AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.881
Yeeeaahh! De bananen puree is er:
http://musclemeat.nl/bananen-puree-porties-kant-en-klaar-1kg

Ga ik snel maar is proberen :)

Hmm, ineens staat de spirelli niet op voorraad, een uurtje geleden nog wel. Wanneer komt die weer op vooraad?

De bananen puree is top! Omdat hij, in tegenstelling tot de doorsnee banaan, pas geplukt wordt indien hij volledig gepiekt is in voedingswaarde, smaakt hij zoeter dan de doorsnee banaan. Echt heel lekker :), zul je meteen gaan merken.

@ spirelli soms gaat een product iets eerder offline voor de zekerheid qua voorraad. Ik kan eind van de dag even kijken voor je of we over hebben. Dan reageer ik vanavond. Indien we het niet meer hebben, dan komt deze maandag om 16:00 uur weer online.

BOLERO 40 SMAKEN WIN ACTIE!

zohqfm.jpg

Wegens succes zijn het aantal smaken van Bolero instant limonade (suikervrij, gezoet met stevia) verhoogd van 30 naar 40 smaken!!http://musclemeat.nl/non-diepvries/bolero

Om dit te vieren mogen wij van Bolero 5 pakketten weggeven met alle 40 smaken, goed voor maar liefst 60 liter suikervrije stevia limonade! Hoe doe je mee? Zie onze facebook pagina: www.musclemeat.nl/musclemeatnl

die roasted kip ziet er wel super lekker uit en heel gemakkelijk om klaar te maken, direct eens bestellen

maar ik had eerst nog een vraagje, ik heb ook intresse in quinoa (als afwisseling van elke dag rijst) maar ik zie dat er 0gr vezels inzit, typfoutje ?

• #6.883
die roasted kip ziet er wel super lekker uit en heel gemakkelijk om klaar te maken, direct eens bestellen

maar ik had eerst nog een vraagje, ik heb ook intresse in quinoa (als afwisseling van elke dag rijst) maar ik zie dat er 0gr vezels inzit, typfoutje ?

De hele roasted kipfilets zijn absoluut de moeite waard om te proberen. Kan mij niet voorstellen dat iemand het niet lekker vindt :). Zag net ook dat Casper hierboven meteen 2 zakken heeft besteld :D thnx casper! Leuk om te zien dat als iemand een foto post hier het meteen effect heeft.

Excuus voor de Quinoa specs! Ik heb meteen de labtest erbij gepakt en alle waardes die op onze site staan kloppen behalve de vezels. Bedankt voor het spotten! Inmiddels erbij gezet: vezels = 2.36gr, wat best veel is voor een gekookt product!

Hey scoobz0r! Heb je toevallig een indicatie wanneer de rundergehakt weer op voorraad is?

• #6.885
Hey scoobz0r! Heb je toevallig een indicatie wanneer de rundergehakt weer op voorraad is?

Het komt maandag ochtend binnen. Dit betekent dat het vanaf donderdag 16:00 weer te bestellen is, omdat onze zend dagen ma t/m do 15:00 zijn.

Laatst bewerkt:
  • #6.886
De Bolero smaken al uitgebreid zie ik, top! Heb ik toch nog ergens aan bijgedragen :p
Heb meegedaan aan de winactie op FB!

Heb je een indicatie wanneer de zalm blokjes en de kant en klare kipblokjes (5x200gr) naturel weer beschikbaar zijn?

Grtn

• #6.889
De Bolero smaken al uitgebreid zie ik, top! Heb ik toch nog ergens aan bijgedragen :p
Heb meegedaan aan de winactie op FB!

Je hebt inderdaad een bijdrage er aan geleverd :D. Het is een loterij, wie weet win je!

Heb je een indicatie wanneer de zalm blokjes en de kant en klare kipblokjes (5x200gr) naturel weer beschikbaar zijn?

Grtn

Zalm komt dinsdag om 16:00 binnen. De 200gr naturel is vervangen door een verbeterde versie met zeer goede feedback: http://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilet-blokjes-naturel . En deze onderstaande producten komen van dezelfde samenwerking. Zeker het proberen waard! Heel mals en gebruiksvriendelijk.

http://musclemeat.nl/kipfilet-roasted en [Link niet meer beschikbaar]

maar weer eens een bestelling geplaatst :D

Zalm komt dinsdag om 16:00 binnen. De 200gr naturel is vervangen door een verbeterde versie met zeer goede feedback: http://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilet-blokjes-naturel .

Ik vind alle producten super, maar de zalm was 1x nooit meer. Die blokjes waren hard en droog. Er zat wel smaak aan, maar het leek niet echt op de structuur van zalm. Deze nu wel? Zijn er eventueel samples van, ik wil toch van het weekend bestellen nu de rundergehakt er weer is.

• #6.892
maar weer eens een bestelling geplaatst :D

:thumbs: bedankt!

Ik vind alle producten super, maar de zalm was 1x nooit meer. Die blokjes waren hard en droog. Er zat wel smaak aan, maar het leek niet echt op de structuur van zalm. Deze nu wel? Zijn er eventueel samples van, ik wil toch van het weekend bestellen nu de rundergehakt er weer is.

Ah, dat is jammer. Over de zalmblokjes horen we normaal niets dan goed. Heb je nog een pakje liggen? Zo ja, rustig ontdooien en niet op te hoog vuur (geen krokante buitenlaag creëren). Ze horen namelijk gewoon mals en niet droog te zijn, dus wie weet kan je nog iets aan de bereiding aanpassen. Nee, zijn 2.5kg zakken. Gingerbreadman (zie hierboven) heeft net 3 zakken van de blokjes naturel 2.5kg besteld. Wie weet kan je hem dit weekend om feedback vragen, hij ontvangt het morgen. Wegens hygiëne en regels breken we niks open. Leuk iig dat je weer gaat bestellen, alvast bedankt!

Ik ga het gewoon proberen, ik ben ook fan van de gerookte zalm, dus dat komt vast wel goed. Ik heb ze niet meer, zaten bij mijn eerste bestelling een half jaar geleden, sindsdien bestel ik elke maand. Maar de biefstuk en tonijn bijvoorbeeld ontdooi ik ook correct en bak ik kort, die zijn altijd top. Komen ze dinsdag pas op de site?

Woensdag heb ik een bestelling geplaatst met als bezorgdatum vandaag, maar deze bestelling staat nog steeds op verwerken?

Bestelnummer: #100033340

• #6.895
Ik ga het gewoon proberen, ik ben ook fan van de gerookte zalm, dus dat komt vast wel goed. Ik heb ze niet meer, zaten bij mijn eerste bestelling een half jaar geleden, sindsdien bestel ik elke maand. Maar de biefstuk en tonijn bijvoorbeeld ontdooi ik ook correct en bak ik kort, die zijn altijd top. Komen ze dinsdag pas op de site?

Ah ok duidelijk! Ja dinsdag idd.

Woensdag heb ik een bestelling geplaatst met als bezorgdatum vandaag, maar deze bestelling staat nog steeds op verwerken?

Bestelnummer: #100033340

Ah ik zie het al, ik PM je even! Komt goed.

Gisteren voor het eerst een bestelling geplaatst en nu vanochtend binnen! Was een beetje te enthousiast want ik kreeg het amper in mijn vriezer gepropt.
Heb mijn bakjes voor morgen klaar gemaakt. ben benieuwd hoe het allemaal gaat smaken.

• #6.899

Gisteren voor het eerst een bestelling geplaatst en nu vanochtend binnen! Was een beetje te enthousiast want ik kreeg het amper in mijn vriezer gepropt.
Heb mijn bakjes voor morgen klaar gemaakt. ben benieuwd hoe het allemaal gaat smaken.

Hop! Beide de eerste Muscle Meat bestelling, bedankt :thumbs:! Als jullie bereid tips nodig hebben of vragen over de producten die je besteld hebt hoor ik het wel! Tip: ontdooit en afgedekt blijven de producten 4 dagen goed in de koelkast. Als het niet past leg je dus daar wat in.

Als ik dit weekend bestel wanneer zou het dan binnen komen ik woon in belgië is om te zien wanneer ik thuis moet zijn voor de levering.

Tijdens het betaalproces krijg je een kalender te zien waar je een van de dagen di t/m vr kunt selecteren als lever dag. Je kunt dus vooruit bestellen. Voor 15:00 besteld (ma t/m do), betekent nog de volgende dag kunnen kiezen

Hop! Beide de eerste Muscle Meat bestelling, bedankt :thumbs:! Als jullie bereid tips nodig hebben of vragen over de producten die je besteld hebt hoor ik het wel! Tip: ontdooit en afgedekt blijven de producten 4 dagen goed in de koelkast. Als het niet past leg je dus daar wat in.

Tijdens het betaalproces krijg je een kalender te zien waar je een van de dagen di t/m vr kunt selecteren als lever dag. Je kunt dus vooruit bestellen. Voor 15:00 besteld (ma t/m do), betekent nog de volgende dag kunnen kiezen

Oke thx, heb het gezien gisteren avond ng besteld.
Dinsdag zou het moeten geleverd worden ik ben benieuw. Het bespaart me toch een hoop weg en weer geloop naar de winkel. Hahaha[emoji38]
Onder nr. 100033473
If you wanna grow you need a lot of food[emoji106][emoji123]

Terug
Naar boven