XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Thnx voor je feedback. We zien dat de eerste bestelling meestal 4kg is (test bestelling) en daarna gaat de gemiddelde order enorm omhoog van klanten qua aantal kg producten. Dit zal idd hiermee te maken hebben maar ook (denk ik) dat je maar 1x in de 2-3weken je hoofdboodschappen hoeft te doen is ook iets fijns. Helaas zitten we (zoals je al zegt te begrijpen) met de extra kosten die andere webshops niet hebben, isolatiezak + aantal kg droogijs om het bevroren aan te laten komen die wij op ons nemen welke hoger zijn dan de 5euro verzendkosten. Zelfs de AH levert niet gratis, het lijkt iets waar alle voedingsbedrijven mee zitten, tenzij je 30euro/kg voor je runderkogelbiefstuk vraagt zoals een aantal webshops hehe. Uiteindelijk is het in de voordeel van de klant die groot besteld dat de verzendkosten gesplit zijn bij ons en niet in de productprijs verwerkt zit (dus niet alles 0.50euro-1euro duurder maken en gratis verzendkosten zeggen). Gezien onze doelgroep meer eet dan een gemiddeld persoon werkt dit dan ook.

Ik begrijpt het volkomen, maar ik zie het meer als een punt waar eigenlijk niet echt een oplossing voor is voor mij persoonlijk. Ik heb geen hele grote diepvries, misschien een grotere aanschaffen ofzo :D

Kunnen die magnetron prepbakjes gewoon met deksel en al de magnetron in?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.024
Eerste keer bestellen bij Muscle Meat, ben benieuwd! :cool: #100035793

Mooie gevarieerde bestelling, bedankt :thumbs:

Ik begrijpt het volkomen, maar ik zie het meer als een punt waar eigenlijk niet echt een oplossing voor is voor mij persoonlijk. Ik heb geen hele grote diepvries, misschien een grotere aanschaffen ofzo :D

We horen veel klanten op marktplaats een 2de of grotere vriezer halen :) zelf ook gedaan. Staat hier een bakbeest bij mij thuis, was 50euro.

Kunnen die magnetron prepbakjes gewoon met deksel en al de magnetron in?

Ja dat kan!

Gisteren m'n bestelling ontvangen, dank!

Zonet zit ik te genieten van m'n argentijnse kipfilet, met gehakte spinazie, in een geweldig handig tweevaks bakje, allemaal van Muscle Meat en kom tijdens mijn tweede hap een stukje bot van minstens 2cm tegen.

Nergens niet om.. als het een klein stukje was geweest, okay.. maar dit is echt wel een epic groot stuk bot.. Dat moet toch niet kunnen!?

Laatst bewerkt:
  • #7.026

Zonet zit ik te genieten van m'n argentijnse kipfilet, met gehakte spinazie, in een geweldig handig tweevaks bakje, allemaal van Muscle Meat en kom dit tegen tijdens mijn tweede hap:

Nergens niet om.. als het een klein stukje was geweest, okay.. maar dit is echt wel een epic groot stuk bot.. Dat moet toch niet kunnen!?

Excuus voor het kraakbeen/bot dat je gevonden hebt. Dat is niet netjes, wilt niemand (alle partijen), maar is helaas wel verklaarbaar. Het is iets dat zeer zelfde, op enkele tienduizenden kg's voor komt. Het probleem zit hem in dat er geen machines bestaan die dit kunnen detecteren. Het komt op handwerk en oog controle neer, waar dit stuk helaas langs is gekomen in Argentinië bij Las Camelias. Het is flauw om naar andere te wijzen, maar, daardoor (geen machines, hand en oog werk) is er ook een kans dat je dit ooit zult vinden bij een supermarkt kipfilet (http://www.klacht.nl/bot-in-kipfilet/). Het is een probleem bij waar we de kipfilet ook vandaan halen, waardoor we ook niet kunnen zeggen dat als we switchen van merk het nooit meer zal gebeuren. Omdat we dit product al 3 jaar versturen kan ik je beloven dat de kans dat je dit ooit nog tegen komt eigenlijk 0 is. De klacht heb ik na dit te hebben getypt doormailen. IK stuur je een PM om dit goed te maken.

Laatst bewerkt:

Zonet zit ik te genieten van m'n argentijnse kipfilet, met gehakte spinazie, in een geweldig handig tweevaks bakje, allemaal van Muscle Meat en kom dit tegen tijdens mijn tweede hap:

wat een botte reactie zeg

Excuus voor het kraakbeen/bot dat je gevonden hebt. Dat is niet netjes, wilt niemand (alle partijen), maar is helaas wel verklaarbaar. Het is iets dat zeer zelfde, op enkele tienduizenden kg's voor komt. Het probleem zit hem in dat er geen machines bestaan die dit kunnen detecteren. Het komt op handwerk en oog controle neer, waar dit stuk helaas langs is gekomen in Argentinië bij Las Camelias. Het is flauw om naar andere te wijzen, maar, daardoor (geen machines, hand en oog werk) is er ook een kans dat je dit ooit zult vinden bij een supermarkt kipfilet (http://www.klacht.nl/bot-in-kipfilet/). Het is een probleem bij waar we de kipfilet ook vandaan halen, waardoor we ook niet kunnen zeggen dat als we switchen van merk het nooit meer zal gebeuren. Omdat we dit product al 3 jaar versturen kan ik je beloven dat de kans dat je dit ooit nog tegen komt eigenlijk 0 is. De klacht heb ik na dit te hebben getypt doormailen. IK stuur je een PM om dit goed te maken.

Muscle Meat kan er ook niets aan doen, maar ik wilde het niet aan me voor bij laten gaan, het was niet een klein stukje dus de verbazing was groot haha. Dankjewel voor je bericht en de nette oplossing. Ik heb nog 2,3kg kipfilet te gaan en dat zal vast en zeker botloos zijn en smaken.

• #7.029
zojuist een bestelling geplaatst bij je site.. 100035903 ik heb er hoge verwachtingen van, stel me niet teleur :D

als dit goed gaat heb je er nieuwe vaste klant bij ;)

• #7.031
zojuist een bestelling geplaatst bij je site.. 100035903 ik heb er hoge verwachtingen van, stel me niet teleur :D

als dit goed gaat heb je er nieuwe vaste klant bij ;)

Thnx voor je bestelling :)! Komt vast goed. Ik zie dat je classic producten hebt besteld, paar van de meest verkochten.

Thnx voor je bestelling :)! Komt vast goed. Ik zie dat je classic producten hebt besteld, paar van de meest verkochten.

ik vind je directe manier van zaken doen met de klant wel echt tof om te zien :D

train je zelf nog een beetje of slokt de zaak al je tijd op? het is al een tijdje stil in je log namelijk

• #7.033
ik vind je directe manier van zaken doen met de klant wel echt tof om te zien :D

train je zelf nog een beetje of slokt de zaak al je tijd op? het is al een tijdje stil in je log namelijk

Ah dat is leuk om te lezen, thnx :thumbs: . Hoop het ook altijd te kunnen blijven doen.

Ik blijf nog altijd vooruit gaan lichamelijk maar langszaam en Muscle Meat maakt het ook een stuk makkelijk voor me :D je eigen supermarkt met eigen ontwikkelde producten voor max gains. Maar de vele uren per dag in Muscle Meat per dag, 10-12uur per dag, geeft af en toe niet alle energie voor het trainen die ik wil. Weeg op het moment 148kg wat mijn zwaarst ooit is zonder een niet te fatty buik, dus gaat wel goed. Die 150grens zonder extra vet gains is wel echt een lange weg voor me geweest en ik ben er nog niet. Dit zijn een beetje mijn laatste foto's van 3 maanden geleden.
Binnenkort FIBO2016 dan zal ik mijn topic weer eens updaten.

Laatst bewerkt:
Heb wat reviews geschreven, tl;dr --> alles is goed. Zoete aardappelpuree is inderdaad enorm lekker.

Ah dat is leuk om te lezen, thnx :thumbs: . Hoop het ook altijd te kunnen blijven doen.

Ik blijf nog altijd vooruit gaan lichamelijk maar langszaam en Muscle Meat maakt het ook een stuk makkelijk voor me :D je eigen supermarkt met eigen ontwikkelde producten voor max gains. Maar de vele uren per dag in Muscle Meat per dag, 10-12uur per dag, geeft af en toe niet alle energie voor het trainen die ik wil. Weeg op het moment 148kg wat mijn zwaarst ooit is zonder een niet te fatty buik, dus gaat wel goed. Die 150grens zonder extra vet gains is wel echt een lange weg voor me geweest en ik ben er nog niet. Dit zijn een beetje mijn laatste foto's van 3 maanden geleden.
Binnenkort FIBO2016 dan zal ik mijn topic weer eens updaten.

jezus 148kg, dat zijn de meeste MR. O kandidaten op stage :D lomp kerel, echt vet om te zien 8-)

scoob,

Ben het ff kwijt en het is al keer verteld maar kan het niet vinden. Bij de argentijnse kip blijft van 2 stukken(400gr) ongeveer 300gr over. moet ik dan de voedingswaarde pakken van 300gr kip?
Aangezien het bij de zalm ook zoiets aparts was.

• #7.038
jezus 148kg, dat zijn de meeste MR. O kandidaten op stage :D lomp kerel, echt vet om te zien 8-)

:flexbiceps:

scoob,

Ben het ff kwijt en het is al keer verteld maar kan het niet vinden. Bij de argentijnse kip blijft van 2 stukken(400gr) ongeveer 300gr over. moet ik dan de voedingswaarde pakken van 300gr kip?
Aangezien het bij de zalm ook zoiets aparts was.

Altijd het rauw gewicht nemen voor de voedingswaarde, dus van de 400gr rauw. Van mij mag je het in de oven leggen tot het 100gr weegt en er chicken jerky van maken ;) dit veranderd de voedingswaarde niet significant omdat er vocht uit gaat, geen macro's (eiwitten etc.). Volledige antwoord in de spoiler! Bij vis zit er vaak een glacering om heen, bescherm laag van ijs. Ook wel uitlek gewicht. Bij onze zalm is dit niet zo dus daar geld hetzelfde als bij de kipfilet. Maar stel je pakt pangasius uit de supermarkt er er staat er staat 600gr, uitlek gewicht 540gr. Dan betekent dat er om de vis 10% water toegevoegd is. Pak je dan deze vis, je weegt hem bv op 200gr, haal dan deze 10% er af. Je eet dan dus een rauw gewicht straks van 180gr.

Na ontdooien en bereiden zit er altijd een verschil in gewicht. Vlees en vis verliest gewicht, koolhydraten zoals rijst nemen in gewicht toe. Er zit verschil in qua gewicht, maar niet in voedingswaarden (eiwit vet koolhydraten). Dit komt omdat het vocht is wat je verliest tijdens het ontdooien (en bakken), maar geen macro's (eiwitten etc.). Dus of je de zalm nu in de oven doet en van 250gr bij wijze van naar 100gr gaat, die 100gr bevat nog steeds de voedingswaarde van de 250gr rauw. Via deze link en vervolgens op de knop Spoiler drukken, lees je een wat uitgebreidere uitleg van mij: https://forum.bodybuilding.nl/topics...online-bestellen.344659/page-344#post-9385767

oh man dat heb ik dus altijd verkeerd gedaan. Eiwit altijd gewogen na het bakken... Een rauw stuk 200gr argentijnse kip is dus 46gr eiwit.

Beste Musclemeat,

Ik heb afgelopen zaterdag twee us beef burgers uit de vriezer gehaald en laten ontdooien, maar helaas uiteindelijk niet kunnen eten. Hoe lang kan ik ze in de koelkast laten liggen? (Uiteraard in verpakking)

Terug
Naar boven