Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ook maar eens besteld. Kip is lekker. en ook weinig vet dat nog weggehaald moet worden.

Heb ook paprikareepjes besteld maar die zijn niet te eten. Er gaat blijkbaar niets boven verse paprika(voor mij in ieder geval) smaak is niet lekker en doordat het ingevroren is wordt het snotterig in plaats van dat er een beetje bite in blijft zitten.

Zijn er nog wijzigingen wat betreft levering ivm koningsdag?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.203
Die rotti rollen :eating:. Blister was gescheurd dus heb de tweede in de verpakking ook op moeten eten :D

Top thnx voor de review. Heb zelf echt teveel roti rollen gegeten de afgelopen weken :D ik houd even een weekje pauze.

Ook maar eens besteld. Kip is lekker. en ook weinig vet dat nog weggehaald moet worden.

Heb ook paprikareepjes besteld maar die zijn niet te eten. Er gaat blijkbaar niets boven verse paprika(voor mij in ieder geval) smaak is niet lekker en doordat het ingevroren is wordt het snotterig in plaats van dat er een beetje bite in blijft zitten.

Mooi van de kip! Ik neem je feedback van de paprika mee. Ik ben morgen bij een collega waarvan ik weet dat hij dit product wel eens mee naar huis neemt. Misschien heeft hij tips, al kan het ook een smaak verschil zijn of je van knapperig houd of wat zachter. Maar misschien maakt hij het weer knapperig in de pan. Ik kom er op terug! (er van uit gaand dat je nog wat van het product hebt liggen)

Zijn er nog wijzigingen wat betreft levering ivm koningsdag?

Ja! Zie bericht hieronder:

Komende twee weken lever wijzigingen!

5dl0ya.png

Let op: aankomende twee weken kun je alleen dinsdag (26 april & 3 mei) als ontvang dag kiezen! Dit komt door de feestdagen en daardoor zijn de bezorgdagen beperkt. Wees er dus op tijd bij (voor maandag 15:00 bestellen) indien je vriezer (bijna) leeg is en nog wilt bestellen.

Laatst bewerkt:
Scoobzor, is het mischien een idee om low carb producten toe te voegen zoals wraps, tortillas?

Heeft iemand anders ook problemen met hun site? Inloggen lukt niet en kan sowieso niks toevoegen aan de winkelwagen.

Edit- Nvm, werkt weer..

Laatst bewerkt:
  • #7.206
Scoobzor, is het mischien een idee om low carb producten toe te voegen zoals wraps, tortillas?

Thnx voor de tip. Staat op onze 'wishlist'! Echter nog niet aan toe gekomen wegens de vele projecten die lopen. 1 project weet je dus al ;) Delicious protein ice, zie posts hierboven.

Heeft iemand anders ook problemen met hun site? Inloggen lukt niet en kan sowieso niks toevoegen aan de winkelwagen.

Bedankt voor het melden. Probleem bij de host... Hebben reactie terug gehad dat binnen 30 min opgelost zou moeten zijn. Excuus.
EDIT: site is up

Laatst bewerkt:
Vriezer leeg, snel nieuwe bestelling geplaatst: #[Link niet meer beschikbaar]

Namens een trouwe vaste klant; bedankt voor de jarenlange top service!!!

Eerste bestelling, ben benieuwd!

Kom er nu achter dat ik de zalmsnippers een keer teveel heb aangeklikt.. Haha.

image.jpeg

• #7.209
Vriezer leeg, snel nieuwe bestelling geplaatst: #[Link niet meer beschikbaar]

Namens een trouwe vaste klant; bedankt voor de jarenlange top service!!!

:thumbs: mooie bestelling weer Ingo. Super compliment :)!! bedankt!

Eerste bestelling, ben benieuwd!

Kom er nu achter dat ik de zalmsnippers een keer teveel heb aangeklikt.. Haha.

Bedankt voor je eerste bestelling! Als je 1kg zalm terug overgemaakt wilt hebben en 1kg uit de factuur verwijdert wilt hebben, kan je dan je bestelnummer en de vraag even sturen naar info@musclemeat.nl? Dan pik ik het morgen ochtend direct even op. Edit: ik heb je bestelling gevonden door op het totaal bedrag te zoeken en heb de 1kg zalm er uit gehaald. Dinsdag avond wordt de 12euro terug overgemaakt.

Laatst bewerkt:
Scoob,
Kan je even nakijken of bestelling 100041260 verwerkt en betaald is?
Heb de betaling uitgevoerd en ging dan terug naar jullie site, maar al de items staan nog in men winkelwagen?
ZIjn de items dan betaald, wil nog namelijk bestellen zodat er dinsdag geleverd kan worden, zit namelijk bijna zonder vlees :)

Scoob,
Heb de betaling uitgevoerd en ging dan terug naar jullie site, maar al de items staan nog in men winkelwagen?
ZIjn de items dan betaald, wil nog namelijk bestellen zodat er dinsdag geleverd kan worden, zit namelijk bijna zonder vlees :)
Heb je geen bevestigingsmail gekregen? Als het goed is hoort de order hier tussen te staan als je een account hebt: http://musclemeat.nl/customer/account/index/.

• #7.212
Scoob,

Heb je geen bevestigingsmail gekregen? Als het goed is hoort de order hier tussen te staan als je een account hebt: http://musclemeat.nl/customer/account/index/.

Heb het even nagekeken en alles is in orde. Je bestelling is inmiddels ook geprint hier en je zou een trackentrace mail moeten hebben nu.

:thumbs: mooie bestelling weer Ingo. Super compliment :)!! bedankt!

Bedankt voor je eerste bestelling! Als je 1kg zalm terug overgemaakt wilt hebben en 1kg uit de factuur verwijdert wilt hebben, kan je dan je bestelnummer en de vraag even sturen naar info@musclemeat.nl? Dan pik ik het morgen ochtend direct even op. Edit: ik heb je bestelling gevonden door op het totaal bedrag te zoeken en heb de 1kg zalm er uit gehaald. Dinsdag avond wordt de 12euro terug overgemaakt.

Oh haha ik durf niet meer te zeggen dat je hem er best bij had mogen laten zitten, maar zo heb je het ook goed opgelost hoor! Die €12,- komt bij succes toch weer een keer terug naar jullie.

Hallo,

Ben van België en lijdt aan uitstelgedrag, zie nu pas dat ik outta meat ben.
Is het wél mogelijk om pakketje af te halen? Ik overweeg dit, ook omdat het maar paar euro's extra is aangezien er geen verzending mee gepaard gaat dan.

Mvg

:thumbs: bedankt weer Guido. Leuk dat je nog steeds altijd een (tevreden) vaste klant bent. Ik zie dat je ook voor de nieuwe low fat hamburger versie bent gegaan. Hoor graag wat je er van vond!

Hoi Splazeing. Bedankt voor je bestelling! Ik wil het graag voor je bekijken maar ik heb nu alleen je nickname en daar kan ik het niet mee opzoeken. Kun je hier, via een PM of info@musclemeat.nl even je echte naam of bestelnummer geven? Dan kom ik bij je terug.

Ja kan niet wachten tot morgen, tot dat mijm bestelling van ongeveer 40 kilo aan eten.aankomt .Dat wordt smullen

• #7.217
Hallo,

Ben van België en lijdt aan uitstelgedrag, zie nu pas dat ik outta meat ben.
Is het wél mogelijk om pakketje af te halen? Ik overweeg dit, ook omdat het maar paar euro's extra is aangezien er geen verzending mee gepaard gaat dan.

Mvg

Ik denk wel een oplossing te hebben. Ik PM je morgen ochtend even!

Wou het eerst niet te kijken, dacht dat het drama zou zijn maar hij heeft het wel leuk gedaan. Het lijkt alleen net als of hij mijn facebook nooit heeft gezien waar alle recente foto's staan en veel betere vergelijk foto's van toen ik 85 kg was en nu 150kg, maar goed het zij zo :D. Nu praat iedereen altijd over mij, als ik in stad loop of waar ik ook ben dus ik ben wel wat gewend, maar iemand op deze manier zien praten was best wel\ awkward :-#.

Ja kan niet wachten tot morgen, tot dat mijm bestelling van ongeveer 40 kilo aan eten.aankomt .Dat wordt smullen

:meal: omnon :meal: !

Zo een shoutout door Lui is echt wel goede reclame. Heel veel mensen bekijken zijn posts en filmpjes

Ik denk wel een oplossing te hebben. Ik PM je morgen ochtend even!

Wou het eerst niet te kijken, dacht dat het drama zou zijn maar hij heeft het wel leuk gedaan. Het lijkt alleen net als of hij mijn facebook nooit heeft gezien waar alle recente foto's staan en veel betere vergelijk foto's van toen ik 85 kg was en nu 150kg, maar goed het zij zo :D. Nu praat iedereen altijd over mij, als ik in stad loop of waar ik ook ben dus ik ben wel wat gewend, maar iemand op deze manier zien praten was best wel\ awkward :-#.

:meal: omnon :meal: !

En paar uurtjes geleden mijn bestelling afgeleverd gekregen, en meteen de low fat hamburger binnen gekregen, betere rullere structuur, maar wel aan de zoute kant. Vanavond de agnus biefstuk proberen

Net de Agnus op, wat een goed stuk vlees, had his green en stuk van de AH. Die was echt niet te eten in vergelijking met dit.

Laatst bewerkt:
Eerste bestelling ontvangen:

Bij het openen van de vrieszak kreeg ik een stroomschokje (ik denk dat dit aan mij ligt?)
Ik vind het fijn dat het de verschillende burgers (kip- en low fat) apart verpakt zijn, wat minder is dat de zalm per 500 gram verpakt is en niet bijvoorbeeld per 500 gram.
Tot nog toe heb ik enkel de low fat burger geprobeerd en ik vind het echt een heerlijke burger. Vooraf dacht ik dat 150 gram een kleine burger was maar hij is prima aan de maat!

Als ik de rest heb geprobeerd zal ik even een review plaatsen. Tot nu toe een succes.

Terug
Naar boven