- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik had het over die 2,5kg reepjes IQF. Als ik ze de avond ervoor 200g er uit haal, blijft er vast minder over(bevoren gewichtsverlies) Bijvoorbeeld 220g bevroren = 200g ontdooid?
Het zal niet veel zijn, waarschijnlijk minder dan de 10% die je nu zegt, omdat het een bereid product is (waar al minder vocht in zit). Maar stel dat het naar 200gr gaat, dan bevat die 200gr dus nog steeds de voedingswaarde van 220gr, wat belangrijk is te beseffen voor bv voedingsschema's.
Scoob zijn jullie van plan om in jullie assortiment ooit konjac noedels (kcal loze noedels) te verkopen? Blijkt enorm moeilijk om ze te vinden, buiten in Nederland bij de chinese supermarkt maar om daar altijd naartoe te gaan...
Ik woon zelf niet echt aan de grens dus alles 'over de grens' is al direct +1 uur rijden, dan liever bestellen online (gaan binnenkort ook grote nieuwe diepvries plaatsen dus dan kan ik wat opslaan).
Maar bij de action hadden ze dat toch niet meer? Kon het niet op de website vinden en de action bij ons in de buurt heeft het ook niet
Dan is het gemak inderdaad wel als je het allemaal in ene kan bestellen.
Yep..bij ons nog schappen vol...
In Nederland is dit duidelijk een bekender product dan bij ons![]()
We hebben Slim rijst, pasta en noedels gehad. Waarschijnlijk hetzelfde idee, van een bepaalde plant gemaakt waardoor het geen kcal bevat? Product liep helaas totaal niet bij ons en na het 6 maanden op de site te hebben gehad het niet opnieuw besteld toen de voorraad op was.
Hey Scoob. Thanks voor je bericht en je service is natuurlijk top als altijd. Gelukkig ben ik niet zo heel moeilijk als het op smaak aan komt. Ik heb ook 2 van die grote zakken naturel kip blokjes in de vriezer liggen, maar die 200 grams verpakking neem ik altijd mee naar werk. Volgens mij heb ik alle smaken die je hebt 2 kg gekocht. Marokkan was iig niet lekker, tandori oid ook niet. Kerrie was wel te doen. Al met al vind ik de kruiden niet zo lekker, ik eet gewoon met tomaatje en wat majo. Maaruh, ik kom er wel doorheen ouwe, omruilen oid is niet nodig. Dan maar wat minder lekker, smaak is bijzaakWoon in Amsterdam ook. Thanks voor het aanbod though.
Ik heb al veel mensen horen vragen: heb jij aandelen in die zaak ofzo? Ik loop die shit te promoten, je wilt niet weten. Scoob zou trots op me zijn. Ben er zelf gewoon erg tevreden mee, en dan moet ik dat andere ook ff laten weten. Vaak en nadrukkelijk![]()
Amsterdam is heel dichtbij bij ons. Er is 1 rechte weg vanaf Muscle Meat naar Amsterdam zuid-oost, 15minuten. Mocht je later nog bedenken dan kan je mij altijd pm-en! Tof dat je ons promoot, erg gewaardeerd. De mond tot mond reclame werkt het allerbeste voor ons omdat voeding via pakketpost toch vreemd blijft bij nieuwe klanten.
En ik was de eerste persoon die 100kg vlees had besteld en daarom kreeg ik een shirt van scoob.. die titel ontneemt niemand me meer
En wat je zegt het is inderdaad topspul van scoob!
100 kg? Fokking hel! Ik heb ca 15 kg iedere keer, met nog wat groente er bij enzo, maar dan heb ik wel een klein (1m3) vriezertje mee vol. 100 kg, dan moet je een flinke vriezer hebben en netjes stapelen.
Ik moet eigenlijk ook eens wat gaan proberen met de rode aardappelen.
Nee ik bedoel dat ik vanaf het begin dat musclemeat bestond bestelde ( steeds 8 kilo ofzo ook ) en de eerste klant was die in totaal 100kg vlees had gegeten
is alweer 1,5 jaar geleden ofzo hoor.
Klopt idd, kan het mij nog goed herinneren
. Die 100kg was best knap, want we hadden nog weinig producten toen. Tof te zien dat je nog altijd klant bent martyyn Scoob, is het niet wat om een soort 'kennismakingspakket' aan te bieden. Met daarin zeg maar een beetje van alles wat. Dus portie kip, zoete aardappel, wat fruit, niets geks. Een soort meathead light box, medium & beefcake + box. Waar je dan een beetje een mooi prijsje van maakt en mensen ook met jullie andere producten in aanraking komen. Ik bestel eigenlijk echt altijd alleen kip en ooit brocolo (de roosjes zijn helaas wat minder klein gesneden lijkt het dan voorheen). Maar andere producten nooit echt geprobeerd, zeker nu het aanbod zo groot is kan het wel eens door de bomen het bos niet meer zien ervaring zijn voor mensen kan ik me voorstellen. Ik zou wel een keer een pakket willen bestellen met wat testertjes uit het hele spectrum voor een leuke prijs. Denk dat mensen dan ook sneller jullie andere producten gaan kopen in de toekomst.
Bedankt voor de mee denk tip! We hebben wel een proefpakket: http://musclemeat.nl/try-out-pakket-5kg en de sample pagina waar je van de meeste producten 1 pakje kunt pakken: http://musclemeat.nl/samples . Ik zal je tip eens meenemen of we dit willen uitbreiden.
binnenkort weer tijd voor een bestelling
maar waar is al de ben & jerry's scoob?
is hier mogelijk wel al eens gecommuniceerd geweest maar om te beginnen terugscrollen![]()
Dubbele vragen maakt niet uit! Kan niet verwachten dat alle pagina's gelezen worden
. Ben & Jerry's komt voorlopig niet terug, het is geen eerlijke handel. We willen er voorlopig niet meer mee te maken hebben. Het ijs is super, maar de mensen er achter in NL niet. Daar laat ik het even bij. Wel zijn wel bezig met ons eigen ijs voor aankomende zomer.

Woon in Amsterdam ook. Thanks voor het aanbod though.