. Kwam een uurtje later. 's middags kwam er iemand van de DHL die aan het mopperen was dat hij geen f#ck te doen had :P

Busjes zitten idd vol. Files bij sorteercentrums. Wij wachten wel even tot de kerst madness voorbij is :p. DHL wil ik het liefst niet meer horen. Echt enorm slechte ervaring mee gehad. Dan mogen we echt blij zijn met Postnl. Dat weet ik nu wel.

ook vlug nog even de vriezer aangevuld deze week :D
jammer genoeg die kant en klare maaltijden niet gezien toen dus zal voor volgende bestelling zijn :(

Thnx voor je order :thumbs:. Er komt nog een maaltijd bij voor 4 januarie dus afgezien dat je het gemist hebt, kan je die ook meteen even bekijken straks!

Olivier, heb jullie gemaild, mis de runderkogelbiefstuk argentina fire.

• #6.759
Olivier, heb jullie gemaild, mis de runderkogelbiefstuk argentina fire.

Heb nog geen mail binnen, maar als je hem net gestuurd hebt zal hij zo wel komen. Zo niet, dan mail ik je morgen ochtend zelf wel even, ik heb je email adres!
Excuus voor de fout.

Gisteren voor 15.00 besteld en pakketje niet ontvangen, hopelijk is het niet ontdooid voor het aankomt bij mij ...

Bestelling #100030720 (geplaatst op 17 december 2015 11:30:47 CET)

bestelling van MuscleMeat, met barcode 3STKCN7996724

Terug
Naar boven