- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik ben verder wel tevreden over jullie producten hoor. Ik zal de tip van @AboveAndBeyond eens proberen.
Voor m'n gevoel vulde het ongeveer even goed als een bak B&J, terwijl deze laatste ruim het dubbele aantal kcal bevat (en minder eiwitten). Ik vind helemaal mooi.
Ik vind B&J wel wat lekkerder, maar misschien weet de aankomende chocoladesmaak en een potentiele karamelvariant daar verandering in aan te brengen.
Klopt @ macro's. Ja ben & jerrys is wel uniek met soms 3 smaken en een core erin. Dat gaat met de hand niet zomaar even lukken lukken hehe. Maar als we soort met soort vergelijking durf ik te zeggen dat we het lekkerste protein ice hebben van Europa, na vrijwel alle merken getest te hebben.
Voor een of ander verborgen camera programma. Hij speelde een doorgedraaide gek van 2.18 meter om iemand in de maling te nemen.
Meer info graag. Heb het niet gezien. Nog ergens terug te kijken?
Ah! Daar hadden we het vorige week hier toevallig over dat deze grap niet meer terug te vinden was
. Zal eens kijken vanavond of ik het terug kan vinden nu het opnieuw uitgezonden is.Heb weer eens een x besteld. Ben benieuwd naar de pureetjes.
? Indien het jouw kanaal is mijn tip/suggestie: test niet alleen op smaak maar check ook of je waar krijg voor je geld. Een maaltijd gaf je een 7.5 terwijl je 11euro betaald, en nog verzendkosten er op, voor 150gr vlees, 100gr groente 100gr carbs. Misschien ook ingrediëntenlijsten checken op onnodige toevoegingen, zoutgehaltes bekijken, macro's vergelijken, ik noem maar wat. woooow, die kangoeroe is wel een aanradertje jadat is een mooi mals stukje vlees @Scoobz0r
die kip van tante door ga ik ook vaker bestellen
Told you
@ kangoeroe! Merkte je trouwens ook een andere structuur (positief) in je mond bij tante door? Vond het wel grappig dat je meteen merk dat het een ander ras kip is en anders leeft.Hey scoob, ik maak net de zak kip slices open maar zie dat het kipreepjes zijn
Order 100046537
Ik was net zon fan van de slices omdat deze dunner zijn.
Ah... order pick fout. Excuus. Ik PM je voor een oplossing.

. Net gedaan. Voor de mensen die het willen proberen:
.