tetterpopko
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie voor volgende keer! Ik hou m in mn achterhoofd, thanks!De Argentijnse rauwe kipfilets zijn heel populair en continue re-orders, daar ga je zeker tevreden mee zijn. Voor de kant en klare kip kan ik je de volgende tip geven, de 2.5kg losgevroren zakken van 20euro. Zout proef je niet tot nauwelijks en zijn erg mals. Op de 3de en 4de rij: http://musclemeat.nl/diepvries/kip
, bestel daar wel vaker kruiden maar dat kan ik nu dus mooi op 1 site doen 
Zeer tevreden lekkere kip en vind de eiwitten uit pak echt een uitkomst!
Goeie voor volgende keer! Ik hou m in mn achterhoofd, thanks!
@Scoobz0r gefeliciteerd met jullie samenwerking met mister flavor, bestel daar wel vaker kruiden maar dat kan ik nu dus mooi op 1 site doen
geldt overigens ook voor de overige mensen hier, dat zijn echt goede kruiden![]()
Top, danku. Kan niet wachten tot ik thuis van werk ben. Meteen pakketje ophalenOver die gekookte eiren, toen ik nog in de horeca werkte werd ik niet blij van die bakken met eieren. Die lucht is niet normaal.
had de vorige keer van die nieuwe burgers bij me bestelling maar staan nog niet op de site heb nu 2x 7kipburgers gedaan mocht je die burgers nog kunnen leveren doe er 7 vn 7 kipburgers.
100039814
. Gisteren iemand die bestelde er 10kg van haha, forever kipIk ben ook erg tevreden met de eerste bestelling!
Blijf ook zeker bestellen.
Iemand die het low fat rundergehakt kan bereiden zodanig dat het niet droog is? Graag tips
Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd maar telkens is het mij niet gelukt... Was altijd droog![]()
High Protein Roti Rol (39gr eiwit)!
![]()
Een roti rol... wie lust het niet? Helaas is een goede voedingswaarde hierbij vaak ver te zoeken. Vaak zit er weinig vlees en veel aardappel en groente in. Hoe mooi zou het zijn als je eens een roti rol als maaltijd kunt eten die niet alleen erg lekker is, maar ook nog eens goede voedingswaarde heeft? Muscle Meat heeft daarom een bomvol gevulde roti rol ontwikkelt met enorm veel kipfilet en orginele roti ingredienten.
http://musclemeat.nl/high-protein-roti-rol
- De High Protein Roti Rol is groot, vullend, enorm lekker en bevat maar liefst 39gr eiwit waarvan minimaal 30gr uit dierlijk eiwit (Nederlandse kipfilet).
- Wordt als volledige maaltijd beschouwd door zijn hoge voedingswaarden (afgerond 600kcal, 48gr koohlydraten, 39gr eiwit en 28gr vet).
- Voor de prijs heb je dus twee complete high protein maaltijden.
- Hoog in complexe koolhydraten, laag in suiker en zout.
- Kant-en-klaar: kan meteen gegeten worden na het ontdooien of opwarmen (magnetron, pan etc.).
- Herkomst: Nederlands.

Hey dat is vreemd, daar staat het gehakt niet bepaald bekend om (zeg ik je ook eerlijk uit eigen ervaring en van onze werknemer. Het wordt hier regelmatig gegeten door de prijs en goede voedingswaarde)! De vraag is denk ik eerder hoe jij het nu doet, zodat ik/we kunnen zien wat er fout gaat. Zelf doe ik het vrij simpel. Pakje in lauw/koud water leggen. Zorg dat het volledig ontdooit is!! Als je het bakt wanneer bv de kern of een stuk nog bevroren is, heeft dit erge invloed op de kwaliteit na het bakken (droog). Middelmatig vuur bakken. Bak het niet als 1 klomp gehakt. Wanneer de klomp volledig ontdooi in je pan zit, hak het met een spatel in iedere hand fijn tot stukjes, daardoor is het snel gaar (oppervlakte vergroot). Regelmatig keren/husselen. Wanneer het bruin is, is het klaar, niet naar donkerbruin tot een hardere buiten kant van het gehakt bakken. Vries het bereide gehakt niet opnieuw in, daar heb ik zelf een slechte ervaring mee, omdat je dan nog een keer vocht verliest (door ontdooi proces).
Zojuist 10kg kip besteld (gelijk in mijn 1e bestelling). Enkel wel jammer dat mijn heel de week geen SMS binnenkreeg voor mijn TAN code anders had ik het vandaag al binnen
100040438
dat ligt aan je bank dan.... heb ik ook heeeeel soms, dan heb je een knop ''geen TAN ontvangen''

Ik dacht ook dat het droog zou zijn als er minder vet inzat, maar niet is minder waar. geheel rustig ontdooien is wel een goede. Ik heb de Argentijnse kip ook wel eens tot rubber gebakken door deze half te ontdooien in heet water en met nog bevroren kern in blokjes te snijden en in de pan te bakken. Ik "rul" het gehakt ook en het blijft goed mals. Gebruik voor deze wel altijd een tikje olie of bakboter, bij vetter gehakt doe ik dat niet. Wat je eventueel kan doen is een heel klein scheutje soja toevoegen vlak voor het klaar is. Dan voeg je wat vocht toe en zout voor de smaak. Of maak er een gerecht van met tomatensaus, beetje fijne groenten erdoor en pasta en klaar.
Ik heb ze eens als hamburgers gemaakt en als gehaktbroodje in de oven.
Zal het eens in de pan fijn bakken zoals jullie zeggen
Ik laat het nog weten.
Bedankt guys!!
Zojuist 10kg kip besteld (gelijk in mijn 1e bestelling). Enkel wel jammer dat mijn heel de week geen SMS binnenkreeg voor mijn TAN code anders had ik het vandaag al binnen
100040438
Argentijnse kipfilets.Gisteren het rundergehakt gebakken zoals jullie me adviseerden en het is gelukt, het was echt lekker en niet droog. Morgen een nieuwe bestelling :-)
Ik vond de oude burger erg lekker, maar mijn vriendin was inderdaad geen fan van de structuur (ze eet de kipburger als alternatief). Volgende bestelling deze eens proberen, net te laat voor mijn vorige bestelling.
! Dan gaat je vriendin hiermee heel blij zijn. Nu worden de kipfiletburgers bij een andere partner van ons geproduceerd, maar daarvoor wordt wel hetzelfde type machine gebruikt waar de low fat hamburgers nu ook meegemaakt worden. De machine waarmee de low fat hamburgers eerst gemaakt werden drukte perste het recept te hard in elkaar tot burger. Het garen van de burger in de pan duurde daardoor ook veel langer dan nu, omdat nu het vlees losser / ruller is. Ben benieuwd naar je mening bij je volgende order!
. We zijn met het label nu bezig. Daarna drukken, dan productie, dan lanceren. We hopen het binnen 4 weken in de shop te hebben.