Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Jazeker! Het recept is af. Lab test is ook binnen. Een 500ml pot bevat 51.0gr eiwit met dank aan XXL :meal:. We zijn met het label nu bezig. Daarna drukken, dan productie, dan lanceren. We hopen het binnen 4 weken in de shop te hebben.

Super. Ook al een indicatie van de prijs of dat nog niet?

Leuk om te zien hoe ver jullie zijn gegroeid met jullie bedrijf, had mijn eerste bestelling in 2014 geplaatst.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.182
Super. Ook al een indicatie van de prijs of dat nog niet?

Leuk om te zien hoe ver jullie zijn gegroeid met jullie bedrijf, had mijn eerste bestelling in 2014 geplaatst.

:thumbs: 1 van onze eerste klanten dus, tof! Prijsindicatie moet ik helaas nog even over zwijgen.

Jazeker! Het recept is af. Lab test is ook binnen. Een 500ml pot bevat 51.0gr eiwit met dank aan XXL :meal:. We zijn met het label nu bezig. Daarna drukken, dan productie, dan lanceren. We hopen het binnen 4 weken in de shop te hebben.
Wow nice!
Hoop een paar lekkere smaken :) (pistacheee)

my-body-is-ready.gif

• #7.186
Kun je al wel wat kwijt over de andere macro's? Smaken?:D

Wow nice!
Hoop een paar lekkere smaken :) (pistacheee)

We lanceren met een aantal basic smaken, maar ze hebben een ontzettend smaak explosie. Daarna gaan we wat exclusievere smaken ontwikkelen. We hebben bijna alle protein ice in Europa geproefd. Denk aan WheyHey (UK), Fro Pro (DE) en Lohilo (Zweden) en hoe arrogant het ook mag klinken, we hebben wel de lekkerste en degene met meeste protein per 100gr. Andere info houd ik nog even stil, anders is de spanning er af ;).

:D!

Nice man, over maandje maar eens ijs bestellen dan.

Ik heb zojuist mijn eerste bestelling geplaatst bij jullie!
Ben erg benieuwd, pakket vrijdag middag oppikken bij de Primera. drool:

• #7.188
Nice man, over maandje maar eens ijs bestellen dan.

Ik heb zojuist mijn eerste bestelling geplaatst bij jullie!
Ben erg benieuwd, pakket vrijdag middag oppikken bij de Primera. drool:

Ben ook erg benieuwd naar wat iedereen van het ijs vindt. Thnx voor je eerste bestelling :meal:!

@Scoobz0r als ik het vrijdagmiddag rond 12:00 bestel wanneer heb ik het dan in huis?

Heb mijn eerste bestelling binnengekregen in Belgie en service is top en de diepvriesmaaltijden zijn lekker! Alles is netjes ingepakt en bevrozen!

• #7.192
@Scoobz0r als ik het vrijdagmiddag rond 12:00 bestel wanneer heb ik het dan in huis?

Op dezelfde tijd als je om 14.59 besteld ;)

Wij versturen maandag t/m donderdag 15:00 zodat er altijd twee lever dagen zijn. Bestel je na donderdag 15:00, dan is de eerste volgende zend dag maandag, met als ontvang dag dinsdag. Je krijgt tijdens het afrekenen een kalender met af lever datum. Komende twee weken kunnen we alleen op maandag sturen door de feestdagen (postnl werkt niet de hele week).

Heb mijn eerste bestelling binnengekregen in Belgie en service is top en de diepvriesmaaltijden zijn lekker! Alles is netjes ingepakt en bevrozen!

Awesome :) thnx voor je review!!

Laatst bewerkt:
Bestelling gedaan: 100040995

Maak er wat moois van (grootste bestelling ever sinds dat ik bij jullie bestel denk ik)

Laatst bewerkt:
Heb 2 dagen geleden een bestelling gedaan, maar nog geen eens een mail gehad dat het verzonden is, alleen dat de bestelling betaald is.

• #7.195
Bestelling gedaan: 100040995

Maak er wat moois van (grootste bestelling ever sinds dat ik bij jullie bestel denk ik)

:thumbs: bedankt weer Guido. Leuk dat je nog steeds altijd een (tevreden) vaste klant bent. Ik zie dat je ook voor de nieuwe low fat hamburger versie bent gegaan. Hoor graag wat je er van vond!

Heb 2 dagen geleden een bestelling gedaan, maar nog geen eens een mail gehad dat het verzonden is, alleen dat de bestelling betaald is.

Hoi Splazeing. Bedankt voor je bestelling! Ik wil het graag voor je bekijken maar ik heb nu alleen je nickname en daar kan ik het niet mee opzoeken. Kun je hier, via een PM of info@musclemeat.nl even je echte naam of bestelnummer geven? Dan kom ik bij je terug.

:thumbs: bedankt weer Guido. Leuk dat je nog steeds altijd een (tevreden) vaste klant bent. Ik zie dat je ook voor de nieuwe low fat hamburger versie bent gegaan. Hoor graag wat je er van vond!

Hoi Splazeing. Bedankt voor je bestelling! Ik wil het graag voor je bekijken maar ik heb nu alleen je nickname en daar kan ik het niet mee opzoeken. Kun je hier, via een PM of info@musclemeat.nl even je echte naam of bestelnummer geven? Dan kom ik bij je terug.
PM gestuurd.

Bestelling vandaag opgehaald, alles is keurig in orde, feest kan beginnen.

Leuk feitje is dat ik niet de enige was die zijn bestelling kwam ophalen bij de Primera.
Volgens een medewerker daar zijn er drie vasten klanten die ongeveer om de twee weken een bestelling komen ophalen van Muscle Meat.

Toch netjes voor een dorp als Halsteren. :thumbup:

Dat ijs klinkt goed!

• #7.199
Bestelling vandaag opgehaald, alles is keurig in orde, feest kan beginnen.

Leuk feitje is dat ik niet de enige was die zijn bestelling kwam ophalen bij de Primera.
Volgens een medewerker daar zijn er drie vasten klanten die ongeveer om de twee weken een bestelling komen ophalen van Muscle Meat.

Toch netjes voor een dorp als Halsteren. :thumbup:

Ah kijk aan :D zeker een leuk feitje. Heb het in de muscle meat groepschat (whatsapp) gegooid. We worden ook steeds bekender.

:thumbs: top!

Die rotti rollen :eating:. Blister was gescheurd dus heb de tweede in de verpakking ook op moeten eten :D

Terug
Naar boven