AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
Doet deug om te zien dat mensen nog altijd creatief genoeg zijn om een nieuwe ondernemingen te starten die one of a kind zijn!

Zal binnenkort ook maar eens iets bestellen :)
Vind het zelf wel amusant dat je af en toe n pic dropt van het aantal bestellingen die de deur uit gaan.

Dankje :)! Leuk om te lezen. Team Muscle Meat is ook erg benieuwd waar wij over een jaar staan. Er komen nog ontzettend veel mooie producten aan.

Update: alles is op grote voorraad aanwezig
De hamburgers (7x150gr) en de paardenbiefstuk tartaar (7x150gr) waren een aantal dagen uitverkocht. Deze producten hebben zichzelf bewezen. Niets anders dan goede feedback. We houden ze in het assortiment en zullen wegens grotere stock niet (zomaar) meer op uitverkocht gaan.

Bestelling van de week binnen gekregen. Wil bij deze even complimenten geven over hoe het verpakt zit.
Toen de koelzak open ging dacht ik hoe moet dit in onze kleine diepvries passen, maar het stapelt zo makkelijk!

Ondertussen aan het experimenteren met de kip en biefstuk, als het op is komt er nog een bestelling zeker weten! Maar deze keer wel met de burgers erbij :meal:

Vooral zo door blijven gaan !

Zojuist bestelling geplaatst!

Ben benieuwd naar de kip, had je hier over ook gebeld ivm met darmklachten na supermarkt kip.

Jammer dat er vrijdags geen verzendingen gedaan worden, nu moet ik tot dinsdag wachten!

Ben benieuwd!

Wordt vervolgd

Binnenkort Muscle Meat vrieskisten? :D

Effe offtopic. Scoob, Wanneer wordt die aflevering van Koefnoen uitgezonden met jou in een glansrijke bijrol?

Vanochtend de eerste lowfat hamburger op. Complimenten scoob, die smaakte uitstekend! :thumbs:

Ga zeker binnenkort eens wat bestellen (heb nu nog genoeg voer :D). Ik hoop ook dat het assortiment snel groter wordt.

Een vraagje: jullie paardenbiefstuk is dit van de kogel? Op de site zijn jullie niet consequent namelijk. Je kan 1 kilo paardenbiefstuk bestellen en een paardenkogelbiefstuk sample bestellen. Ik neem aan dat de sample hetzelfde is als de 1kg

Bestelling van de week binnen gekregen. Wil bij deze even complimenten geven over hoe het verpakt zit.
Toen de koelzak open ging dacht ik hoe moet dit in onze kleine diepvries passen, maar het stapelt zo makkelijk!

Ondertussen aan het experimenteren met de kip en biefstuk, als het op is komt er nog een bestelling zeker weten! Maar deze keer wel met de burgers erbij :meal:

Vooral zo door blijven gaan !

Mooi! Het kost inderdaad minder ruimte dan men denkt :). Hamburgers is zeker een goed idee voor de afwisseling.

Zojuist bestelling geplaatst!

Ben benieuwd naar de kip, had je hier over ook gebeld ivm met darmklachten na supermarkt kip.

Jammer dat er vrijdags geen verzendingen gedaan worden, nu moet ik tot dinsdag wachten!

Ben benieuwd!

Wordt vervolgd

Ah! Je had mij toen aan de lijn inderdaad. Ben benieuwd of je een verschil merkt. Wordt morgen vezonden :)!

Binnenkort Muscle Meat vrieskisten? :D

Wie weet, wie weet... :D ;)

Effe offtopic. Scoob, Wanneer wordt die aflevering van Koefnoen uitgezonden met jou in een glansrijke bijrol?

Filmpje staat op mijn fb, 4de post: http://www.facebook.com/olivier.richters Er was ontzettend veel opgenomen en wordt dan weer geknipt tot 20 sec. xD beetje jammer weer.

Vanochtend de eerste lowfat hamburger op. Complimenten scoob, die smaakte uitstekend! :thumbs:

nice :D! Ooit zullen de hamburgers ook verkrijgbaar zijn met een andere kruidenmix. :eating:

Ga zeker binnenkort eens wat bestellen (heb nu nog genoeg voer :D). Ik hoop ook dat het assortiment snel groter wordt.

:thumbs:, ons assortiment gaat zeker groeien! Wel product voor product :).

Een vraagje: jullie paardenbiefstuk is dit van de kogel? Op de site zijn jullie niet consequent namelijk. Je kan 1 kilo paardenbiefstuk bestellen en een paardenkogelbiefstuk sample bestellen. Ik neem aan dat de sample hetzelfde is als de 1kg

Bedankt voor het melden van deze fout, wij hebben het meteen aangepast. Onze programmeur heeft het sample systeem gemaakt en de producten overgetypt, het was ons helaas niet opgevallen dat hij de verkeerde naam heeft gepakt.

Ik zal even in wat meer detail uitleggen hoe het zit. Wij bieden paardenbiefstuk aan, zoals dat op onze productenpagina vermeld staat. Dit komt van de boven bil af. Bij paard krijgen wij de complete boven bil binnen, hier zit ook de kogel aan vast. Omdat dit voor het blote oog aan de buitenkant moeilijk te zien is welk deel kogel en welk deel biefstuk is, kunnen wij niet garanderen dat alles van de kogel is. Het is dus een mix van wat je koopt. Wij hebben daarom gekozen om het paardenbiefstuk te noemen en verkopen het ook voor de paardenbiefstuk prijs, want paardenkogelbiefstuk zou duurder zijn.

Let op, bij rund ligt dit anders. Hier wordt het wel gescheiden geleverd en daardoor is het 100% runderkogelbiefstuk.

Laatst bewerkt:
Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, heb hem gisteravond gemaakt en het is een goed stuk vlees. Mijn ouders waren tevens onder de indruk en konden niet geloven dat het paardenvlees was (achteraf pas verteld, paardenliefhebbers:p) De kip is ook prima.

Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, heb hem gisteravond gemaakt en het is een goed stuk vlees. Mijn ouders waren tevens onder de indruk en konden niet geloven dat het paardenvlees was (achteraf pas verteld, paardenliefhebbers:p) De kip is ook prima.

Transparant en eerlijk zijn is onze hoogste prioriteit, dus ben blij dat je het zei en nu goed op de site staat.

Haha, je bent niet de eerste die dit doet. Er was een aantal weken geleden een jongen die ik sprak. Die had het zijn vriendin gegeven die paard rijdt. Werd hem niet bepaald in dank afgenomen toen hij het net zoals jouw na het eten ervan vertelde :eek!:

UPDATE: Cold/hot packs

Op verzoek van mensen (via de mail) zijn de cold/hot packs, die wij gebruiken om de producten te versturen, ook los te verkrijgen.

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=65&product_id=72

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom een hot/cold pack:

• Om bakken met eten warm te houden
  • Om producten extreem koud te houden
  • Hergebruik mogelijk
  • Een lage prijs. Op vele plekken verkrijgbaar rond de 4euro per vel.

Aantal: wilt u alleen dit product bestellen dan gaan zij per 5 vellen. Wilt u er één of meer los, dat kan! Kies dit product als sample in het winkelmandje nadat u 4kg vlees heeft toegevoegd. Elk gewenst aantal is dan mogelijk.

Gebruiksinstructie: Leg het vel met de kant die porreus is op een oppervlakte met water. Laat het 20minuten rusten. Na deze 20minuten zal de mat gevuld zijn.

Hot pack: Leg de gevulde mat in de magnetron. De mat houdt warmte vast langer dan andere producten. Gebruik het bijvoorbeeld om bakjes met eten onderweg warm te houden.

Cold pack: Leg de gevulde ijsmat 12 uur lang in de vriezer om klaar te zijn voor gebruik. Koel alles wat u wilt of houd een product extreem koud!

Hergebruik: Als de matten eenmaal ontdooit zijn, kunt u deze gewoon weer in de vriezer of magnetron plaatsen voor hergebruik. U kunt ze vele malen hergebruiken.

Maat en gewicht: De afmeting van één vel is 28 * 40cm. Een volgezogen mat weegt tussen de 650 en 750gr.

Vanmorgen brood met de kip onder het tosti ijzer gedaan, aanrader

Paardenbiefstuk tartaar zijn best pittig maar smaken prima:thumb:

Gister besteld vandaag netjes om 12 uur binnen. De kip smaakt erg lekker! Zowel op brood als bij een maaltijd.

En dankzij de verpakking kunnen we nu de vriezer ontdooien :p

3de bestelling netjes binnen, dit keer via ophaalpunt gedaan en alles was nog perfect bevroren. ongeveer 35 kilo gegeten nu en nog steeds tevreden :D bij de 100 kilo een gratis shirtje erbij?? :P

Hergebruik: Als de matten eenmaal ontdooit zijn, kunt u deze gewoon weer in de vriezer of magnetron plaatsen voor hergebruik. U kunt ze vele malen hergebruiken.
Het valt mij op dat 1 kant van de matten poreus lijkt. Die kant is namelijk behoorlijk nat. Is het dan wel zo dat je ze vaak kunt hergebruiken? Weet je eigenlijk waarom de ene kant anders is dan de andere?

Gister besteld vandaag netjes om 12 uur binnen. De kip smaakt erg lekker! Zowel op brood als bij een maaltijd.

En dankzij de verpakking kunnen we nu de vriezer ontdooien :p

Ah, postNL op zijn best, mooi!! De verpakking is inderdaad ideaal hiervoor. Heb zelfs bericht van iemand gehad die de grote isolatie zak gebruikt om schilderijen te verplaatsen vanwege de beschermende laag die erg dik is . Multifunctioneel!

3de bestelling netjes binnen, dit keer via ophaalpunt gedaan en alles was nog perfect bevroren. ongeveer 35 kilo gegeten nu en nog steeds tevreden :D bij de 100 kilo een gratis shirtje erbij?? :P

mooi martyyn :thumbs: Heb het even opgezocht en je hebt zelfs al meer besteld :D

Totaal 4 bestellingen, opgeteld 47kg!!! :D beest! Laat ons maar even weten als je denk bij de 100kg te zijn ;).

Het valt mij op dat 1 kant van de matten poreus lijkt. Die kant is namelijk behoorlijk nat. Is het dan wel zo dat je ze vaak kunt hergebruiken? Weet je eigenlijk waarom de ene kant anders is dan de andere?

De mat is opgebouwd uit een laag kunststof laminaat, water absorberend polymeer en een laag waterdoorlatend non-woven doek. De ene kant is dus poreus en de andere kant niet. De poreuze kant zuigt het water op wanneer dit op water gelegd wordt met de poreuze kant naar onder. Met een nieuwe mat, die nog niet gebruikt is: wacht 20 minuten en leg de mat vervolgens 12 uur in de vriezer (of even in de magnetron) en het is klaar voor gebruik. Zolang er water/gel (volgezogen polymeer) in de vierkantjes zit kan je het blijven hergebruiken.

Laatst bewerkt:
Nog 4 uur tot de volgende zending om de vriezer vol te stacken!

Oeiii dan gaat het sneller dan ik dacht :D

Terug
Naar boven