XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Zag net op jullie website bij IJs dat er slechts 1 artikel meer opstaat en dat deze niet op voorraad is.

Waarom hebben jullie al de smaken weggedaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.942
Zag net op jullie website bij IJs dat er slechts 1 artikel meer opstaat en dat deze niet op voorraad is.

Waarom hebben jullie al de smaken weggedaan?

Ben & Jerry's komt voorlopig niet terug, het is geen eerlijke handel hier in NL. We willen er voorlopig niet meer mee te maken hebben. Het ijs is super, maar de mensen er achter in NL niet. Daar laat ik het even bij. We vinden het zelf ook jammer hoor! Er was veel vraag naar. Wel zijn wel bezig met ons eigen ijs voor aankomende zomer.

Laatst bewerkt:
Net weer grote bestelling gedaan (Uw ordernummer: 100034126)

Was al een eindje geleden....

Vind het wel jammer dat er geen Ben&Jerry meer is, daar zou ik liters van eten :D

Vraagje. De kippeballetjes zijn dus van kippeborst, maar bevatten aardig meer (verzadigd) vet dan de gewone kippeblokjes.

Wat is hier de verklaring voor?

• #6.945
Net weer grote bestelling gedaan (Uw ordernummer: 100034126)

Was al een eindje geleden....

Vind het wel jammer dat er geen Ben&Jerry meer is, daar zou ik liters van eten :D

Thnx voor je mooie bestelling! Leuk dat je een aantal nieuwe producten mee hebt gepakt zoals de high protein loempia's en de hele roasted kipfilets.

Vraagje. De kippeballetjes zijn dus van kippeborst, maar bevatten aardig meer (verzadigd) vet dan de gewone kippeblokjes.

Wat is hier de verklaring voor?

Een goede vraag! De vraag die wij ons ook stelde toen we de lab test binnen kregen http://musclemeat.nl/media/Chicken meatballs labtest ORIGNAL.png. We dachten eerst dat het de palmolie is, maar dat kan niet. De palmolie zit in de kruidenmix, om de kruiden bij elkaar te houden en te kunnen mengen, wat neer komt op 0.07gr. Omdat het zo weinig is hebben we palmolie ook zo gelaten en zijn we niet voor een andere kruidenmix gegaan. Bij nieuwe samengestelde producten zie je maar dat het goed is dat we het labtesten, je mag het van de wet namelijk ook berekenen en dan had de 4gr er waarschijnlijk niet gestaan. Als ik het mij goed herinner hebben we 1kg (5 pakjes 200gr) naar het lab opgestuurd. Ik zal maandag nog eens degene bellen waarmee we het recept hebben ontwikkeld, misschien kan hij het verklaren, want uit de ingrediëntenlijst kunnen we het niet halen. Maar 4gr is nog steeds erg weinig. Onder de 5gr per 100gr product beschouwen we als zeer mager.

Laatst bewerkt:
:D

Ah! Dat klopt, daar zijn twee oplossingen voor. In het factuur adres zeggen dat je Nederlands bent, dan wordt de optie wel zichtbaar. Of in de opmerking van je bestelling typen (bij stap 5 tijdens het betaalproces) dat je een lever adres wijziging wil met een copy paste van het AH adres.

top, even aangepast, is nu wel niet AH waar ik kan ophalen maar bij de karwei die er in feite net naast ligt

direct eens bestellen en dinsdag erom :meal:

Thnx voor je mooie bestelling! Leuk dat je een aantal nieuwe producten mee hebt gepakt zoals de high protein loempia's en de hele roasted kipfilets.

Een goede vraag! De vraag die wij ons ook stelde toen we de lab test binnen kregen http://musclemeat.nl/media/Chicken meatballs labtest ORIGNAL.png. We dachten eerst dat het de palmolie is, maar dat kan niet. De palmolie zit in de kruidenmix, om de kruiden bij elkaar te houden en te kunnen mengen, wat neer komt op 0.07gr. Omdat het zo weinig is hebben we palmolie ook zo gelaten en zijn we niet voor een andere kruidenmix gegaan. Bij nieuwe samengestelde producten zie je maar dat het goed is dat we het labtesten, je mag het van de wet namelijk ook berekenen en dan had de 4gr er waarschijnlijk niet gestaan. Als ik het mij goed herinner hebben we 1kg (5 pakjes 200gr) naar het lab opgestuurd. Ik zal maandag nog eens degene bellen waarmee we het recept hebben ontwikkeld, misschien kan hij het verklaren, want uit de ingrediëntenlijst kunnen we het niet halen. Maar 4gr is nog steeds erg weinig. Onder de 5gr per 100gr product beschouwen we als zeer mager.
Thanks. Het is idd nog steeds mager vlees, maar het viel me op.

Grts.

• #6.948
  • #6.949
Thanks. Het is idd nog steeds mager vlees, maar het viel me op.

Grts.

Degene waar we de chickenmeatballs mee hebben ontwikkelt ziet het ook niet terug in de recept. We gaan het een extra keer labtesten ergens volgende week :), just to be sure.

Ik krijg de loempia's niet goed gebakken in een pan met olijfolie. Binnen no-time stinkt het hele huis alsof er iets aanbrandt, en dat kreng blijft er zo bleekjes bijliggen :o Waarschijnlijk de minst geschikte methode om het te bereiden? Ga de volgende keer de oven eens proberen.

• #6.951
Ik krijg de loempia's niet goed gebakken in een pan met olijfolie. Binnen no-time stinkt het hele huis alsof er iets aanbrandt, en dat kreng blijft er zo bleekjes bijliggen :o Waarschijnlijk de minst geschikte methode om het te bereiden? Ga de volgende keer de oven eens proberen.

Hey dat is raar, wij vinden de pan het meest geschikt! Zo is de foto op de website ook door ons met de pan gebakken, zie: [Link niet meer beschikbaar]. Het is belangrijk dat de loempia helemaal ontdooit is. Wij eten hem vaak tijdens de pauze bij Muscle Meat. Om hem te ontdooien doen we de loempia 2 minuten in de magnetron (volle Watt) en dan bakken we hem op niet hoog vuur bruin. Ik denk dat je hoog vuur gebruikt, misschien ook iets meer olijfolie? De inhoud is al gaar, dus het enige wat moet gebeuren is het flensje een bruinige kleur geven. Oven heb ik zelf geen ervaring mee maar dat moet ook prima gaan.

Hey dat is raar, wij vinden de pan het meest geschikt! Zo is de foto op de website ook door ons met de pan gebakken, zie: [Link niet meer beschikbaar]. Het is belangrijk dat de loempia helemaal ontdooit is. Wij eten hem vaak tijdens de pauze bij Muscle Meat. Om hem te ontdooien doen we de loempia 2 minuten in de magnetron (volle Watt) en dan bakken we hem op niet hoog vuur bruin. Ik denk dat je hoog vuur gebruikt, misschien ook iets meer olijfolie? De inhoud is al gaar, dus het enige wat moet gebeuren is het flensje een bruinige kleur geven. Oven heb ik zelf geen ervaring mee maar dat moet ook prima gaan.
Hm, misschien dan toch niet voldoende ontdooid, ik ga het dan nog een laatste kans geven in de pan ook op een lager pitje.

• #6.953
Hm, misschien dan toch niet voldoende ontdooid, ik ga het dan nog een laatste kans geven in de pan ook op een lager pitje.

Dat zou het idd wel kunnen verklaren. De loempia is goed magnetron bestendig uit ervaring (ook niet overdrijven natuurlijk), dus je kan daar prima in ontdooien. Laat maar weten of dat het was, ook goed voor mij om te weten natuurlijk mocht een klant ooit hetzelfde hebben.

10 KG kip besteld, hopelijk deze keer wel goed ingepakt:o

Eerste bestelling geplaatst! Ben benieuwd of het zal bevallen

• #6.958
10 KG kip besteld, hopelijk deze keer wel goed ingepakt:o

:thumbs: komt goed en bedankt voor je order weer Jack 3D!

Eerste bestelling geplaatst! Ben benieuwd of het zal bevallen

Mischien dat ik dan een keer wat aankom weer :roflol:

Thnx voor je eerste order meaantje! Waar ben je voor gegaan :)? Als je vragen hebt over de producten die je besteld hebt qua bereiding oid dan hoor ik het wel. Het eten (bereiden, meenemen etc.) wordt een stuk makkelijker (meningen om ons heen) dus dat komt van goed met aankomen.

• #6.959
High Protein Meals!

ixfssn.jpg

Sinds kort staan onze eerste High Protein Meals online!

http://musclemeat.nl/diepvries/high-protein-meals

Wil jij lekker eten, maar heb je een keer weinig tijd en/of geen zin om je zorgen te maken over de voedingswaarden? Dan zijn deze maaltijden een uitkomst! Hoe kenmerken onze High Protein Meals zich:
  • Beste prijs die je zult vinden voor online sportmaaltijden.
  • Enorm rijk aan dierlijk eiwit.
  • Mooie balans tussen koolhydraat, eiwit en vet.
  • Saus apart, eet zo clean als je zelf wilt (kipmaaltijden).
  • Laag in suiker en zout.
  • Conserveermiddel en smaakversterker vrij
  • Verkrijgbaar in de maten Medium en Groot
  • Een jaar houdbaar.

Eerste bestelling geplaatst, nog even verder gekeken en de tweede gaat alweer snel volgen! :meal:

Terug
Naar boven