- Waardering
- 756
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies 10 minuten op 180 graden. Het was net iets te lang, de randjes waren op het randjeIk was van plan tussendoor te kijken, maar was achter de pc gaan zitten en hem vergeten
Ik denk dat 8 minuten perfect is. Ik had hem al wel in de koelkast ontdooit.
Airfryer is altijd even uitproberen. Maar je kan tussendoor de la gewoon opentrekken om te kijken. De hoeveelheid is ook een ding. Gisteren de zoete aardappel blokjes 200gr. er in, ik at alleen ipv. samen, normaal doe ik 400gr. Ik had hem op 15 minuten net zoals ik bij de 400gr. deed, maar toen ik keek op 12 minuten begonnen ze al iets zwart te worden, snel er uit gehaald. Zie https://www.instagram.com/p/BCD3VbBDMYP/ voor het resultaat, samen met de biefstukpuntjes van jullie uit de koekepan.
Ik heb de aardappel blokjes ooit als eerste geprobeerd bevroren op 200 graden, maar dan worden ze toch te droog, beetje rubber / taai. Ik ontdooi ze eerst en 400gr. 15 min. op 180 graden is perfect.
Ik heb zowel de loempia als de aardappel blokjes met een siliconen kwastje iets ingesmeerd met rijstolie, dan bruinen producten beter in de airfryer.
bedankt voor de uitgebreide uitleg. Ik zal het vanavond even op de site zetten bij het product.Ik wil dus gaan meal preppen, op zondag voor de 7 dagen erna elke dag 1x kipfilet toscaans met rijst en broccoli maken Mijn vraag is moet ik de zowel de kip, de rijst en de broccoli vantevoren bakken/koken of kan ik na het ontdooien alle 3 in het prep bakje doen en de dagen erna opwarmen in de magnetron?
Eerste keer dat ik de spinazie en zoete aardappel puree ga proberen, ik zal laten weten hoe het smaakt en vergelijkt (#100035545).
En dit geld ook voor de rijst en broccoli he? Even voor de duidelijkheid haha, bedankt voor de reactie scoob!Hoi Nick, precies het laatste wat je zegt. Je hoeft er niks meer aan te doen behalve opwarmen. Ontdooien en in de bakjes verdelen. Bakken/koken is dus niet nodig en ook niet doen wegens uitdroging, het is immers al ready-to-eat.
En dit geld ook voor de rijst en broccoli he? Even voor de duidelijkheid haha, bedankt voor de reactie scoob!
Nog een dingetje, m'n bek gaat echt stinken van die chicken balls![]()

De high protein loempia's zijn echt lekker. Ik doe ze nu altijd 2 min (bevroren) in de magnentron en dan 5 min in de oven. Alleen nu heb ik een airfryer aangeschaft en vroeg me af hoe lang ze in de airfryer moeten (bevroren)?
! We krijgen ook alleen maar goede feedback over. Macro's zijn top, waardoor je eens een keer kunt afwisselen met de standaard maaltijden. Toeval treft! Webby was zo super om gister zijn airfryer ervaring met de loempia te delen, zie: https://forum.bodybuilding.nl/topic...online-bestellen.344659/page-350#post-9412892
Bestelling weer netjes binnen! Helaas wel China Mix gekregen ipv Julienne Mediteranee, en kan niet zo goed tegen de koolsoorten.
Maar ik ga hem proberen!
Dan nu mijn bestelling geplaatst! 100035671
De kipfilet hebben we eerder besteld en waren we zeer tevreden over.. Ben benieuwd hoe de kippendijen zijn..
Ben ook erg benieuwd naar hoe de kant en klare groente / rijst smaakt.. Het scheelt ons enorm preppen, dus hopelijk is het lekker.
Ik laat het weten![]()
Hoe zit het met de levering? Stel ik ben niet thuis en niemand anders doet open?
Hoeveel duurder/goedkoper is dit vergeleken met laten we zeggen kipfilet in de winkel kopen?
Hoe dit gebeurt staat hier uitgelegd: http://musclemeat.nl/over-het-bestelproces
In het kort komt het op het volgende neer. Kies je tijdens het betalen voor dinsdag als aflever dag, dan versturen wij het pakket op maandag. Er is dan een 97% kans dat het pakket die dinsdag aan komt, 3% raakt 1 dag vertraagd (denk aan menselijke fouten tijdens transport, of u mist de postbode). Wordt het dan woensdag bij u geleverd, dan is alles ook in orde, onze pakket blijven minimaal 2 dagen lever dagen bevroren. Wanneer je zelf de eerste lever dag mist, wordt het bij de buren geprobeerd. Zijn die niet thuis, dan komt er een tweede aflever dag. Je kan ook op de dag dat je het gemist hebt voor 22:00 via de track&trace een PostNL punt aanklikken voor de tweede lever dag. Dan hoef je niet op de postbode te wachten. Dat kan je natuurlijk ook kiezen als eerst aflever dag, bv een Albert Heijn die tot 21:00 uur open is. Het gebeurt eigenlijk nooit, maar mocht er een foute levering zijn van onze kant of die van postnl, dan heb je altijd 100% garantie op producten die je niet meer kunt gebruiken (geld terug of opnieuw sturen)..
Belangrijk op onze site is dat wanneer je naar prijzen kijkt niet appels met peren gaat vergelijken. Zo bestaat bv onze kipfiletburger uit 91% kipfilet en die van de LIDL 60% vlees, waarvan alles separatorvlees is. Nog een voorbeeld: onze sperziebonen staat ''kant-en-klaar achter''. Magnetron in of ontdooien en je kunt het niet meteen eten. Dit ligt niet op deze manier in de winkels. Maar om een paar simpele voorbeelden van prijzen te geven. We verkopen wat onze rauwe kipfilets voor 5.50euro/kg en gekalibreerde (zelfde gewicht kipfilets) voor 5.85euro/kg. Je weet vast wat je nu betaald? Runderkogelbiefstukken (Ierse angus) 15euro/kg, supermarkt gemiddeld 20euro/kg. Onze kant en klare kip producten zijn 8.00-8.50euro/kg en deze liggen vaak tussen de 10-13euro/kg per in de supermarkten.
Kijk ook even naar de kant en klare koolhydraat producten, of het product dat net uit is, een maaltijd buiten de koelkast houdbaar die je overal mee naar toe kunt nemen. We hebben best veel, kijk rustig rond!
Mocht je vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Super reactie ik ga er zeker binnenkort een bestelling plaatsen!
Hoe dit gebeurt staat hier uitgelegd: http://musclemeat.nl/over-het-bestelproces
In het kort komt het op het volgende neer. Kies je tijdens het betalen voor dinsdag als aflever dag, dan versturen wij het pakket op maandag. Er is dan een 97% kans dat het pakket die dinsdag aan komt, 3% raakt 1 dag vertraagd (denk aan menselijke fouten tijdens transport, of u mist de postbode). Wordt het dan woensdag bij u geleverd, dan is alles ook in orde, onze pakket blijven minimaal 2 dagen lever dagen bevroren. Wanneer je zelf de eerste lever dag mist, wordt het bij de buren geprobeerd. Zijn die niet thuis, dan komt er een tweede aflever dag. Je kan ook op de dag dat je het gemist hebt voor 22:00 via de track&trace een PostNL punt aanklikken voor de tweede lever dag. Dan hoef je niet op de postbode te wachten. Dat kan je natuurlijk ook kiezen als eerst aflever dag, bv een Albert Heijn die tot 21:00 uur open is. Het gebeurt eigenlijk nooit, maar mocht er een foute levering zijn van onze kant of die van postnl, dan heb je altijd 100% garantie op producten die je niet meer kunt gebruiken (geld terug of opnieuw sturen)..
Belangrijk op onze site is dat wanneer je naar prijzen kijkt niet appels met peren gaat vergelijken. Zo bestaat bv onze kipfiletburger uit 91% kipfilet en die van de LIDL 60% vlees, waarvan alles separatorvlees is. Nog een voorbeeld: onze sperziebonen staat ''kant-en-klaar achter''. Magnetron in of ontdooien en je kunt het niet meteen eten. Dit ligt niet op deze manier in de winkels. Maar om een paar simpele voorbeelden van prijzen te geven. We verkopen wat onze rauwe kipfilets voor 5.50euro/kg en gekalibreerde (zelfde gewicht kipfilets) voor 5.85euro/kg. Je weet vast wat je nu betaald? Runderkogelbiefstukken (Ierse angus) 15euro/kg, supermarkt gemiddeld 20euro/kg. Onze kant en klare kip producten zijn 8.00-8.50euro/kg en deze liggen vaak tussen de 10-13euro/kg per in de supermarkten.
Kijk ook even naar de kant en klare koolhydraat producten, of het product dat net uit is, een maaltijd buiten de koelkast houdbaar die je overal mee naar toe kunt nemen. We hebben best veel, kijk rustig rond!
Mocht je vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Ik snap het idee achter die bezorgkosten, maar die zou je ook moeten meenemen in de berekening, zeker als je klein bestelt. Bij 5 kg producten betaal je in feite 1 euro/kg extra, bij minder kg dus nog meer. Ben je nog goed steeds goedkoper uit dan bij veel winkels hoor, maar ik merk bij mijzelf persoonlijk dat dat me wel beetje belemmert bij het doen van relatief kleine bestellingen.
ik vind het wel jammer van de rauwe kip filet blokjes dat je die niet echt kan verdelen net als bv bij de zalm blokjes. Heb niet altijd zin in 200 gram kip maar moet nu wel eigenlijk