AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Middag,
Is de basmati rijst van jullie droog of is deze nog vochtig/klevering wanneer het ontdooid is? Scheelt mij weer droogbakken als is ik een berg nasi maak.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.782
Goed nieuws inderdaad! Jammer dat de quinoa niet leverbaar is. Kijk in de tussentijd wel ff ergens anders rond totdat het weer op voorraad is bij jullie.

:thumbs:

Middag,
Is de basmati rijst van jullie droog of is deze nog vochtig/klevering wanneer het ontdooid is? Scheelt mij weer droogbakken als is ik een berg nasi maak.

Het is niet erg geloofwaardig om het volgende over je eigen producten te zeggen, maar de basmati rijst is perfectie. Dit, omdat het machinaal (minder dan 1% afwijking) wordt bereid met altijd dezelfde temperatuur, zelfde tijd etc en vervolgens met stikstof ingevroren wordt zodat niks aan elkaar kleeft. Het is geen van beide wat jij zegt, precies zoals het hoort te zijn. We hebben zelfs vaak de opmerking gehoord van klanten dat deze rijst beter is dan ze zelf kunnen klaar maken en bij mij is dit zelf ook het geval :o.

Dat van die basmati kan ik beamen! Eet het iedere dag en zo kun je het zelf nooit klaar maken :) Structuur is perfect na ontdooien

Bedankt voor de snelle reactie, vanavond maar is ff een bestelling plaatsen ;-)

• #6.786
Dat van die basmati kan ik beamen! Eet het iedere dag en zo kun je het zelf nooit klaar maken :) Structuur is perfect na ontdooien

Bedankt voor de snelle reactie, vanavond maar is ff een bestelling plaatsen ;-)

Super :)!

Dat zijn deze? [Link niet meer beschikbaar]

Klopt, scherp MrJ :)! Bij de high protein meals was het belangrijk een kip product te hebben die vanuit bevroren toestand gewoon opgewarmd kan worden in de magnetron, dat is gelukt. We zijn zo tevreden over dit product dat we het nu ook als los product aanbieden.

Ik heb ze op de SAP cup geproefd in de maaltijd, ze waren echt heerlijk!
Gaat er de volgende bestelling meteen bij ter vervanging van de k&k gekookte blokjes, daar ben ik geen fan van.

Klopt, scherp MrJ :)! Bij de high protein meals was het belangrijk een kip product te hebben die vanuit bevroren toestand gewoon opgewarmd kan worden in de magnetron, dat is gelukt. We zijn zo tevreden over dit product dat we het nu ook als los product aanbieden.

Ik neem hem mee dan in de bestelling zo. :)

Zo maar weer even bestelling geplaatst. Had nooit gedacht dat inkopen doen zo gemakkelijk zou zijn. :D

scoobzor komen die kipreepjes ook in de smaken van de kipblokjes toevallig? :)

Over 1-2 weekjes weer bestellen, over afgelopen bestellng:

Zoete aardappelpuree: echt top !! Heel smaakvol en makkelijk klaar te maken
Kipmeat balls orinal en vanouvan, komen deze ook in meer smaken? Zou bijv een ''hot' meat balls erg lekker vinden (met pepertjes etc) of een met extra uitjes/andere kruiden
Beide erg lekker! al was de vandouvan toch van die 2 mijn favo.

Alle gaan zoiezo weer in de bestelling, ben benieuwd naar jullie nieuwe kipproduct en loempias

• #6.792
Zo maar weer even bestelling geplaatst. Had nooit gedacht dat inkopen doen zo gemakkelijk zou zijn. :D

:D top! Misschien moeten we toiletpapier ook erbij gaan verkopen, worden we een complete supermarkt hehe. Wat er in gaat moet er ook weer uit :-#.

Over 1-2 weekjes weer bestellen, over afgelopen bestellng:

Zoete aardappelpuree: echt top !! Heel smaakvol en makkelijk klaar te maken
Kipmeat balls orinal en vanouvan, komen deze ook in meer smaken? Zou bijv een ''hot' meat balls erg lekker vinden (met pepertjes etc) of een met extra uitjes/andere kruiden
Beide erg lekker! al was de vandouvan toch van die 2 mijn favo.

Alle gaan zoiezo weer in de bestelling, ben benieuwd naar jullie nieuwe kipproduct en loempias

Thnx voor de review capser, gewaardeerd! Fijn dat alles goed smaakt. We vullen onze vriescel ruimte voorlopig eerst liever op met nieuwe producten ipv meer smaken. Ooit zal het wel komen, maar voorlopig niet.

NIEUW: Steamed & Roasted kipfilet!

29bnl1u.jpg

We zijn weer open en lanceren meteen twee nieuwe producten: Steamed en Roasted (IQF dus los gevroren van elkaar)!

Website link: http://tinyurl.com/zobcfe7

Kant-en-klare kip is en blijft ons meest populaire product en dat is niet voor niets. Met deze prijs, smaak en het gemak hoef je in wezen nooit meer rauwe kipfilet te snijden, bereiden en het risico te lopen op salmonella. Daarnaast scheelt het behoorlijk wat tijd en rommel in de keuken. Je kunt deze twee nieuwe versies (roasted en steamed) meteen vanuit bevroren toestand opwarmen in de magnetron of pan, zonder je zorgen hoeven te maken dat ze uitdrogen. Ze blijven perfect mals!

Ik heb ze op de SAP cup geproefd in de maaltijd, ze waren echt heerlijk!
Gaat er de volgende bestelling meteen bij ter vervanging van de k&k gekookte blokjes, daar ben ik geen fan van.

Mooie vervanger :meal: top!

Ik neem hem mee dan in de bestelling zo. :)

scoobzor komen die kipreepjes ook in de smaken van de kipblokjes toevallig? :)

Nee voorlopig niet.

Pakket volgens track and trace bezorgd op afhaallocatie. Kom ik daar blijkt er niets te zijn, geen post geweest die dag. Na bellen met port.nl blijkt het pakketje "niet in te scannen te zijn geweest" en zijn ze er weer mee naar het depot gegaan. Straks of morgennog eens proberen.

Jammer gezien ik beetje straffe planning hanteer. Misschien voor jou interessant scoob wat er is mis gegaan. Misschien de barcode niet juist leesbaar oid, of gewoon een post.nl fuckup.

Betreft bestelling #100031620

• #6.794
Pakket volgens track and trace bezorgd op afhaallocatie. Kom ik daar blijkt er niets te zijn, geen post geweest die dag. Na bellen met port.nl blijkt het pakketje "niet in te scannen te zijn geweest" en zijn ze er weer mee naar het depot gegaan. Straks of morgennog eens proberen.

Jammer gezien ik beetje straffe planning hanteer. Misschien voor jou interessant scoob wat er is mis gegaan. Misschien de barcode niet juist leesbaar oid, of gewoon een post.nl fuckup.

Betreft bestelling #100031620

Hoi Rob! Ik heb het ophaalpunt gebeld en de verantwoordelijke voor de post daar gesproken om even de details te vragen. Het lag niet aan ons label, maar aan het apparaat die de barcode scanned, die was op dat moment defect en de postbode is na kennis hiervan meteen weggegaan. De postbode mag alleen afleveren als ze gescanned worden, anders raakt hij zelf in de problemen (regeltjes). Het scan apparaat doet het inmiddels weer en het pakket komt morgen dus opnieuw binnen. Morgen dus ophalen, niet meer vandaag proberen!

Hoi Rob! Ik heb het ophaalpunt gebeld en de verantwoordelijke voor de post daar gesproken om even de details te vragen. Het lag niet aan ons label, maar aan het apparaat die de barcode scanned, die was op dat moment defect en de postbode is na kennis hiervan meteen weggegaan. De postbode mag alleen afleveren als ze gescanned worden, anders raakt hij zelf in de problemen (regeltjes). Het scan apparaat doet het inmiddels weer en het pakket komt morgen dus opnieuw binnen. Morgen dus ophalen, niet meer vandaag proberen!

Thanks ouwe, ga het morgen ophalen!

Nu kipburgers, wagyu burgers en de Marokkaanse kip geprobeerd en allemaal erg lekker! Ik ga hier vaker bestellen.

Bijna... Bijna m'n ouders overgehaald. Ben die droge kip uit de supermarkt echt spuugzat.

Zijn de gekookte kipblokjes naturel weg? Ik zie ze niet op de website?

• #6.799
Thanks ouwe, ga het morgen ophalen!

Nu kipburgers, wagyu burgers en de Marokkaanse kip geprobeerd en allemaal erg lekker! Ik ga hier vaker bestellen.

Thnx voor de review :) top dat je zo tevreden bent. We hebben inmiddels rond 240 producten dus je hebt nog een boel te ontdekken :D.

Bijna... Bijna m'n ouders overgehaald. Ben die droge kip uit de supermarkt echt spuugzat.

Ah kijk aan, leuk! Wie weet zie ik je eerste bestelling dus snel. Als je geen droge kip wilt zou ik in ieder geval 1 van deze twee nieuwe producten proberen: http://tinyurl.com/zobcfe7
Malser zul je niet krijgen.

Zijn de gekookte kipblokjes naturel weg? Ik zie ze niet op de website?

Klopt. Licht gezout en alle andere kruiden zullen blijven. De naturel hebben we vervangen met twee nieuwe varianten: http://tinyurl.com/zobcfe7
Zeker het proberen waard. We hebben tot nu toe 9 reviews er van binnen (paar op site, forum en facebook) en de samenvatting hiervan is: ''beste kip die ik ooit gegeten heb''.

Ok dan gaan die nieuwe kip volgende keer bestellen. Mijn vrouw heeft de laatste keer besteld en miste mij favoriete naturel kipblokjes al ;)

Terug
Naar boven