MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hey dat is raar, wij vinden de pan het meest geschikt! Zo is de foto op de website ook door ons met de pan gebakken, zie: [Link niet meer beschikbaar]. Het is belangrijk dat de loempia helemaal ontdooit is. Wij eten hem vaak tijdens de pauze bij Muscle Meat. Om hem te ontdooien doen we de loempia 2 minuten in de magnetron (volle Watt) en dan bakken we hem op niet hoog vuur bruin. Ik denk dat je hoog vuur gebruikt, misschien ook iets meer olijfolie? De inhoud is al gaar, dus het enige wat moet gebeuren is het flensje een bruinige kleur geven. Oven heb ik zelf geen ervaring mee maar dat moet ook prima gaan.

Ik heb er 2 in de oven, en 2 in de pan klaargemaakt.
In de oven heb ik ze zelf 10 min langer gedaan dan de omschrijving. In de oven blijven ze iets bleek maar echt perfect van smaak en ook knapperig, in pan krijgen ze een mooi kleurtje en zijn ze denk ik NET iets lekkerder dan uit de oven en een mooi kleurtje.
Echt heerlijke loempias :)
Mn pa ook probeert, dies ook fan :)

Dat zou het idd wel kunnen verklaren. De loempia is goed magnetron bestendig uit ervaring (ook niet overdrijven natuurlijk), dus je kan daar prima in ontdooien. Laat maar weten of dat het was, ook goed voor mij om te weten natuurlijk mocht een klant ooit hetzelfde hebben.
Oke, ik heb hem dus langer in de magnetron gedaan zodat ie al aardig warm was i.p.v. alleen ontdooien. Daarna gebakken op een wat lager vuurtje en dit ging een stuk beter.

zit er standaard door de naturel zalm blokjes nog wat qua kruiden/zout?

Net bestelling uitgepakt en er missen helaas 2 blikjes Monster Zero bestelling #100034343

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.966
Oke, ik heb hem dus langer in de magnetron gedaan zodat ie al aardig warm was i.p.v. alleen ontdooien. Daarna gebakken op een wat lager vuurtje en dit ging een stuk beter.

Ok mooi :)! Thnx voor de terugkoppeling.

zit er standaard door de naturel zalm blokjes nog wat qua kruiden/zout?

Nee naturel, pure zalm, niks aan toegevoegd of bewerkt.

Net bestelling uitgepakt en er missen helaas 2 blikjes Monster Zero bestelling #100034343

Ik zie inderdaad aan het gewicht van het pakket (postnl site) dat er iets mist. Excuus voor de inpakfout! Ik PM je even voor een aantal mogelijk oplossingen.

Laatst bewerkt:
Jullie site lijkt eruit te liggen, wou eerder vandaag iemand wat dingen laten zien, toen kreeg ik melding van Magneto dat er onderhoud gaande was. Nu zie ik twee keer hezelfde ip-adres, waarschijnlijk van jullie VPS vermoed ik zo.
84.241.211.15484.241.211.154

Bekijk media 7948

Laatst bewerkt:
  • #6.971
Kom niks te kort, en die chicken meat balls smaken echt goat:)

:meal:!

Jullie site lijkt eruit te liggen, wou eerder vandaag iemand wat dingen laten zien, toen kreeg ik melding van Magneto dat er onderhoud gaande was. Nu zie ik twee keer hezelfde ip-adres, waarschijnlijk van jullie VPS vermoed ik zo.
84.241.211.15484.241.211.154

Er was vanmiddag even onderhoud inderdaad. Site zou een stuk sneller nu moeten zijn, ik merk het iig.

Zou zomaar eens je eigen IP-adres kunnen zijn.

Benieuwd naar deze:
http://musclemeat.nl/turkey-jerky-original
:D

Turkey jerky is awesome :) heel mals. XXL Nutrition was meteen verkocht na het proeven en heeft hem nu ook in hun shop.

ik ga volgende maand ook een bestelling bij je plaatsen. 1 ding: ik mis alleen de kabeljauw:rolleyes:

• #6.973
ik ga volgende maand ook een bestelling bij je plaatsen. 1 ding: ik mis alleen de kabeljauw:rolleyes:

Alvast bedankt voor je bestelling :)! We lanceren bijna elke week een nieuw product. Kabeljauw is er nog niet van gekomen omdat we een boel leveranciers afgeslagen hebben die dit kunnen leveren maar niet aan onze eisen konden voldoen. Uiteindelijk komt het er.

Scoob,

Op je site staat nog sponsor van dutchbodybuilding en de link ernaartoe werkt vervolgens niet.

Zo net de Europese kipfilet bij m'n bestelling gedaan. Ik heb ook op de website van Qualiko gekeken en ziet er allemaal goed uit. Als je wekelijks zo'n berg kip naar binnen werkt is het niet verkeerd om eens na te gaan waar dit vandaan komt.
Goed bezig jullie bij Musclemeat!

Moet ik per se iets van vlees bestellen of kan ik ook bijvoorbeeld wat fruit/groente/high protein meals kiezen en zo de benodigde vriespunten halen? Thanks.

• #6.978
Zo net de Europese kipfilet bij m'n bestelling gedaan. Ik heb ook op de website van Qualiko gekeken en ziet er allemaal goed uit. Als je wekelijks zo'n berg kip naar binnen werkt is het niet verkeerd om eens na te gaan waar dit vandaan komt.
Goed bezig jullie bij Musclemeat!

Mooi, bedankt voor het compliment :)! Misschien ook een mooi moment voor mij om de Argentijnse site ook even de posten: [Link niet meer beschikbaar] , dat zijn dus deze kipfilets: http://musclemeat.nl/kipfilet-uit-argentini-190-210gr-rauw-5kg-pees-vrij . De Europese kipfilets (Qualiko) hebben we pas sinds kort (4 weken). Reden dat we deze naast de Argentijnse kipfilets hebben geïntroduceerd is omdat ze per per 2.5kg geleverd kunnen worden t.o.v. 5kg Argentijns. Ook omdat we een net iets mooiere prijs ervoor kunnen aanbieden (5.50euro/kg). Het 'nadeel' is wel dat ze niet gekalibreerd zijn, Argentijns is heeft een mooi gewicht van 190-210gr en Europees 160-260gr, en zoals vermeld op de site kan er kan soms een vet randje opzitten al is het minimaal. De Argentijnse kun je eigenlijk vetloos noemen, deze kipfilets worden getrimd aan de zijkanten, vandaar ook iets hoger in prijs (35cent per kg). Al is 5.85euro/kg nog steeds mooi natuurlijk (eigen mening).

Moet ik per se iets van vlees bestellen of kan ik ook bijvoorbeeld wat fruit/groente/high protein meals kiezen en zo de benodigde vriespunten halen? Thanks.

Ik kopier het even van de site. Dit bedoel ik niet onbeleefd, maar anders typ ik het dubbel:

Er is voor non-diepvries producten geen minimale afname. De minimale bestelling bij Muscle Meat voor bevroren producten is 4 'Vriespunten', om genoeg ijsmassa te creeren zodat het 100% bevroren bij u aankomt. Hoeveel vriespunten een product waard is vindt u rechtsboven op de pagina van het product zelf. Ook kunt u in de winkelwagen bovenaan zien op hoeveel punten u momenteel zit (eerst inloggen). In het kort komt het hier op neer:

Product Aantal vriespunten
Vlees en vis per kg 1 punt
Groente, fruit, koolhydraten zakken 0.5 punt

U kunt dus een combinatie maken om aan deze 4 punten te voldoen, bijvoorbeeld:
1x biefstuk (1punt)
1x gekookte kipblokjes (1punt)
1x tonijnsteak (1punt)
1x zoete aardappels (0.5punt)
1x bosvuchtenmix (0.5punt)

Om terug te komen op je vraag. Je kunt dus inderdaad bv 4 maaltijden bestellen, 2x 1kg groente zak van 2euro per stuk en 2 fruit zakken om op de 4 punten te komen.

De high protein meals zijn een mooi concept. Komen er ook een varianten met meer kcals in de toekomst? Ik begrijp dat veel bb-ers hun maaltijden spreiden over de dag in zulke kleine porties. Andere sporters (zoals ik) doen dat misschien niet, zelf heb ik maar 3-4 eetmomenten op een dag en zou het dus interessant zijn als die maaltijden tussen de 1200-1400 kcals komen te liggen (vanuit goede bronnen).

• #6.980
De high protein meals zijn een mooi concept. Komen er ook een varianten met meer kcals in de toekomst? Ik begrijp dat veel bb-ers hun maaltijden spreiden over de dag in zulke kleine porties. Andere sporters (zoals ik) doen dat misschien niet, zelf heb ik maar 3-4 eetmomenten op een dag en zou het dus interessant zijn als die maaltijden tussen de 1200-1400 kcals komen te liggen (vanuit goede bronnen).

Bedankt voor de mee denkt tip! Voor deze eerste maaltijden zijn we voor de gemiddelde gegaan. Vanuit bedrijfsoogpunt moet je dat ook doen natuurlijk om een zo groot mogelijk publiek met de eerste producten aan te spreken. 1200-1400kcal maaltijden zal voor 90% van de mensen (denken wij) teveel zijn. Uiteindelijk willen we alles hebben, dus we nemen je tip zeker mee. De maaltijden die we nu hebben zitten laag vet, waar zoals je weet de meeste kcal uit komen. Hierdoor komen we per maaltijd (groot) 500-700kcal uit met 40+gr eiwit en 60-80koohlydraten.

Terug
Naar boven