Heb nu aantal high protein meals georobeerd. Alles vanuit de vriezer direct de magnetron in.
Kip ketjap: prima maaltijd. Ketjap saus is wel aardig. Ingredienten ben ik wel wat gewend dus geen verassing. Prima mix. 4/5
Pastaschotel zalm spinazie: aardig. Ingredienten komen beter uit de verf dan verwacht. Zalm uit de vriezer in de magnetron had ik verwacht dat sowieso niet weg te rammen zou zijn. Dit viel goed mee, alles was aardig mals en op smaak. Tis zelf niet helemaal mijn ding qua ingredienten en vond het net wat korrelig aanvoelen vandaar hiervoor 3/5.
Roti-rollen: erg goed. Dit is wel even bulkmateriaal moet ik zeggen. 600 kcals voor een rolletje, die je vrij eenvoudig naar binnen schuift. Met voedingswaarde van een maaltijd maar beleving van een snack is dit wel een aanradertje voor een ieder die moeite heeft veel te eten. Als je in de cut bent zou ik ze niet te veel in de vriezer gooien. Erg gemakkelijk, goede smaak. Liefst zou ik ze of apart verpakt zien voor huidige prijs (hoef ik niet in apart bakje te doen voor magnetron), of gewoon per 10 in een doos en dan wat lager in de prijs. 5/5
Al met al tevreden. Kijk het blijven maaltijden die je vanuit de vriezer in de magnetron stopt, dus verwacht geen smaaksensaties. Met dit soort dingen moet je blij zijn dat je het weg krijgt zonder kokhalzen, en daarin is musclemeat ruimschoots geslaagd.
Ik zou wel sowieso iedereen aanraden de grotere maaltijden te nemen. Normale maaltijd grootte is ok, maar je weet met 400 kcals dat het geen echte maaltijd is, en 600 komt beter in de buurt. Regular is wel wat te klein om echt als volwaardige maaltijd te beschouwen en de grotere variant is natuurlijk veel meer bang for buck. Al met al dus goed om even tussendoor te eten maar de kleine variant dus wat aan de dure kant imo (relatief voor musclemeat).
Wat ik al eerder zei: ik zou ze liever wat kleiner verpakt zien simpelweg omdat ik op deze manier geen bulk kan kopen want daarvoor ontbreekt het in vriezer ruimte. Verder vind ik het zeer relaxed dit in huis te hebben. Goed bezig Scoob!