ilyasse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 192
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
Thnx voor je feedback. We zien dat de eerste bestelling meestal 4kg is (test bestelling) en daarna gaat de gemiddelde order enorm omhoog van klanten qua aantal kg producten. Dit zal idd hiermee te maken hebben maar ook (denk ik) dat je maar 1x in de 2-3weken je hoofdboodschappen hoeft te doen is ook iets fijns. Helaas zitten we (zoals je al zegt te begrijpen) met de extra kosten die andere webshops niet hebben, isolatiezak + aantal kg droogijs om het bevroren aan te laten komen die wij op ons nemen welke hoger zijn dan de 5euro verzendkosten. Zelfs de AH levert niet gratis, het lijkt iets waar alle voedingsbedrijven mee zitten, tenzij je 30euro/kg voor je runderkogelbiefstuk vraagt zoals een aantal webshops hehe. Uiteindelijk is het in de voordeel van de klant die groot besteld dat de verzendkosten gesplit zijn bij ons en niet in de productprijs verwerkt zit (dus niet alles 0.50euro-1euro duurder maken en gratis verzendkosten zeggen). Gezien onze doelgroep meer eet dan een gemiddeld persoon werkt dit dan ook.
Ik begrijpt het volkomen, maar ik zie het meer als een punt waar eigenlijk niet echt een oplossing voor is voor mij persoonlijk. Ik heb geen hele grote diepvries, misschien een grotere aanschaffen ofzo

#
zelf ook gedaan. Staat hier een bakbeest bij mij thuis, was 50euro.