Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net weer een kleine bestelling voor wat kip geplaatst
Kan niet wachten tot morgen
p.s. ik zag wel dat de sponsoring nog niet helemaal goed staat![]()
Thnx Skip! Toevallig ook voor 1 van de 2 nieuwe kip versies gegaan (steamed / roasted)? Ah, de link is wel veranderd ,maar het logo idd niet, gaan veranderen, dankje voor het spotten ervan.

Scoob, de track en trace van PostNL geeft nog aan dat het pakket nog niet door hun ontvangen is.
Gezien jullie snelheid lijkt mij dat vrij stug, zou je dat even willen inzien?
order 100031848
Roasted kipfiletreepjes IQF is weer een topper Scoobzor. Smaak is prima, lekker mals en supper gemakkelijk zo uit bevroren toestand. Deze bestel ik in het vervolg standaard mee.
Loempia ook geprobeerd, en deze is zoals een gewone loempia, prima dus .
. Leuk dat je de loempia mee hebt genomen! Wel iets anders dan een gewone loempia toch, 50% kip inhoud
, maar zeker een compliment, bedankt!Hoi, komen de Ben en Jerry's nog voorradig of was dit een éénmalige verkoop?
Gr
.De laatste bestelling is met 1 dag vertraging aangekomen.
Volgens de track&trace is ze meer dan 36u na het verpakken pas geopend, en alles was nog perfect bevroren!
De Roasted kipfiletreepjes vallen erg goed mee. Beter dan de kipfiletblokjes die ik ondertussen wat beu was. De reepjes zijn groter, vaster en minder vochtig.
De spaghetti wou ik ook eens proberen maar deze heeft het transport helaas niet overleefd... De verpakking blijkt, in bevroren toestand, niet erg schokbestendig te zijn.
Het plastic is in kleine stukjes uiteen gebarsten en zit tussen de spaghettislierten, zodoende heb ik ze weg moeten gooien. Kan ik hier een compensatie oid voor krijgen?
Bestelnr. 100031451
Heb je foto's nodig van de spaghetti?
Hoor ik daar proteine-ijs aankomen?Was een seizoen dingetje afgelopen zomer, daarnaast zijn we in deze categorie iets zelf aan het ontwikkeling, duurt nog even maar more soon.

Ik heb weer inkopen gedaan #100032034
Olivier, zorg jij er weer voor dat alles klopt en compleet is?
Hartelijk dank.
Ik heb net besteld, maar onder de status van mijn bestelling staat dat deze geannuleerd is.
Terwijl de betaling wel gelukt is en al van mn rekening af..
Bestelnummer 100032082

Heb ik inmiddels binnen inderdaad! Zie alleen dat er blijkbaar iets fout is gegaan met het aflever adres.. Had een pakje gemakje locatie ingevuld alleen hij word nu thuis bezorgd
Ja denk het.. In de mail staat ook mn huisadres. Maar maakt niet uit hij komt wel aan. Bedankt in ieder geval!
Beetje jammer dat jullie de reviews manipuleren musclemeat! Misschien ben ik te snel met mijn oordeel, maar de review staat nog steeds niet online. Ik ben al lange tijd groot fan van jullie, maar had laatst de zalmsnippers geprobeerd. Helaas was ik hier niet geheel tevreden over en heb ik een review op de site geplaatst bij dit product. Aangegeven dat het een prima product is alleen dat ik vind dat het veel en veel te zout is. Review was gewoon netjes qua taalgebruik of wat dan ook dus het kan niet zo zijn dat de review om die reden is afgekeurd...
. Wij hebben juist veel aan reviews, ook de slechte. Wat wij hiermee doen is het volgende. Wanneer wij een slechte review lezen en denken te weten waar het aan ligt, wordt deze persoon eerst gemaild, voordat de review online gaat. Dit heeft de volgende reden Vaak is het namelijk zo dat het aan de bereiding ligt, waardoor na wat tips, het product weer in orde is bij de klant. Beide partijen zijn dan blij, de klant dat hij de rest van de pakjes kan of weer wil eten, en Muscle Meat dat vaak de review weg mag van de klant, omdat het loos alarm is (lag aan bereiding en niet aan het product zelf of hoe het product normaliter is / hoort te zijn). Of het wordt na reactie natuurlijk meteen online gezet. Ditzelfde is bij jouw gebeurt, maar na zoeken in de mail zie ik dat wij nooit reactie terug hebben gehad. Ik denk dat het om miscommunicatie daarom gaat en je dit nu typt. Kan je in je spam box kijken datum 4 januari? Waarschijnlijk zit hij daar in als je het niet voorbij hebt zien komen. Ik heb de mail gekopieerd in de spoiler hieronder voor het geval je spam al weg is gezien het toch bijna twee weken terug is. Dit is bijvoorbeeld ook bij MEMOLY gebeurt, de eerste post op deze pagina in dit topic, scrol omhoog. Daar stond een negatieve review over de naturel kipblokjes (200gr). Na hem gesproken te hebben via PM bleek dat hij een batch had gekregen die wij terug hadden gegeven aan de fabriek omdat wij ook niet tevreden waren hierover. Van de teruggegeven batch is blijkbaar toch een krat achterbleven bij ons... Excuses aangeboden, geld terug gekregen en post is verwijdert vanuit hem zelf omdat dit een review is over een buitengewone situatie en niet over het product zelf hoe hij is / hoort te zijn.