HermitDion
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 104kg
ideaal met 2 weken heb ik mijn sous vide apparaat binnen. dat zal wel mooie bereiding opleveren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ideaal met 2 weken heb ik mijn sous vide apparaat binnen. dat zal wel mooie bereiding opleveren.
Was eigenlijk al de tweede bestelling, gister avond de derde gedaan :-)
thnx voor je alweer derde order zeg!Sinds enige tijd maar weer eens een bestelling gedaan. Complimenten overigens voor de overzichtelijke historie, kan precies zien wanneer en wat ik besteld heb in het verleden. En zelfs zien dat ik bij de eerste 2.000 bestellingen heb gezeten.
KippenlevertjesAl eens gedacht aan het verkopen van orgaanvlees? Qua macro's niet zo goed als bv. kipfilet maar het is onverslaanbaar qua micro's, denk dat de doelgroep er wel is.
zijn echt zo lekker gebakken. 
Al eens gedacht aan het verkopen van orgaanvlees? Qua macro's niet zo goed als bv. kipfilet maar het is onverslaanbaar qua micro's, denk dat de doelgroep er wel is.
En wat heeft bodyenfitshop net gelanceerd..Olivier, Mss ideetje om in toekomst iets van healthy chicken nuggets ofz te maken ?
Zodanig om een doorzakavondje met vrienden dat het toch nog niet te vettig wordt allemaal![]()

Het is geeneens echt vlees.
Faal.

[Gelukkig dacht ik er nog net aan, #100041947
Jammer dat het nog tot na de zomer duurt voordat ik een grotere vriezer heb![]()
Ik heb net opnieuw besteld, maar zijn jullie gestopt met de cow & chicken burgers?
dit soort type producten komen vast nog ergens dit jaar.Ik heb op 1 mei een bestelling geplaatst en aangegeven dat ik een afhaal punt wil gebruiken.
Maar nu heb ik een mail dat wederom mijn woonadres staat. Bovendien heb ik nog geen mail van Post NL wanneer/hoelaat en waar ze komen afleveren.
Heb het wel bij de opmerkingen gezet. Bij een vriend die ook vaker bij jullie besteld gaat het ook vaker fout met afhaal punt en woonadres.
De vraag is waar gaat het fout
Wat betreft de kwaliteit van het eten: SUPER!
Bestelling #100041843
Duidelijk, bedankt voor de uitleg. Wel jammer, vond het prima burgers met veel kcal.Zijn inderdaad weg. Heeft te maken met certificaten van fabrieken of je iets mag produceren wel/niet. Ze moesten een nieuw certificaat hebben voor een product, echter een van de eisen in dit certificaat is dat rund en kip niet gemixed wordt in de fabriek. Omdat cow & chicken niet een heel groot product is in vergelijking met wat ze van plan zijn begrijpen we hun keus. Verder dit jaar gaan we vast op zoek naar en vervanging.
. Slordig van PostNL om zo met paketten om te gaan en dat jullie er vervolgens extra werk aan hebben wbt zending terughalen en extra droogijs toevoegen. Duidelijk, bedankt voor de uitleg. Wel jammer, vond het prima burgers met veel kcal.
! bedankt Sanca.Sta ik zojuist bij de Primera om m'n pakketje op te halen, komt de medewerker terug met het nieuws dat die er niet is :s.
Even de mailbox geopend en toen werd het raadsel opgelost. Slordig van PostNL om zo met paketten om te gaan en dat jullie er vervolgens extra werk aan hebben wbt zending terughalen en extra droogijs toevoegen.
Maar hier kunnen jullie natuurlijk niks aan doen! En fouten zijn ook menselijk.
Morgen nog een poging wagen en weer smullen van de pittige biefstuk stukjes!
Keep up the good work
), waardoor het ook even spoorloos haha. Maar dit soort dingen gebeuren 1 op de 3000 bestellingen zeg maar
.
! Morgen een met hem chatten op FB, hij had me vandaag zelf toegevoegd. Een bedankje voor al die views is wel op zijn plaats van mij.