- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag net op jullie website bij IJs dat er slechts 1 artikel meer opstaat en dat deze niet op voorraad is.
Waarom hebben jullie al de smaken weggedaan?

Net weer grote bestelling gedaan (Uw ordernummer: 100034126)
Was al een eindje geleden....
Vind het wel jammer dat er geen Ben&Jerry meer is, daar zou ik liters van eten![]()
Vraagje. De kippeballetjes zijn dus van kippeborst, maar bevatten aardig meer (verzadigd) vet dan de gewone kippeblokjes.
Wat is hier de verklaring voor?
Ah! Dat klopt, daar zijn twee oplossingen voor. In het factuur adres zeggen dat je Nederlands bent, dan wordt de optie wel zichtbaar. Of in de opmerking van je bestelling typen (bij stap 5 tijdens het betaalproces) dat je een lever adres wijziging wil met een copy paste van het AH adres.

Thanks. Het is idd nog steeds mager vlees, maar het viel me op.Thnx voor je mooie bestelling! Leuk dat je een aantal nieuwe producten mee hebt gepakt zoals de high protein loempia's en de hele roasted kipfilets.
Een goede vraag! De vraag die wij ons ook stelde toen we de lab test binnen kregen http://musclemeat.nl/media/Chicken meatballs labtest ORIGNAL.png. We dachten eerst dat het de palmolie is, maar dat kan niet. De palmolie zit in de kruidenmix, om de kruiden bij elkaar te houden en te kunnen mengen, wat neer komt op 0.07gr. Omdat het zo weinig is hebben we palmolie ook zo gelaten en zijn we niet voor een andere kruidenmix gegaan. Bij nieuwe samengestelde producten zie je maar dat het goed is dat we het labtesten, je mag het van de wet namelijk ook berekenen en dan had de 4gr er waarschijnlijk niet gestaan. Als ik het mij goed herinner hebben we 1kg (5 pakjes 200gr) naar het lab opgestuurd. Ik zal maandag nog eens degene bellen waarmee we het recept hebben ontwikkeld, misschien kan hij het verklaren, want uit de ingrediëntenlijst kunnen we het niet halen. Maar 4gr is nog steeds erg weinig. Onder de 5gr per 100gr product beschouwen we als zeer mager.
top, even aangepast, is nu wel niet AH waar ik kan ophalen maar bij de karwei die er in feite net naast ligt
direct eens bestellen en dinsdag erom![]()
Thanks. Het is idd nog steeds mager vlees, maar het viel me op.
Grts.
! Spreek je er morgen over en anders dinsdag wanneer ik reactie terug heb.Thanks. Het is idd nog steeds mager vlees, maar het viel me op.
Grts.
, just to be sure.Ik krijg de loempia's niet goed gebakken in een pan met olijfolie. Binnen no-time stinkt het hele huis alsof er iets aanbrandt, en dat kreng blijft er zo bleekjes bijliggenWaarschijnlijk de minst geschikte methode om het te bereiden? Ga de volgende keer de oven eens proberen.
Hm, misschien dan toch niet voldoende ontdooid, ik ga het dan nog een laatste kans geven in de pan ook op een lager pitje.Hey dat is raar, wij vinden de pan het meest geschikt! Zo is de foto op de website ook door ons met de pan gebakken, zie: [Link niet meer beschikbaar]. Het is belangrijk dat de loempia helemaal ontdooit is. Wij eten hem vaak tijdens de pauze bij Muscle Meat. Om hem te ontdooien doen we de loempia 2 minuten in de magnetron (volle Watt) en dan bakken we hem op niet hoog vuur bruin. Ik denk dat je hoog vuur gebruikt, misschien ook iets meer olijfolie? De inhoud is al gaar, dus het enige wat moet gebeuren is het flensje een bruinige kleur geven. Oven heb ik zelf geen ervaring mee maar dat moet ook prima gaan.
Hm, misschien dan toch niet voldoende ontdooid, ik ga het dan nog een laatste kans geven in de pan ook op een lager pitje.
Het zal sensationeel zijn.Eerste bestelling geplaatst! Ben benieuwd of het zal bevallen

10 KG kip besteld, hopelijk deze keer wel goed ingepakt![]()
Eerste bestelling geplaatst! Ben benieuwd of het zal bevallen
? Als je vragen hebt over de producten die je besteld hebt qua bereiding oid dan hoor ik het wel. Het eten (bereiden, meenemen etc.) wordt een stuk makkelijker (meningen om ons heen) dus dat komt van goed met aankomen.