MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
Hey scoobz

Heb gister 15kg kip besteld(voor 15:00), maar heb geen track&trace gekregen.
Nu is dat niet nodig, maar hoop wel dat vandaag me pakketje binnen komt, ben de hele middag thuis namelijk vandaag.
Bestelnr 1296

Dank!

Ah! mooie bestelling :) Toevallig heb ik deze zelf ingepakt. Ik zie hier dat de track&trace mail wel verstuurd is naar het opgegeven mailadres. Heb je al in de junkmail gekeken? Soms komt deze hierin terecht. Ik heb het even voor je opgezocht:

11u7t77.png

3SMYPA707649399

Verwacht: vandaag tussen 12:30-14:30

Super, bedankt! :D

Nee heb alleen het ''Bedankt voor uw bestelling.'' mailtje gekregen, bij me junk staat ook niks.
Vreemd? Achja zolang ik me pakketje maar binnen krijg vind ik het goed. ;)

Super, bedankt! :D

Nee heb alleen het ''Bedankt voor uw bestelling.'' mailtje gekregen, bij me junk staat ook niks.
Vreemd? Achja zolang ik me pakketje maar binnen krijg vind ik het goed. ;)

Hmm vreemd, nog geen klachten gehad van andere mensen, maar ik houd het in de gaten.

Nice signature btw haha. Ik ga deze tekst zetten bij onze twee paard producten. Weet je toevallig waar deze tekst vandaan komt? Legit ;)?

Is een quote van Serge Nubret.

Ook weer en bestelling geplaatst! 3e inmiddels. Heb er ook wat low-fat burgers bij gegooid, lijkt me goed te doen! Alleen wel weer even een opmerking over de winkelmand scoob!

Stap 1 netjes 6 kg kip en 18 hamburgers erin geplaatst. Vervolgens bij stap 2 ingelogd voor het adres, en uiteindelijk zag ik bij het afrekenen dat mijn bestelling van vorige keer (7kg kip + 1kg biefstuk) er opeens ook bij was geplaatst. Dit weer verwijderd in stap 1 en vervolgens alles weer doorlopen, dat ging verder zonder problemen.

Ook weer en bestelling geplaatst! 3e inmiddels. Heb er ook wat low-fat burgers bij gegooid, lijkt me goed te doen! Alleen wel weer even een opmerking over de winkelmand scoob!

Stap 1 netjes 6 kg kip en 18 hamburgers erin geplaatst. Vervolgens bij stap 2 ingelogd voor het adres, en uiteindelijk zag ik bij het afrekenen dat mijn bestelling van vorige keer (7kg kip + 1kg biefstuk) er opeens ook bij was geplaatst. Dit weer verwijderd in stap 1 en vervolgens alles weer doorlopen, dat ging verder zonder problemen.

Mooi! terug komende klanten zijn tevreden klanten :D

Ik denk dat ik weet wat er gebeurt. Je account onthoudt wat er in je winkelwagen zit wanneer je ingelogd bent. Dit betekent dat wanneer je later terug komt, als je eerst producten toevoegt en vervolgens pas inlogt de producten die nog in het winkelwagen zaten van dit account erbij opgeteld worden.

Laatst bewerkt:
Bedankt weer scoob, 15kg kip binnen.
Op naar het volgende probleem, me vriesvakje. :roflol:

Voor degenen die het interessant vinden op ongeveer 400 - 600 gram na past er 15kg in je vriesvakje.
Heb die pakjes gewoon in de koelkast gedaan, dat komt toch wel op.
14kg past dus sowieso, wil je een klein beetje ruimte overhouden voor groente oid, zou ik max 10kg bestellen.

Voor degenen die het interessant vinden op ongeveer 400 - 600 gram na past er 15kg in je vriesvakje.
14kg past dus sowieso, wil je een klein beetje ruimte overhouden voor groente oid, zou ik max 10kg bestellen.

Ligt al vol met pizza :o

Wow scooby! Ik had net jullie hamburgers gegeten en ze waren heerlijk! Ik doe normaal zeker 30min over een meal, deze had ik binnen 15min op:meal: Omdat ze zo lekker waren:burger:

Deze komen standaard in mijn bestelling te staan :D

Ligt er maar net aan hoe groot je vriezer is he. Inhoud?

In jullie filmpje staat 6.50 de kilo voor kip, het is nu 7.50 :o
Dat dere inflatie

Nice!! Is het misschien mogelijk om jouw vriezer op te meten :)? Ben er benieuwd.

Wow scooby! Ik had net jullie hamburgers gegeten en ze waren heerlijk! Ik doe normaal zeker 30min over een meal, deze had ik binnen 15min op:meal: Omdat ze zo lekker waren:burger:

Deze komen standaard in mijn bestelling te staan :D

Groot compliment over de hamburgers :D heb ook nog niks negatiefs gehoord en smul er zelf natuurlijk ook van.

In jullie filmpje staat 6.50 de kilo voor kip, het is nu 7.50 :o
Dat dere inflatie

Nee nee!! Onze prijs is nooit veranderd! Ons product bestaat niet in de winkels. Daarom is de prijs terug gerekend zodat we kunnen vergelijken hoe duur de gekookte kipblokjes zijn in vergelijking met ONGEKOOKTE kipfilet zoals die je nu koopt. Er is meer dan 1kg ongekookte kipfilet nodig om 1kg gekookte kipblokjes te maken. Daarom zijn de eiwitwaardes ook zo hoog per 100gr, een deel vocht is eruit. Terug gerekend, als je 1kg gekookte kipblokjes koopt, koop je voor een prijs die gelijk is aan 6,50euro/kg ongekookte kipfilet zoals in de supermarkt. En daar zit al het gemak bij dat dit product biedt (niet meer eerst snijden, koken, handen wassen en direct eetbaar).

Laatst bewerkt:
Doet deug om te zien dat mensen nog altijd creatief genoeg zijn om een nieuwe ondernemingen te starten die one of a kind zijn!

Zal binnenkort ook maar eens iets bestellen :)
Vind het zelf wel amusant dat je af en toe n pic dropt van het aantal bestellingen die de deur uit gaan.

Terug
Naar boven