Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.921
Ik had het over die 2,5kg reepjes IQF. Als ik ze de avond ervoor 200g er uit haal, blijft er vast minder over(bevoren gewichtsverlies) Bijvoorbeeld 220g bevroren = 200g ontdooid?

Het zal niet veel zijn, waarschijnlijk minder dan de 10% die je nu zegt, omdat het een bereid product is (waar al minder vocht in zit). Maar stel dat het naar 200gr gaat, dan bevat die 200gr dus nog steeds de voedingswaarde van 220gr, wat belangrijk is te beseffen voor bv voedingsschema's.

Scoob zijn jullie van plan om in jullie assortiment ooit konjac noedels (kcal loze noedels) te verkopen? Blijkt enorm moeilijk om ze te vinden, buiten in Nederland bij de chinese supermarkt maar om daar altijd naartoe te gaan...

geen action in de buurt net over de grens?

Ik woon zelf niet echt aan de grens dus alles 'over de grens' is al direct +1 uur rijden, dan liever bestellen online (gaan binnenkort ook grote nieuwe diepvries plaatsen dus dan kan ik wat opslaan).

Maar bij de action hadden ze dat toch niet meer? Kon het niet op de website vinden en de action bij ons in de buurt heeft het ook niet

Dan is het gemak inderdaad wel als je het allemaal in ene kan bestellen. :)

Yep..bij ons nog schappen vol...

In Nederland is dit duidelijk een bekender product dan bij ons :sad:

We hebben Slim rijst, pasta en noedels gehad. Waarschijnlijk hetzelfde idee, van een bepaalde plant gemaakt waardoor het geen kcal bevat? Product liep helaas totaal niet bij ons en na het 6 maanden op de site te hebben gehad het niet opnieuw besteld toen de voorraad op was.

Hey Scoob. Thanks voor je bericht en je service is natuurlijk top als altijd. Gelukkig ben ik niet zo heel moeilijk als het op smaak aan komt. Ik heb ook 2 van die grote zakken naturel kip blokjes in de vriezer liggen, maar die 200 grams verpakking neem ik altijd mee naar werk. Volgens mij heb ik alle smaken die je hebt 2 kg gekocht. Marokkan was iig niet lekker, tandori oid ook niet. Kerrie was wel te doen. Al met al vind ik de kruiden niet zo lekker, ik eet gewoon met tomaatje en wat majo. Maaruh, ik kom er wel doorheen ouwe, omruilen oid is niet nodig. Dan maar wat minder lekker, smaak is bijzaak ;) Woon in Amsterdam ook. Thanks voor het aanbod though.

Ik heb al veel mensen horen vragen: heb jij aandelen in die zaak ofzo? Ik loop die shit te promoten, je wilt niet weten. Scoob zou trots op me zijn. Ben er zelf gewoon erg tevreden mee, en dan moet ik dat andere ook ff laten weten. Vaak en nadrukkelijk ;)

Amsterdam is heel dichtbij bij ons. Er is 1 rechte weg vanaf Muscle Meat naar Amsterdam zuid-oost, 15minuten. Mocht je later nog bedenken dan kan je mij altijd pm-en! Tof dat je ons promoot, erg gewaardeerd. De mond tot mond reclame werkt het allerbeste voor ons omdat voeding via pakketpost toch vreemd blijft bij nieuwe klanten.

En ik was de eerste persoon die 100kg vlees had besteld en daarom kreeg ik een shirt van scoob.. die titel ontneemt niemand me meer :cool:

En wat je zegt het is inderdaad topspul van scoob!

100 kg? Fokking hel! Ik heb ca 15 kg iedere keer, met nog wat groente er bij enzo, maar dan heb ik wel een klein (1m3) vriezertje mee vol. 100 kg, dan moet je een flinke vriezer hebben en netjes stapelen.

Ik moet eigenlijk ook eens wat gaan proberen met de rode aardappelen.

Nee ik bedoel dat ik vanaf het begin dat musclemeat bestond bestelde ( steeds 8 kilo ofzo ook ) en de eerste klant was die in totaal 100kg vlees had gegeten :D
is alweer 1,5 jaar geleden ofzo hoor.

Klopt idd, kan het mij nog goed herinneren :D. Die 100kg was best knap, want we hadden nog weinig producten toen. Tof te zien dat je nog altijd klant bent martyyn :thumbs:. De zoete aardappel puree is top, voor maar 3.50euro (bij de AH 7euro/kg), zeker het proberen waard! Blokjes is ook prima, maar omdat je het wilt proberen, en de blokjes 2.5kg zijn, raad ik eerst de puree aan.

Scoob, is het niet wat om een soort 'kennismakingspakket' aan te bieden. Met daarin zeg maar een beetje van alles wat. Dus portie kip, zoete aardappel, wat fruit, niets geks. Een soort meathead light box, medium & beefcake + box. Waar je dan een beetje een mooi prijsje van maakt en mensen ook met jullie andere producten in aanraking komen. Ik bestel eigenlijk echt altijd alleen kip en ooit brocolo (de roosjes zijn helaas wat minder klein gesneden lijkt het dan voorheen). Maar andere producten nooit echt geprobeerd, zeker nu het aanbod zo groot is kan het wel eens door de bomen het bos niet meer zien ervaring zijn voor mensen kan ik me voorstellen. Ik zou wel een keer een pakket willen bestellen met wat testertjes uit het hele spectrum voor een leuke prijs. Denk dat mensen dan ook sneller jullie andere producten gaan kopen in de toekomst.

Bedankt voor de mee denk tip! We hebben wel een proefpakket: http://musclemeat.nl/try-out-pakket-5kg en de sample pagina waar je van de meeste producten 1 pakje kunt pakken: http://musclemeat.nl/samples . Ik zal je tip eens meenemen of we dit willen uitbreiden.

binnenkort weer tijd voor een bestelling
maar waar is al de ben & jerry's scoob? ???:(
is hier mogelijk wel al eens gecommuniceerd geweest maar om te beginnen terugscrollen :p

Dubbele vragen maakt niet uit! Kan niet verwachten dat alle pagina's gelezen worden :D. Ben & Jerry's komt voorlopig niet terug, het is geen eerlijke handel. We willen er voorlopig niet meer mee te maken hebben. Het ijs is super, maar de mensen er achter in NL niet. Daar laat ik het even bij. Wel zijn wel bezig met ons eigen ijs voor aankomende zomer.

Leuk gevarieerd pakket zie ik met ook wat samples om te proberen :). Gaan we in orden maken, bedankt voor je bestelling!

Ah leuk om te lezen :)! Blijft 1 van mijn favo combinaties.

Er zit verschil in qua gewicht, maar niet in voedingswaarden. Dit komt omdat het vocht is wat je verliest tijdens het ontdooien (en bakken), maar geen macro's (eiwitten etc.). Via deze link en vervolgens op de knop Spoiler drukken, lees je een wat uitgebreidere uitleg van mij: https://forum.bodybuilding.nl/topic...online-bestellen.344659/page-344#post-9385767

Mooi Senna999, bedankt voor de review van de eerste producten die je hebt geprobeerd :). Ik begrijp je probleem. Je eet nu waarschijnlijk tot je genoeg hebt, in een willekeurige hoeveelheid per product? Stickeys dan inderdaad lezen is geen gek idee, met daarna een eigen excel voedingsschema maken, waardoor je meer grip krijgt op wat je nu per dag binnen krijgt. Vanuit daar verder bouwen in de excel, kijkend naar hoe je je voelt overdag, tijdens trainingen en spiegel verandering zou ik zeggen.

Hey... dat is jammer Rob G! Smaken verschillen helaas, meteen ook te lezen aan de reacties er onder. Je hoeft niet meteen een kg te kopen, maar je hebt 200gr pakjes die je kunt toevoegen in je winkelmand: http://musclemeat.nl/samples , zo kun je kijken welke kruiden je het meest aanspreekt. Zo is thais en toscaans bv lichter gekruid dan tandoori. Maroccon Flavor heeft dat weer een hele unieke smaak waar helemaal weg van bent, of meteen niet meer wilt eten (geen tussen vorm). Als je 1kg had gekocht had ik gezegd: even dooreten rob ;), maar 8kg is wel veel. Klant tevredenheid staat bij ons bovenaan (uiteraard) dus er is vast wel een oplossing te bedenken, heb al wat ideeën. Ik PM vanavond even. Was je wel op de hoogte waarom de naturel 200gr weg is? Er is een verbeterde versie uitgebracht die ik je zeker had willen aanraden. Daarbij ook twee nieuwe naturel varianten, waarbij de roasted kipfiletreepjes (laatste link) het meest wordt verkocht:

http://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilet-blokjes-naturel .

http://musclemeat.nl/kipfilet-roasted en [Link niet meer beschikbaar]

Top, vandaag is alles afgeleverd.
Moet wel oppassen voor men vingers had eerst niet gezien beetje verbrand aan de toppen[emoji14]
Alles mooi verpakt. [emoji106]
Zak broccoli laten vallen pats alles op de grond[emoji38]
Kon net allemaal in de vriezer[emoji108][emoji6]
5ca1d0a6758428e5dd8bc7e9dea363f2.jpg

Net besteld #100033835, maar iDeal gaf een foutmelding. De bestelling staat op geannuleerd als ik bij accountoverzicht kijk, maar het geld is wel overgemaakt zie ik via internetbankieren.

En ik krijg nu toch de bevestigingsmail. De status is ook veranderd van "Bestelling geannuleerd" naar "Bezig met verwerken". Probleem opgelost denk ik :)

• #6.925
Top, vandaag is alles afgeleverd.
Moet wel oppassen voor men vingers had eerst niet gezien beetje verbrand aan de toppen[emoji14]
Alles mooi verpakt. [emoji106]
Zak broccoli laten vallen pats alles op de grond[emoji38]
Kon net allemaal in de vriezer[emoji108][emoji6]
5ca1d0a6758428e5dd8bc7e9dea363f2.jpg

Hehe awesome vriezer en foto, bedankt :D! Wanneer het droogijs verdampt is, bereiken de producten -40graden. Dit is wat je voelde ;).

En ik krijg nu toch de bevestigingsmail. De status is ook veranderd van "Bestelling geannuleerd" naar "Bezig met verwerken". Probleem opgelost denk ik :)

iDeal en de automatische verwerking zit soms een vertraging in. Er staat dan bij je account geannuleerd, maar dit veranderd automatisch zodra de iDeal betaling bevestigd is. Excuus voor de verwarring en bedankt voor je order!

Hey Olivier,

Die rauwe argentijnse kip kan ik die gewoon bevrore in de pan gooien? dat het vlees wat minder goed smaakt maakt me niet zoveel uit.

• #6.927
Hey Olivier,

Die rauwe argentijnse kip kan ik die gewoon bevrore in de pan gooien? dat het vlees wat minder goed smaakt maakt me niet zoveel uit.

Geen ervaring mee, behalve reacties van klanten dat het taai wordt wanneer je de kipfilets niet netjes behandeld. Zo kreeg ik vorige week een mail met een klant die zegt dat de kipfilets taai zijn. Bij navraag deed hij ze half bevroren in de gril, omdat het koelkast ontdooien te langzaam ging. Oplossing was gewoon in warm water leggen (ander vlees koud water), dan is het binnen 20 min ontdooit. Wat je zou kunnen proberen is op lager vuur de bevroren kipfilet met een deksel erop berijden. Soort van stomen krijg je dan, maar dan in de pan. Wie weet heeft dit een goed effect.

• #6.928
Nieuw: Aardappelblokjes & Quinoa (kant-en-klaar)
Het is ontzettend makkelijk een zak als deze (net als onze kant-en-klare rijst en pasta ) in de vriezer te hebben liggen. Je pakt onze zak uit de vriezer, haalt de hoeveelheid er uit die je nodig hebt, warmt het op (bv magnetron) of verdeel het tijdens de meal-prep over je bakjes en leg de zak terug in de vriezer.

28te63a.jpg

Op stage waren ze jaloers op mijn kippenballetjes hehe ;) Ben nu bezig met de kippenreepjes, heerlijk. smaken naar Kebab haha.
Vind de zoete aardappelblokjes wat minder, maar dat komt omdat ik vettige gebakken aardappeltjes in m'n hoofd had. Vlees blijfter zeker in!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

scoob,

Als ik de zalm bak word het 220gr. Dan moet ik toch de macro's tellen van 220gr zalm? op je site zeg je namelijk anders.
nooit eerder gewogen dus valt me nu pas op :D

• #6.931
scoob,

Als ik de zalm bak word het 220gr. Dan moet ik toch de macro's tellen van 220gr zalm? op je site zeg je namelijk anders.
nooit eerder gewogen dus valt me nu pas op :D

Na ontdooien en bereiden zit er altijd een verschil in gewicht. Vlees en vis verliest gewicht, koolhydraten zoals rijst nemen in gewicht toe. Er zit verschil in qua gewicht, maar niet in voedingswaarden (eiwit vet koolhydraten). Dit komt omdat het vocht is wat je verliest tijdens het ontdooien (en bakken), maar geen macro's (eiwitten etc.). Dus of je de zalm nu in de oven doet en van 250gr bij wijze van naar 100gr gaat, die 100gr bevat nog steeds de voedingswaarde van de 250gr rauw. Via deze link en vervolgens op de knop Spoiler drukken, lees je een wat uitgebreidere uitleg van mij: https://forum.bodybuilding.nl/topic...online-bestellen.344659/page-344#post-9385767

• #6.932
Op stage waren ze jaloers op mijn kippenballetjes hehe ;) Ben nu bezig met de kippenreepjes, heerlijk. smaken naar Kebab haha.
Vind de zoete aardappelblokjes wat minder, maar dat komt omdat ik vettige gebakken aardappeltjes in m'n hoofd had. Vlees blijfter zeker in!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuke foto :D ook met onze prep bakjes nog eens. Fijn dat het smaakt! Met de zoete aardappel kun je nog even mee spelen. Vele bakken het nog na ondanks dat het al gekookt voor je is. Het wordt dan krokanter, wie weet is dat ook meer jouw smaak!

hey musclemeat

ik wou net bestellen maar ik zit met een groot probleem,

Ik ben vorige maand verhuisd en woon nu helemaal alleen en ik werk full time in de week, dus er is niemand hier thuis voor de levering te nemen.

de buren werken werken ook de hele dag dus die kunnen ook die levering niet nemen

Ook kan ik er zelf niet op rijden gezien ik dus de hele dag op het werk zit,

wat nu ?

Kiezen voor een levering in de avond misschien?

oh, kan dat ? zou ideaal zijn

hey musclemeat

Ik ben vorige maand verhuisd en woon nu helemaal alleen en ik werk full time in de week, dus er is niemand hier thuis voor de levering te nemen.

de buren werken werken ook de hele dag dus die kunnen ook die levering niet nemen

wat nu ?
Op werk laten leveren?

• #6.937
hey musclemeat

wat nu ?

Kiezen voor een levering in de avond misschien?

Op donderdagen niet bestellen om op je werk te laten leveren! Stel dat de vrijdag als lever dag gemist wordt, dan wordt er zaterdag niet geleverd (kantoor etc dicht). Werk adressen alleen kiezen als de lever dag di, wo of do is.

Ik ben even vergeten of je in Nederland of Belgie woont Javice. Als je in Nederland woont is het simpel: avond levering kiezen of bij een PostNL punt als de AH laten leveren die tot 21:00 open is. Als je in Belgie woont is het inderdaad een lastige. Je kan het pakket op iemand anders zijn naam en adres zetten, waarvan je weet dat diegene thuis is, bv een family lid / vriend. Je kan vandaag voor 15:00 bestellen, jouw thuis adres kiezen, de vrijdag bewust missen als levering en de tweede aflever dag thuis zijn. Maar dat is wel risicovol als de zaterdag dan dus niet lukt (bv je bent net 15min weg en de postbode komt langs).

Laatst bewerkt:
ben van belgie, ik woon de klinge dus niet zo ver van AH in hulst maar ik zie geen optie om het daar te laten leveren ? omdat ik van belgie ben ?

• #6.940
Ik heb nu net een pakket vlees naast me staan op kantoor. Collega's zijn het al gewend ondertussen :)

:meal: :D

ben van belgie, ik woon de klinge dus niet zo ver van AH in hulst maar ik zie geen optie om het daar te laten leveren ? omdat ik van belgie ben ?

Ah! Dat klopt, daar zijn twee oplossingen voor. In het factuur adres zeggen dat je Nederlands bent, dan wordt de optie wel zichtbaar. Of in de opmerking van je bestelling typen (bij stap 5 tijdens het betaalproces) dat je een lever adres wijziging wil met een copy paste van het AH adres.

Terug
Naar boven