AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

De high protein meals zijn een mooi concept. Komen er ook een varianten met meer kcals in de toekomst? Ik begrijp dat veel bb-ers hun maaltijden spreiden over de dag in zulke kleine porties. Andere sporters (zoals ik) doen dat misschien niet, zelf heb ik maar 3-4 eetmomenten op een dag en zou het dus interessant zijn als die maaltijden tussen de 1200-1400 kcals komen te liggen (vanuit goede bronnen).
Kant en klare maaltijden van 1.5-2k zouden wel heel ideaal zijn.

Eerste bestelling geplaatst, 4 verschillende smaken kip maar is proberen :D. Ben erg benieuwd! Bestelling 100035096

Net m'n bestelling gekregen (10035008)
maar ik mis m'n samples beef meat balls 3x en m'n kipfiletburger stroganoff 5x.
[emoji17] had me zo verheugd op de kipburgers.

Ik wilde net een bestelling plaatsen, maar ik mis een aantal dingen dus ik wacht nog even..

Wanneer zijn de cow en chicken burgers weer op voorraad, en de basmatirijst?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.985
Eerste bestelling geplaatst, 4 verschillende smaken kip maar is proberen :D. Ben erg benieuwd! Bestelling 100035096

Bedankt voor je eerste bestelling! Je bent ook meteen gegaan voor het eerste product waar we mee begonnen zijn :). Als dit goed smaakt voor je hebt je nog een boel in onze shop te ontdekken! Een tip, je hoeft niet een kg te kopen van elk product, op deze pagina kan je ook los producten selecteren: www.musclemeat.nl/samples

Net m'n bestelling gekregen (10035008)
maar ik mis m'n samples beef meat balls 3x en m'n kipfiletburger stroganoff 5x.
[emoji17] had me zo verheugd op de kipburgers.

Ah... dat is nooit de bedoeling, excuus. Ik bel je even op het opgeven 06 nummer. PostNL staat hier namelijk zo voor de deur en als je nog mee wilt zou dat net kunnen. Tot zo!

Ik wilde net een bestelling plaatsen, maar ik mis een aantal dingen dus ik wacht nog even..

Wanneer zijn de cow en chicken burgers weer op voorraad, en de basmatirijst?

We hebben nog maar 6 basmati rijst zakken liggen, deze zijn zojuist online gezet. Nieuwe zakken komen dinsdag binnen. Chicken burgers komen maandag binnen! Excuus hiervoor, deze 2 producten zijn buiten proportie hard gelopen deze week.

Bedankt voor je eerste bestelling! Je bent ook meteen gegaan voor het eerste product waar we mee begonnen zijn :). Als dit goed smaakt voor je hebt je nog een boel in onze shop te ontdekken! Een tip, je hoeft niet een kg te kopen van elk product, op deze pagina kan je ook los producten selecteren: www.musclemeat.nl/samples

Ah... dat is nooit de bedoeling, excuus. Ik bel je even op het opgeven 06 nummer. PostNL staat hier namelijk zo voor de deur en als je nog mee wilt zou dat net kunnen. Tot zo!

We hebben nog maar 6 basmati rijst zakken liggen, deze zijn zojuist online gezet. Nieuwe zakken komen dinsdag binnen. Chicken burgers komen maandag binnen! Excuus hiervoor, deze 2 producten zijn buiten proportie hard gelopen deze week.

Iedereen gaat natuurlijk weer superclean eten nu de zomer dichterbij komt ;) Dankjewel voor je snelle reactie. Ik wacht tot het er weer is allemaal, dankjewel!

Had ze gezien ja, maar het komt sowieso wel op en heb de ruimte ervoor.
Inderdaad nog genoeg wat mij aanspreekt, gaan we zeker proberen!

Vandaag me pakket ontvangen, alles prima in orde benieuwd naar die nieuwe burgers. Zal morgen laten weten hoe ze zijn.

wanneer komt de muesli op voorraad?

dezelfde vraag voor de paprikareepjes

Laatst bewerkt:
  • #6.990
Iedereen gaat natuurlijk weer superclean eten nu de zomer dichterbij komt ;) Dankjewel voor je snelle reactie. Ik wacht tot het er weer is allemaal, dankjewel!

Zou kunnen inderdaad. Al gaat basmati altijd wel hard, maar dit sloeg even alles hehe.

Had ze gezien ja, maar het komt sowieso wel op en heb de ruimte ervoor.
Inderdaad nog genoeg wat mij aanspreekt, gaan we zeker proberen!

:meal:

Vandaag me pakket ontvangen, alles prima in orde benieuwd naar die nieuwe burgers. Zal morgen laten weten hoe ze zijn.

:thumbs: alle feedback welkom, alvast bedankt.

wanneer komt de muesli op voorraad?

dezelfde vraag voor de paprikareepjes

Muesli moet woensdag binnen komen en paprikareepjes dinsdag. Dit betekent dat je beide producten dinsdag vanaf 16:00 kunt bestellen!

2 van de nieuwe burgers op man man man, ik wil niet overdrijven maar ze smaakte echt GOED.

Heb ondertussen alles van m'n bestelling geprobeerd, de chickenballs smaken lekker. Maar de kippenreepjes zijn echt geweldig, proeven een beetje naar kebab. Jammer genoeg vind ik de marrocan kip niet te eten, erg droog en zout. Maar dat komt wel van iemand die haast niks lust.

• #6.993
2 van de nieuwe burgers op man man man, ik wil niet overdrijven maar ze smaakte echt GOED.

Mooi :meal:! Ging het om de twee kipfiletburgers of twee andere burgers?

Heb ondertussen alles van m'n bestelling geprobeerd, de chickenballs smaken lekker. Maar de kippenreepjes zijn echt geweldig, proeven een beetje naar kebab. Jammer genoeg vind ik de marrocan kip niet te eten, erg droog en zout. Maar dat komt wel van iemand die haast niks lust.

Top :thumbs: . Heb je de maroccan flavor wel rustig ontdooit? De roastred kipfilet reepjes zijn magnetron bestendig, maar de 200gr pakjes maroccan flavor dienen eerst rustig ontdooit te worden door het bv met verpakking en al in water te leggen, anders drogen ze uit zoals in de pan of magnetron. En als ze uitdrogen gaat het vocht weg waardoor de zoutverhouding toeneemt, dit ga je proeven. Opwarmen kan, maar ga het niet nog een keer na bakken op hoog vuur, dan heb je hetzelfde effect. Voor volledig uitleg zie product pagina waar een heel verhaal staat over de ''wel en niet doen''.

Die nieuwe roasted kip reepjes en filets zijn erg lekker!
Ben alleen wel bijna door mijn voorraad jack daniels hickory brown sugar heen, deze komt niet meer terug in het assortiment?

Eindelijk de loempia gegeten, was erg lekker. 10 minuutjes in de airfryer op 180.

Mooi :meal:! Ging het om de twee kipfiletburgers of twee andere burgers?

Top :thumbs: . Heb je de maroccan flavor wel rustig ontdooit? De roastred kipfilet reepjes zijn magnetron bestendig, maar de 200gr pakjes maroccan flavor dienen eerst rustig ontdooit te worden door het bv met verpakking en al in water te leggen, anders drogen ze uit zoals in de pan of magnetron. En als ze uitdrogen gaat het vocht weg waardoor de zoutverhouding toeneemt, dit ga je proeven. Opwarmen kan, maar ga het niet nog een keer na bakken op hoog vuur, dan heb je hetzelfde effect. Voor volledig uitleg zie product pagina waar een heel verhaal staat over de ''wel en niet doen''.
Gewoon rustig in de koelkost over de nacht laten ontdooien. Maar het ligt gewoon aan mijn smaak.

• #6.998
Die nieuwe roasted kip reepjes en filets zijn erg lekker!
Ben alleen wel bijna door mijn voorraad jack daniels hickory brown sugar heen, deze komt niet meer terug in het assortiment?

Nee helaas, was te weinig vraag naar. We hebben wel deze, wie weet een alternatief: http://musclemeat.nl/jack-daniel-s-barbecue-sauce-260gr-3-smaken

Eindelijk de loempia gegeten, was erg lekker. 10 minuutjes in de airfryer op 180.

Awesome :) Ik ga er van uit dat het precies 10 min was en goed? Of zeg je had bij nader inzien toch iets korter of langer gemogen. Dan zet ik deze namelijk bij het kopje ''bereiding'' neer zodat andere klanten dit ook meteen weten. Zou super zijn, bedankt hiervoor.

Nee de andere, die nieuwe.

Net kipfilet natrium arm op, smaak ook prima

Top :thumbs: ! Thnx voor de review.

Gewoon rustig in de koelkost over de nacht laten ontdooien. Maar het ligt gewoon aan mijn smaak.

Duidelijk :)! Ik neem je feedback mee.

Awesome :) Ik ga er van uit dat het precies 10 min was en goed? Of zeg je had bij nader inzien toch iets korter of langer gemogen. Dan zet ik deze namelijk bij het kopje ''bereiding'' neer zodat andere klanten dit ook meteen weten. Zou super zijn, bedankt hiervoor.

Precies 10 minuten op 180 graden. Het was net iets te lang, de randjes waren op het randje :D Ik was van plan tussendoor te kijken, maar was achter de pc gaan zitten en hem vergeten :)

Ik denk dat 8 minuten perfect is. Ik had hem al wel in de koelkast ontdooit.

Photo_Grid_1456136447849.jpg

Airfryer is altijd even uitproberen. Maar je kan tussendoor de la gewoon opentrekken om te kijken. De hoeveelheid is ook een ding. Gisteren de zoete aardappel blokjes 200gr. er in, ik at alleen ipv. samen, normaal doe ik 400gr. Ik had hem op 15 minuten net zoals ik bij de 400gr. deed, maar toen ik keek op 12 minuten begonnen ze al iets zwart te worden, snel er uit gehaald. Zie https://www.instagram.com/p/BCD3VbBDMYP/ voor het resultaat, samen met de biefstukpuntjes van jullie uit de koekepan.

Ik heb de aardappel blokjes ooit als eerste geprobeerd bevroren op 200 graden, maar dan worden ze toch te droog, beetje rubber / taai. Ik ontdooi ze eerst en 400gr. 15 min. op 180 graden is perfect.

Ik heb zowel de loempia als de aardappel blokjes met een siliconen kwastje iets ingesmeerd met rijstolie, dan bruinen producten beter in de airfryer.

Laatst bewerkt:
Ik wil dus gaan meal preppen, op zondag voor de 7 dagen erna elke dag 1x kipfilet toscaans met rijst en broccoli maken Mijn vraag is moet ik de zowel de kip, de rijst en de broccoli vantevoren bakken/koken of kan ik na het ontdooien alle 3 in het prep bakje doen en de dagen erna opwarmen in de magnetron?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven