Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.141
Bestelling #100039705

Merk dat ik de laatste tijd steeds minder tijd heb doordat ik het erg druk heb met afstuderen. Dus de tijdsbesparing op koken is ideaal.

Dan ben je inderdaad goed uit met de producten die je hebt gekozen. Meteen een flink grote en ook gevarieerde bestelling, bedankt!

Wanneer is de kipfilet uit Europa weer leverbaar? Wil graag mijn eerste bestelling gaan doen namelijk!

Kipfilet uit Europa is sinds eergisteren niet meer op voorraad en ook net van de site gehaald, het gaat uit ons assortiment. Er was geen animo voor deze keer. De overgrote meerderheid, gingen voor de Argentijnse: http://musclemeat.nl/kipfilet-uit-argentini-190-210gr-rauw-5kg-pees-vrij . Het heeft voor ons dan geen zit een pallets plaats gereserveerd te hebben in 1 van vriescellen hiervoor. Vandaar!

18:00 te laat :P? Heb geen pin bij me hier op het werk, en afterpay is niet mogelijk volgens mij?

Er is nog wel een andere oplossing, ik stuur je een PM.

Dus nu is alleen de optie om direct 5kg aan normale kipfilet te bestellen?

• #7.143
Dus nu is alleen de optie om direct 5kg aan normale kipfilet te bestellen?

Klopt. De Europa was een test, maandag geleden voor eerst geïntroduceerd. De Argentijnse 5kg verkopen we al jaren. 5kg klinkt veel, maar als je 400gr per dag eet, is het maar 12.5 dag en het is op. Het past ook in elke vriezer.

Klopt. De Europa was een test, maandag geleden voor eerst geïntroduceerd. De Argentijnse 5kg verkopen we al jaren. 5kg klinkt veel, maar als je 400gr per dag eet, is het maar 12.5 dag en het is op. Het past ook in elke vriezer.

Dat dacht ik ook al daarom heb ik maar gewoon 5kg besteld met een pak eiwitten. Hierbij hebben jullie er een nieuwe klant.

• #7.145
Laatst bewerkt:
Vraagje : Waar kun je dat vloeibaar eiwit voor gebruiken? Heb echt geen idee.

Ik zie trouwens dat Cocovite ook emmers heeft met 75 of 150 gekookte en gepelde eieren, kunnen jullie is overwegen die ook te gaan verkopen?

Laatst bewerkt:

Ik zie trouwens dat Cocovite ook emmers heeft met 75 of 150 gekookte en gepelde eieren, kunnen jullie is overwegen die ook te gaan verkopen?

Ik vind het persoonlijk erg lekker en gemakkelijk om wat extra eiwitten toe te voegen bij mn 2/3 hele eieren. Voorheen moest ik dan het eigeel van het eiwit scheiden en vervolgens weggooien. Nu kan ik lekker makkelijk eiwitten toevoegen zonder dat ik iets weg hoef te gooien.

Misschien een domme vraag. Maar ik ben van plan wat meal met jullie spirelli te maken. Kan ik de spirelli (nog bevroren) doseren, en alle andere componenten (gehakt, groente en saus etc) er bij gooien en dat samen weer in de vriezer doen? Dus warme componenten bij de gevroren spirelli in een bakje.

• #7.149

Ik vind het persoonlijk erg lekker en gemakkelijk om wat extra eiwitten toe te voegen bij mn 2/3 hele eieren. Voorheen moest ik dan het eigeel van het eiwit scheiden en vervolgens weggooien. Nu kan ik lekker makkelijk eiwitten toevoegen zonder dat ik iets weg hoef te gooien.

Ik denk dat de meeste het in hun cut gebruiken of gewoon bij een gebalanceerde maaltijd, lettend op dat een maaltijd niet over zijn kcal grens heen gaat. Eigeel is zeker goed voor je, maar bevat toch wel wat kcal door het vet. Als je extra eiwit uit eieren wilt halen, zonder de extra kcal (vet van eigeel), is dit ideaal. Je kunt het pak binnen een week opmaken na ontdooien, genoeg tijd. Daarnaast kunt je het gewoon gebruiken voor gerechten waar je normaal ei bij zou eten.

De gepelde gekookte eieren hebben we onderzocht. We vonden het geen aanrader om twee redenen. Het zit in een bak met water, met de 30kg limiet van PostNL en de inkoopprijs zou het niet rendabel zijn voor de klant. Ook kan ik mij herinneren dat van gekookte eiren op deze manier niet de fijnste lucht komt in vergelijking met zelf gekookt.

Misschien een domme vraag. Maar ik ben van plan wat meal met jullie spirelli te maken. Kan ik de spirelli (nog bevroren) doseren, en alle andere componenten (gehakt, groente en saus etc) er bij gooien en dat samen weer in de vriezer doen? Dus warme componenten bij de gevroren spirelli in een bakje.

Hoi Hoxyz, ja dat is mogelijk. Het enige is dat als je iets 2x ontdooit en 2x ingevroren hebt de kwaliteit achteruit kan gaan, merkend in de mond. Voorbeeld is dat een klant mij belde dat hij het gehakt droog vond van de low fat. Iets dat vrijwel onmogelijk is uit eigen ervaring. Bij wat navraag deed hij het als volgt. Hij ontdooide het gehakt, bereide het, vroor het in. Later weer ontdooien en opwarmen. Dat veroorzaakte bij hem teveel vocht verlies. Na mijn advies om het gehakt te maken voor 3 dagen en gewoon gekoeld te bewaren was zijn klacht weg. Misschien bakte hij het ook te lang. Probeer het anders 1x gewoon even. Het is namelijk al een heel verschil of jij het gehakt opnieuw invriest met een omgeving van saus, hij deed het zonder saus. Een soort beschermlaag.

Ik bedoelde meer ; spirelli (van jullie) bevroren in een bakje doen, daar de warme bereide gehakt + saus ( uit de super )bij, en dat samen weer in de vriezer. Dan doe ik dus warm gehakt bij bevroren spirelli.

• #7.151
Ik bedoelde meer ; spirelli (van jullie) bevroren in een bakje doen, daar de warme bereide gehakt + saus ( uit de super )bij, en dat samen weer in de vriezer. Dan doe ik dus warm gehakt bij bevroren spirelli.

Beste is het gehakt en saus wel iets te laten afkoelen, niet alleen voor de spirelli, maar iets warms in de vriezer stoppen is ook minder. Maar het kan!

Top, danku. Kan niet wachten tot ik thuis van werk ben. Meteen pakketje ophalen :D Over die gekookte eiren, toen ik nog in de horeca werkte werd ik niet blij van die bakken met eieren. Die lucht is niet normaal.

had de vorige keer van die nieuwe burgers bij me bestelling maar staan nog niet op de site heb nu 2x 7kipburgers gedaan mocht je die burgers nog kunnen leveren doe er 7 vn 7 kipburgers.

100039814

Kipburgers? Had niemand dat kunnen mentione gvd

Zoals beloof op fb even een foto. 560 kcal excl de paprika en ui :D
1323216ee7.jpg

Tot nu toe erg tevreden met mijn eerste bestelling! Ga zeker vaker bestellen. :thumb:

net weer besteld (100040131), toch maar voor de rauwe Argentijnse kip gegaan deze keer, vind de kant-en-klare soms toch wat te zout maar al met al lekker en makkelijk!

• #7.159
Zoals beloof op fb even een foto. 560 kcal excl de paprika en ui :D

Thnx voor de foto, easy meal prep done easy :thumbs:

Tot nu toe erg tevreden met mijn eerste bestelling! Ga zeker vaker bestellen. :thumb:

Top! Goed om te lezen, bedankt voor de feedback.

net weer besteld (100040131), toch maar voor de rauwe Argentijnse kip gegaan deze keer, vind de kant-en-klare soms toch wat te zout maar al met al lekker en makkelijk!

De Argentijnse rauwe kipfilets zijn heel populair en continue re-orders, daar ga je zeker tevreden mee zijn. Voor de kant en klare kip kan ik je de volgende tip geven, de 2.5kg losgevroren zakken van 20euro. Zout proef je niet tot nauwelijks en zijn erg mals. Op de 3de en 4de rij: http://musclemeat.nl/diepvries/kip

Ik ben ook erg tevreden met de eerste bestelling! :)
Blijf ook zeker bestellen.

Terug
Naar boven