AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Net mijn bestelling #100037203 binnen gehad. Alles mooi verpakt zoals altijd :)
Maar bij het afpunten met mijn bestelling kom ik een zak kipfilet uit europa (160-260gr) van 2.5kg tekort :(. (Ook heb ik mijn spaghetti bolognese niet ontvangen ondanks ik gefeliciteerd in mijn opmerking heb gezet.)
Kan er even voor gekeken worden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.082
Net mijn bestelling #100037203 binnen gehad. Alles mooi verpakt zoals altijd :)
Maar bij het afpunten met mijn bestelling kom ik een zak kipfilet uit europa (160-260gr) van 2.5kg tekort :(. (Ook heb ik mijn spaghetti bolognese niet ontvangen ondanks ik gefeliciteerd in mijn opmerking heb gezet.)
Kan er even voor gekeken worden?

Leuk dat je weer besteld hebt boddin, thnx! Excuus voor de fout. Ik zie inderdaad aan het gewicht van het pakket (postnl site) dat er iets mist. Ik PM je even om samen te kijken wat de beste oplossing voor je is.

• #7.083
Turkey Jerky!!

Naast onze Beef Jerky is er nu ook Turkey Jerky, gemaakt van pure kalkoenborstfilet!

http://musclemeat.nl/non-diepvries/beef-turkey-jerky

Wat maakt onze Turkey Jerky's anders dan andere merken?
***Maar liefst 27.1gr eiwit per zakje, slechts 1.1gr suiker en 2.7gr vet.
***De Turkey Jerky en alle smaken Beef jerky kun je combineren om een nog betere prijs te krijgen.
***All natural: geen conserveermiddelen of E-nummers zoals MSG , natuurlijke ingrediënten en vrij van gluten.
***Praktisch: ready-to-eat snack. Geen koeling nodig en kan overal mee naartoe genomen worden: werk, vakantie, auto, bioscoop etc.

Zeker IN. Ik ga gelijk bestellen

ja hoor, ook #gefeliciteerd vergeten, zou mooi zijn als dat nog kon op deze manier :)
Bestelling #100037622

• #7.087
ja hoor, ook #gefeliciteerd vergeten, zou mooi zijn als dat nog kon op deze manier :)
Bestelling #100037622

Thnx voor je mooie bestelling :)! De actie / onze verjaardag, was vorige week. Ik kan het eigenlijk niet maken tegenover andere die deze wek bestellen om de actie voor jou door te trekken. Ik kan wel een tussen oplossing bedenken, ik PM je even.

heyhey scoobzor

Net weer een bestelling gedaan, #100037627

Nadat ik de bestelling gedaan had kreeg ik wel melding dat de champignons uitverkocht zijn, wat er dus eerst niet stond toen ik het bestelde.

Voor 1 zakje champignons wil ik nu echt niet langer wachten (men kip is bijna op), dus moest je nog een zakje hebben, zoveel te beter, moest er geen meer zijn, mogen die champignons geannuleerd worden.

mvg

• #7.089
heyhey scoobzor

Net weer een bestelling gedaan, #100037627

Nadat ik de bestelling gedaan had kreeg ik wel melding dat de champignons uitverkocht zijn, wat er dus eerst niet stond toen ik het bestelde.

Voor 1 zakje champignons wil ik nu echt niet langer wachten (men kip is bijna op), dus moest je nog een zakje hebben, zoveel te beter, moest er geen meer zijn, mogen die champignons geannuleerd worden.

mvg

Thnx voor je bestelling weer Javice! Je hebt de laatste zak champignons te pakken, dus het zit gewoon bij je pakket!

De eerste bestelling is zeer goed bevallen, nu gelijk de voorraad weer aanvullen #100037714

eerste bestelling geplaatst vorige week. Waren 3 jerky's en die nieuwe pasta. Moet toe geven dat die pasta wel echt een 9/10 is. Gewoon zitten genieten op stage :D Die jerky's lekkere snack!

Hoi Scoobz0r, komt makreel terug in jullie assortiment? Zo ja, vanaf wanneer ongeveer?

• #7.093
De eerste bestelling is zeer goed bevallen, nu gelijk de voorraad weer aanvullen #100037714

Awesome :) leuk te lezen dat het goed bevalt. Heb je eerste en tweede bestelling ook even bekeken. Altijd interessant te zien wat wel niet opnieuw besteld wordt en wat men als nieuw product erbij neemt.

eerste bestelling geplaatst vorige week. Waren 3 jerky's en die nieuwe pasta. Moet toe geven dat die pasta wel echt een 9/10 is. Gewoon zitten genieten op stage :D Die jerky's lekkere snack!

Haha mooi! Makkelijke eiwitten is het niet :)? Maak zelf ook veel gebruik van Chef le gain - pasta bolognese en de jerky's. Moest bv zondag de hulk spelen (http://tinyurl.com/haujesn). Had voor die middag, 3 chef le gains mee en 2 jerky's. Straks hebben we ook twee kip varianten, kan je afwisselen.

Hoi Scoobz0r, komt makreel terug in jullie assortiment? Zo ja, vanaf wanneer ongeveer?
Makreel is helaas even lastig op het moment. Het merk dat wij normaal hebben is momenteel niet verkrijgbaar. We hebben een ander merk geprobeerd maar deze zat onder de graten, dus no go. Maandag weet ik meer, maar het komt dus niet op korte termijn...

Awesome :) leuk te lezen dat het goed bevalt. Heb je eerste en tweede bestelling ook even bekeken. Altijd interessant te zien wat wel niet opnieuw besteld wordt en wat men als nieuw product erbij neemt.

De chinesemix vind ik iets minder dus deze heb ik weggelaten. De hawaii mix, eiwit pak en een saus had ik de vorige keer voor iemand anders mee besteld want hij kwam niet aan de vriespunten :)

Gelijk even de andere smaken saus proberen want die zijn erg lekker! Alleen jammer dat ze 5 euro per flesje kosten, eerlijk gezegd vind ik het iets prijzig voor de grote van het flesje.

Kip smaakt echt erg goed, groentemixen en saus ook erg fijn! Ben al met al rond de 1,60 of 1,70 kwijt aan een warme middag maaltijd, valt erg mee :)

Ik wil nou niet de huis grammar nazi worden, maar bij de beef jerky: Hier komt het unique hoge eiwitpercentage vandaan. Moet gewoon unieke zijn lijkt me.

• #7.096
De chinesemix vind ik iets minder dus deze heb ik weggelaten. De hawaii mix, eiwit pak en een saus had ik de vorige keer voor iemand anders mee besteld want hij kwam niet aan de vriespunten :)

Gelijk even de andere smaken saus proberen want die zijn erg lekker! Alleen jammer dat ze 5 euro per flesje kosten, eerlijk gezegd vind ik het iets prijzig voor de grote van het flesje.

Kip smaakt echt erg goed, groentemixen en saus ook erg fijn! Ben al met al rond de 1,60 of 1,70 kwijt aan een warme middag maaltijd, valt erg mee :)

Thnx voor de review :)! Nemen we mee.

Ik wil nou niet de huis grammar nazi worden, maar bij de beef jerky: Hier komt het unique hoge eiwitpercentage vandaan. Moet gewoon unieke zijn lijkt me.

Grammar nazi altijd +1 :) elke fout eruit is alleen maar prima toch, thnx! Heb het aangepast.

Pastaschotel Zalm-Spinazie!

Wegens succes bij de High Protein Meals breiden we deze uit met de nieuwe maaltijd: Pastaschotel Zalm-Spinazie!

nwkf3k.jpg

http://musclemeat.nl/pastaschotel-zalm-spinazie

In tegenstelling tot veel kant-en-klare zalm maaltijden is deze maaltijd wel rijkelijk gevuld met zalm. In de medium maaltijd zit 170gr zalm en in de grote maaltijd maar liefst 210gr (bereid gewicht!).

• Beste prijs die je zult vinden voor online sportmaaltijden.
  • Enorm rijk aan dierlijk eiwit.
  • Mooie balans tussen koolhydraat, eiwit en vet.
  • Laag in suiker en zout.
  • Conserveermiddel en smaakversterker vrij.
  • Verkrijgbaar in de maten Medium en Groot.
  • Vernieuwde verpakking die sterker en recyclebaar is.
  • Een jaar houdbaar (diepvries).

upload_2016-3-21_12-0-36.png

Gister de kippendeien op lkkr mals en goed vlees

• #7.098
Gister de kippendeien op lkkr mals en goed vlees

Top :thumbs: we zijn zelf ook erg blij met dit product. Hele verbetering met wat er normaliter te verkrijgen is in NL (als ik zo vrij mag zijn dit te zeggen) en het product loopt harder / is meer gewild dan we dachten.

Laatst bewerkt:
Ook overstag gegaan om te bestellen bij Muscle Meat order 100038121

Maak er wat moois van:hahaha:

Terug
Naar boven