Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik wou een bestelling plaatsen, maar de optie : late bezorging vond ik nergens. Ik kreeg enkel een standaard kalender te zien zonder bezorg uren, ook als ik donderdag koos.

grt

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.122
Ik wou een bestelling plaatsen, maar de optie : late bezorging vond ik nergens. Ik kreeg enkel een standaard kalender te zien zonder bezorg uren, ook als ik donderdag koos.

grt

Hey popwar, leuk dat je wilt gaan bestellen! Kan het zijn dat je uit België komt? Tijdindicaties zijn alleen nog mogelijk voor Nederland. In België is het dus van belang dat je een adres kiest waarvan je weet dat er iemand is. Bjvoorbeeld je werk, of je kunt een family lid adres opgeven, bv ouders die met pensioen zijn (ik zeg maar wat). Ook kun je bij stap 5 van je bestelling tips geven voor de postbode (opmerkingsveld). Wij schrijven dit op de doos , bv: ''Indien niet thuis, doos in tuin achterlaten op mijn risico''. Dit geeft geen garantie dat de postbode dit doet, maar wel een goede kans. Kies je vrijdag als lever dag en die mislukt bv omdat je net weg was, dan is de 2de leverdag zaterdag. Het vervelende is dan wel dat je echt thuis moet zijn, want als die zaterdag mislukt, word het pas maandag geleverd. Kies geen werk adres met als aflever dag vrijdag, want dan is er geen 2de lever dag (kantoren bv dicht op zaterdag).

Jaaa bestelling doorgezet!

# 100038997

• #7.124
Beste Muscle meat,

Ik had paar dagen geleden bij jullie een bestelling gedaan en daarbij 1 kilo avocado besteld. Echter stonk avocado en smaakte het 'verrot' en heeeel zuur. Zeker niet eetbaar. Ik denk dus dat er iets mis is gegaan?
Bestelling nummer is
100024867

Gisteren de kant en klare maaltijd pasta/zalm/spinazie op en vandaag kip/zoete aardappel/sperziebonen.
Ben verrast naar de smaak hiervan. Vooral de pasta was ik bang voor een droge hap. Beide heel lekker alleen bestel ik volgende keer wel de large. Heb niet genoeg aan de medium.

Probleempje gehad met mn bestelling vanwege het bestellen met een kadobon, maar prima opgelost en krijg er nu een gratis product bij. Benieuwd of het iets leuks gaat worden :D

• #7.129
Haha vast wel, maar dan wordt de volgende order alleen maar groter :meal:

:D

Beste Muscle meat,

Ik had paar dagen geleden bij jullie een bestelling gedaan en daarbij 1 kilo avocado besteld. Echter stonk avocado en smaakte het 'verrot' en heeeel zuur. Zeker niet eetbaar. Ik denk dus dat er iets mis is gegaan?
Bestelling nummer is
100024867

Hoi Hero07! Ik zie dat ik je mail van vanmiddag (Zelfde vraag) heb beantwoord. Ik denk dat het met de ''LET OP:'' tekst te maken heeft die bij de product informatie staat: http://musclemeat.nl/avocado-helften-kant-en-klaar-1kg-netto

Let op: omdat deze avocado's rijp zijn en degene in de supermarkt niet rijp geplukt zijn is er een smaak verschil. Deze avocado's smaken sterker hierdoor dan de supermarkt. Dit is niet perse negatief punt, maar dient wel gemeld te worden ter informatie.

Klant tevredenheid staat bij ons voorop, dus ik ik heb je een oplossing gestuurd @ mail!

Gisteren de kant en klare maaltijd pasta/zalm/spinazie op en vandaag kip/zoete aardappel/sperziebonen.
Ben verrast naar de smaak hiervan. Vooral de pasta was ik bang voor een droge hap. Beide heel lekker alleen bestel ik volgende keer wel de large. Heb niet genoeg aan de medium.

Super :)! Ik zag dat er ook een review over de http://musclemeat.nl/pastaschotel-zalm-spinazie vandaag was geplaatst, waarschijnlijk door jou? If so: bedankt!
De hele maaltijd wordt met -40graden ingevroren, razend snel waardoor je eigenlijk geen kwaliteitsverlies hebt/merkt in de mond, dus ook niet droog etc. . Op het moment eet ik deze maaltijd standaard om 12:00, de grote versie en krijg heb echt net op. De hoeveelheid van de grote versie gaat je zeker aanstaan.

Probleempje gehad met mn bestelling vanwege het bestellen met een kadobon, maar prima opgelost en krijg er nu een gratis product bij. Benieuwd of het iets leuks gaat worden :D

Hey! Jou had ik aan de telefoon. Stomme kadokaart bug :mad:, gaan we op de achtergrond oplossen. Bedankt voor je begrip dat je pakket hierdoor niet verzonden is (door de website bug), zoals besproken maken we het idd goed met je!

:D

Hoi Hero07! Ik zie dat ik je mail van vanmiddag (Zelfde vraag) heb beantwoord. Ik denk dat het met de ''LET OP:'' tekst te maken heeft die bij de product informatie staat: http://musclemeat.nl/avocado-helften-kant-en-klaar-1kg-netto

Let op: omdat deze avocado's rijp zijn en degene in de supermarkt niet rijp geplukt zijn is er een smaak verschil. Deze avocado's smaken sterker hierdoor dan de supermarkt. Dit is niet perse negatief punt, maar dient wel gemeld te worden ter informatie.

Klant tevredenheid staat bij ons voorop, dus ik ik heb je een oplossing gestuurd @ mail!

Super :)! Ik zag dat er ook een review over de http://musclemeat.nl/pastaschotel-zalm-spinazie vandaag was geplaatst, waarschijnlijk door jou? If so: bedankt!
De hele maaltijd wordt met -40graden ingevroren, razend snel waardoor je eigenlijk geen kwaliteitsverlies hebt/merkt in de mond, dus ook niet droog etc. . Op het moment eet ik deze maaltijd standaard om 12:00, de grote versie en krijg heb echt net op. De hoeveelheid van de grote versie gaat je zeker aanstaan.

Hey! Jou had ik aan de telefoon. Stomme kadokaart bug :mad:, gaan we op de achtergrond oplossen. Bedankt voor je begrip dat je pakket hierdoor niet verzonden is (door de website bug), zoals besproken maken we het idd goed met je!

Hartstikke bedankt voor jullie snelle reactie en de gepaste oplossing.
Ik bestel al jaren bij jullie en altijd top service!

Bevalt erg goed, dus bestelling 3 is er ook #100039614

Zie dat ik net 1 minuut te laat bestel voor morgen levering :suicide:

• #7.132
Hartstikke bedankt voor jullie snelle reactie en de gepaste oplossing.
Ik bestel al jaren bij jullie en altijd top service!

:thumbs: top!!

Bevalt erg goed, dus bestelling 3 is er ook #100039614

Zie dat ik net 1 minuut te laat bestel voor morgen levering :suicide:

Thnx voor je alweer derder bestelling :). Ah dat is jammer. Je bent wel je bestelling begonnen voor 15:00. Als je ons dan even belt zijn we 9 van de 10 niet de moeilijkste om het dan nog die dag te sturen hoor. Mits PostNL nog niet is geweest of zeer extreme drukte. Dus mocht het ooit nog een keer voorkomen, dan weet je dat!

Ga ik onthouden!

Na een tijd de kat uit de boom te hebben gekeken, heb ik dan eindelijk besteld zojuist. Ben heel erg benieuwd of het gaat bevallen. :)

Tot hoe laat kan ik vandaag bestellen?

Afgelopen zondag ook voor het eerst besteld. Gisteren aangekomen, nog niet geprobeerd dus ben benieuwd.
Hoop dat het bevalt

• #7.137

:thumbs:

Na een tijd de kat uit de boom te hebben gekeken, heb ik dan eindelijk besteld zojuist. Ben heel erg benieuwd of het gaat bevallen. :)

Top :) thnx voor je bestelling. Mag ik vragen waar je voor bent gegaan?

Tot hoe laat kan ik vandaag bestellen?

15:00. Mocht het daardoor net niet lukken, dan kan je mij altijd even PM-en of mailen (info@musclemeat.nl) om te zien of er een mogelijkheid is.

Afgelopen zondag ook voor het eerst besteld. Gisteren aangekomen, nog niet geprobeerd dus ben benieuwd.
Hoop dat het bevalt

:thumbs: Mocht je vragen hebben over een product (hoe ontdooien, beste bereiden / bewaren) dan hoor ik het wel!

Wanneer is de kipfilet uit Europa weer leverbaar? Wil graag mijn eerste bestelling gaan doen namelijk!

18:00 te laat :P? Heb geen pin bij me hier op het werk, en afterpay is niet mogelijk volgens mij?

Terug
Naar boven