MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.242
Was eigenlijk al de tweede bestelling, gister avond de derde gedaan :-)

My bad :D thnx voor je alweer derde order zeg!

Sinds enige tijd maar weer eens een bestelling gedaan. Complimenten overigens voor de overzichtelijke historie, kan precies zien wanneer en wat ik besteld heb in het verleden. En zelfs zien dat ik bij de eerste 2.000 bestellingen heb gezeten.

We hebben veel klanten nog van helemaal in het begin, leuk te zien dat jij er 1 van bent! Ah, dat compliment hebben we nog niet eerder gehoord, top!

ideaal met 2 weken heb ik mijn sous vide apparaat binnen. dat zal wel mooie bereiding opleveren.

Ik lees graag je resultaat!

Al eens gedacht aan het verkopen van orgaanvlees? Qua macro's niet zo goed als bv. kipfilet maar het is onverslaanbaar qua micro's, denk dat de doelgroep er wel is.

• #7.245
Al eens gedacht aan het verkopen van orgaanvlees? Qua macro's niet zo goed als bv. kipfilet maar het is onverslaanbaar qua micro's, denk dat de doelgroep er wel is.

Kippenlevertjes :D zijn echt zo lekker gebakken. :o

Voor nu nog geen plannen. Er zijn nog teveel ideeën / producten die voorrang hebben die een groter publiek aanspreken. Orgaanvlees valt een beetje in de categorie biologisch (gehad maar liep niet), insecten etc. Als in: er zijn mensen geïnteresseerd (weinig mensen naar ons idee), maar voor ons nu nog niet de moeite waard om hier vriescel ruimte voor in te leveren tegenover meer voor de hand liggende producten. Uiteindelijk willen we alles hebben, maar prioriteiten worden gesteld.

• #7.246
Let op: aankomende week kun je alleen dinsdag 3 mei als afleverdag kiezen! Dit komt door de feestdagen aankomende week waardoor de bezorgdagen beperkt zijn. Wees er dus op tijd bij (voor maandag 15:00 bestellen) indien je vriezer (bijna) leeg is en nog wilt bestellen. De week daarna is alles weer normaal!

Gelukkig dacht ik er nog net aan, #100041947

Jammer dat het nog tot na de zomer duurt voordat ik een grotere vriezer heb :meal:

Ik heb net opnieuw besteld, maar zijn jullie gestopt met de cow & chicken burgers?

Ik heb op 1 mei een bestelling geplaatst en aangegeven dat ik een afhaal punt wil gebruiken.

Maar nu heb ik een mail dat wederom mijn woonadres staat. Bovendien heb ik nog geen mail van Post NL wanneer/hoelaat en waar ze komen afleveren.

Heb het wel bij de opmerkingen gezet. Bij een vriend die ook vaker bij jullie besteld gaat het ook vaker fout met afhaal punt en woonadres.
De vraag is waar gaat het fout???

Wat betreft de kwaliteit van het eten: SUPER! :D

Bestelling #100041843

• #7.252
Gelukkig dacht ik er nog net aan, #100041947

Jammer dat het nog tot na de zomer duurt voordat ik een grotere vriezer heb :meal:
[

Bedankt voor je bestelling! Ah, naja iets om naar uit te kijken dan.

Ik heb net opnieuw besteld, maar zijn jullie gestopt met de cow & chicken burgers?

Zijn inderdaad weg. Heeft te maken met certificaten van fabrieken of je iets mag produceren wel/niet. Ze moesten een nieuw certificaat hebben voor een product, echter een van de eisen in dit certificaat is dat rund en kip niet gemixed wordt in de fabriek. Omdat cow & chicken niet een heel groot product is in vergelijking met wat ze van plan zijn begrijpen we hun keus. Verder dit jaar gaan we vast op zoek naar en vervanging.

En wat heeft bodyenfitshop net gelanceerd.. :o

Het is geeneens echt vlees. :roflol: Faal.

15.7gr vet, 2.3gr zout en 323kcal per 100gr hmm... en het is vegetarisch, niks voor ons dit product. Zoals je ons kent brengen we bijna iedere week een nieuw product uit :) dit soort type producten komen vast nog ergens dit jaar.

Ik heb op 1 mei een bestelling geplaatst en aangegeven dat ik een afhaal punt wil gebruiken.

Maar nu heb ik een mail dat wederom mijn woonadres staat. Bovendien heb ik nog geen mail van Post NL wanneer/hoelaat en waar ze komen afleveren.

Heb het wel bij de opmerkingen gezet. Bij een vriend die ook vaker bij jullie besteld gaat het ook vaker fout met afhaal punt en woonadres.
De vraag is waar gaat het fout???

Wat betreft de kwaliteit van het eten: SUPER! :D

Bestelling #100041843

Hey Menos, bedankt weer voor je bestelling! Ik ben bel / pm je even rond 12:00. Ik zie namelijk dat ik de adres wijziging nog in orde kan maken, daar ga ik even achter aan. Er zijn een aantal PostNL punten gebugged zoals de Diodrogist. We hebben dit al een aantal keer gemeld aan PostNL maar een oplossing zijn ze niet bepaald snel mee. Het gaat allemaal via hun plugin dus we kunnen vrij weinig.

Hey Menos, bedankt weer voor je bestelling! Ik ben bel / pm je even rond 12:00. Ik zie namelijk dat ik de adres wijziging nog in orde kan maken, daar ga ik even achter aan. Er zijn een aantal PostNL punten gebugged zoals de Diodrogist. We hebben dit al een aantal keer gemeld aan PostNL maar een oplossing zijn ze niet bepaald snel mee. Het gaat allemaal via hun plugin dus we kunnen vrij weinig.[/QUOTE]

Ok super! - Voor de zekerheid geef ik het adres van het afhaalpunt al hier: Adres: Groeet Genhei 24, 6413 GN Heerlen De Plus (supermarkt).
Maar mocht het niet lukken en een ander afleverpunt zijn in de buurt van mijn woonadres, ook prima.

ja ja getting famous alles G

Zijn inderdaad weg. Heeft te maken met certificaten van fabrieken of je iets mag produceren wel/niet. Ze moesten een nieuw certificaat hebben voor een product, echter een van de eisen in dit certificaat is dat rund en kip niet gemixed wordt in de fabriek. Omdat cow & chicken niet een heel groot product is in vergelijking met wat ze van plan zijn begrijpen we hun keus. Verder dit jaar gaan we vast op zoek naar en vervanging.
Duidelijk, bedankt voor de uitleg. Wel jammer, vond het prima burgers met veel kcal.

Net via XXL weer een lading beef jerky besteld :D

Sta ik zojuist bij de Primera om m'n pakketje op te halen, komt de medewerker terug met het nieuws dat die er niet is :s.

Even de mailbox geopend en toen werd het raadsel opgelost :). Slordig van PostNL om zo met paketten om te gaan en dat jullie er vervolgens extra werk aan hebben wbt zending terughalen en extra droogijs toevoegen.

Maar hier kunnen jullie natuurlijk niks aan doen! En fouten zijn ook menselijk.

Morgen nog een poging wagen en weer smullen van de pittige biefstuk stukjes!

Keep up the good work

• #7.258
Duidelijk, bedankt voor de uitleg. Wel jammer, vond het prima burgers met veel kcal.

:thumbs: . Dat over die veel kcal heb ik eerder gehoord, blijkbaar wordt dat wel gewaardeerd dat er naast de low fat ook een ''normal'' fat is voor dezelfde prijs. Tip nemen we mee!

Net via XXL weer een lading beef jerky besteld :D

Top :)! bedankt Sanca.

Sta ik zojuist bij de Primera om m'n pakketje op te halen, komt de medewerker terug met het nieuws dat die er niet is :s.

Even de mailbox geopend en toen werd het raadsel opgelost :). Slordig van PostNL om zo met paketten om te gaan en dat jullie er vervolgens extra werk aan hebben wbt zending terughalen en extra droogijs toevoegen.

Maar hier kunnen jullie natuurlijk niks aan doen! En fouten zijn ook menselijk.

Morgen nog een poging wagen en weer smullen van de pittige biefstuk stukjes!

Keep up the good work

Het gebeurt zelden (3%), maar een pakket raakt wel eens een dag vertraagd. Zoals je zegt, omdat we dit weten, zit er altijd genoeg droogijs bij zodat het de dag erna 100% bevroren is. Twee tips. 1: just in case altijd track&trace even kijken voor je gaat. 2: mocht je twijfelen, bel ons altijd gerust, we kijken altijd graag even mee met je naar je pakket status (wij zien wat meer dan de klant). Zo hebben we een keer meegemaakt dat een PostNL punt zei dat het pakket er niet was, klant belde ons, wij zagen van wel, medewerker had gewoon niet goed gekeken en onze klant was bijna voor niets naar huis zonder lege handen gegaan. Of dat een Jumbo het in hun eigen vriescel had gestopt (wel lief van ze zichzelf concureren :D), waardoor het ook even spoorloos haha. Maar dit soort dingen gebeuren 1 op de 3000 bestellingen zeg maar :P.

Laatst bewerkt:
  • #7.259
Hier ook nog wachten op me bestelling. Hadden nog gestuurd dat ze wat vertraging hebben. Hoop.dat ze nogmkomen straks.

Terug
Naar boven