MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.541
Ik ben verder wel tevreden over jullie producten hoor. Ik zal de tip van @AboveAndBeyond eens proberen.

:thumbs:

Voor m'n gevoel vulde het ongeveer even goed als een bak B&J, terwijl deze laatste ruim het dubbele aantal kcal bevat (en minder eiwitten). Ik vind helemaal mooi.

Ik vind B&J wel wat lekkerder, maar misschien weet de aankomende chocoladesmaak en een potentiele karamelvariant daar verandering in aan te brengen.

Klopt @ macro's. Ja ben & jerrys is wel uniek met soms 3 smaken en een core erin. Dat gaat met de hand niet zomaar even lukken lukken hehe. Maar als we soort met soort vergelijking durf ik te zeggen dat we het lekkerste protein ice hebben van Europa, na vrijwel alle merken getest te hebben.

Je bent op tv scoob.
Veronica!

Waar gaat het over? Specifiek musclemeat? :D

Voor een of ander verborgen camera programma. Hij speelde een doorgedraaide gek van 2.18 meter om iemand in de maling te nemen.

Meer info graag. Heb het niet gezien. Nog ergens terug te kijken?

Ah! Daar hadden we het vorige week hier toevallig over dat deze grap niet meer terug te vinden was :). Zal eens kijken vanavond of ik het terug kan vinden nu het opnieuw uitgezonden is.

Heb weer eens een x besteld. Ben benieuwd naar de pureetjes.

:thumbs: thnx voor je bestelling! Zag trouwens een youtube kanaal mealcompare en hij leek verdacht op jou of is dat toeval :D ? Indien het jouw kanaal is mijn tip/suggestie: test niet alleen op smaak maar check ook of je waar krijg voor je geld. Een maaltijd gaf je een 7.5 terwijl je 11euro betaald, en nog verzendkosten er op, voor 150gr vlees, 100gr groente 100gr carbs. Misschien ook ingrediëntenlijsten checken op onnodige toevoegingen, zoutgehaltes bekijken, macro's vergelijken, ik noem maar wat.

woooow, die kangoeroe is wel een aanradertje ja :D dat is een mooi mals stukje vlees @Scoobz0r

die kip van tante door ga ik ook vaker bestellen

Told you :D @ kangoeroe! Merkte je trouwens ook een andere structuur (positief) in je mond bij tante door? Vond het wel grappig dat je meteen merk dat het een ander ras kip is en anders leeft.

Hey scoob, ik maak net de zak kip slices open maar zie dat het kipreepjes zijn

Order 100046537

Ik was net zon fan van de slices omdat deze dunner zijn.

Ah... order pick fout. Excuus. Ik PM je voor een oplossing.

Told you :D @ kangoeroe! Merkte je trouwens ook een andere structuur (positief) in je mond bij tante door? Vond het wel grappig dat je meteen merk dat het een ander ras kip is en anders leeft.

ja die kip smaakt heel anders, veel malser ook lijkt het wel. Ik vond die Argentijnse kip van jullie al baas maar dit is wel een stapje beter. Jumbo kip wordt hem echt nooit meer van mijn leven.

Ben zelf weer voor de kogelbiefstuk gegaan in plaats van de kangoeroe. Vond zelf de kangoeroe wel goed smaken (erg lean) alleen vindt de runderkogel toch net iets beter qua smaak. Denk dat het door het klein beetje vet is wat in de kogel zit.

Meteen ook de vernieuwde zalmsnippers erbij gedaan, ben er benieuwd naar.

Vandaag weer giga bestelling gedaan bij jullie, tot mijn verbazing werd ik voordat ik had afgerekend al toegevoegd door misterflavor op insta. Laat nou net een potje van de misterflavor in mijn winkelwagen liggen....
Vind verder niet erg maar dat is toch geen toeval meer, en hoe krijg je dat zo snel voor elkaar eigenlijk? had nog niet eens afgerekend...
Nu maar afwachten tot woensdag altijd weer feestje als doos arriveert, let the gains begin!

Vandaag weer giga bestelling gedaan bij jullie, tot mijn verbazing werd ik voordat ik had afgerekend al toegevoegd door misterflavor op insta. Laat nou net een potje van de misterflavor in mijn winkelwagen liggen....
Vind verder niet erg maar dat is toch geen toeval meer, en hoe krijg je dat zo snel voor elkaar eigenlijk? had nog niet eens afgerekend...
Nu maar afwachten tot woensdag altijd weer feestje als doos arriveert, let the gains begin!

illuminati

• #7.547

Hehe thnx! Tijdje geleden alweer, leuk om terug te zien. We hadden die dag 2 mensen voor de gek gehouden. Helaas is de eerste man nooit uitgezonden, omdat de zuster faalde in acteren. Echter was dit wel de beste. Ik kreeg die man zo bang / gek dat hij de deur uit rende en schreeuwend op de buren de deur bonsde: ''BEL 112!!!!''.

ja die kip smaakt heel anders, veel malser ook lijkt het wel. Ik vond die Argentijnse kip van jullie al baas maar dit is wel een stapje beter. Jumbo kip wordt hem echt nooit meer van mijn leven.

:thumbs:! Helaas betaal je wel wat meer voor de tante door kip omdat ze langer leven, daglicht etc. Viel mij door dit gesprek op dat er geen sample Tante door is aangemaakt :o. Net gedaan. Voor de mensen die het willen proberen: http://musclemeat.nl/sample-tante-door-rauwe-kipfiletblokjes-200gr

Ben zelf weer voor de kogelbiefstuk gegaan in plaats van de kangoeroe. Vond zelf de kangoeroe wel goed smaken (erg lean) alleen vindt de runderkogel toch net iets beter qua smaak. Denk dat het door het klein beetje vet is wat in de kogel zit.

Meteen ook de vernieuwde zalmsnippers erbij gedaan, ben er benieuwd naar.

Het smaak verschil komt ook door de voedingstoffen die er in andere hoeveelheden er in zitten. Paardenbiefstuk heeft bv ook een hele andere smaak dan rund. Ik proef het verschil niet meer gezien ik het flink kruid :), maar als je het rauw naast elkaar legt en 1 voor 1 proefd, merk je dat de 1 bv zoeter is dan de ander (meer ijzer is 1 van de oorzaken).

Hehe :D Dat is wel verdacht inderdaad maar ik beloof je ---> toeval. Ik weet wel dat misterflavor een app gebruikt die automatisch dingen doet. Als je zijn pagina bv uit jezelf liked krijg je automatisch een persoonlijk bericht toegezonden. Maar die app of wat dan ook zit niet gekoppeld aan onze sales :D, zou wel mooie marketing zijn, maar lijkt mij verboden (?), informatie aan derden zomaar geven. Iig bedankt voor je bestelling weer! Komt eraan.

:thumbs: thnx voor je bestelling! Zag trouwens een youtube kanaal mealcompare en hij leek verdacht op jou of is dat toeval :D ? Indien het jouw kanaal is mijn tip/suggestie: test niet alleen op smaak maar check ook of je waar krijg voor je geld. Een maaltijd gaf je een 7.5 terwijl je 11euro betaald, en nog verzendkosten er op, voor 150gr vlees, 100gr groente 100gr carbs. Misschien ook ingrediëntenlijsten checken op onnodige toevoegingen, zoutgehaltes bekijken, macro's vergelijken, ik noem maar wat.

Klopt is mijn broers project. Bedankt voor de tips, we zullen ze toepassen. De bedoeling van de video's is dat ze kort zijn, zodat mensen kunnen zien wat ze krijgen en primaire voor de smaak. Plus hebben ook een website waar we mensen naar toe verwijzen voor meer info zoals macro's en wat jij aangeeft.

Het smaak verschil komt ook door de voedingstoffen die er in andere hoeveelheden er in zitten. Paardenbiefstuk heeft bv ook een hele andere smaak dan rund. Ik proef het verschil niet meer gezien ik het flink kruid :), maar als je het rauw naast elkaar legt en 1 voor 1 proefd, merk je dat de 1 bv zoeter is dan de ander (meer ijzer is 1 van de oorzaken).
Oké goed om te weten. Bevatten paard en rund dan ook meer ijzer dan kangoeroe?

• #7.550
Oké goed om te weten. Bevatten paard en rund dan ook meer ijzer dan kangoeroe?

Nee, ik had het over dat paard meer ijzer bevat dan rund.

2jczcja.png

Kangoeroe micro's heb ik nooit bekeken en kan het ook niet zo snel vinden op het moment.

Olivier, weet je hoeveel eieren er in de heelei-pakken gaan van cocovite? Zijn dat er 20 net zoals in de oude versie? Ik vind deze overigens veel beter.

• #7.552
Olivier, weet je hoeveel eieren er in de heelei-pakken gaan van cocovite? Zijn dat er 20 net zoals in de oude versie? Ik vind deze overigens veel beter.

De diepvries versie is inderdaad een verbetering op de oude vers verpakking die ingevroren werden. Het komt door de e-nummers die in de vers pakken zitten die het bv voor een bakker beter op klop baar maken en die in de diepvries versie dus niet zitten. Klopt, 20 eieren. Ik kijk zelf niet meer naar hoeveel eieren ik eet met de pakken maar weeg het af. 100gr bevat 12.5gr eiwit.

• #7.553
2mxhcm9.jpg

http://musclemeat.nl/gerookte-zalmsnippers

• Zeer scherpe prijs, per 200gr verpakt.
  • Gereduceerd zoutgehalte van 1.3gr per 100gr product. (Gerookte zalm heeft normaliter tussen de 2.5gr en 3.0gr zout per 100gr).
  • Hoog in eiwit en goede vetten.
  • Direct eetbaar na ontdooien
  • Zachte, romige structuur zonder bruining, doordat alleen het deel langs de
  • ruggengraat gebruikt wordt.
  • Ambachtelijk bereid.
Onze vorige gerookte zalmsnippers waren per 500gr verpakt. We hebben feedback van onze klanten gekregen dat dit te veel is om in 1x te ontdooien en een aantal mails over het zoutgehalte. Beide zijn verbeterd! Ook is de structuur romiger / zachte geworden, zonder harde (bruine) stukken doordat alleen een zacht deel van de zalm gebruikt wordt: hetgeen naast de ruggengraat.

Weer even wat op en aanmerkingen over mijn laatste bestelling:

Magere kippendijen:
Klasse mannen! Blijvertje voor mij. zeer zeer tevreden! Blijft toch het lekkerste stukje kip en nog vrij lean.
Marineer deze in Helen marinade (surinaams zoet/pittig) en grill ze dan in de oven.

Chicken meatballs:
Niet mijn smaak. Droog en gewoon niet lekker. Maar dat is persoonlijk.

Varkenshaas:
Top! Zo lekker heb ik 'm nog niet elders gehaald.

Pangafilet:
Goede smaak! Alleen bevat netto nog teveel vocht. Toch een blijvertje, want is momenteel moeilijk aan panga te komen die niet droog eindigd na het bakken.

Nu de kangeroe uitproberen, ben benieuwd!

Misschien is de vraag al gesteld, maar kunnen jullie eens kijken naar bisonvlees?

Wil ook bestellen maar mijn vriezer zit vol. Eerst maar ff sparen voor een nieuwe vriezer.:o

Heb vandaag de vernieuwde zalmsnippers getest: erg tevreden!

...en toen waren de roasted sandwich slices alweer op! Vanochtend maar weer nieuwe besteld (=100047141)
Na de verhalen hier ook de roti rol maar eens proberen en op aanraden van m'n broer de loempia's.

Zag vanochtend in de vriezer dat 1 van de kant-en-klare kipblokjes 'los' in het zakje zat. Dus nog wel in de verpakking maar niet meer vacuüm. Denk zelf niet dat het kwaad kan of moeten ze snel naar binnen worden gewerkt? :)

• #7.558
Weer even wat op en aanmerkingen over mijn laatste bestelling:

Magere kippendijen:
Klasse mannen! Blijvertje voor mij. zeer zeer tevreden! Blijft toch het lekkerste stukje kip en nog vrij lean.
Marineer deze in Helen marinade (surinaams zoet/pittig) en grill ze dan in de oven.

Chicken meatballs:
Niet mijn smaak. Droog en gewoon niet lekker. Maar dat is persoonlijk.

Varkenshaas:
Top! Zo lekker heb ik 'm nog niet elders gehaald.

Pangafilet:
Goede smaak! Alleen bevat netto nog teveel vocht. Toch een blijvertje, want is momenteel moeilijk aan panga te komen die niet droog eindigd na het bakken.

Nu de kangeroe uitproberen, ben benieuwd!

Misschien is de vraag al gesteld, maar kunnen jullie eens kijken naar bisonvlees?

Thnx voor reviews, gewaarderd! De chicken meatballs eten wij vaak hier tijdens de pauze en horen niet droog te zijn. Kan je nog even spelen met je bereiding? Wat wij hier doen is 2.30minuut op 800watt vanuit bevroren toestand. Meatballs hoef je maar kort de magnetron in te doen. Uit ervaring weet ik dat als je het een minuut te lang doet de buitenkant uitdroogt, bijna hard wordt. En anders even op zijn best bereiden: eerst ontdooien (in water met verpakking of in de koelkast) voordat je het verwarmd. Bisonvlees nog niet naar gekeken. Kangoeroe was toeval omdat onze runderkogelbiefstuk leverancier hier al mee bezig was voor zijn restaurant klanten. We kregen een sample aangeboden en waren meteen 'verliefd'. Hoe kom je op bisonvlees? Het doet mij aan wild zoals Hert denken dat wij hebben. Leuk om als bijproduct te hebben voor Muscle Meat maar ik zie het niet 1 2 3 storm lopen qua orders ervoor. Nog een tip voor je kangoeroe bereiding straks: het zijn 2 stukken van 100gr in 1 verpakking. De oppervlakte is hierdoor vergroot, waardoor je even moet opletten dat je het niet te ver door bakt @ tijd op het vuur. 100gr bakken ipv 200gr, je snapt vast wat ik bedoel.

Wil ook bestellen maar mijn vriezer zit vol. Eerst maar ff sparen voor een nieuwe vriezer.:o

Veel klanten hoor ik marktplaats leuke vriezertjes kopen, wie weet een tip :meal:.

Heb vandaag de vernieuwde zalmsnippers getest: erg tevreden!

Top :)! Eerst bodybuilding.nl review van de nieuwe zalm, thnx!

...en toen waren de roasted sandwich slices alweer op! Vanochtend maar weer nieuwe besteld (=100047141)
Na de verhalen hier ook de roti rol maar eens proberen en op aanraden van m'n broer de loempia's.

Zag vanochtend in de vriezer dat 1 van de kant-en-klare kipblokjes 'los' in het zakje zat. Dus nog wel in de verpakking maar niet meer vacuüm. Denk zelf niet dat het kwaad kan of moeten ze snel naar binnen worden gewerkt? :)

Thnx voor je bestelling weer :)! De roti rol en loempia's moet je gewoon een keer geprobeerd hebben vind ik, te kleine kans dat je ze niet lust. Vacuum is vooral gedaan voor de ruimte die de producten kosten in je vriezer. Zolang het product bevroren is en altijd is gebleven is er niks aan de hand. Ik zou het pakje wel voor de zekerheid in de koelkast ontdooien of een zakje er om heen doen voordat je het in water legt. Vacuum lost kan namelijk ook de oorzaak zijn door een minuscuul gaatje in de verpakking wat veroorzaakt is tijdens het transport.

Ben zeer tevreden van de wagyu burgers en de sweet potato puree!! Aanraders!

Top :)! Eerst bodybuilding.nl review van de nieuwe zalm, thnx!
Proeft goed dat er minder zout in zit. Daarnaast is de 200g verpakking echt veel beter voor mij. De 500g moest ik over meerdere porties verdelen en dan at mijn ma vaak een deel op. Nu gelukkig niet meer :p

Terug
Naar boven