MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
De eerste bestellingen van de week zijn er weer uit. Namens Team Muscle Meat enorm bedankt voor jullie support en vertrouwen in onze producten!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Like onze facebook om daar ook het laatste nieuws te ontvangen! ---> http://www.facebook.com/musclemeat.hilversum

Goed bezig scoob!

:thumbs: . Als het goed is ben je nog steeds goedkoper uit met de kg prijzen als je dit erbij optelt. En hoe meer je besteld hoe lager de kg prijs hierdoor wordt.

Klopt, maar heb hier slechts een tafelmodelkoelkastje, met een minivriezer:o. Misschien kan je me zeggen hoeveel ruimte ik ongeveer nodig zou hebben, voor bijv. 3kg kipfilet en 1kg paardenbiefstuk tartaar?
Sorry als deze vraag al vaker is gesteld;)

Klopt, maar heb hier slechts een tafelmodelkoelkastje, met een minivriezer:o. Misschien kan je me zeggen hoeveel ruimte ik ongeveer nodig zou hebben, voor bijv. 3kg kipfilet en 1kg paardenbiefstuk tartaar?
Sorry als deze vraag al vaker is gesteld;)

Nee joh! geen sorry zeggen. Logische vraag. Ik vind ook dat dit duidelijk op de site moet, want het is ook moeilijk te beseffen. 4kg klinkt namelijk veel, maar is het niet. Dat zijn 20 pakjes die gevacumeerd zijn. En door deze verpakking kun je het als legoblokjes opstapelen. Ik heb zelf ook een kleine vriezer, die vast zit aan mijn koelkast, erboven. Ondanks dat, wanneer je alles netjes opstapeld past er 10kg in. Ik zal morgen 3kg kip en 1kg tartaar erin leggen en een foto maken hoe het in mijn vriezer ligt, dan heb je een beter idee, met de opmetingen erbij.

Je kan het redelijk vergelijken met pakken melk. Reken 4 pakjes vlees voor 1 pak melk en het past altijd.

Net de 3e bestelling geplaatst, ben erg benieuwd naar de tartaar :)

Je kan het redelijk vergelijken met pakken melk. Reken 4 pakjes vlees voor 1 pak melk en het past altijd.

Dat is idd wel een goede vergelijking. Als er 5 melkpakken passen in een vriezer moet 4kg vlees kunnen.

Net de 3e bestelling geplaatst, ben erg benieuwd naar de tartaar :)

:thumbs: top! Afgelopen donderdag, gister en vandaag is tartaar de deur uit gegaan voor het eerst, dus mensen zijn het nu voor het eerst aan het eten :) ben erg benieuwd naar de feedback dus als je die wil geven graag! Persoonlijk vind ik het helemaal super, het is zachter dan gehakt in de mond. Je werkt het zo naar binnen en dan heb je biefstuk voedingswaarden binnen.

Laatst bewerkt:
Zojuist me bestelling binnen gekregen! :thumb:
Goed verpakt en snelle levering!

Ben benieuwd hoe het paardenbiefstukje gaat smaken :D

Waarom kan je maar 2 units tartaar bestellen? Wilde er drie bestellen maar er stond dat de voorraad niet afdoende was?

6de order btw :D

Zojuist me bestelling binnen gekregen! :thumb:
Goed verpakt en snelle levering!

Ben benieuwd hoe het paardenbiefstukje gaat smaken :D

Super! :cool: Laat maar weten.

Waarom kan je maar 2 units tartaar bestellen? Wilde er drie bestellen maar er stond dat de voorraad niet afdoende was?

6de order btw :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De paardenbiefstuk tartaars zijn enorm snel gegaan! Er zit een teller op elk product. X aantal kg van tartaar en bij elke x kg bestelling wordt het daarvan afgetrokken. Hij stond nog op 2 toen jij bestelde. Het is nu out of stock. Levering van nieuwe tartaar wordt heel snel verwacht!

Zesde alweer? :D beest!

Edit: Deze vrijdag zijn de hamburgers 7x150gr versie en tartaar weer op voorraad

Nee joh! geen sorry zeggen. Logische vraag. Ik vind ook dat dit duidelijk op de site moet, want het is ook moeilijk te beseffen. 4kg klinkt namelijk veel, maar is het niet. Dat zijn 20 pakjes die gevacumeerd zijn. En door deze verpakking kun je het als legoblokjes opstapelen. Ik heb zelf ook een kleine vriezer, die vast zit aan mijn koelkast, erboven. Ondanks dat, wanneer je alles netjes opstapeld past er 10kg in. Ik zal morgen 3kg kip en 1kg tartaar erin leggen en een foto maken hoe het in mijn vriezer ligt, dan heb je een beter idee, met de opmetingen erbij.

Top, dan ga ik 't vanavond ff bekijken, maar denk dat dat wel lukt, mits er geen andere dingen bij hoeven:o
Als 't past dan komt er een bestelling aan;)

Eindelijk ook bestelling gedaan, ben benieuwd scoob! Biefstuk in onze supermarkt is sowieso waardeloos dus kan alleen maar beter worden.

Wordt pakketje trouwens bij de buren afgeleverd als niemand thuis is?

Super! :cool: Laat maar weten.

38301551.jpg

De paardenbiefstuk tartaars zijn enorm snel gegaan! Er zit een teller op elk product. X aantal kg van tartaar en bij elke x kg bestelling wordt het daarvan afgetrokken. Hij stond nog op 2 toen jij bestelde. Het is nu out of stock. Levering van nieuwe tartaar wordt heel snel verwacht!

Zesde alweer? :D beest!

Edit: Deze vrijdag zijn de hamburgers 7x150gr versie en tartaar weer op voorraad

Volgens mij krijgen jullie alles wel verkocht :D whats next?

vanavond voor de eerste keer de burgers op. erg lekker en goed gekruid maar niet overheersend.
Keep it up musclemeat

Paardenbiefstuk was ook prima!
Komt weer een bestelling van deze kant, hoop dat je genoeg kip hebt klaarliggen. :D

Nou zei het vorige week nog , misschien is het handig als je tartaat gaat verkopen.. En jah hoor :).

Mijn eerste bestelling vrijdag ontvangen.. Primaa!!!!! Beide biefstukken zijn top.. En de hamburger ook erg lekker. Moet de kip nog proberen :).

En de volgende keer gaat de tartaar ook op het lijstje..

Succes verder en je hebt er een nieuwe vaste klant bij ;)

Eindelijk ook bestelling gedaan, ben benieuwd scoob! Biefstuk in onze supermarkt is sowieso waardeloos dus kan alleen maar beter worden.

Wordt pakketje trouwens bij de buren afgeleverd als niemand thuis is?

Gaat je zeker niet teleur stellen Daantje :). De standaard procedure is inderdaad dat het bij de buren afgeleverd wordt wanneer je niet thuis bent. Voor de zekerheid kan je altijd nog een briefje op je deur hangen ''Indien niet thuis, graag bij buren i.v.m. gekoeld pakket''.

Biefstukje was erg lekker! Goeie kwaliteit.
Mijn kookkunsten kunnen echter wel wat beter :p
Voor de volgende keer nogmaals de youtube instructies bekijken :roflol:

Mooi! Biefstuk bakken is inderdaad een kunst omdat je de beste biefstuk op de wereld zo kan 'vergallen'. Na een paar keer experimenteren heb je het vast wel door! Youtube is inderdaad een goed idee.

Volgens mij krijgen jullie alles wel verkocht :D whats next?

Er staan een aantal producten in de wachtrij :D mag/kan helaas hier nog niks over zeggen.

vanavond voor de eerste keer de burgers op. erg lekker en goed gekruid maar niet overheersend.
Keep it up musclemeat

Goed om te lezen! Kruiden moeten inderdaad niet overheersen, anders wordt men het snel zat.

Paardenbiefstuk was ook prima!
Komt weer een bestelling van deze kant, hoop dat je genoeg kip hebt klaarliggen. :D

:D super! Kip is in grote hoeveelheid aanwezig!

Nou zei het vorige week nog , misschien is het handig als je tartaat gaat verkopen.. En jah hoor :).

Mijn eerste bestelling vrijdag ontvangen.. Primaa!!!!! Beide biefstukken zijn top.. En de hamburger ook erg lekker. Moet de kip nog proberen :).

En de volgende keer gaat de tartaar ook op het lijstje..

Succes verder en je hebt er een nieuwe vaste klant bij ;)

Ik weet dat nog wel ja! En toen wist ik natuurlijk al dat tartaar het eerst volgende zou zijn. Moest me inhouden, sorry! Bewijst wel dat je een goed idee had en ideeën zijn natuurlijk meer dan welkom. Thnx voor review!

Laatst bewerkt:
Nog 3:40 uur tot de laatste zending van deze week om de vriezer vol te duwen voor het weekend met Muscle Meat! :)

Hey scoobz

Heb gister 15kg kip besteld(voor 15:00), maar heb geen track&trace gekregen.
Nu is dat niet nodig, maar hoop wel dat vandaag me pakketje binnen komt, ben de hele middag thuis namelijk vandaag.
Bestelnr 1296

Dank!

Terug
Naar boven