MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Could not agree more :D. Ik meng ze zelf af en toe met de zoete aardappel puree. De marinade gaat dan door de zoete aardappel heen = :meal: . Misschien een leuke tip!

Had die combi (Fire biefstuk met zoete puree) inderdaad ook al op de planning staan en nu geprobeerd: erg lekker! :klink:

Nu is dit wss een domme vraag, maar is 200g kip bevroren evenveel als ontdooid?

euh ja lijkt mij wel. Wellicht dat er een miniem verschil in zit maar dat zal verwaarloosbaar zijn.

Hier vanmiddag mijn eerste maaltijd op. Rijst met die gemengde groenten en een kipburger. Het was heerlijk.
Vanavond de gemarineerde kipblokjes met broccoli puree en zoete aardappel.
Ben nog wel een beetje aan het uitvogelen hoeveel gram ik van wat moet pakken. Binnenkort even alle info topics bijlezen.

Jammer dat er geen naturel kipblokjes meer zijn van 200gr. voorverpakt. Ik heb iets van 8 kg besteld met kruiden en ik vind het niet weg te rammen. Sorry scoob maar voor het eerst dat ik minder enthousiast ben over jullie producten.

Jammer dat er geen naturel kipblokjes meer zijn van 200gr. voorverpakt. Ik heb iets van 8 kg besteld met kruiden en ik vind het niet weg te rammen. Sorry scoob maar voor het eerst dat ik minder enthousiast ben over jullie producten.
Vanwaar niet? Ik krijg kip uit de supermarkt juist niet weg omdat het snoeidroog is

Ik vind de gekruide juist super lekker.. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.907
Oke thx, heb het gezien gisteren avond ng besteld.
Dinsdag zou het moeten geleverd worden ik ben benieuw. Het bespaart me toch een hoop weg en weer geloop naar de winkel. Hahaha[emoji38]
Onder nr. 100033473
If you wanna grow you need a lot of food[emoji106][emoji123]

Leuk gevarieerd pakket zie ik met ook wat samples om te proberen :). Gaan we in orden maken, bedankt voor je bestelling!

Had die combi (Fire biefstuk met zoete puree) inderdaad ook al op de planning staan en nu geprobeerd: erg lekker! :klink:

Ah leuk om te lezen :)! Blijft 1 van mijn favo combinaties.

Nu is dit wss een domme vraag, maar is 200g kip bevroren evenveel als ontdooid?

euh ja lijkt mij wel. Wellicht dat er een miniem verschil in zit maar dat zal verwaarloosbaar zijn.

Er zit verschil in qua gewicht, maar niet in voedingswaarden. Dit komt omdat het vocht is wat je verliest tijdens het ontdooien (en bakken), maar geen macro's (eiwitten etc.). Via deze link en vervolgens op de knop Spoiler drukken, lees je een wat uitgebreidere uitleg van mij: https://forum.bodybuilding.nl/topic...online-bestellen.344659/page-344#post-9385767

Hier vanmiddag mijn eerste maaltijd op. Rijst met die gemengde groenten en een kipburger. Het was heerlijk.
Vanavond de gemarineerde kipblokjes met broccoli puree en zoete aardappel.
Ben nog wel een beetje aan het uitvogelen hoeveel gram ik van wat moet pakken. Binnenkort even alle info topics bijlezen.

Mooi Senna999, bedankt voor de review van de eerste producten die je hebt geprobeerd :). Ik begrijp je probleem. Je eet nu waarschijnlijk tot je genoeg hebt, in een willekeurige hoeveelheid per product? Stickeys dan inderdaad lezen is geen gek idee, met daarna een eigen excel voedingsschema maken, waardoor je meer grip krijgt op wat je nu per dag binnen krijgt. Vanuit daar verder bouwen in de excel, kijkend naar hoe je je voelt overdag, tijdens trainingen en spiegel verandering zou ik zeggen.

Vanwaar niet? Ik krijg kip uit de supermarkt juist niet weg omdat het snoeidroog is

Ik vind de gekruide juist super lekker.. :o

Hey... dat is jammer Rob G! Smaken verschillen helaas, meteen ook te lezen aan de reacties er onder. Je hoeft niet meteen een kg te kopen, maar je hebt 200gr pakjes die je kunt toevoegen in je winkelmand: http://musclemeat.nl/samples , zo kun je kijken welke kruiden je het meest aanspreekt. Zo is thais en toscaans bv lichter gekruid dan tandoori. Maroccon Flavor heeft dat weer een hele unieke smaak waar helemaal weg van bent, of meteen niet meer wilt eten (geen tussen vorm). Als je 1kg had gekocht had ik gezegd: even dooreten rob ;), maar 8kg is wel veel. Klant tevredenheid staat bij ons bovenaan (uiteraard) dus er is vast wel een oplossing te bedenken, heb al wat ideeën. Ik PM vanavond even. Was je wel op de hoogte waarom de naturel 200gr weg is? Er is een verbeterde versie uitgebracht die ik je zeker had willen aanraden. Daarbij ook twee nieuwe naturel varianten, waarbij de roasted kipfiletreepjes (laatste link) het meest wordt verkocht:

http://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilet-blokjes-naturel .

http://musclemeat.nl/kipfilet-roasted en [Link niet meer beschikbaar]

Ik had het over die 2,5kg reepjes IQF. Als ik ze de avond ervoor 200g er uit haal, blijft er vast minder over(bevoren gewichtsverlies) Bijvoorbeeld 220g bevroren = 200g ontdooid?

Scoob zijn jullie van plan om in jullie assortiment ooit konjac noedels (kcal loze noedels) te verkopen? Blijkt enorm moeilijk om ze te vinden, buiten in Nederland bij de chinese supermarkt maar om daar altijd naartoe te gaan...

Scoob zijn jullie van plan om in jullie assortiment ooit konjac noedels (kcal loze noedels) te verkopen? Blijkt enorm moeilijk om ze te vinden, buiten in Nederland bij de chinese supermarkt maar om daar altijd naartoe te gaan...
geen action in de buurt net over de grens?

geen action in de buurt net over de grens?
Ik woon zelf niet echt aan de grens dus alles 'over de grens' is al direct +1 uur rijden, dan liever bestellen online (gaan binnenkort ook grote nieuwe diepvries plaatsen dus dan kan ik wat opslaan).

Maar bij de action hadden ze dat toch niet meer? Kon het niet op de website vinden en de action bij ons in de buurt heeft het ook niet

Ik woon zelf niet echt aan de grens dus alles 'over de grens' is al direct +1 uur rijden, dan liever bestellen online (gaan binnenkort ook grote nieuwe diepvries plaatsen dus dan kan ik wat opslaan).

Maar bij de action hadden ze dat toch niet meer? Kon het niet op de website vinden en de action bij ons in de buurt heeft het ook niet
Dan is het gemak inderdaad wel als je het allemaal in ene kan bestellen. :)

Yep..bij ons nog schappen vol...

Hey Scoob. Thanks voor je bericht en je service is natuurlijk top als altijd. Gelukkig ben ik niet zo heel moeilijk als het op smaak aan komt. Ik heb ook 2 van die grote zakken naturel kip blokjes in de vriezer liggen, maar die 200 grams verpakking neem ik altijd mee naar werk. Volgens mij heb ik alle smaken die je hebt 2 kg gekocht. Marokkan was iig niet lekker, tandori oid ook niet. Kerrie was wel te doen. Al met al vind ik de kruiden niet zo lekker, ik eet gewoon met tomaatje en wat majo. Maaruh, ik kom er wel doorheen ouwe, omruilen oid is niet nodig. Dan maar wat minder lekker, smaak is bijzaak ;) Woon in Amsterdam ook. Thanks voor het aanbod though.

Hey Scoob. Thanks voor je bericht en je service is natuurlijk top als altijd. Gelukkig ben ik niet zo heel moeilijk als het op smaak aan komt. Ik heb ook 2 van die grote zakken naturel kip blokjes in de vriezer liggen, maar die 200 grams verpakking neem ik altijd mee naar werk. Volgens mij heb ik alle smaken die je hebt 2 kg gekocht. Marokkan was iig niet lekker, tandori oid ook niet. Kerrie was wel te doen. Al met al vind ik de kruiden niet zo lekker, ik eet gewoon met tomaatje en wat majo. Maaruh, ik kom er wel doorheen ouwe, omruilen oid is niet nodig. Dan maar wat minder lekker, smaak is bijzaak ;) Woon in Amsterdam ook. Thanks voor het aanbod though.

Echte harde kern die rob:D

Ik heb al veel mensen horen vragen: heb jij aandelen in die zaak ofzo? Ik loop die shit te promoten, je wilt niet weten. Scoob zou trots op me zijn. Ben er zelf gewoon erg tevreden mee, en dan moet ik dat andere ook ff laten weten. Vaak en nadrukkelijk ;)

Ik heb al veel mensen horen vragen: heb jij aandelen in die zaak ofzo? Ik loop die shit te promoten, je wilt niet weten. Scoob zou trots op me zijn. Ben er zelf gewoon erg tevreden mee, en dan moet ik dat andere ook ff laten weten. Vaak en nadrukkelijk ;)

En ik was de eerste persoon die 100kg vlees had besteld en daarom kreeg ik een shirt van scoob.. die titel ontneemt niemand me meer :cool:

En wat je zegt het is inderdaad topspul van scoob!

En ik was de eerste persoon die 100kg vlees had besteld en daarom kreeg ik een shirt van scoob.. die titel ontneemt niemand me meer :cool:

En wat je zegt het is inderdaad topspul van scoob!

100 kg? Fokking hel! Ik heb ca 15 kg iedere keer, met nog wat groente er bij enzo, maar dan heb ik wel een klein (1m3) vriezertje mee vol. 100 kg, dan moet je een flinke vriezer hebben en netjes stapelen.

Ik moet eigenlijk ook eens wat gaan proberen met de rode aardappelen.

Scoob, is het niet wat om een soort 'kennismakingspakket' aan te bieden. Met daarin zeg maar een beetje van alles wat. Dus portie kip, zoete aardappel, wat fruit, niets geks. Een soort meathead light box, medium & beefcake + box. Waar je dan een beetje een mooi prijsje van maakt en mensen ook met jullie andere producten in aanraking komen. Ik bestel eigenlijk echt altijd alleen kip en ooit brocolo (de roosjes zijn helaas wat minder klein gesneden lijkt het dan voorheen). Maar andere producten nooit echt geprobeerd, zeker nu het aanbod zo groot is kan het wel eens door de bomen het bos niet meer zien ervaring zijn voor mensen kan ik me voorstellen. Ik zou wel een keer een pakket willen bestellen met wat testertjes uit het hele spectrum voor een leuke prijs. Denk dat mensen dan ook sneller jullie andere producten gaan kopen in de toekomst.

Nee ik bedoel dat ik vanaf het begin dat musclemeat bestond bestelde ( steeds 8 kilo ofzo ook ) en de eerste klant was die in totaal 100kg vlees had gegeten :D
is alweer 1,5 jaar geleden ofzo hoor.

binnenkort weer tijd voor een bestelling
maar waar is al de ben & jerry's scoob? ???:(
is hier mogelijk wel al eens gecommuniceerd geweest maar om te beginnen terugscrollen :p

Terug
Naar boven