- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Bestelling #100039705
Merk dat ik de laatste tijd steeds minder tijd heb doordat ik het erg druk heb met afstuderen. Dus de tijdsbesparing op koken is ideaal.
Dan ben je inderdaad goed uit met de producten die je hebt gekozen. Meteen een flink grote en ook gevarieerde bestelling, bedankt!
Wanneer is de kipfilet uit Europa weer leverbaar? Wil graag mijn eerste bestelling gaan doen namelijk!
Kipfilet uit Europa is sinds eergisteren niet meer op voorraad en ook net van de site gehaald, het gaat uit ons assortiment. Er was geen animo voor deze keer. De overgrote meerderheid, gingen voor de Argentijnse: http://musclemeat.nl/kipfilet-uit-argentini-190-210gr-rauw-5kg-pees-vrij . Het heeft voor ons dan geen zit een pallets plaats gereserveerd te hebben in 1 van vriescellen hiervoor. Vandaar!
18:00 te laat? Heb geen pin bij me hier op het werk, en afterpay is niet mogelijk volgens mij?
Er is nog wel een andere oplossing, ik stuur je een PM.

? Heb geen pin bij me hier op het werk, en afterpay is niet mogelijk volgens mij?
Over die gekookte eiren, toen ik nog in de horeca werkte werd ik niet blij van die bakken met eieren. Die lucht is niet normaal.