AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

ik stem voor visburgers bij de volgende nieuwe producten :)
 
Ik had meer verwacht van de burgers na de reacties hier. Ze zijn vrij taai vind ik.
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #763
Ik had meer verwacht van de burgers na de reacties hier. Ze zijn vrij taai vind ik.

Hey dat is vreemd, hij hoort bij zeker niet taai te zijn. Heb je hem niet te lang door gebakken? Op laag tot middelmatig vuur houden en vaak omdraaien.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 18:49 ----------

ik stem voor visburgers bij de volgende nieuwe producten :)

:D je stem wordt meegenomen.
 
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #765
Zal morgen nog eens een poging wagen dan!

:thumbs: en report back! Taai heeft bijna altijd te maken met hoeveel vocht er uit het vlees ontrokken wordt tijdens de bereiding. Als je het op te hoog vuur / te lang bakt, wordt het taai simpel weg omdat het vocht uit het vlees gaat.

Tot nu toe alleen maar lof idd gehad over de hamburgers. Paar dagen geleden kwam ik nog iemand op facebook er over tegen: http://www.facebook.com/photo.php?f...1132477330142.786939.565605141&type=1&theater
 
Laatst bewerkt:
krijgen jullie ook vis in het assortiment?
 
binnenkort ook eens een grote bestelling doen wanneer ik nog eens in verlof ben :P
 
Gistermorgen drie smsjes ontvangen waarvan twee met foutieve naam om te melden dat ik mijn pakket nog moest halen.
Wel handig alleen even niet als je op een telefoontje van het ziekenhuis zit te wachten.
Ik zie dit wel als service maar wellicht kan zoiets ook per mail?
Pakket was overigens nog prima bevroren, super ingepakt!
 
Wat is het probleem met SMS? Lijkt mij een goed systeem zeker omdat men die meestal sneller leest. Bovendien zie ik niet hoe zoiets een oproep kan tegenhouden?
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #770
krijgen jullie ook vis in het assortiment?

Dat is zeker de bedoeling! We hebben er al gesprekken over met een leverancier, wat hieruit gaat komen is voor nu nog even onbekend.

binnenkort ook eens een grote bestelling doen wanneer ik nog eens in verlof ben :P

:thumbs: super! Ik zie het wel tegemoet komen.

Gistermorgen drie smsjes ontvangen waarvan twee met foutieve naam om te melden dat ik mijn pakket nog moest halen.
Wel handig alleen even niet als je op een telefoontje van het ziekenhuis zit te wachten.
Ik zie dit wel als service maar wellicht kan zoiets ook per mail?
Pakket was overigens nog prima bevroren, super ingepakt!

Wat is het probleem met SMS? Lijkt mij een goed systeem zeker omdat men die meestal sneller leest. Bovendien zie ik niet hoe zoiets een oproep kan tegenhouden?

Ik begrijp mma freak wel. 3 smsjes is echt overkill, maar dit is ook niet de normale procedure. Ons systeem hoort 1 sms te sturen ter herinnering wanneer het pakket ligt bij de postNL ophaallocatie (pakje gemak). Ik weet niet waarom er 3 verstuurt zijn en dit is ook voor het eerst dat ik dit hoor. Ik ga hier even achteraan, bedankt voor het melden!

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 11:45 ----------

Nog 3:15 uur voor de laatste zending deze van deze week!! Wil je nog jouw freezer stacken voor het weekend, bestel dan voor 15:00 vandaag!
 
Wat is het probleem met SMS? Lijkt mij een goed systeem zeker omdat men die meestal sneller leest. Bovendien zie ik niet hoe zoiets een oproep kan tegenhouden?
Sorry?
De belevingswereld van een 21 jarige is misschien wat zorgelozer maar neem van mij aan dat je in sommige situaties zoals ernstige ziektes en zo je niet op een sms zit te wachten dat je nog een pakje moet afhalen, hoe goed dit ook bedoelt is.
Zoals ik al eerder aangaf is mail hier ook prima geschikt voor.
 
Sorry?
De belevingswereld van een 21 jarige is misschien wat zorgelozer maar neem van mij aan dat je in sommige situaties zoals ernstige ziektes en zo je niet op een sms zit te wachten dat je nog een pakje moet afhalen, hoe goed dit ook bedoelt is.
Zoals ik al eerder aangaf is mail hier ook prima geschikt voor.

Juist mensen van jouw leeftijd zijn meer voor sms/telefoon dan email.

Telefoon is een veel handiger communicatiemiddel. de email heeft veel kapot gemaakt in de maatschappij. bijv mensen die op marktplaats bieden en emails sturen zijn 99/100 keer debielen die daarna niks meer van zich laten weten. Als je echt iets wil dan bel je wel
 
in sommige situaties zoals ernstige ziektes en zo je niet op een sms zit te wachten dat je nog een pakje moet afhalen, hoe goed dit ook bedoelt is.
Zoals ik al eerder aangaf is mail hier ook prima geschikt voor.

Ik begrijp dat het vervelend is, maar hoe vaak gebeurd dat nu? Waarschijnlijk once in a lifetime (eenmalig).
 
Laatst bewerkt:
Sorry?
De belevingswereld van een 21 jarige is misschien wat zorgelozer maar neem van mij aan dat je in sommige situaties zoals ernstige ziektes en zo je niet op een sms zit te wachten dat je nog een pakje moet afhalen, hoe goed dit ook bedoelt is.
Zoals ik al eerder aangaf is mail hier ook prima geschikt voor.
Ik zie het probleem niet? Is je telefoon onbereikbaar oid. zodra je een sms'je ontvangt? Of word je normaal helemaal nooit gebeld/gesms'ed en schiet je helemaal uit je slof zodra je dan wel 'n sms'je ontvangt terwijl je ook 'n belletje verwacht?
 
Sorry?
De belevingswereld van een 21 jarige is misschien wat zorgelozer maar neem van mij aan dat je in sommige situaties zoals ernstige ziektes en zo je niet op een sms zit te wachten dat je nog een pakje moet afhalen, hoe goed dit ook bedoelt is.
Zoals ik al eerder aangaf is mail hier ook prima geschikt voor.

Alsof een 21-jarige niet iemand in het ziekenhuis kan hebben zitten/zelf ernstig ziek is. Bovendien gaat je telefoon toch ook af als een mailtje krijgt? K*t voor je dat iemand in je omgeving/jij ernstig ziek is/bent maar ik snap niet wat dit te maken heeft met hoe een bedrijf je ergens van op de hoogte houdt. Dan kan je beter niks bestellen in die periode.
 
Sorry?
De belevingswereld van een 21 jarige is misschien wat zorgelozer maar neem van mij aan dat je in sommige situaties zoals ernstige ziektes en zo je niet op een sms zit te wachten dat je nog een pakje moet afhalen, hoe goed dit ook bedoelt is.
Zoals ik al eerder aangaf is mail hier ook prima geschikt voor.

Ik vraag me af waarom iets met zo' n impact over de SMS moet. Verder zeik je natuurlijk gewoon.
 
om 2 uur nog snel ff 4kg kippa besteld

yeboi
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #779
Heb je ze wel eerst goed tot kamertemp. laten ontdooien?

Dat is zeker belangrijk!! Hoe langzamer dit gebeurt hoe beter dit is voor de kwaliteit van het vlees. Daarom raden wij de koelkast aan als eerste keus.

om 2 uur nog snel ff 4kg kippa besteld

yeboi

:D mooi, je bent meegegaan met de laatste zending van deze week! :eatmeat:


Nog over de sms. Alle meningen zijn welkom. Voor hetzelfde geld krijgen we meer reacties dat men het liever per mail wilt en dat is dan goed voor ons om te weten. Als iemand geen sms wilt ontvangen dan kan hij dit in de opmerking zetten van de bestelling. Het is voor ons vrij makkelijk om het vinkje hiervan uit te zetten :). Verder houden we het sms systeem. We krijgen soms spontaan een sms terug. Toevallig vandaag nog één:

''Het is inmiddels in goede orde ontvangen! Bedankt voor de reminder! Groeten Jorrit''

Wij houden al onze pakketten in de gaten, dat hoort bij onze service. Als we merken dat postNL de fout bijvoorbeeld in gaat met een pakket zitten wij er daardoor meteen bovenop. Wanneer het pakket is aangekomen bij een pakjegemak locatie wordt er automatisch een standaard sms verzonden. Wordt het die dag niet opgehaald, dan sturen wij vanuit ons eigen nummer een vriendelijke reminder omdat als het op die dag niet opgehaald wordt, het pakket verloren gaat (48+uur). En dat willen beide partijen niet ;).
 
Laatst bewerkt:
op zich lijkt zo'n sms ook wel een handiger/nuttiger systeem dan een mailtje... zeker als het om pakket met voeding gaat
ok, het is ingevroren... maar dan nog

lijkt me sowieso handiger om na zo'n sms nog vlug je pakket te kunnen ophalen dan dat je 's avonds je mails leest en ziet dat je pakket ondertussen al een ganse dag ligt te wachten
 
Terug
Naar boven