- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Leuk gevarieerd pakket met samples, kan je meteen zien of het wat voor je is
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Leuk gevarieerd pakket met samples, kan je meteen zien of het wat voor je isthnx voor je order!. Ik zal er een strikje om de isolatiezak doen om het wat mooier te maken
.
Topwe zijn zelf ook erg blij met dit product. Hele verbetering met wat er normaliter te verkrijgen is in NL (als ik zo vrij mag zijn dit te zeggen) en het product loopt harder / is meer gewild dan we dachten.
kan je het bewijs wel in een pm sturen als je wilt
Bestelling ontvangen! Bedankt voor de mooie strik! Ze konden er hier op het werk ook erg om lachen![]()
We vonden hem aardig gelukt, degene die hem getekend heeft je bericht gelezen (leuk!)De Spaghetti Bolognese is echt een aanrader! De spaghetti is precies goed, en de saus heeft ook veel smaak en ik heb het idee dat er niet heel veel aan toegevoegd zit. Heel veel gehakt. We hadden geen zin om te koken en hebben er echt ontzettend van genoten!
Mensen die weinig tijd hebben om te preppen, of om avondeten te koken: het is de ideale maaltijd! Goede voedingswaarden en binnen een mum van tijd klaar!
en terecht! had afgelopen dagen kip gehaald bij de supermarkt door gebrek aan beter en die zooi is echt niet meer te eten als je jullie kip bent gewend.
Ik heb overigens net een bestelling gedaan met het nummer 100038234 alleen er ging iets mis met ideal. Het bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening maar de bestelling zelf staat op geannuleerdkan je het bewijs wel in een pm sturen als je wilt
edit: laat maar, staat op al verwerking![]()
Vandaag komt mijn tweede bestelling binnen (100038085), vorige keer erg tevreden over de biefstuk en kip daarom deze keer maar een paar kilo extra besteld![]()
! thnx voor je nieuwe order. Zie ook dat je voor nieuwe producten bent gegaan zoals het low fat gehakt. Dat is 1 van mijn favoriete. Maar 5% vet, meer eiwit dan doorsnee gehakt en nog steeds mals, dat zul je wel gaan merken, wordt vast ook een blijver voor je gok ik.@Scoobz0r
ja ik ben benieuwd naar die pasta schotel en die pasta bolognese, lijkt me retehandig als ik een keer ben vergeten te koken of wanneer ik onderweg ben
namelijk precies onze gedachte waarmee we zijn gaan ontwikkelen. Heb wel eens voorbij zien komen ''NOOIT MEER MEALPREPPEN''. Dat lijkt me onzin, het is juist voor die momenten dat er iets tussen komt, even echt niet schikt of zoals bij mij bv een keer na het trainen echt geen zin heb om nog iets in de keuken aan werk te doen.
.Goed om te lezennamelijk precies onze gedachte waarmee we zijn gaan ontwikkelen. Heb wel eens voorbij zien komen ''NOOIT MEER MEALPREPPEN''. Dat lijkt me onzin, het is juist voor die momenten dat er iets tussen komt, even echt niet schikt of zoals bij mij bv een keer na het trainen echt geen zin heb om nog iets in de keuken aan werk te doen.
Was het net aan het testen voor je, maar aan je post nu te zien denk ik dat het opgelost ismooi! Alvast thnx voor de order
.
Haha mooiWe vonden hem aardig gelukt, degene die hem getekend heeft je bericht gelezen (leuk!)
Ah!! Dat is een mooi compliment voor de http://musclemeat.nl/high-protein-meal-spaghetti-bolognese . Grappig dat je zegt dat er veel smaak aan zit, maar denkt weinig toegevoegd. Dat klopt namelijk ook wanneer je naar de ingrediëntenlijst kijkt, de maaltijd is ontzettend clean. Ik keek laatst op een spag. bolog. in de supermarkt, geen grap: 25gr gehakt zat er in... weer een mooi verbeterd product erbij in de shop!
Je bestelling is idd goed doorgekomen en inmiddels onderweg! Soms is er wat vertraging tussen onze site en iDeal, waardoor hij binnen 10min verspringt van geannuleerd naar bv complete. Mooi compliment voor onze argentijnse kipfilets http://musclemeat.nl/kipfilet-uit-argentini-190-210gr-rauw-5kg-pees-vrijbedankt! Leuk dat je voor de nieuwe maaltijd pastaschotel zalm-spinazie bent gegaan.
Top! thnx voor je nieuwe order. Zie ook dat je voor nieuwe producten bent gegaan zoals het low fat gehakt. Dat is 1 van mijn favoriete. Maar 5% vet, meer eiwit dan doorsnee gehakt en nog steeds mals, dat zul je wel gaan merken, wordt vast ook een blijver voor je gok ik.
Je was zeer snel met mijn bericht lezen dan. Stond hier maximaal 1 minuut. Zat met mijn domme hoofd bij NON-diepvries waardoor ik de meals niet zag.
Ik ga de meals maar eens testen:
! Benieuwd naar je mening over de meals.Net hamburgers gemaakt van het gehakt en smaakt super goed!!
1 eitje, 2 teentjes knoflook, sambal en uitjes erin, kneden en grillen maar!
, eigen low fat hamburgers, hop! Bedankt voor de review.Vandaag weer een bestelling binnen gekregen, die pannenkoekmix is echt een stuk verbeterd, nog makkelijker om goede pannenkoeken te maken. Ze lijken minder snel te mislukken. Weet niet wat ze hebben gedaan maar een verbetering.
Hello!
Enige idee wanneer jullie de Creatine Monohydraat van XXL weer op voorraad krijgen? Dan ga ik mijn order doorzetten!
! Het is namelijk vanochtend binnen gekomen en ik had het nog niet online gezet. Je kunt het nu weer bestellen. Alvast bedankt!!Bedankt voor de herinnering! Het is namelijk vanochtend binnen gekomen en ik had het nog niet online gezet. Je kunt het nu weer bestellen. Alvast bedankt!!
Wanneer is het vloeibaar ei eiwit weer op voorraad? Dan weet ik of ik daar nog op kan wachten..
Verder top site en top producten! "Al" bijna een jaar trouwe klant!
leuk om te lezen en bedankt voor het compliment.