Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bedankt voor je reactie. Zojuist mijn mailbox gecheckt. Zowel in Postvak In, Ongewenst, en bij Verwijderd geen enkel bericht van jullie kunnen vinden? In de spambox staat nog een ander bericht van 10-11-2015 dus het lijkt me sterk dat jullie bericht van 4 januari automatisch is verwijderd. Daarnaast staan jullie op de lijst met vertrouwde afzenders. Zeker weten dat deze is verzonden, ook naar het juiste adres? Zou je eventueel een screenshotje kunnen sturen ofzo via pm? De fout kan natuurlijk ook bij mij liggen. Mocht dit zo zijn, kom ik natuurlijk direct terug op het eerder geplaatste bericht en zal ik dit direct aanpassen.

Laatst bewerkt:
Toen jullie avocadohelften pas uit waren heb ik deze besteld en was ik hier niet tevreden over. De smaak vond ik niet echt lekker vergeleken met avocado's in de winkel, het was lastig te ontdooien (ontdooide ongelijkmatig + soms beet ik nog in ijskorreltjes diepergelegen in de avocado... :o) en dat was ook niet echt mogelijk in de koelkast, want ze werden snel bruin zelfs als ik er zakjes om deed of er wat citroensap op spoot.

Nu heb ik echter gehoord dat jullie nieuwe avocadohelften hebben en vroeg ik me af in hoeverre deze verschillen. Zijn ze op dezelfde manier verpakt? Wat is de ervaring hier in dit topic met de nieuwe avocadohelften?

Bij voorbaat dank.

EDIT: oh ja en dit is misschien hoogstwaarschijnlijk een domme vraag en zal vast al eens voorbij zijn gekomen maar hoe werkt de bloemkool- en broccolipuree? Zijn die blokjes bovenaan (plaatje) hoe het in de diepvries zit, en ontdooit dat dan naar een puree in de koelkast? Kun je dat dan in de pan opwarmen? Excuus, ben enorm onhandig in de keuken e.d.

Laatst bewerkt:
Scoob,

Laatst weer een bestelling van jullie binnengekregen, allemaal erg tevreden maar.....ik heb al 2 zakjes Fuego Peru beef in batch 13284 waarbij het lijkt alsof het vlees in het water heeft gelegen(qua kleur ongebakken lijkt het op schouderham, en gebakken blijft het blank)en van de smaak krijg ik kokhals neigingen. Eerder gehoord?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.824
Toen jullie avocadohelften pas uit waren heb ik deze besteld en was ik hier niet tevreden over. De smaak vond ik niet echt lekker vergeleken met avocado's in de winkel, het was lastig te ontdooien (ontdooide ongelijkmatig + soms beet ik nog in ijskorreltjes diepergelegen in de avocado... :o) en dat was ook niet echt mogelijk in de koelkast, want ze werden snel bruin zelfs als ik er zakjes om deed of er wat citroensap op spoot.

Nu heb ik echter gehoord dat jullie nieuwe avocadohelften hebben en vroeg ik me af in hoeverre deze verschillen. Zijn ze op dezelfde manier verpakt? Wat is de ervaring hier in dit topic met de nieuwe avocadohelften?

Bij voorbaat dank.

EDIT: oh ja en dit is misschien hoogstwaarschijnlijk een domme vraag en zal vast al eens voorbij zijn gekomen maar hoe werkt de bloemkool- en broccolipuree? Zijn die blokjes bovenaan (plaatje) hoe het in de diepvries zit, en ontdooit dat dan naar een puree in de koelkast? Kun je dat dan in de pan opwarmen? Excuus, ben enorm onhandig in de keuken e.d.

Heb je ze wel eens in een glas water ontdooit? Dit doet mijn collega, misschien ontdooit het dan meer geleidelijk door het water en onder water ook geen bruining. Het merk is nog steeds hetzelfde, maar het komt van andere fabriek, andere boeren etc. Zerlfde manier verpakt,, alleen ander plastic en andere sticker / label. Smaken verschillen, ik kan geen garantie geven dat ze voor jou nu wel naar wens zijn, maar ze zijn dus idd nu van een andere leverancier dus het proberen waard als je vaak avocado eet.

Naast de bloemkool en broc puree zou ik ook zeker de zoete aard puree even bekijken, die is heeeeel lekker (zoet). Je krijgt het als de blokjes op de foto, losgevroren van elkaar in een 1kg zak. Je haalt er dus bv 200gr uit, meteen in de pan of magnetron (bevroren toestand, niet te hoor vuur of Watt) of in koelkast bedekt ontdooien. Na ontdooien / opwarmen vallen de blokjes plat, als puree zoals je op de foto in het bakje ziet.

Scoob,

Laatst weer een bestelling van jullie binnengekregen, allemaal erg tevreden maar.....ik heb al 2 zakjes Fuego Peru beef in batch 13284 waarbij het lijkt alsof het vlees in het water heeft gelegen(qua kleur ongebakken lijkt het op schouderham, en gebakken blijft het blank)en van de smaak krijg ik kokhals neigingen. Eerder gehoord?

Hey tartarus, leuk dat je weer besteld hebt! Nee, niet eerder gehoord. Ik heb je verhaal doorgestuurd naar onze leverancier. Ik ga van goed vertrouwen uit en wat niet fijn was te eten lossen we uiteraard voor je op. Excuus voor het ongemak, ik PM je!

Laatst bewerkt:
Heb je ze wel eens in een glas water ontdooit? Dit doet mijn collega, misschien ontdooit het dan meer geleidelijk door het water en onder water ook geen bruining. Het merk is nog steeds hetzelfde, maar het komt van andere fabriek, andere boeren etc. Zerlfde manier verpakt,, alleen ander plastic en andere sticker / label. Smaken verschillen, ik kan geen garantie geven dat ze voor jou nu wel naar wens zijn, maar ze zijn dus idd nu van een andere leverancier dus het proberen waard als je vaak avocado eet.

Ja, ik heb allerlei manieren van ontdooiing geprobeerd (koud water, warm water, koelkast, buiten koelkast... zelfs de oven maar dat was helemaal geen succes :p). Ik zal ze nog wel een keer proberen.

Uit nieuwsgierigheid: waarom is de Argentijnse kip zoveel goedkoper? Ik betaal €29,25 voor 5kg Argentijnse kip, maar €40,- voor de rauwe kipfiletblokjes.

• #6.826
Ja, ik heb allerlei manieren van ontdooiing geprobeerd (koud water, warm water, koelkast, buiten koelkast... zelfs de oven maar dat was helemaal geen succes :p). Ik zal ze nog wel een keer proberen.

Uit nieuwsgierigheid: waarom is de Argentijnse kip zoveel goedkoper? Ik betaal €29,25 voor 5kg Argentijnse kip, maar €40,- voor de rauwe kipfiletblokjes.

Ah ok! Als je ooit de nieuwe fabrikant probeert hoor ik het graag.
In verhouding met de rauwe kipfilets is het duurder puur door de arbeid. Er worden Nederlandse verse kipfilet gebruikt die met de hand gesneden, gewogen, gevacumeerd en vervolgens ingevroren worden. Samen met de LIDL hebben we de beste prijs van NL voor dit product (8euro/kg) waarbij de LIDL per 400gr is verpakt en onze per 200gr plus 100% vetvrij. De AH is bv per 600gr verpakt met kg prijs van 10euro/kg.

Nog een vraag: ik bestel altijd de parijse aardappelen maar wou eens de halve met schil proberen. Ik meen me te herinneren dat je aardappelen niet te veel met schil mag eten (solanine). Hoe zit dat nu precies? Moet ik ergens op letten (bv. verkleuringen)?

• #6.828
Nog een vraag: ik bestel altijd de parijse aardappelen maar wou eens de halve met schil proberen. Ik meen me te herinneren dat je aardappelen niet te veel met schil mag eten (solanine). Hoe zit dat nu precies? Moet ik ergens op letten (bv. verkleuringen)?

Dit was nieuw voor mij :) Als je wilt kan ik de kwaliteitsdienst er nog over mailen maar na wat research zelf zit het volgens mij zo:

Solanine is een natuurlijk giftstof die ontstaat in aardappelen onder invloed van licht.
Solanine zit in de schil van groene aardappelen en in de kiemen, oftewel de uitlopers, van oudere aardappelen en ontstaat in licht
In grote hoeveelheden zijn solanine en tomatine giftig voor mensen. Ze kunnen koorts, buikpijn, diarree, overgeven, slaperigheid, lusteloosheid etc
Dit is 20 milligram solanine per 100 gram aardappel.

Tegenwoordig worden aardappelrassen geteeld met lagere solanine-gehalten.

Om zo min mogelijk solanine binnen te krijgen, gelden de volgende adviezen:

• Bewaar aardappelen op een donkere, koele en droge plaats. Dit voorkomt de vorming van uitlopers en groene plekken met een hoog solanine-gehalte.
  • Snijd groene plekken, uitlopers en beschadigde plekjes van aardappelen ruim weg. Snijd plekjes ook goed weg wanneer de aardappelen in de schil worden gegeten.
Onze aardappels zien eigenlijk geen zonlicht, omdat ze na de oogst binnen vier uur van het land geblancheerd, gesneden en ingevroren worden. Vervolgens op donkere plek bewaard (zak plus doos in vriescel) Ook zijn er geen uitlopers etc omdat de aardappelen of groene plekken door het invriezen, geen oude aardappelen. Gerust eten dus :).

Was een seizoen dingetje afgelopen zomer, daarnaast zijn we in deze categorie iets zelf aan het ontwikkeling, duurt nog even maar more soon :).
EIWITIJS.

0d41808f60af8871fa122b3b0f37ab1b.gif

Hey Olivier,

waarom kunnen we de kipballetjes niet in de bulkvoordeel bestellen? :(

Ik was van plan om 2 x 2,5 roasted kipfilet + 3 x 2kg kipballetjes te bestellen.......

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

• #6.831
Hey Olivier,

waarom kunnen we de kipballetjes niet in de bulkvoordeel bestellen? :(

Ik was van plan om 2 x 2,5 roasted kipfilet + 3 x 2kg kipballetjes te bestellen.......

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

Hey Memoly, de i love chicken was vroeger alleen bedoeld voor de 200gr kant-en-klaar. Hier is nu ook roasted en steamed bijgekomen omdat deze de naturel 200gr vervangen heeft. Voor de zekerheid gooi ik morgen ochtend je vraag even in de groep.

Roasted kipfilet is echt top! Smaak is goed en makkelijk te doseren :thumb:

• #6.834

:D

Hey Memoly, de i love chicken was vroeger alleen bedoeld voor de 200gr kant-en-klaar. Hier is nu ook roasted en steamed bijgekomen omdat deze de naturel 200gr vervangen heeft. Voor de zekerheid gooi ik morgen ochtend je vraag even in de groep.

De chicken meatballs komen er niet bij, de marge laat het niet toe.

Roasted kipfilet is echt top! Smaak is goed en makkelijk te doseren :thumb:

:thumbs: mooi! Thnx voor de review Rambo1.

Bedankt de bestelling van vorige week. Die pannenkoekmix blijft echt super lekker, de kipburgers trouwens ook, echt jammie. En spirelli smaken trouwens ook erg goed, alleen heb je een tip hoe je ervoor kan zorgen dat ze iets minder plakken als ze uit de magnetron komen, misschien doe ik wel iets fout?

• #6.836
Bedankt de bestelling van vorige week. Die pannenkoekmix blijft echt super lekker, de kipburgers trouwens ook, echt jammie. En spirelli smaken trouwens ook erg goed, alleen heb je een tip hoe je ervoor kan zorgen dat ze iets minder plakken als ze uit de magnetron komen, misschien doe ik wel iets fout?

:thumbs: mooi!! Ja die heb ik (van collega). Omspoelen met warm water en dan afgieten of wat olijfolie voor het opwarmen, maar de voorkeur gaat waarschijnlijk naar het eerste.

dat zou idd top zijn!

Het moment is bijna daar. Mag bijna bij jullie bestellen! hahaha. Nog een vraagje, ik zie dat de roasted kipfiletstreepjes per 2kg verpakt zijn. Deze zijn al kant en klaar toch? Als je 200g rauw gewogen wilt hebben. Hoeveel is dit dan bereid (dus hoeveel ze bij jullie zijn)

Hoppa bestelling binnen = diepvries vol. Ben benieuwd naar de kipballetjes hoe die smaken.

(Mis alleen 1 item, maar heb jullie er al een mail over gestuurd. Bestelling: 100032584. Voor de rest geen probeem!)

Terug
Naar boven