XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ah kijk dat is leuk om te lezen :D. Tof dat je ouders nu ook bestellen en ons arm logo plus slogan niet afschrikt. Thnx voor je besteling weer! Als je wilt laten weten wat je van het ijs vond heel graag. Ik zie dat je duidelijk een aardbei ijs fan bent met de hoeveelheden :meal: :D.

Ijs is erg lekker. Vol van smaak, niet korrelig oid en top macro's. Voor mij een blijvertje! De pot 5-10 min op temperatuur laten komen is me nog niet gelukt :P Rest van de producten is ook weer top! Had wel een zak rijst die in de lengte richting op de naad gescheurd was, maar dat is te overzien:)

Complimenten voor de Chef! Afgelopen week eerste bestelling ontvangen en dat gaat zeker niet de laatste bestelling worden :)

Onlangs m'n 2e bestelling van MM binnen gekregen. Verschillende dingen geprobeerd, o.a. de kipfilet blokjes, kant en klare blokjes en tot zo ver mijn favoriet; roasted sandwich slices.

Voorheen altijd de dunne kip en/of kalkoen plakjes uit de supermarkt, maar die komen er hier niet meer in! Echt top die roasted sandwich slices! Vind het zelf juist wel fijn dat ze wat dikker zijn, meer het gevoel dat je echt wat aan het eten bent t.o.v. de dunne plakjes. Op allerlei manieren geprobeerd, bijv. brood, rijstwafels, sla, wraps en pizza.

Zojuist weer roasted kip slices op, 4e dag en morgen weer [emoji39]

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.465
Ijs is erg lekker. Vol van smaak, niet korrelig oid en top macro's. Voor mij een blijvertje! De pot 5-10 min op temperatuur laten komen is me nog niet gelukt :P Rest van de producten is ook weer top! Had wel een zak rijst die in de lengte richting op de naad gescheurd was, maar dat is te overzien:)

Het ijs loopt echt super :) geeft ons ook motivatie meteen nieuwe smaken te ontwikkelen. Thnx voor de review! Fijn dat het te overzien was. Mocht je rijst er door verloren hebben, mail ons gerust voor een oplossing.

Complimenten voor de Chef! Afgelopen week eerste bestelling ontvangen en dat gaat zeker niet de laatste bestelling worden :)

Nice :)! Wat smaakte vooral goed?

Onlangs m'n 2e bestelling van MM binnen gekregen. Verschillende dingen geprobeerd, o.a. de kipfilet blokjes, kant en klare blokjes en tot zo ver mijn favoriet; roasted sandwich slices.

Voorheen altijd de dunne kip en/of kalkoen plakjes uit de supermarkt, maar die komen er hier niet meer in! Echt top die roasted sandwich slices! Vind het zelf juist wel fijn dat ze wat dikker zijn, meer het gevoel dat je echt wat aan het eten bent t.o.v. de dunne plakjes. Op allerlei manieren geprobeerd, bijv. brood, rijstwafels, sla, wraps en pizza.

Thnx voor je 2de order! Haha leuk, slices krijgt afgelopen 10 posts veel lof! Ik denk dat er geen beter kipfilet broodbeleg qua prijs, ingrediënten en macro's te vinden is. Goed dan ook te lezen dat het bij vele smaakt.
Zojuist weer roasted kip slices op, 4e dag en morgen weer
emoji39.png

Forever roasted slices :meal: :D. Ik eet ze zelf af en toe. Eet zelf 6x op een dag waarbij 4 maaltijden verschillend van elkaar zijn. Zo raak ik niet verveeld op een product en kan ik het product er in blijven houden. Niet dat ik jou ben, maar is een mee denk tip.

Misschien toch nog even dat ijs bestellen bij jullie :rolleyes:

Vast iets voor Anthony Oosterlaag :D

Misschien ook de informatie die bij elke smaak staat ook bij de combo deal neer zetten, omdat daar nu helemaal geen informatie staat qua nutrition.

Laatst bewerkt:
Gister ook weer een nieuwe lading binnen gekregen :) Te testen zijn de zalmblokjes en het aardbei ijs!

Er is alleen wel een groentemix verwisseld met een andere, tropical ipv jullienne.

• #7.468
Misschien toch nog even dat ijs bestellen bij jullie :rolleyes:

Vast iets voor Anthony Oosterlaag :D

Misschien ook de informatie die bij elke smaak staat ook bij de combo deal neer zetten, omdat daar nu helemaal geen informatie staat qua nutrition.

Van het ijs ga je geen spijt krijgen :D. Anthony heeft het gegeten en heb hem gesproken. Vanille is zijn favoriete en spreekt alleen maar lof over dit product uit. Ik heb bewust daar de info niet bijgezet, maar wel de links naar de individuele producten. Dit is gedaan omdat elk Delicious Protein Ice het zelfde is. Alleen de smaak veranderd in de ingrediëntenlijst.

Gister ook weer een nieuwe lading binnen gekregen :) Te testen zijn de zalmblokjes en het aardbei ijs!

Er is alleen wel een groentemix verwisseld met een andere, tropical ipv jullienne.

Bedankt voor je bestelling weer :)! Excuus voor de verwisseling. Als je niks met deze zak kan / een oplossing wilt, kan je mij het beste even PM-en of mailen naar info@musclemeat.nl.

Eerste bestelling vandaag binnen gehad om het ook eens uit te proberen, de aardbei ijs is heerlijk! Als de pastaschotel zalm me net zo zal bevallen weet ik wel wat ik ga doen wanneer ik geen zin heb om te koken:D

Vandaag ijs binnen gekregen, gelijk de banaan geprobeerd (met beetje 100% pindakaas), smaakt perfect niks op aan te merken. normaal ben ik niet zo van de reviews maar deze keer moest ik het toch even melden, omdat dit product gewoon als cheat gebruikt kan worden omdat het zo smaakt/voelt maar toch nog wel acceptabel is door de voedingswaarden.
Ook de zalmblokjes geprobeerd ietwat zout voor mijn smaakpupillen maar wel een goede zalmsmaak.
:thumbs:

Heb nu aantal high protein meals georobeerd. Alles vanuit de vriezer direct de magnetron in.

Kip ketjap: prima maaltijd. Ketjap saus is wel aardig. Ingredienten ben ik wel wat gewend dus geen verassing. Prima mix. 4/5

Kip kerrie: ook prima maaltijd. kerrie saus is ok, persoonlijk vond ik de ketjap beter. Side dishes van snijbonen en zoete aardappel zijn te doen. 3,5/5

Pastaschotel zalm spinazie: aardig. Ingredienten komen beter uit de verf dan verwacht. Zalm uit de vriezer in de magnetron had ik verwacht dat sowieso niet weg te rammen zou zijn. Dit viel goed mee, alles was aardig mals en op smaak. Tis zelf niet helemaal mijn ding qua ingredienten en vond het net wat korrelig aanvoelen vandaar hiervoor 3,5/5.

Roti-rollen: erg goed. Dit is wel even bulkmateriaal moet ik zeggen. 600 kcals voor een rolletje, die je vrij eenvoudig naar binnen schuift. Met voedingswaarde van een maaltijd maar beleving van een snack is dit wel een aanradertje voor een ieder die moeite heeft veel te eten. Als je in de cut bent zou ik ze niet te veel in de vriezer gooien. Erg gemakkelijk, goede smaak. Liefst zou ik ze of apart verpakt zien voor huidige prijs (hoef ik niet in apart bakje te doen voor magnetron), of gewoon per 10 in een doos en dan wat lager in de prijs. 5/5

Rundergoulash: Dit gaf me een aardig vakantiegevoel. En niet op de goede manier. Dit was wel beetje een vliegtuigmaaltijd imo. Nou ben ik niet de grootste goulash fan dus daar kan het ook aan liggen. Dit was voor mij de minst geslaagde er tussen. 2,5/5

Loempia's: godverpiellekes. Dit is een goede snack. Iets bewerkelijker qua bereiding (ik heb hem in de oven klaar gemaakt), maar zeer goed. Minder vetten en daardoor minder kcals en misschien wat toegankelijker voor sommigen. Smaak is zeer goed, eigenlijk niets op aan te merken. 4,5/5

Al met al tevreden. Kijk het blijven maaltijden die je vanuit de vriezer in de magnetron stopt, dus verwacht geen smaaksensaties. Met dit soort dingen moet je blij zijn dat je het weg krijgt zonder kokhalzen, en daarin is musclemeat ruimschoots geslaagd.

Ik zou wel sowieso iedereen aanraden de grotere maaltijden te nemen. Normale maaltijd grootte is ok, maar je weet met 400 kcals dat het geen echte maaltijd is, en 600 komt beter in de buurt. Regular is wel wat te klein om echt als volwaardige maaltijd te beschouwen en de grotere variant is natuurlijk veel meer bang for buck. Al met al dus goed om even tussendoor te eten maar de kleine variant dus wat aan de dure kant imo (relatief voor musclemeat).

Wat ik al eerder zei: ik zou ze liever wat kleiner verpakt zien simpelweg omdat ik op deze manier geen bulk kan kopen want daarvoor ontbreekt het in vriezer ruimte. Verder vind ik het zeer relaxed dit in huis te hebben. Goed bezig Scoob!

Laatst bewerkt:
Scoob, kan je eigenlijk geen goedkopere tonijn regelen dan die princess? Bij de lidl hebben ze blikjes voor 1,05 euro, is ook nog 150 gram. Zoek nog steeds een echte prijsvechter. Het hoeft geen culinair hoogstandje te zijn.

• #7.473
Eerste bestelling vandaag binnen gehad om het ook eens uit te proberen, de aardbei ijs is heerlijk! Als de pastaschotel zalm me net zo zal bevallen weet ik wel wat ik ga doen wanneer ik geen zin heb om te koken:D

Vandaag ijs binnen gekregen, gelijk de banaan geprobeerd (met beetje 100% pindakaas), smaakt perfect niks op aan te merken. normaal ben ik niet zo van de reviews maar deze keer moest ik het toch even melden, omdat dit product gewoon als cheat gebruikt kan worden omdat het zo smaakt/voelt maar toch nog wel acceptabel is door de voedingswaarden.
Ook de zalmblokjes geprobeerd ietwat zout voor mijn smaakpupillen maar wel een goede zalmsmaak.
:thumbs:

Dat maakt de review alleen maar extra veel waard dan als je nooit iets plaatst, bedankt :thumbs:. Ik snap wat je bedoeld @ cheat. Zelfde hebben we met de high protein loempia en roti rol, Voelt alsof je cheat, maar lab test / voedingswaarde laat anders zien = win :meal:.

Heb nu aantal high protein meals georobeerd. Alles vanuit de vriezer direct de magnetron in.

Kip ketjap: prima maaltijd. Ketjap saus is wel aardig. Ingredienten ben ik wel wat gewend dus geen verassing. Prima mix. 4/5

Pastaschotel zalm spinazie: aardig. Ingredienten komen beter uit de verf dan verwacht. Zalm uit de vriezer in de magnetron had ik verwacht dat sowieso niet weg te rammen zou zijn. Dit viel goed mee, alles was aardig mals en op smaak. Tis zelf niet helemaal mijn ding qua ingredienten en vond het net wat korrelig aanvoelen vandaar hiervoor 3/5.

Roti-rollen: erg goed. Dit is wel even bulkmateriaal moet ik zeggen. 600 kcals voor een rolletje, die je vrij eenvoudig naar binnen schuift. Met voedingswaarde van een maaltijd maar beleving van een snack is dit wel een aanradertje voor een ieder die moeite heeft veel te eten. Als je in de cut bent zou ik ze niet te veel in de vriezer gooien. Erg gemakkelijk, goede smaak. Liefst zou ik ze of apart verpakt zien voor huidige prijs (hoef ik niet in apart bakje te doen voor magnetron), of gewoon per 10 in een doos en dan wat lager in de prijs. 5/5

Al met al tevreden. Kijk het blijven maaltijden die je vanuit de vriezer in de magnetron stopt, dus verwacht geen smaaksensaties. Met dit soort dingen moet je blij zijn dat je het weg krijgt zonder kokhalzen, en daarin is musclemeat ruimschoots geslaagd.

Ik zou wel sowieso iedereen aanraden de grotere maaltijden te nemen. Normale maaltijd grootte is ok, maar je weet met 400 kcals dat het geen echte maaltijd is, en 600 komt beter in de buurt. Regular is wel wat te klein om echt als volwaardige maaltijd te beschouwen en de grotere variant is natuurlijk veel meer bang for buck. Al met al dus goed om even tussendoor te eten maar de kleine variant dus wat aan de dure kant imo (relatief voor musclemeat).

Wat ik al eerder zei: ik zou ze liever wat kleiner verpakt zien simpelweg omdat ik op deze manier geen bulk kan kopen want daarvoor ontbreekt het in vriezer ruimte. Verder vind ik het zeer relaxed dit in huis te hebben. Goed bezig Scoob!

Wauw, bedankt voor de uitgebreide review Rob G! Feedback van bv roti rol verpakking nemen we mee. De hoeveelheid kcal die we in een maaltijd stoppen is altijd een beetje dilemma. Het vet brengt dat natuurlijk significant omhoog, maar vet schrikt bij sommige weer af. Toen we op FB de roti rol lanceerde waren er enkele comments: ''600kcal voor een rol? Veel te veel voor mij,...''. Waar Rob G en ik dan van zullen kijken omdat wij aardig van kcal moeten binnen krijgen. Daarnaast kun je de rol natuurlijk door midden doen en de andere helft binnen 3 dagen eten. We hopen voor eind dit jaar de maaltijden uit te breiden dus de feedback die je geeft is dan ook zeker welkom hierover.

Scoob, kan je eigenlijk geen goedkopere tonijn regelen dan die princess? Bij de lidl hebben ze blikjes voor 1,05 euro, is ook nog 150 gram. Zoek nog steeds een echte prijsvechter. Het hoeft geen culinair hoogstandje te zijn.

Goedkoper is er niet tenzij je zelf een container over laat komen, private labelt, zoals de lidl doet. Dan is er een tussenpartij uit. Voor ons is het nu meer een product als service erbij zodat men er niet nog apart voor naar de supermarkt hoeft. Maar om te investeren in een container blikjes terwijl de lidl bij vele om de hoek ziet, zien we momenteel niet als de moeite / investering waard.

Nog plannen voor de rest van die pureeproducten? :D

Ook nog een idee om linzen in jullie assortiment op te nemen?

• #7.475
Nog plannen voor de rest van die pureeproducten? :D

Ook nog een idee om linzen in jullie assortiment op te nemen?

Linzen zijn alleen in 10kg zakken momenteel verkrijgbaar. Wie weet krijgen ze 1 of 2.5kg zakken in de toekomst. Ik houd het in de gaten. De andere puree's is iets om te onderzoeken eind van dit jaar, na de verbouwing / uitbreiding waar we mee bezig zijn. Teveel producten in de wachtrij die al hun plek in de huidige vriescel hebben gereserveerd :).

33vp1rk.jpg

http://musclemeat.nl/zoete-aardappelpuree

De zoete aardappel blokjes (http://tinyurl.com/huj67vl) zijn over een week weer beschikbaar. Onze leverancier biedt hiervoor zijn excuses aan door tot die tijd een korting te geven op de puree versie. Deze korting spelen wij graag naar jullie door!

Dit is tevens een leuke mogelijkheid om met dit product eens kennis te maken. Je krijgt het product zoals linksonder op de foto in langwerpige blokjes. Wanneer ontdooit / opgewarmd zakt het in tot perfecte zoete aardappel puree. Je hoeft er niks meer aan te doen: volledig kant-en-klaar product. Veel klanten hebben ons als feedback gegeven dat ze de puree zelfs lekkerder vinden dan de blokjes.

Laatst bewerkt:
Ja 10kg vind ik een beetje te veel van het goede :roflol:

De aardappelpureekorting is dus deze hele week geldig, of iets langer?

• #7.477
Ja 10kg vind ik een beetje te veel van het goede :roflol:

De aardappelpureekorting is dus deze hele week geldig, of iets langer?

Ja, die 10kg zakken zijn meer voor catering en fabrieken bedoeld die maaltijden maken :). Als alles goed verloopt is dinsdag de 28ste de blokjes versie er weer. Dan gaat de korting van de leverancier weg, maar misschien hebben we dan nog wat staan wat met die korting ingekocht is. We zijn dan ook niet de aller moeilijkste als dit het geval is en je wat erna besteld en ons vriendelijk mailt over de korting.

Toch maar even een bestelling gedaan omdat mijn voeding niet 100% is de laaste tijd :D:rolleyes:
Kom maar op
100046113

• #7.480
Terug
Naar boven