XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Jammer dat die kant en klare maaltijden zo duur zijn. Zijn wel verdomd gemakkelijk! Ik bestel er binnenkort wat van. Ik hoop niet dat ze lekker zijn want dan moet ik er nog meer van bestellen...:eek:

:D

Net mijn eerste maaltijd op, moet zeggen het was erg lekker. Die kip is erg goed! :)

De calorie vrije bbq saus valt ook erg in de smaak :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.043
oh man dat heb ik dus altijd verkeerd gedaan. Eiwit altijd gewogen na het bakken... Een rauw stuk 200gr argentijnse kip is dus 46gr eiwit.

Naja, vanaf nu doe je het goed.je Ik weet niet hoe lang je dit al deed, maar dan kreeg je dus aanzienlijk meer eiwit binnen dan normaal. Dit verschil zou je kunnen berekenen en je voedingsschema (als je hiermee werkt) kunnen herzien. Als je op deze hoeveelheid goed ging (weet natuurlijk niet wat je doel is), kan je daar besluiten daar op blijven.

Beste Musclemeat,

Ik heb afgelopen zaterdag twee us beef burgers uit de vriezer gehaald en laten ontdooien, maar helaas uiteindelijk niet kunnen eten. Hoe lang kan ik ze in de koelkast laten liggen? (Uiteraard in verpakking)

Oh die kun je zeker nog eten! Het duurt sowieso een dag om het in de koelkast te ontdooien en deze burgers zijn strak gevacumeerd, geen lucht. Waardoor je het met gemak 4 dagen ontdooit in de koelkast kan laten liggen.

mogen de magnetron bakjes in de vaatwasser?

Weer een nieuwe bestelling gedaan, niet heel groot. Maar het is wat :D

Die zoete aardappelpuree is echt zeer goed, ik kan het iedereen hier aanraden. De hele, niet gepureerde zoete aardappels waren wel ok maar ik was daar niet zo kapot van, maar de puree is echt een stuk beter, misschien is het de textuur want volgens mij is het exact hetzelfde. Ik gooi het over mijn broccoli heen (als een soort van 'saus').

• #7.049
thnx

3e onderweg in een paar dagen ;)

Top, tevreden dus :thumbs: , bedankt voor je order weer!

Weer een nieuwe bestelling gedaan, niet heel groot. Maar het is wat :D

Het is zeker wel wat ze ik :) iig boven 4kg vlees. Leuk te zien dat de roasted kipfiletrepejes zo hard lopen. Thnx weer!

Die zoete aardappelpuree is echt zeer goed, ik kan het iedereen hier aanraden. De hele, niet gepureerde zoete aardappels waren wel ok maar ik was daar niet zo kapot van, maar de puree is echt een stuk beter, misschien is het de textuur want volgens mij is het exact hetzelfde. Ik gooi het over mijn broccoli heen (als een soort van 'saus').

Bedankt voor de review :)! Ik heb dezelfde mening over deze twee producten. We kregen laatst een mail of wij een tip hadden hoe hij zijn broccoli binnen kan krijgen omdat hij het niet lust maar toch wilt eten voor zijn gezondheid. Mijn tip was dezelfde die jij nu geeft, de zoete aard puree maakt alles weer oke :D en het werkte ook voor hem.

bestelling in goede staat ontvangen (Y) je hebt er een vaste klant bij ;)

en ik moet een grotere vriezer hebben :eek:

Tonijn is niet echt roze en ook niet helder rood is

Zou ik even veranderen

• #7.052
bestelling in goede staat ontvangen (Y) je hebt er een vaste klant bij ;)

en ik moet een grotere vriezer hebben :eek:

Haha super! Vriezers op marktplaats = win :D.

Tonijn is niet echt roze en ook niet helder rood is

Zou ik even veranderen

Er staat inderdaad een woord teveel. Bedankt voor het spotten! Ik heb het gewijzigd.

Chef le gain - Pasta bolognese (42gr eiwit)!

4utpwg.jpg

Een revolutionair product bij Muscle Meat dat Ready-to-eat High Protein Meals naar een volgend level brengt!
Deze eerste maaltijd die wij uit brengen in deze vorm "Pasta Bolognese" is namelijk niet alleen erg lekker en voordelig, hij is ook nog buiten de koelkast houdbaar op kamer temperatuur! Dus niet alleen makkelijk voor thuis, maar dus ook zonder problemen overal mee naar toe te nemen.

http://musclemeat.nl/chef-le-gain-pasta-bolognese

• Gemak: Geen bord nodig, overal mee naar toe nemen (werk, gym, vakantie) en hoeft niet in de koelkast bewaard te worden.
  • Macro's: 1 potje van 400gr bevat: 42gr eiwit, 40gr koolhydraten, 15gr vet, laag in suiker.
  • Puur: de lijst van ingrediënten is heel clean, zeer smakelijk en volledig natuurlijk dus: E-nummers, conserveermiddel, smaakversterkers etc. vrij.
  • Voordelig: zeer aantrekkelijke prijs voor een kant-en-klare maaltijd met deze hoeveelheid aan eiwit en je geen zorgen meer hoeft te maken over koeling.
  • Houdbaarheid: 1 jaar.

Weer een bestelling geplaatst! 100036501 Vooral benieuwd naar de tonijn!

• #7.054
Weer een bestelling geplaatst! 100036501 Vooral benieuwd naar de tonijn!

Thnx voor je bestelling! Met de tonijn komt het vast goed. Meeste mensen kennen alleen tonijn uit blik, dit is een wereld verschil :D. En je bent voor de luxe bugers gegaan zie ik :meal: altijd een goede keus.

Haha super! Vriezers op marktplaats = win :D.

Er staat inderdaad een woord teveel. Bedankt voor het spotten! Ik heb het gewijzigd.

Chef le gain - Pasta bolognese (42gr eiwit)!

4utpwg.jpg

Een revolutionair product bij Muscle Meat dat Ready-to-eat High Protein Meals naar een volgend level brengt!
Deze eerste maaltijd die wij uit brengen in deze vorm "Pasta Bolognese" is namelijk niet alleen erg lekker en voordelig, hij is ook nog buiten de koelkast houdbaar op kamer temperatuur! Dus niet alleen makkelijk voor thuis, maar dus ook zonder problemen overal mee naar toe te nemen.

http://musclemeat.nl/chef-le-gain-pasta-bolognese

• Gemak: Geen bord nodig, overal mee naar toe nemen (werk, gym, vakantie) en hoeft niet in de koelkast bewaard te worden.
  • Macro's: 1 potje van 400gr bevat: 42gr eiwit, 40gr koolhydraten, 15gr vet, laag in suiker.
  • Puur: de lijst van ingrediënten is heel clean, zeer smakelijk en volledig natuurlijk dus: E-nummers, conserveermiddel, smaakversterkers etc. vrij.
  • Voordelig: zeer aantrekkelijke prijs voor een kant-en-klare maaltijd met deze hoeveelheid aan eiwit en je geen zorgen meer hoeft te maken over koeling.
  • Houdbaarheid: 1 jaar.
Heel handig dit, ga ik zeker overwegen als voorraad als je geen tijd/gelegenheid hebt om wat te eten. 1 (misschien domme?) vraag: hoe kan het een jaar goed blijven, aangezien de ingrediënten inderdaad "clean" zijn, is dat het zout icm vacuüm oid?

Ik zie trouwens net jullie Tante Door Rauwe Kip,mooi initiatief :)

Laatst bewerkt:
  • #7.056
Heel handig dit, ga ik zeker overwegen als voorraad als je geen tijd/gelegenheid hebt om wat te eten. 1 (misschien domme?) vraag: hoe kan het een jaar goed blijven, aangezien de ingrediënten inderdaad "clean" zijn, is dat het zout icm vacuüm oid?

Ik zie trouwens net jullie Tante Door Rauwe Kip,mooi initiatief :)

Thnx voor Tante door compliment en leuk dat je ook de handigheid ziet van Chef le gain pasta bolog! Je vraag is niet raar, werd ook veel gesteld op Facebook. Het is een conserveer techniek die je eigenlijk al overal in de supermarkt ziet. Denk bv aan Olvarite babyvoeding. Niemand kijkt daar van op dat dit buiten de koeling ligt :)! Echter wat hier nieuw aan is dat we het toegepast hebben op een complete maaltijd (carbs, groente, vlees). Wat er gebeurt is het volgende. Wanneer er geen lucht in het bakje zit en compleet van de buitenwereld afgesloten is, en als laatste stap vanaf buiten gegaard wordt en dus binnen verhit is waardoor het alle ziekteverwekkers 100% dood zijn, kan welk product dan ook een jaar buiten de koeling blijven. Zout en e-nummers of wat dan ook zijn dan niet nodig. De kunst bij dit product was alle balansen vinden met 400gr. Als in: goede macro's, het op smaak brengen van en deze techniek zo te gebruiken dat het precies goed gegaard is dat alles mals en niet droog is. Dit heeft uiteindelijk 19 testen gekost (om het perfect te krijgen)!! Wij vinden alles zeer geslaagd en de eerste drie positieve reviews zijn al binnen :). We zijn nu bezig met twee kip maaltijd varianten. zodat we drie verschillende hebben. Zo kun je bv als je een weekend weg gaat mooi afwisselen en geen zorgen te maken over je eten.

Reviews:

Chef le gain - Pasta bolognese: Deze leek zo aantrekkelijk omdat de kant en klaar maaltijden erg goed bevallen maar deze viel wel erg tegen. Hij smaakt ook heel anders dan de kant en klaar pasta en niet voor herhaling vatbaar. Hier zaten ook erwten door (niet dat ik hier iets tegen op heb, want vindt erwten lekker) maar misschien daardoor..

Chicken meat-balls: Lekker maar jullie beef meatballs zijn gewoon het allerlekkerst :) Alleen deze Chicken meat-balls hebben gunstiger macro's. Qua smaak gaat mijn voorkeur uit Chicken meat-balls Vadouvan.

Low fat burgers: Iets wat standaard in mijn bestelling zit. Ze zijn lekker groot (150 gram) en hebben gewoon een heerlijke smaak. Ook de macro's zijn erg gunstig.

Bolero: Echt ideaal voor low days. Smaakt echt heerlijk! Vraagje ik lees overal 0 kcal maar in myfitnesspall zie ik dat 50 cal per zakje aangeeft. Weten jullie hier meer over?

Spirelli: Ook een ideaal product voor mijn mealpreps. Maakt het echt simpeler.

Mager gehakt: Dit is ook iets wat standaard in mijn bestelling zit. Net zoals de low fat burger heeft die perfect macro's en heerlijke smaak. Hiervoor gebruikte ik mager rundergehakt van AH maar deze bevat veel meer calorieën dat die van jullie. Bovendien is die van jullie ook veel lekkerder. ;)

Ook super handig jullie samenwerking met XXL. XXL verkoopt lennylarry koeken los, zou dit ook een optie bij jullie kunnen zijn? Weet dat veel sporters die bulken ook bij jullie bestellen en lennylarry is echt ideaal product :)

Heb nog meer dingen uitgeprobeerd maar anders wordt het zo'n lang bericht. :p

Oh en jullie klantenservice is echt enorm goed. Er was een probleempje en ik had gemaild en (Oliver) stuurde al heel snel een reactie terug en nou gewoon echt enorm goeie service.

Dingen op mijn lijst die ik wil nog proberen:

- Zoete aardappelblokjes (was deze vergeten toe te voegen aan mijn bestelling vorige week :( )
- En het ijs was hopelijk heel snel online komt :D

• #7.058
  • #7.059
Muscle Meat bestaat 3 jaar!

210k760.jpg

Muscle Meat bestaat drie jaar!! Dit vieren we graag met onze klanten. Muscle Meat geeft daarom aankomende week (7t/m12maart) iedereen die‪ #‎gefeliciteerd‬ in de opmerking van zijn bestelling schrijft, een Chef Le Gain - Pasta Bolognese kado! http://musclemeat.nl/chef-le-gain-pasta-bolognese

Degene die al besteld hebben voor aankomende week (dus aankomende week verzonden worden) kunnen een mail sturen naar info@musclemeat.nl met als onderwerp ''*bestelnummer* #gefeliciteerd''.

Gefeliciteerd Musclemeat!!

Kan je trouwens de pangasiusfilets ook in de oven bereiden? Lijkt mij een stuk gemakkelijker mealpreppen. De pan is vaak al vol met 1 filet en valt altijd uit elkaar. :p
25minuten op 200 graden lees ik op internet? Ik wil gerust zelf wat experimenteren maar als er hier iemand al ervaring mee heeft moet het wiel niet nog eens uitgevonden worden. :o

Terug
Naar boven