Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Beste Muscle Meat,

ik ben ontzettend ontgoocheld in de...............................................

EDIT: post verwijderd, het probleem werd opgelost.

Laatst bewerkt:
Net weer een kleine bestelling voor wat kip geplaatst :D
Kan niet wachten tot morgen :)

p.s. ik zag wel dat de sponsoring nog niet helemaal goed staat ;)
upload_2016-1-11_11-38-24.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.803
Net weer een kleine bestelling voor wat kip geplaatst :D
Kan niet wachten tot morgen :)

p.s. ik zag wel dat de sponsoring nog niet helemaal goed staat ;)

Thnx Skip! Toevallig ook voor 1 van de 2 nieuwe kip versies gegaan (steamed / roasted)? Ah, de link is wel veranderd ,maar het logo idd niet, gaan veranderen, dankje voor het spotten ervan.

Thnx Skip! Toevallig ook voor 1 van de 2 nieuwe kip versies gegaan (steamed / roasted)? Ah, de link is wel veranderd ,maar het logo idd niet, gaan veranderen, dankje voor het spotten ervan.

Scoob, ik ben voor de roasted gegaan :)
Ik zal, zoals gebruikelijk, een review achterlaten als ik ze getest heb ;)

Scoob, de track en trace van PostNL geeft nog aan dat het pakket nog niet door hun ontvangen is.
Gezien jullie snelheid lijkt mij dat vrij stug, zou je dat even willen inzien?
order 100031848

• #6.806
Scoob, de track en trace van PostNL geeft nog aan dat het pakket nog niet door hun ontvangen is.
Gezien jullie snelheid lijkt mij dat vrij stug, zou je dat even willen inzien?
order 100031848

EDIT: we zijn er achter waar je pakket is. Komt goed! Ik bel je even op je 06 en indien geen reactie een PM.

Ik heb het hier even bekeken. Als eerst gecontroleerd of het pakket bij ons gemaakt is, dat antwoord is ja, door onze collega Lars. Hierna heb ik gekeken of de andere tracktrace pakketten wel lopen en dat antwoord is ook ja. Ik heb deze situatie eerder mee gemaakt en het kan 2 dingen betekenen:

1: De scans doen het niet op dit pakket, het is dan even afwachten tot hij bij een volgende scan komt en dan zie je wel meldingen. De volgende sorteerronde is om 12:00 en dan gaan ze weer rijden om 14:00. Even hier op wachten dus.
2: Pakket is ergens in het soorteercentrum er af gevallen, bv van een rol band, wordt in de loop van de dag gevonden en weer erop gegooit. Vaak loopt het pakket dan 1 dag vertraging op.

Beide zijn zeer, zeer zeldzaam, maar als je een x aantal pakketten stuurt, maak je dit een keer mee. Zoals je weet van ons blijven onze pakketten met een vertraging ook bevroren, met dit weer maken we zelfs 3 zend dagen bevroren mee (tests). En zoals je weet heb je altijd garantie op je pakket als er iets mis gaat bij ons of PostNL. Uiteindelijk komt het goed, alleen helaas even afwachten vandaag.

Laatst bewerkt:
Roasted kipfiletreepjes IQF is weer een topper Scoobzor. Smaak is prima, lekker mals en supper gemakkelijk zo uit bevroren toestand. Deze bestel ik in het vervolg standaard mee.
Loempia ook geprobeerd, en deze is zoals een gewone loempia, prima dus .

Hoi, komen de Ben en Jerry's nog voorradig of was dit een éénmalige verkoop?
Gr

• #6.809
Roasted kipfiletreepjes IQF is weer een topper Scoobzor. Smaak is prima, lekker mals en supper gemakkelijk zo uit bevroren toestand. Deze bestel ik in het vervolg standaard mee.
Loempia ook geprobeerd, en deze is zoals een gewone loempia, prima dus .

Awesome, thnx voor de review! Iedereen hier is verslaafd aan de nieuwe kip (roasted en steamed) :meal: :D. Leuk dat je de loempia mee hebt genomen! Wel iets anders dan een gewone loempia toch, 50% kip inhoud :D, maar zeker een compliment, bedankt!

Hoi, komen de Ben en Jerry's nog voorradig of was dit een éénmalige verkoop?
Gr

Was een seizoen dingetje afgelopen zomer, daarnaast zijn we in deze categorie iets zelf aan het ontwikkeling, duurt nog even maar more soon :).

Laatst bewerkt:
De laatste bestelling is met 1 dag vertraging aangekomen.
Volgens de track&trace is ze meer dan 36u na het verpakken pas geopend, en alles was nog perfect bevroren!

De Roasted kipfiletreepjes vallen erg goed mee. Beter dan de kipfiletblokjes die ik ondertussen wat beu was. De reepjes zijn groter, vaster en minder vochtig.

De spaghetti wou ik ook eens proberen maar deze heeft het transport helaas niet overleefd... De verpakking blijkt, in bevroren toestand, niet erg schokbestendig te zijn.
Het plastic is in kleine stukjes uiteen gebarsten en zit tussen de spaghettislierten, zodoende heb ik ze weg moeten gooien. Kan ik hier een compensatie oid voor krijgen?
Bestelnr. 100031451

Heb je foto's nodig van de spaghetti?

• #6.811
De laatste bestelling is met 1 dag vertraging aangekomen.
Volgens de track&trace is ze meer dan 36u na het verpakken pas geopend, en alles was nog perfect bevroren!

De Roasted kipfiletreepjes vallen erg goed mee. Beter dan de kipfiletblokjes die ik ondertussen wat beu was. De reepjes zijn groter, vaster en minder vochtig.

De spaghetti wou ik ook eens proberen maar deze heeft het transport helaas niet overleefd... De verpakking blijkt, in bevroren toestand, niet erg schokbestendig te zijn.
Het plastic is in kleine stukjes uiteen gebarsten en zit tussen de spaghettislierten, zodoende heb ik ze weg moeten gooien. Kan ik hier een compensatie oid voor krijgen?
Bestelnr. 100031451

Heb je foto's nodig van de spaghetti?

Hey El capitan, leuk te horen dat het nieuwe product roasted goed smaakt! De Steamed versie is ook zeker aan te raden. Excuus voor de spaghetti. Een product dat niet meer bruikbaar is bij ontvangst wordt uiteraard opgelost. Ik sta nu in de gym, ik stuur je later vanavond een PM!

Ik heb weer inkopen gedaan #100032034

Olivier, zorg jij er weer voor dat alles klopt en compleet is?

Hartelijk dank.

Ik heb net besteld, maar onder de status van mijn bestelling staat dat deze geannuleerd is.
Terwijl de betaling wel gelukt is en al van mn rekening af..
Bestelnummer 100032082

• #6.815
Ik heb weer inkopen gedaan #100032034

Olivier, zorg jij er weer voor dat alles klopt en compleet is?

Hartelijk dank.

Thnx voor je order weer Ingo! Ja, komt goed.

Ik heb net besteld, maar onder de status van mijn bestelling staat dat deze geannuleerd is.
Terwijl de betaling wel gelukt is en al van mn rekening af..
Bestelnummer 100032082

Je bestelling is goed doorgekomen en je zou intussen ook een track&trace ontvangen moeten hebben. Wanneer er een kleine vertraging tussen jou, iDeal en Muscle Meat zit, staat er geannuleed, deze status veranderd meestal binnen 10 minuten naar Complete of een andere tekst.

Hoor ik daar proteine-ijs aankomen? :D:D:D

Wie weet... Wie weet ;)

Heb ik inmiddels binnen inderdaad! Zie alleen dat er blijkbaar iets fout is gegaan met het aflever adres.. Had een pakje gemakje locatie ingevuld alleen hij word nu thuis bezorgd

• #6.817
Heb ik inmiddels binnen inderdaad! Zie alleen dat er blijkbaar iets fout is gegaan met het aflever adres.. Had een pakje gemakje locatie ingevuld alleen hij word nu thuis bezorgd

Ah, klik fout misschien op de site? Wat staat er in de bevestigingsmail? In principe moet dit geen probleem zijn. Er is altijd een redelijk kans dat het bij de buren geleverd wordt. ZIjn jij en je buren niet thuis, dan kun je voor 22:00 via de track&trace link of PostNL app selecteren dat je het de volgende dag bij een PostNL punt geleverd wilt hebben (en dan is de inhoud nog steeds bevroren natuurlijk).

Ja denk het.. In de mail staat ook mn huisadres. Maar maakt niet uit hij komt wel aan. Bedankt in ieder geval!

Nvm

Laatst bewerkt:
  • #6.820
Ja denk het.. In de mail staat ook mn huisadres. Maar maakt niet uit hij komt wel aan. Bedankt in ieder geval!

:thumbs:

Beetje jammer dat jullie de reviews manipuleren musclemeat! Misschien ben ik te snel met mijn oordeel, maar de review staat nog steeds niet online. Ik ben al lange tijd groot fan van jullie, maar had laatst de zalmsnippers geprobeerd. Helaas was ik hier niet geheel tevreden over en heb ik een review op de site geplaatst bij dit product. Aangegeven dat het een prima product is alleen dat ik vind dat het veel en veel te zout is. Review was gewoon netjes qua taalgebruik of wat dan ook dus het kan niet zo zijn dat de review om die reden is afgekeurd...

Hoi Ironn, uiteraard censureren wij niet. Er zijn genoeg slechte review te vinden, ook in dit topic. Censureren heeft niemand wat aan, wij ook niet, dan was dat na bijna 3 jaar bestaat allang opgevallen ;). Wij hebben juist veel aan reviews, ook de slechte. Wat wij hiermee doen is het volgende. Wanneer wij een slechte review lezen en denken te weten waar het aan ligt, wordt deze persoon eerst gemaild, voordat de review online gaat. Dit heeft de volgende reden Vaak is het namelijk zo dat het aan de bereiding ligt, waardoor na wat tips, het product weer in orde is bij de klant. Beide partijen zijn dan blij, de klant dat hij de rest van de pakjes kan of weer wil eten, en Muscle Meat dat vaak de review weg mag van de klant, omdat het loos alarm is (lag aan bereiding en niet aan het product zelf of hoe het product normaliter is / hoort te zijn). Of het wordt na reactie natuurlijk meteen online gezet. Ditzelfde is bij jouw gebeurt, maar na zoeken in de mail zie ik dat wij nooit reactie terug hebben gehad. Ik denk dat het om miscommunicatie daarom gaat en je dit nu typt. Kan je in je spam box kijken datum 4 januari? Waarschijnlijk zit hij daar in als je het niet voorbij hebt zien komen. Ik heb de mail gekopieerd in de spoiler hieronder voor het geval je spam al weg is gezien het toch bijna twee weken terug is. Dit is bijvoorbeeld ook bij MEMOLY gebeurt, de eerste post op deze pagina in dit topic, scrol omhoog. Daar stond een negatieve review over de naturel kipblokjes (200gr). Na hem gesproken te hebben via PM bleek dat hij een batch had gekregen die wij terug hadden gegeven aan de fabriek omdat wij ook niet tevreden waren hierover. Van de teruggegeven batch is blijkbaar toch een krat achterbleven bij ons... Excuses aangeboden, geld terug gekregen en post is verwijdert vanuit hem zelf omdat dit een review is over een buitengewone situatie en niet over het product zelf hoe hij is / hoort te zijn.
Muscle meat <info@musclemeat.nl>
04-01-2016
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
aan ***

Hoi ***,

Ik las net je review. Jammer dat het een teleurstelling is! Echter mail ik je om dat ik misschien weet waardoor het komt, waardoor je de overige pakken wel met een tevreden gevoel kunt eten.

Wat je hebt bij gerookte zalm is dat de zijkanten en achterkant richting de staart meer zout intrekken dan de middenstukken. Dit vertelde de leverancier Klaaspuul met als vraag daarna van ons hoe dan het overall zout gehalte is. Ze vertelde dat het een zeer klein percentage is dat je nauwelijks tot niet tegen komt omdat het verdeeld is over het groter geheel van de snippers. Echter vraag ik mij dan of met jouw review of je dan net dit zoutere gedeelte volop zit te eten, om een slechter pak gaat of dat het aan jouw zout smaak ligt dat het gewoon echt te zout is.

Vind je het goed om eerst een van de overige pakken te proeven, voordat we de review online zetten? Als het niet aan een slechter pak blijkt te liggen kunnen we en gaat de review uiteraard online, ook als je het ervoor online wilt hebben (nu).

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Olivier.

Team Muscle Meat

E-mail: info@musclemeat.nl | Website: www.musclemeat.nl | Tel: +31 6 506 146 19 |
Stichtse Kade 47 1244NV Ankeveen

Terug
Naar boven