AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.761
Gisteren voor 15.00 besteld en pakketje niet ontvangen, hopelijk is het niet ontdooid voor het aankomt bij mij ...

Bestelling #100030720 (geplaatst op 17 december 2015 11:30:47 CET)

bestelling van MuscleMeat, met barcode 3STKCN7996724

Ben onderweg naar huis, zal straks even voor je kijken je PM-en.

Pakketje binnen :lick:

Vrijdag pakje met bagels ontvangen. Staat op te gebruiken tot 02-12-2015. Zijn de altijd ingevroren geweest en kan het geen kwaad verder?

• #6.764

:thumbs: top.

Vrijdag pakje met bagels ontvangen. Staat op te gebruiken tot 02-12-2015. Zijn de altijd ingevroren geweest en kan het geen kwaad verder?

Hoi Rambo1 dat klopt! Ik kopier even een stukje van de site bij het product:

Houdbaarheid

De bagels worden bevroren bewaard bij ons en bevroren geleverd. De houdbaarheid is de datum op de verpakking plus 3 maanden erbij opgeteld omdat het diepvries is.

Dr zak heeft ons aangeboden om wel een diepvries datum op het brood te zetten i.p.v. vers datum, maar op de bagels vonden ze letterlijk ''teveel moeite'' (waarschijnlijk omdat we de enige zijn), dus we hebben het maar bij de product omschrijving gezet.

Had ik niet gezien, thnx voor de info en snelle reactie :thumb:

De Argentina Fire runderkogelbiefstuk smaakt echt lekker, die ga ik volgende keer sowieso weer bestellen. :thumbup:

Kant & klaar maaltijden zijn :thumbs:

• #6.768
Had ik niet gezien, thnx voor de info en snelle reactie :thumb:

:thumbs:

De Argentina Fire runderkogelbiefstuk smaakt echt lekker, die ga ik volgende keer sowieso weer bestellen. :thumbup:

:meal: top! Argentina fire is de meest hard lopende smaak ook. Mijn eigen favoriet is Ginger Lemon.

Kant & klaar maaltijden zijn :thumbs:

Nice :) welke maaltijd of maaltijden had je?

• #6.770
De twee kip varianten, 10 min op 800 graden in de magnetron en klaar. Smaak is prima en handig dat de saus apart zit.
Ideale voor luie bb'ers ;)

Mooi! De kipfilet reepjes die gebruikt zijn, zijn de gegrilde verise van dit net nieuwe product: http://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilet-blokjes-naturel . De gegrilde reepjes die je in de twee high protein meals gegeten hebt, krijgen we waarschijnlijk ook los als product eind januari / begin februari :meal:

Kan je die spinazieblokjes ook gewoon opeten nadat ze ontdooid zijn, aangezien ze al voorgekookt zijn? Ik deed ze vandaag in het water, maar dan spoel je de helft weg tijdens het afgieten.

• #6.772
Kan je die spinazieblokjes ook gewoon opeten nadat ze ontdooid zijn, aangezien ze al voorgekookt zijn? Ik deed ze vandaag in het water, maar dan spoel je de helft weg tijdens het afgieten.

Je kan al onze groente, fruit en koolhydraten meteen na ontdooien eten. Dit komt doordat het geblancheerd is (kort op 100% gekookt) of volledig al bereid voor je is (kant-en-klaar). Je kunt het bevroren in de pan doen (deksel er op ook mogelijk met wat lager vuur voor beter resultaat), magnetron, of in zakje dat afgesloten is in water leggen. Laatste manier is in afgedekt bakje / kom / etc. in de koelkast van de voren leggen.

Olivier! Op de SAP cup stond er ook een stand van Bolero, die 44 smaken bij hadden. Is er een mogelijkheid dat jullie ook al deze smaken gaan verkopen? Volgens die man bij de stand moest ik dat maar aan jou vragen. :p

• #6.776
Olivier, beste wensen. Ik zag net bruine bamati rijst van trader joe: http://www.amazon.com/Trader-Joes-Organic-Brown-Basmati/dp/B00IZQ2JBO. Kunnen jullie dat ook gaan leveren? En bananen in grote verpakking, of voor gesneden bananen stukjes in een grote verpakking?

Bevroren gesneden bananen stukjes zou top zijn. Heerlijk voor in je shakes. :D

Thnx voor de mee denk tips! Rauwe rijst vinden we op het moment niet interessant (overal verkrijgbaar en voor een een goede prijs). Banaan is mogelijk, op dezelfde manier als onze andere purees (broccoli, zoete aard, bloemkool) zie:

rbzgj8.jpg

Ik zal het eens in de groep gooien aankomende week.

Olivier! Op de SAP cup stond er ook een stand van Bolero, die 44 smaken bij hadden. Is er een mogelijkheid dat jullie ook al deze smaken gaan verkopen? Volgens die man bij de stand moest ik dat maar aan jou vragen. :p

Klopt! Ze hebben de smaken uitgebreid, daar moeten we inderdaad even achter aan. Op het moment hebben we 31 smaken, die waren er ook toen alleen in stevia. Inmiddels alweer 44 waaronder Cola cherry, exotic en honey-lemon :). Zal denk ik in de tweede week van januari hier even achteraan gaan.

Beste MM,

Wacht al weken op de Quinoa, komt deze ooit nog op voorraad? Zo niet, dan moet ik even mijn voedingsschema aanpassen ;)

Klopt! Ze hebben de smaken uitgebreid, daar moeten we inderdaad even achter aan. Op het moment hebben we 31 smaken, die waren er ook toen alleen in stevia. Inmiddels alweer 44 waaronder Cola cherry, exotic en honey-lemon :). Zal denk ik in de tweede week van januari hier even achteraan gaan.

Top! Ben benieuwd! Zitten enkele heerlijke smaken tussen.

• #6.779
Beste MM,

Wacht al weken op de Quinoa, komt deze ooit nog op voorraad? Zo niet, dan moet ik even mijn voedingsschema aanpassen ;)

Iedere keer als we noten inslaan is de Quinoa niet op voorraad bij de leverancier :( al 3x op een rij. Ik zal maandag even informeren hoe dit zit. Alleen Quinoa bestellen bij onze leverancier gaat niet, anders gezegd: de noten moeten weer wat lager op voorraad bij ons zijn omdat het altijd een totaal bestelling is. Ik zou er dus de komende 2 weken bij ons niet op rekenen. Excuus voor het ongemak! Echter is er wel leuk nieuws. Je kent waarschijnlijk onze kant-en-klare koolhydraat zakken (basmatti, hawaii rijstmix, zoete aadappel etc.)? Quinoa kant-en-klaar wordt nu onderzocht of we dit in het assortiment gaan opnemen.

Iedere keer als we noten inslaan is de Quinoa niet op voorraad bij de leverancier :( al 3x op een rij. Ik zal maandag even informeren hoe dit zit. Alleen Quinoa bestellen bij onze leverancier gaat niet, anders gezegd: de noten moeten weer wat lager op voorraad bij ons zijn omdat het altijd een totaal bestelling is. Ik zou er dus de komende 2 weken bij ons niet op rekenen. Excuus voor het ongemak! Echter is er wel leuk nieuws. Je kent waarschijnlijk onze kant-en-klare koolhydraat zakken (basmatti, hawaii rijstmix, zoete aadappel etc.)? Quinoa kant-en-klaar wordt nu onderzocht of we dit in het assortiment gaan opnemen.

Goed nieuws inderdaad! Jammer dat de quinoa niet leverbaar is. Kijk in de tussentijd wel ff ergens anders rond totdat het weer op voorraad is bij jullie.

Terug
Naar boven