AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Waar is de teriyaki smaak kipfilet blokjes? Komt die nog terug

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.842
Het moment is bijna daar. Mag bijna bij jullie bestellen! hahaha. Nog een vraagje, ik zie dat de roasted kipfiletstreepjes per 2kg verpakt zijn. Deze zijn al kant en klaar toch? Als je 200g rauw gewogen wilt hebben. Hoeveel is dit dan bereid (dus hoeveel ze bij jullie zijn)

Bij dit product is dat heeeeel makkelijk! Het bereide product roasted heeft 23gr eiwit per 100gr, hetzelfde als rauwe kipfilet. Hoe dit kan is te lezen in de zwart gedrukte tekst. Dit betekent dus als je de macro's van 200gr wilt eten, je 200gr roasted pakt.

Hoppa bestelling binnen = diepvries vol. Ben benieuwd naar de kipballetjes hoe die smaken.

(Mis alleen 1 item, maar heb jullie er al een mail over gestuurd. Bestelling: 100032584. Voor de rest geen probeem!)

Hoor graag wat je van de kipballetjes vond :)! Je mail is inmiddels behandeld zie ik, excuus voor de fout, oplossing in je mailbox.

Waar is de teriyaki smaak kipfilet blokjes? Komt die nog terug

De kruidenfabriek is drama helaas met deze kruiden... de teriyaki kruiden waren besteld. Krijgen we natte versie (vloeibaar, soort marinade). Dit soort grappen kosten je 2 weken productie tijd door het omwisselen. Hij komt terug, maar het duurt nog even.

Hey Scoob, kan je even nakijken waar mijn bestelling blijft? Op de track en trace staat nog steeds dat het vandaag afgeleverd zou worden???

Bestelnummer: 100032507

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

• #6.845
Hey Scoob, kan je even nakijken waar mijn bestelling blijft? Op de track en trace staat nog steeds dat het vandaag afgeleverd zou worden???

Bestelnummer: 100032507

Hoi Memoly, het ziet er tot nu toe goed uit:

20 jan. 2016 06:40:35 05J Bezorger is onderweg
20 jan. 2016 04:19:21 10J Zending ontvangen op distributievestiging
19 jan. 2016 20:58:28 01B Zending is ontvangen door PostNL
19 jan. 2016 08:35:21 01A Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL

Ze mogen in België tot 21:30 leveren en we hebben vaak genoeg meegemaakt dat er om 21:25 afgeleverd stond bij klanten. Dat is helaas het enige nadeel aan bestellingen in België, geen indicatie levertijd. Nog even geduld, komt vast goed vanavond. Mocht dat niet zo zijn (hele kleine kans), dan blijft je pakket morgen ook nog bevroren en met deze weersomstandigheden vaak overmorgen zeker ook nog.

De roasted chicken was echt lekker mals en sappig, denk wel de lekkerste kip die ik tot nu toe heb geproefd, ga morgen even de kippedijen proberen.

Gisteren voor het eerst wat besteld, als het goed is morgen in huis. :)

• #6.848
scoobie

die oude kipblokjes naturel zonder extra zout. is dat nu die van 2.5kg geworden?

• #6.850
scoobie

die oude kipblokjes naturel zonder extra zout. is dat nu die van 2.5kg geworden?

We hebben een nieuwe partner erbij waar we nu drie nieuwe producten mee hebben:

http://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilet-blokjes-naturel

[Link niet meer beschikbaar]

http://musclemeat.nl/kipfilet-roasted

Het eerste product heeft de bekende 200gr vervangen, inderdaad 2.5kg, losgevroren van elkaar waardoor elke gram makkelijk in porties te brengen is. Hoop dat je hem wilt proberen, benieuwd naar je mening gezien ik weet dat jij echt veel van de 200gr versie hebt gegeten :).

Het tweede product wordt absurd veel besteld en zoals hierboven hele goede reviews.

Het derde product staat sinds gisteren er pas op :).

Zijn er geen kip-rundsburgers meer

We hebben een nieuwe partner erbij waar we nu drie nieuwe producten mee hebben:

http://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilet-blokjes-naturel

[Link niet meer beschikbaar]

http://musclemeat.nl/kipfilet-roasted

Het eerste product heeft de bekende 200gr vervangen, inderdaad 2.5kg, losgevroren van elkaar waardoor elke gram makkelijk in porties te brengen is. Hoop dat je hem wilt proberen, benieuwd naar je mening gezien ik weet dat jij echt veel van de 200gr versie hebt gegeten :).

Het tweede product wordt absurd veel besteld en zoals hierboven hele goede reviews.

Het derde product staat sinds gisteren er pas op :).

Ga denk ik de eerste even proberen aangezien ze bij de supermarkt dik een euro omhoog zijn gegaan in afgelopen paar maanden. Vind alleen bijna een gram zout per 100gr wel erg veel.

• #6.853
Zijn er geen kip-rundsburgers meer

De fabriek heeft een certificaat bemachtigd om een nieuw producten (een lijn aan producen) voor een supermarkt te maken. Helaas eist dit certificaat dat rund en kip gescheiden wordt gehouden in de gehele fabriek en dit product (cow-chicken burger) mogen ze daardoor niet meer produceren. Dit hebben wij vorige week te horen gekregen en gisteren zijn de laatste burgers verkocht. We accepteren dit omdat wij snappen dat het belang van de fabriek tegen een supermarkt opdracht meer weegt dan 1 product. Omdat we met veel producten op het moment bezig zijn, zijn we nog niet op zoek naar een vervanger ervoor, maar ooit zal het wel komen.

Ga denk ik de eerste even proberen aangezien ze bij de supermarkt dik een euro omhoog zijn gegaan in afgelopen paar maanden. Vind alleen bijna een gram zout per 100gr wel erg veel.

Klopt, alle supermarkten zullen rond de euro omhoog gaat door Wakkerdier plezier. De ''kip van morgen'' / ''nieuwe kip'' is duurder en (van horen) taaier, simpelweg omdat ze langer leven. We hebben al eerder gezien dat onze doelgroep daar niet om geeft en introduceren dit dan ook niet. In verhouding ben je dus nog beter af bij ons als je alleen naar prijs kijkt. We zijn ook voor een kipfilet aan het kijken die niet gekalibreerd is (190-210gr), maar willekeurige gewichten en of we dan een nog betere kg prijs kunnen aanbieden. Het is van 0.60gr naar 0.84gr gegaan inderdaad.

Laatst bewerkt:
De prijs is nu sowieso voordeliger dan in de supermarkt. Het enige nadeel is dat ik soms zo'n 800gr kip eet en dan al op ruim 6.5 gram zout zit.

Laatst toevallig even kip uit de supermarkt gepakt. 600g staat er op de verpakking, zat maar 550 in. Dan nog alle pezen en en vet eraf snijden ( wat vaak echt een hoop is) en je komt uit op een 500g.. Soms zelfs nog een beetje minder.

De fabriek heeft een certificaat bemachtigd om een nieuw producten (een lijn aan producen) voor een supermarkt te maken. Helaas eist dit certificaat dat rund en kip gescheiden wordt gehouden in de gehele fabriek en dit product (cow-chicken burger) mogen ze daardoor niet meer produceren. Dit hebben wij vorige week te horen gekregen en gisteren zijn de laatste burgers verkocht. We accepteren dit omdat wij snappen dat het belang van de fabriek tegen een supermarkt opdracht meer weegt dan 1 product. Omdat we met veel producten op het moment bezig zijn, zijn we nog niet op zoek naar een vervanger ervoor, maar ooit zal het wel komen.

Klopt, alle supermarkten zullen rond de euro omhoog gaat door Wakkerdier plezier. De ''kip van morgen'' / ''nieuwe kip'' is duurder en (van horen) taaier, simpelweg omdat ze langer leven. We hebben al eerder gezien dat onze doelgroep daar niet om geeft en introduceren dit dan ook niet. In verhouding ben je dus nog beter af bij ons als je alleen naar prijs kijkt. We zijn ook voor een kipfilet aan het kijken die niet gekalibreerd is (190-210gr), maar willekeurige gewichten en of we dan een nog betere kg prijs kunnen aanbieden. Het is van 0.60gr naar 0.84gr gegaan inderdaad.

"Wakkerdier plezier" :o. Ik ben blij dat mensen kritisch zijn op de bio-industrie. Ik eet ook vlees, maar als een "kip zonder kop" maar alles eten zonder na te denken gaat me ook te ver.. Zoiets zou je juist moeten toejuichen, maar ja wie ben ik

• #6.857
De prijs is nu sowieso voordeliger dan in de supermarkt. Het enige nadeel is dat ik soms zo'n 800gr kip eet en dan al op ruim 6.5 gram zout zit.

Ik begrijp het. Helaas is zout nodig om dit soort processen te laten slagen, anders zouten we 0gr eisen.

Laatst toevallig even kip uit de supermarkt gepakt. 600g staat er op de verpakking, zat maar 550 in. Dan nog alle pezen en en vet eraf snijden ( wat vaak echt een hoop is) en je komt uit op een 500g.. Soms zelfs nog een beetje minder.

Bij ons is de 5kg idd ook echt 5kg. Dat je 100gr verliest is veel, je zal het vast goed gewogen hebben, damn!

"Wakkerdier plezier" :o. Ik ben blij dat mensen kritisch zijn op de bio-industrie. Ik eet ook vlees, maar als een "kip zonder kop" maar alles eten zonder na te denken gaat me ook te ver.. Zoiets zou je juist moeten toejuichen, maar ja wie ben ik

Gelieve niet te impliceren dat wij niet kritisch zijn op dit gebied. Je quote de zin waar wij zeggen dat we het hadden.Maar als niemand het koopt van onze doelgroep (heel soms een enkele per week, ook al hadden we de beste prijs), dan houdt het helaas op. Want weggooien slaat alles met een jaar houdbaarheid en dat moesten we ook want die was verlopen.... zo slecht liep het. Vergeet ook niet dat wij naar het verhaal erna kijken: is microbiologisch in orde (geen anti-biotica, zware metalen etc traceerbaar of onder de grens) en wat er na de slachting met het vlees gebeurt.

Laatst bewerkt:
Dankzij jullie is mijn maag gevuld, dankzij jullie kom ik heel snel en gezond aan mijn eiwitbehoefte, ziet en smaakt erg lekker, dankjewel Muscle Meat.

PS: kipfilet reepjes met een stuk loempia ;)

69ab80964d7a1b5c0fe57b163d99fb0b.jpg

Jullie zijn in de live website aan het editten? Ik zag ineens 2x kipfilet, 1 voor 29,25 en 1 voor 27,95. Na een refresh veranderde deze in 14,65 en na weer een refresh veranderde het plaatje :)
Overigens staat bij beide INNERFLET VRIJ.

• #6.860
Dankzij jullie is mijn maag gevuld, dankzij jullie kom ik heel snel en gezond aan mijn eiwitbehoefte, ziet en smaakt erg lekker, dankjewel Muscle Meat.

PS: kipfilet reepjes met een stuk loempia ;)

69ab80964d7a1b5c0fe57b163d99fb0b.jpg

Daar ligt wel tegen de 60gr eiwit op je bord haha awesome. Leuk dat je de twee nieuwe producten meteen probeerd en reviewd, thnx voor de foto!!

Jullie zijn in de live website aan het editten? Ik zag ineens 2x kipfilet, 1 voor 29,25 en 1 voor 27,95. Na een refresh veranderde deze in 14,65 en na weer een refresh veranderde het plaatje :)
Overigens staat bij beide INNERFLET VRIJ.

Klopt :o My bad. Product was af maar als je het dan online zet zie je toch nog een foutje. Zal innerfilet zo aanpassen. Thnx!

Terug
Naar boven