AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Jazeker! Het recept is af. Lab test is ook binnen. Een 500ml pot bevat 51.0gr eiwit met dank aan XXL :meal:. We zijn met het label nu bezig. Daarna drukken, dan productie, dan lanceren. We hopen het binnen 4 weken in de shop te hebben.
wuuut, dat moet ik eten!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.222
Zo een shoutout door Lui is echt wel goede reclame. Heel veel mensen bekijken zijn posts en filmpjes

Top. Zag ook 500k followers op fb bv idd.

En paar uurtjes geleden mijn bestelling afgeleverd gekregen, en meteen de low fat hamburger binnen gekregen, betere rullere structuur, maar wel aan de zoute kant. Vanavond de agnus biefstuk proberen

Net de Agnus op, wat een goed stuk vlees, had his green en stuk van de AH. Die was echt niet te eten in vergelijking met dit.

Thnx voor de review weer Guido :)!

Eerste bestelling ontvangen:

Bij het openen van de vrieszak kreeg ik een stroomschokje (ik denk dat dit aan mij ligt?)
Ik vind het fijn dat het de verschillende burgers (kip- en low fat) apart verpakt zijn, wat minder is dat de zalm per 500 gram verpakt is en niet bijvoorbeeld per 500 gram.
Tot nog toe heb ik enkel de low fat burger geprobeerd en ik vind het echt een heerlijke burger. Vooraf dacht ik dat 150 gram een kleine burger was maar hij is prima aan de maat!

Als ik de rest heb geprobeerd zal ik even een review plaatsen. Tot nu toe een succes.

Heb zelf nog maar 1x op de werkvloer meegemaakt dat een zak statisch geladen is door wrijving. Nog niet eerder gehoord bij een klant :D, maar dat was het dus waarschijnlijk. De zalm is bulk blijft en 4 dagen goed na ontdooien. Indien je 125gr per dag er van eet is er geen probleem. Daar is de prijs dan ook naar. Maar we kijken altijd verder voor verbeteringen, je feedback wordt meegenomen!
Groter dan 150gr maakt een hamburger moeilijk te bakken als 1 geheel, dat is de hoofd reden maar vindt hem zelf ook goed vullend idd! Mooi dan hij smaakt :). De burger heeft super macro's en de feedback is goed, beter kunnen we het niet hebben. Alvast bedankt voor je andere reviews en fijn dat het smaakt tot nu toe!

Ik wacht in spanning af of PostNL de avondlevering nog gaat redden. Zweethandjes, want m'n vriezer is leeg en de AH is dicht morgen :(

• #7.224
Ik wacht in spanning af of PostNL de avondlevering nog gaat redden. Zweethandjes, want m'n vriezer is leeg en de AH is dicht morgen :(

Vast wel, maar just in case: we beloven altijd twee lever dagen. Alle pakketten van maandag hebben extra droogijs gekregen ivm Koningsdag, zodat alle pakketten donderdag ook nog bevroren zijn.

Het is prima! :)

Scno23i.jpg

verwacht mij maar terug

Hey Olivier,

Heb jij nog recepten met de roasted reepjes? Ben eerlijk gezegd niet zo van de rijst en zoette aardappel etc. Moet vrij low kcal zijn, iets van salade oid.

Heb zelf nog maar 1x op de werkvloer meegemaakt dat een zak statisch geladen is door wrijving.

Ik had dit toevallig ook een keer (een stroomschokje).

Wanneer komen de zalmblokjes? Al die tinyurls doen het trouwens niet meer (403).

Iemand trouwens enig idee welke buns/broodjes ik het beste kan kopen voor de hamburgers tussen te doen (liefst ook een beetje clean)?

Top. Zag ook 500k followers op fb bv idd.

Thnx voor de review weer Guido :)!

Heb zelf nog maar 1x op de werkvloer meegemaakt dat een zak statisch geladen is door wrijving. Nog niet eerder gehoord bij een klant :D, maar dat was het dus waarschijnlijk. De zalm is bulk blijft en 4 dagen goed na ontdooien. Indien je 125gr per dag er van eet is er geen probleem. Daar is de prijs dan ook naar. Maar we kijken altijd verder voor verbeteringen, je feedback wordt meegenomen!
Groter dan 150gr maakt een hamburger moeilijk te bakken als 1 geheel, dat is de hoofd reden maar vindt hem zelf ook goed vullend idd! Mooi dan hij smaakt :). De burger heeft super macro's en de feedback is goed, beter kunnen we het niet hebben. Alvast bedankt voor je andere reviews en fijn dat het smaakt tot nu toe!

Ja die zalm per 100 gram verpakt leek mij fijner om te preppen; ik heb die kilo nu helemaal ontdooit en vervolgens 100 gram in elk prepbakje gedaan (niet gewogen of die 1kg na het ontdooien nog wel 1kg was trouwens). Vanmiddag ook de kipburger op en die is net als de low fat burger erg goed! Ohja, de zalm alvast een klein stukje geproefd en die smaakte goed (wel wat aan de zoute kant maar dat vind ik lekker bij zalm; hoop alleen niet dat ik straks als ik het dagelijks eet een vochtkanon wordt).

Hey Olivier,

Heb jij nog recepten met de roasted reepjes? Ben eerlijk gezegd niet zo van de rijst en zoette aardappel etc. Moet vrij low kcal zijn, iets van salade oid.
Combineer ze eens met kikkererwten, linzen, zwarte bonen, mais oid.
Dan wat tomaten, komkommer, ui, paprika of andere rauwkorst erbij en een dressing met wat mosterd, kerrie, yoghurt, peterselie (evt knoflook als je stinke niet erg vind :D ). Smaakt erg goed.

• #7.233
Wilde net reageren. Morgen wordt gewoon weer rijst met kip :D

:thumbs:

Het is prima! :)

verwacht mij maar terug

Ah, eerste bestelling gaat er dus goed in, top! Bedankt voor de foto.

Hey Olivier,

Combineer ze eens met kikkererwten, linzen, zwarte bonen, mais oid.
Dan wat tomaten, komkommer, ui, paprika of andere rauwkorst erbij en een dressing met wat mosterd, kerrie, yoghurt, peterselie (evt knoflook als je stinke niet erg vind :D ). Smaakt erg goed.

Ik ben geen salade held en vrees dat ik je niet goed kan helpen.. Het enige dat ik soms doe is 1 van de 2.5kg kant en klare kip zakken mixen met: http://musclemeat.nl/insalata-mediterranea-kant-en-klaar-2-5kg . Daarnaast vind ik de waldenfarm dressing echt 0% iets mis mee (thousand Island bv.)

Verder keek ik even op onze #musclemeatNL en zag deze twee:

https://www.instagram.com/p/BBAmtMUNfT3/

https://www.instagram.com/p/_RdQ12m1qx/

Marina geeft ook een goede tip zie ik :thumbs:

Ik had dit toevallig ook een keer (een stroomschokje).

Wanneer komen de zalmblokjes? Al die tinyurls doen het trouwens niet meer (403).

Iemand trouwens enig idee welke buns/broodjes ik het beste kan kopen voor de hamburgers tussen te doen (liefst ook een beetje clean)?

Hey... ik zie het idd. Ik moet die links even opzoeken en zal het fixen, bedankt voor het opmerken! Duurt helaas nog ongeveer 2 weken, enorme vertraging vanuit Noorwegen... (klanten pesten met stroom schokjes altijd +1 :o ;))

Ja die zalm per 100 gram verpakt leek mij fijner om te preppen; ik heb die kilo nu helemaal ontdooit en vervolgens 100 gram in elk prepbakje gedaan (niet gewogen of die 1kg na het ontdooien nog wel 1kg was trouwens). Vanmiddag ook de kipburger op en die is net als de low fat burger erg goed! Ohja, de zalm alvast een klein stukje geproefd en die smaakte goed (wel wat aan de zoute kant maar dat vind ik lekker bij zalm; hoop alleen niet dat ik straks als ik het dagelijks eet een vochtkanon wordt).

Duidelijke feedback :) bedankt! Mooi @ burgers, kipfiletburger die voor 91% uit kipfilet bestaat is ook een enorme hardloper.

Olivier, Mss ideetje om in toekomst iets van healthy chicken nuggets ofz te maken ?

Zodanig om een doorzakavondje met vrienden dat het toch nog niet te vettig wordt allemaal :p

• #7.236
http://nl.myprotein.com/sports-nutrition/dr-zak-s-eiwitbrood/11056245.html

dit is 1 euro goedkoper dan jullie brood maar niet bevroren, dan vraag ik me toch af hoe ze dat storen? want je kunt het niet lang ontdooid houden toch?

Is het zelfde brood, beide Dr zak. Dr zak zit in Engeland en kan elke dag leveren met gratis verzendkosten aan Myprotein. Gezien het brood 4 weken goed blijft na productie, is het dus mogelijk. De transport kosten voor een paar broden naar NL zijn niet gratis vanaf Drzak zoals wel naar myprotein, vandaar dat we niet dezelfde prijs kunnen hanteren. En ik neem aan dat ze ook wel een andere inkoopprijs krijgen dan wij gezien ze voor hun Private labelen.

Olivier, Mss ideetje om in toekomst iets van healthy chicken nuggets ofz te maken ?

Zodanig om een doorzakavondje met vrienden dat het toch nog niet te vettig wordt allemaal :p

We zijn nog eerst met een ander kip product bezig :) zou best kunnen dat dit een volgend project wordt! Maar ontwikkeling duurt altijd vrij lang om het ''perfecte product'' te krijgen in macro's en toch nog te laten smaken, dus niet op korte termijn.

is het vlees wat individueel verpakt is geschikt voor sous vide bereiding? of moet ik het dan eerst nog vacuum trekken?

Sinds enige tijd maar weer eens een bestelling gedaan. Complimenten overigens voor de overzichtelijke historie, kan precies zien wanneer en wat ik besteld heb in het verleden. En zelfs zien dat ik bij de eerste 2.000 bestellingen heb gezeten.

Terug
Naar boven