XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Argentijnse kippen zitten wel aan elkaar vast (tot nu toe alleen tot 2 stuks aaneengevroren tegengekomen maar wie weet, de zak is nog niet op), zak is toch goed dicht, heb ook bijna geen vriesbrand op m'n kippen. Denk dat het komt omdat het helemaal onderaan ligt en er producten bovenop liggen, zijn er trucs om die van elkaar af te krijgen (buiten natuurlijk gewoon alletwee de kippen eruit te halen)?

Heb overigens de paprikareepjes nog een keer geprobeerd, waren nu juist een beetje slap (koud bij salade gedaan). Toen ik ze door m'n omelet in de pan had gegooid waren ze juist te taai.
Dat probleem had ik gisteren ook; er zaten twee stukken kip aan rlkaar

Joh dat is toch altijd, los gevroren shit als dat maar lang genoeg met een beetje druk tegen elkaar zit dan gaat het kleven. Mep er een keer mee op de rand van je koelkast en ze vallen uit elkaar.

Net de lamburger geprobeerd met wat kruiden van Mister Flavor, echt super lekker, net alsof je een lekkere lamsbout aan 't eten bent.

Gisteren voor het eerst het ijs gegeten (bananensmaak). Was erg lekker en hij was ook zo op! Top spul!

Nu nog ijs met cookie dough en dezelfde voedingswaardes :p

artic zero !!! ;)

Wanneer komen de zoete aardappel blokjes weer op voorraad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.510
Moet helaas ook af en toe werken zodat ik bij Muscle Meat kan blijven bestellen om te voorzien in mijn vlees- en ijsverslaving.

:D

Net de lamburger geprobeerd met wat kruiden van Mister Flavor, echt super lekker, net alsof je een lekkere lamsbout aan 't eten bent.

Mooi Guido! Thnx voor de review :).

Gisteren voor het eerst het ijs gegeten (bananensmaak). Was erg lekker en hij was ook zo op! Top spul!

Nu nog ijs met cookie dough en dezelfde voedingswaardes :p

Iedereen houdt van ons ijs tot nu toe :meal: echt top, geslaagd project. We zijn bezig met twee smaken, chocolade is er 1 van.

Dit wordt een winter project denk ik voor ons ijsmaker. Daar gaat waarschijnlijk net als het proteine ijs wat ontwikkel tijd inzitten. We dachten ''proteine ijs, dat is zo gemaakt'' maar daar hadden we ons wel even in vergist. Wel een stuk of 30 test versies gehad voordat we er waren.

Wanneer komen de zoete aardappel blokjes weer op voorraad?

Aankomende maandag 16:00! Tot die tijd is de zoete aard puree in de actie: http://musclemeat.nl/zoete-aardappelpuree

Het was een probleem van vroeger, toen we net bestonden. We kregen meldingen als de jouwe. Men ontdooide het in water, sommige pakjes liepen vol. We kregen iets van 1 mail per week hierover en dat is veel. We dachten eerst dat het aan de machine lag, maar gaande weg merkte we dat wij en onze medewerkers nog nooit een lek pakje thuis had gehad, waardoor we de conclusie konden trekken dat het tijdens transport gebeurde. We zijn toen overgestapt op het sterkste plastic dat beschikbaar is. Ook meteen dit plastic voor nieuwe producten die erna ontwikkeld zouden worden (beef meatballs etc.). Sindsdien krijgen we nog 1x in twee maanden deze mail en beschouwen het als best mogelijk opgelost. Tot nu toe alle keren dat we een melding krijgen, meld de klant zelf of na vraag van mij dat het pakket er van buiten beschadigd uit ziet. Het komt dus doordat wat je zegt. Een pakket (inclusief droogijs etc) weegt minimaal 8-10kg. Als dat van 3 meter hoog valt... en de pakjes komen met een knal op elkaar kan er een minuscuul gaatje ontstaan. We raden dan ook altijd aan in de koelkast te ontdooien of een extra zakje er om heen en dan pas in water leggen voor ontdooien, wanneer je merkt dat er eentje lek is. Mails die we hier over krijgen worden altijd netjes behandeld als in gekeken naar de ernst van de situatie --> compensatie etc. als iets weggegooid moest worden. Ik zie trouwens dat je altijd voor de kipblokjes kant en klaar gekruid 200gr gaat. Heb je de 2.5kg zakken al eens geprobeerd Marina? zo niet, echt een aanrader:

http://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilet-blokjes-naturel

[Link niet meer beschikbaar]
Ik snap dat je het niet kan voorkomen als een pakket aardig mishandeld wordt. Maar het viel me gewoon op dat het steeds vaker en meer pakketjes zijn die niet meer vacuum zijn en dat vind ik erg jammer en soms lastig.

Ik heb wel zitten twijfelen. Voordeel van de pakjes van 200 gram is dat je meerdere smaken hebt. Gezien ik geen mogelijkheid heb tot het opwarmen van maaltijden op mijn werk hou ik door de variatie in smaken toch wat meer variatie in het eten. Ben vooral gek van de lemon curry en thai.
Maar misschien dat ik een volgende keer een keer zo een naturel zak mee bestel.

Ik snap dat je het niet kan voorkomen als een pakket aardig mishandeld wordt. Maar het viel me gewoon op dat het steeds vaker en meer pakketjes zijn die niet meer vacuum zijn en dat vind ik erg jammer en soms lastig.

Ik heb wel zitten twijfelen. Voordeel van de pakjes van 200 gram is dat je meerdere smaken hebt. Gezien ik geen mogelijkheid heb tot het opwarmen van maaltijden op mijn werk hou ik door de variatie in smaken toch wat meer variatie in het eten. Ben vooral gek van de lemon curry en thai.
Maar misschien dat ik een volgende keer een keer zo een naturel zak mee bestel.

Ik merk ook steeds vaker dat de kipblokjes vollopen met water, van de burgers ook. Pakket is wel netjes behandeld volgens mij door PostNL, al lijkt het bij mij pakketen van over de 20kg ook lastig om ermee te gooien [emoji3]. Heb het tot nog toe niet gemeldt omdat ik meestal in de koelkast ontdooi, de avond ervoor.

Proteïne ijs (vanille) is heerlijk...Gelijk hele pot leeg :roflol:

Ik merk ook steeds vaker dat de kipblokjes vollopen met water, van de burgers ook. Pakket is wel netjes behandeld volgens mij door PostNL, al lijkt het bij mij pakketen van over de 20kg ook lastig om ermee te gooien [emoji3]. Heb het tot nog toe niet gemeldt omdat ik meestal in de koelkast ontdooi, de avond ervoor.
Ik heb het met zowel gehavende als ongehavende paketten. In het begin meldde ik het ook niet omdat ik het nu ook de avond tevoren eruit haal.
Maar het viel me de afgelopen leveringen gewoon op dat bijna de helft niet meer vacuum is. Maar het doet niets aan de smaak af. :D

Naturel kip ftw. Geroosterd is prima afwisselimg. Die kruidenkip is echt allemaal niet mijn ding.

Ik maak boterhammenzakjes met 300 gram. Savonds in bakje met walnoten, cashewnoten en cherry tomaatjes. Eet op werk in 2 delen op (10:30 uur en 15:00 uur). Nooit meer kruiden voor mij :)

Vorige week het ijs getest (aardbei) en dat was zeker lekker! Gister de zalmblokjes en die ga ik ook vaker bestellen :)

Beste,

ik heb eerder deze week een bestelling geplaatst en deze zou gisteren moeten toegekomen zijn.
bestelling # 100046133

Echter bekeek ik gisterenavond de track and trace omdat er nog steeds niets toegekomen was, en zie ik het volgende als status:

Adres onbekend. Zending gaat retour naar afzender

Mijn vorige 3 bestellingen zijn zonder enige problemen toegekomen (en ontvang regelmatig pakketen op dit adres) echter dit is de eerste keer dat ik dit voorheb.

Wat zijn mijn opties?

MVG

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.520
Naturel kip ftw. Geroosterd is prima afwisselimg. Die kruidenkip is echt allemaal niet mijn ding.

Ik maak boterhammenzakjes met 300 gram. Savonds in bakje met walnoten, cashewnoten en cherry tomaatjes. Eet op werk in 2 delen op (10:30 uur en 15:00 uur). Nooit meer kruiden voor mij :)

Vorige week het ijs getest (aardbei) en dat was zeker lekker! Gister de zalmblokjes en die ga ik ook vaker bestellen :)

Mooi mensen :thumbs:

Beste,

ik heb eerder deze week een bestelling geplaatst en deze zou gisteren moeten toegekomen zijn.
bestelling # 100046133

Echter bekeek ik gisterenavond de track and trace omdat er nog steeds niets toegekomen was, en zie ik het volgende als status:

Adres onbekend. Zending gaat retour naar afzender

Mijn vorige 3 bestellingen zijn zonder enige problemen toegekomen (en ontvang regelmatig pakketen op dit adres) echter dit is de eerste keer dat ik dit voorheb.

Wat zijn mijn opties?

MVG

Je hebt altijd garantie bij ons als er een foute levering plaats vindt, dus als er iets gebeurt dat niet de schuld van klant is (schuld van klant is bv 2x zelf niet thuis zijn of vergeten je pakket op te halen bij PostNL punt). Ik zie dat het adres hetzelfde is als de vorige keer. Het ligt dus niet aan jou, maar aan de postbode. Ik ga ze bellen dat ze het als nog leveren. Komt hij als nog retour, dan zullen we een nieuw pakket sturen wanneer het jou uit komt om dit pakket in ontvangst te nemen. Ik kom even via een PM bij je terug. Excuus voor het ongemak.

Terug
Naar boven