MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.061
Gefeliciteerd Musclemeat!!

Kan je trouwens de pangasiusfilets ook in de oven bereiden? Lijkt mij een stuk gemakkelijker mealpreppen. De pan is vaak al vol met 1 filet en valt altijd uit elkaar. :p
25minuten op 200 graden lees ik op internet? Ik wil gerust zelf wat experimenteren maar als er hier iemand al ervaring mee heeft moet het wiel niet nog eens uitgevonden worden. :o

Bedankt @ felicitatie!

Ja dat kan zeker, zie: http://www.livestrong.com/article/547302-how-to-cook-striped-pangasius-in-the-oven/. Ontdooi de vis wel eerst met het ijs er om heen.

Gefeliciteerd! Ik weet nog goed toen jullie net begonnen waren. Kipblokjes! :D

Waar is de tijd van die meet waar je een verpakking kipblokjes mee had voor iedereen :D Erna nog all you can eat sushi :meal:

Mooi dat jullie zo groeien :thumbs: zie nu ook mensen in mijn gym (Mechelen België) die bij Muscle Meat bestellen, toont toch maar hoe snel en best ver het de ronde doet!

Gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan.

Om dit te vieren heb ik weer een geweldige bestelling geplaatst: #100036672

Ik heb wel nog een vraagje:
Waarom kunnen niet alle varianten kipblokjes gekozen worden bij de 10kg I love chicken?

Nu ben ik verplicht een smaak dubbel te pakken.
Ik had toch liever 5 verschillende smaken gehad.

Bedankt voor de top service van afgelopen jaren.
Op naar het 10jarig bestaan!!!!

Die bananenpuree is echt super lekker! Die Turkey Jerky is trouwens ook erg lekker!

• #7.066
Gefeliciteerd! Ik weet nog goed toen jullie net begonnen waren. Kipblokjes! :D

:D samen met diepvries ei eiwit, paardenbiefstuk en de low fat hamburger. Onze eerste producten.

Waar is de tijd van die meet waar je een verpakking kipblokjes mee had voor iedereen :D Erna nog all you can eat sushi :meal:

Mooi dat jullie zo groeien :thumbs: zie nu ook mensen in mijn gym (Mechelen België) die bij Muscle Meat bestellen, toont toch maar hoe snel en best ver het de ronde doet!

Hehe ik kan het mij goed herinneren idd. Klopt, we blijven groeien :flexbiceps:! Leuk dat het zelfs zo ver in jouw omgeving te zien is.

Gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan.

Om dit te vieren heb ik weer een geweldige bestelling geplaatst: #100036672

Ik heb wel nog een vraagje:
Waarom kunnen niet alle varianten kipblokjes gekozen worden bij de 10kg I love chicken?

Nu ben ik verplicht een smaak dubbel te pakken.
Ik had toch liever 5 verschillende smaken gehad.

Bedankt voor de top service van afgelopen jaren.
Op naar het 10jarig bestaan!!!!

Thnx voor het compliment van de service en de felicitatie! Leuk dat je weer besteld hebt. De vraag is een logische. Het vervelende is de 2.5kg zak die er tussen staat wat het wat lastig programmeerbaar maakt, om niet ver boven de 10kg dan te komen als je ook een 2.5kg zak kiest. Hier moeten we nog even een oplossing voor vinden. Voor nu kun je altijd gewoon in de opmerking van je bestelling (stap 5 tijdens het betaalproces) je wens schrijven. Uiteraard wordt deze dan uitgevoerd. Ik belde je net op je 06 die je opgegeven hebt met de vraag of ik het nog moet wijzigen voor je. Je kunt mij terug bellen of PM-en!

Die bananenpuree is echt super lekker! Die Turkey Jerky is trouwens ook erg lekker!

De bananenpuree is veel zoeter vind je niet :)? Dit komt omdat ze pas geoogst als zij volledig rijp zijn, enorm lekker. Mooi @ Turkey jerky!

Wanneer komen de roasted kipreepjes weer op voorraad Olivier? Kan ik daar rekening mee houden.

• #7.068
Wanneer komen de roasted kipreepjes weer op voorraad Olivier? Kan ik daar rekening mee houden.

De roasted kipfiletreepjes staat op voorraad! Kan het zijn dat je de blokjes zak van 20euro bedoeld? Deze komt morgen ochtend binnen.

• #7.070
Geen probleem :D!

Gefeliciteerd! Zeg, hoe zou ik t wat minder droog kunnen maken? Ik eet dan de basmati rijst met broccoli en gekruide kipfilet

:D samen met diepvries ei eiwit, paardenbiefstuk en de low fat hamburger. Onze eerste producten.

Hehe ik kan het mij goed herinneren idd. Klopt, we blijven groeien :flexbiceps:! Leuk dat het zelfs zo ver in jouw omgeving te zien is.

Thnx voor het compliment van de service en de felicitatie! Leuk dat je weer besteld hebt. De vraag is een logische. Het vervelende is de 2.5kg zak die er tussen staat wat het wat lastig programmeerbaar maakt, om niet ver boven de 10kg dan te komen als je ook een 2.5kg zak kiest. Hier moeten we nog even een oplossing voor vinden. Voor nu kun je altijd gewoon in de opmerking van je bestelling (stap 5 tijdens het betaalproces) je wens schrijven. Uiteraard wordt deze dan uitgevoerd. Ik belde je net op je 06 die je opgegeven hebt met de vraag of ik het nog moet wijzigen voor je. Je kunt mij terug bellen of PM-en!

De bananenpuree is veel zoeter vind je niet :)? Dit komt omdat ze pas geoogst als zij volledig rijp zijn, enorm lekker. Mooi @ Turkey jerky!

Ja wel erg zoet maar dat vind ik niet erg.

• #7.073
Ja wel erg zoet maar dat vind ik niet erg.

:thumbs:

Gefeliciteerd! Zeg, hoe zou ik t wat minder droog kunnen maken? Ik eet dan de basmati rijst met broccoli en gekruide kipfilet

Als je de ingredienten zelf droog vind moeten we even kijken naar je ontdooi en opwarmmethode, want ze horen niet droog te zijn. Of heb je het over de maaltijd op zichzelf smeuïger maken? Als hier naar kijkt moet je als eerst kijken of de macro's belangrijk voor je zijn. Sauzen bevatten vrijwel altijd suiker en zout. Ik zelf geef daar niet altijd om en als ik lui ben doe ik er wat bij van een chicken tonight pot. Olijfolie kan je bv toevoegen om het smeuiger te maken, of 1 van de waldenfarms zoals tomaat basilicum of garlic en herbs. Dan heb je ook nog al die zakjes poeder in de supermarkt die je kan aanmaken met water om een saus te krijgen, dat heb ik zelf een tijdje gedaan. Echter als je het geheel clean wilt eten is dit wel de manier hoe je het nu doet. Edit: veel van onze klanten gebruiken onze purees (zoete aard, broccoli en bloemkool) als mengeling. Zelf ook gedaan en werkt top.

Laatst bewerkt:
Ah f**k, heb vandaag besteld en vergeten #gefeliciteerd erbij te zetten. Moet ik nog mailen of volstaat dit hier?

Bestelling #100036929

Mooie meet was dat!!

Scoob, hoelang blijft de kip bevroren in de verpakking met droogijs? Vandaag komt mijn bestelling van 5kg kip binnen alleen een retarded huisgenoot heeft gisteren de vriezer volgestopt met frituur zooi. Als ik het pakket buiten in de schuur zet, blijft het dan tot vrijdag/zaterdag bevroren?

Mooi prijs voor de kip trouwens! Bij de Jumbo is het nu 7,50 per kg dus denk dat ik het voortaan bij musclemeat ga kopen.

• #7.076
Ah f**k, heb vandaag besteld en vergeten #gefeliciteerd erbij te zetten. Moet ik nog mailen of volstaat dit hier?

Bestelling #100036929

Np! Ik heb je pakket gevonden en het zit er nu bij. :thumbs:.

Mooie meet was dat!!

Scoob, hoelang blijft de kip bevroren in de verpakking met droogijs? Vandaag komt mijn bestelling van 5kg kip binnen alleen een retarded huisgenoot heeft gisteren de vriezer volgestopt met frituur zooi. Als ik het pakket buiten in de schuur zet, blijft het dan tot vrijdag/zaterdag bevroren?

Mooi prijs voor de kip trouwens! Bij de Jumbo is het nu 7,50 per kg dus denk dat ik het voortaan bij musclemeat ga kopen.

Stel je hebt de track&trace op maandag gekregen, dan wordt het die dag verzonden. Het is dan zeker 72uur bevroren, dus t/m woensdag nacht. Daarna begint het heel rustig te ontdooien, dus bv bij 85 uur is zeker nog 80% bevroren merken we.
Mooi over de Jumbo voor ons :) wij hebben geen plannen voor prijswijzigingen staan. Daarnaast ook bij ons op gewicht (190-210gr) en innerfilet + vetvrij bij de Argentijnse kipfilets.

Laatst bewerkt:
Np! Ik heb je pakket gevonden en het zit er nu bij. :thumbs:.

Stel je hebt de track&trace op maandag gekregen, dan wordt het die dag verzonden. Het is dan zeker 72uur bevroren, dus t/m woensdag nacht. Daarna begint het heel rustig te ontdooien, dus bv bij 85 uur is zeker nog 80% bevroren merken we.
Mooi over de Jumbo voor ons :) wij hebben geen plannen voor prijswijzigingen staan. Daarnaast ook bij ons op gewicht (190-210gr) en innerfilet + vetvrij bij de Argentijnse kipfilets.

Thx! Het is ook best koud in de schuur dus moet lukken (gisterochtend verzonden)

De bevroren filets zagen er een stuk schoner uit en beter uit dan die van de jumbo, dus geld meer dan waard :bow:

gisteren avond mijn bestelling gehad om 9uur avonds!

Tot nu toe kippenblokjes, kip hamburger, law fat hamburger, kippen balletjes gegeten! OMG ALLEMAAL HEERLIJK!
Spaghetti was ook dik oké!!

Ik weet wel waarom jij die meet nog goed kan herinneren:wanker:.

Jokes aside, ouders zijn helemaal over gehaald. Volgende keer moet ik wat voor hun mee bestellen hehe ;)

• #7.080
Thx! Het is ook best koud in de schuur dus moet lukken (gisterochtend verzonden)

De bevroren filets zagen er een stuk schoner uit en beter uit dan die van de jumbo, dus geld meer dan waard :bow:

:meal: top.

gisteren avond mijn bestelling gehad om 9uur avonds!

Tot nu toe kippenblokjes, kip hamburger, law fat hamburger, kippen balletjes gegeten! OMG ALLEMAAL HEERLIJK!
Spaghetti was ook dik oké!!

Super! Bedankt voor de review. Chef le gain - pasta bolognese (buiten koelkast houdbaar) is dus goedgekeurd :)? mooi!

Ik weet wel waarom jij die meet nog goed kan herinneren:wanker:.

Jokes aside, ouders zijn helemaal over gehaald. Volgende keer moet ik wat voor hun mee bestellen hehe ;)

Haha awesome, niet de eerste keer dat ik lees dat ouders overgehaald worden na het zien / proeven van de producten, leuk!

Terug
Naar boven