Twente1983
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had meer verwacht van de burgers na de reacties hier. Ze zijn vrij taai vind ik.
ik stem voor visburgers bij de volgende nieuwe producten![]()
je stem wordt meegenomen.Hij hoort bij verre niet taai te zijn. Heb je hem niet te lang door gebakken? Op laag tot middelmatig vuur houden en vaak omdraaien.
---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 18:49 ----------
je stem wordt meegenomen.
binnenkort ook eens een grote bestelling doen wanneer ik nog eens in verlof ben![]()
Gistermorgen drie smsjes ontvangen waarvan twee met foutieve naam om te melden dat ik mijn pakket nog moest halen.
Wel handig alleen even niet als je op een telefoontje van het ziekenhuis zit te wachten.
Ik zie dit wel als service maar wellicht kan zoiets ook per mail?
Pakket was overigens nog prima bevroren, super ingepakt!
Wat is het probleem met SMS? Lijkt mij een goed systeem zeker omdat men die meestal sneller leest. Bovendien zie ik niet hoe zoiets een oproep kan tegenhouden?
Heb je ze wel eerst goed tot kamertemp. laten ontdooien?Ik had meer verwacht van de burgers na de reacties hier. Ze zijn vrij taai vind ik.
Sorry?Wat is het probleem met SMS? Lijkt mij een goed systeem zeker omdat men die meestal sneller leest. Bovendien zie ik niet hoe zoiets een oproep kan tegenhouden?
Sorry?
De belevingswereld van een 21 jarige is misschien wat zorgelozer maar neem van mij aan dat je in sommige situaties zoals ernstige ziektes en zo je niet op een sms zit te wachten dat je nog een pakje moet afhalen, hoe goed dit ook bedoelt is.
Zoals ik al eerder aangaf is mail hier ook prima geschikt voor.
in sommige situaties zoals ernstige ziektes en zo je niet op een sms zit te wachten dat je nog een pakje moet afhalen, hoe goed dit ook bedoelt is.
Ik zie het probleem niet? Is je telefoon onbereikbaar oid. zodra je een sms'je ontvangt? Of word je normaal helemaal nooit gebeld/gesms'ed en schiet je helemaal uit je slof zodra je dan wel 'n sms'je ontvangt terwijl je ook 'n belletje verwacht?Sorry?
De belevingswereld van een 21 jarige is misschien wat zorgelozer maar neem van mij aan dat je in sommige situaties zoals ernstige ziektes en zo je niet op een sms zit te wachten dat je nog een pakje moet afhalen, hoe goed dit ook bedoelt is.
Sorry?
Sorry?
Heb je ze wel eerst goed tot kamertemp. laten ontdooien?
mooi, je bent meegegaan met de laatste zending van deze week! 
. Verder houden we het sms systeem. We krijgen soms spontaan een sms terug. Toevallig vandaag nog één:
.