Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net een maaltijd op, staat een kwartier later de postbode voor de deur. Noodgedwongen ben ik mezelf nu door een bak ijs aan het werken omdat ik het niet kan laten
Edit: op. Was lekker![]()

Tweede bak nu ook op. Ben benieuwd hoe de chocoladesmaak gaat worden.
Mengen met een beetje Griekse yoghurt/kwark is een goede oplossing, kan er eventueel wat stevia/suiker doorheen gooien om het zure eraf te halen.Ik ben blijkbaar één van de weinigen die het ijs niet zo geweldig vinden. De smaak is prima hoor, maar het is mij veel te zoet. Na een paar lepels heb ik er al genoeg van.

Net een maaltijd op, staat een kwartier later de postbode voor de deur. Noodgedwongen ben ik mezelf nu door een bak ijs aan het werken omdat ik het niet kan laten
Edit: op. Was lekker![]()
Tweede bak nu ook op. Ben benieuwd hoe de chocoladesmaak gaat worden.
Ik ben blijkbaar één van de weinigen die het ijs niet zo geweldig vinden. De smaak is prima hoor, maar het is mij veel te zoet. Na een paar lepels heb ik er al genoeg van.
Mengen met een beetje Griekse yoghurt/kwark is een goede oplossing, kan er eventueel wat stevia/suiker doorheen gooien om het zure eraf te halen.
happy to serve. @bascross ah ok. Ja dat kan helaas doordat smaken nu eenmaal verschillen. Ik zal je vertellen of de twee nieuwe smaken minder zoet voor je uitvallen zodra ik de eind versie geproefd heb.Hey Olivier, hebben jullie weet van een eventuele staking bij jullie distributiedienst in België ? Ik zie namelijk dat mijn pakket al van 3:00 in transit staat (BE). Gisteren besteld en er niet bij stilgestaan dat het vandaag nationale staking is... Alvast bedankt voor de moeite!
edit
zie net het volgende op hun site staan:
Actuele verstoringen
België
Datum:
23 juni 2016
Verwachting vertraging:
24 juni 2016
Land/stad:
België
Reden bericht:
Wij willen u graag informeren dat Bpost voor 24 juni een nationale 24-uursstaking heeft aangekondigd. Wij vragen u dan ook om rekening te houden met vertragingen in de verwerking en bezorging van uw post. Zowel de inkomende als uitgaande processen worden hierdoor beïnvloed.
Betekent dit dat ze dan zaterdag zullen leveren of enkel maandag?![]()
Misschien moet ik ook eens het ijs bestellen als de chocolade-variant er isben eigenlijk meer van de klassieke kip/rijst/broccoli & unflavored whey crew® maar iedereen is er zo positief over, toch benieuwd hoe het smaakt.
Hey Olivier, hebben jullie weet van een eventuele staking bij jullie distributiedienst in België ?![]()
Ik ben verder wel tevreden over jullie producten hoor. Ik zal de tip van @AboveAndBeyond eens proberen.. @bascross ah ok. Ja dat kan helaas doordat smaken nu eenmaal verschillen. Ik zal je vertellen of de twee nieuwe smaken minder zoet voor je uitvallen zodra ik de eind versie geproefd heb.
Voor m'n gevoel vulde het ongeveer even goed als een bak B&J, terwijl deze laatste ruim het dubbele aantal kcal bevat (en minder eiwitten). Ik vind helemaal mooi.Product moet je ook niet als dieet product zien, maar voor fun in je freezer te hebben denk ik. Voor als het extreem weer is, film gaat kijken etc. Iets dat als cheat beschouwd wordt maar toch niet helemaal cheat is. We krijgen maandag de tweede versie smaak chocolade te proeven. De eerste was de smaak te chocomelk light. We willen de smaak wat zwaarder hebben.

Meer info graag. Heb het niet gezien. Nog ergens terug te kijken?
Meer info graag. Heb het niet gezien. Nog ergens terug te kijken?