Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

100046557

laatste bestelling voordat ik 6 maanden de zee op ga, maak er wat moois van ;)

Net een maaltijd op, staat een kwartier later de postbode voor de deur. Noodgedwongen ben ik mezelf nu door een bak ijs aan het werken omdat ik het niet kan laten :roflol:

Edit: op. Was lekker :lick:

Laatst bewerkt:
Ik ben blijkbaar één van de weinigen die het ijs niet zo geweldig vinden. De smaak is prima hoor, maar het is mij veel te zoet. Na een paar lepels heb ik er al genoeg van.

Ik ben blijkbaar één van de weinigen die het ijs niet zo geweldig vinden. De smaak is prima hoor, maar het is mij veel te zoet. Na een paar lepels heb ik er al genoeg van.
Mengen met een beetje Griekse yoghurt/kwark is een goede oplossing, kan er eventueel wat stevia/suiker doorheen gooien om het zure eraf te halen.

Hey Olivier, hebben jullie weet van een eventuele staking bij jullie distributiedienst in België ? Ik zie namelijk dat mijn pakket al van 3:00 in transit staat (BE). Gisteren besteld en er niet bij stilgestaan dat het vandaag nationale staking is... Alvast bedankt voor de moeite!

edit
zie net het volgende op hun site staan:
Actuele verstoringen
België
Datum:
23 juni 2016
Verwachting vertraging:
24 juni 2016
Land/stad:
België

Reden bericht:
Wij willen u graag informeren dat Bpost voor 24 juni een nationale 24-uursstaking heeft aangekondigd. Wij vragen u dan ook om rekening te houden met vertragingen in de verwerking en bezorging van uw post. Zowel de inkomende als uitgaande processen worden hierdoor beïnvloed.

Betekent dit dat ze dan zaterdag zullen leveren of enkel maandag? :(

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.528
100046557

laatste bestelling voordat ik 6 maanden de zee op ga, maak er wat moois van ;)

:thumbs: thnx bensco Als ik je niet meer spreek een goede reis alvast natuurlijk!

Net een maaltijd op, staat een kwartier later de postbode voor de deur. Noodgedwongen ben ik mezelf nu door een bak ijs aan het werken omdat ik het niet kan laten :roflol:

Edit: op. Was lekker :lick:

Tweede bak nu ook op. Ben benieuwd hoe de chocoladesmaak gaat worden.

Mengen met een beetje Griekse yoghurt/kwark is een goede oplossing, kan er eventueel wat stevia/suiker doorheen gooien om het zure eraf te halen.

Galen heeft een nieuwe eiwit verslaving :D happy to serve. @bascross ah ok. Ja dat kan helaas doordat smaken nu eenmaal verschillen. Ik zal je vertellen of de twee nieuwe smaken minder zoet voor je uitvallen zodra ik de eind versie geproefd heb.

Hey Olivier, hebben jullie weet van een eventuele staking bij jullie distributiedienst in België ? Ik zie namelijk dat mijn pakket al van 3:00 in transit staat (BE). Gisteren besteld en er niet bij stilgestaan dat het vandaag nationale staking is... Alvast bedankt voor de moeite!

edit
zie net het volgende op hun site staan:
Actuele verstoringen
België
Datum:
23 juni 2016
Verwachting vertraging:
24 juni 2016
Land/stad:
België

Reden bericht:
Wij willen u graag informeren dat Bpost voor 24 juni een nationale 24-uursstaking heeft aangekondigd. Wij vragen u dan ook om rekening te houden met vertragingen in de verwerking en bezorging van uw post. Zowel de inkomende als uitgaande processen worden hierdoor beïnvloed.

Betekent dit dat ze dan zaterdag zullen leveren of enkel maandag? :(

Bpostdoet briefpost voor Postnl in Belgie en afhaallocaties wanneer men 2x niet thuis was. Voor de normale pakket dienst waar jouw pakket onder valt heeft Postnl zijn eigen netwerk in Belgie en ik verwacht dan ook 0 problemen. Hetgeen dat Postnl mij ook net verteld heeft aan mij via de telefoon.

Zoals op onze website staat is er altijd een 3% kans op een 1 dags vertraging. Denk aan het pakket bij verkeerde postbode in de bus, van loopband afgevallen etc (menselijke fouten). Wanneer zoiets gebeurt is er altijd de tweede lever dag waar het pakket ook 100% bevroren is.
Voor het uiterste geval: je hebt bij ons altijd 100% garantie op je pakket als het niet optijd bij je aangeboden wordt of spullen niet bruikbaar meer zijn wanneer het de schuld van Postnl is. Dat moet er voor zorgen dat je altijd met een gerust hart bij ons kan bestellen. Enige taak die de klant heeft is een adres kiezen waar iemand aanwezig is.

Laatst bewerkt:
Misschien moet ik ook eens het ijs bestellen als de chocolade-variant er is :D ben eigenlijk meer van de klassieke kip/rijst/broccoli & unflavored whey crew® maar iedereen is er zo positief over, toch benieuwd hoe het smaakt.

• #7.530
Misschien moet ik ook eens het ijs bestellen als de chocolade-variant er is :D ben eigenlijk meer van de klassieke kip/rijst/broccoli & unflavored whey crew® maar iedereen is er zo positief over, toch benieuwd hoe het smaakt.

Product moet je ook niet als dieet product zien, maar voor fun in je freezer te hebben denk ik. Voor als het extreem weer is, film gaat kijken etc. Iets dat als cheat beschouwd wordt maar toch niet helemaal cheat is. We krijgen maandag de tweede versie smaak chocolade te proeven. De eerste was de smaak te chocomelk light. We willen de smaak wat zwaarder hebben.

• #7.531
Hey Olivier, hebben jullie weet van een eventuele staking bij jullie distributiedienst in België ? :(

Ik zie dat het inmiddels geleverd is :thumbs::

24 jun. 2016 09:20:12 01I Zending bezorgd
24 jun. 2016 08:35:28 05J Bezorger is onderweg
24 jun. 2016 01:09:44 10J Zending ontvangen op distributievestiging Belgie
23 jun. 2016 18:43:39 01B Zending is ontvangen door PostNL
23 jun. 2016 07:12:32 01A Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL

Laatst bewerkt:
Product moet je ook niet als dieet product zien, maar voor fun in je freezer te hebben denk ik. Voor als het extreem weer is, film gaat kijken etc. Iets dat als cheat beschouwd wordt maar toch niet helemaal cheat is. We krijgen maandag de tweede versie smaak chocolade te proeven. De eerste was de smaak te chocomelk light. We willen de smaak wat zwaarder hebben.
Voor m'n gevoel vulde het ongeveer even goed als een bak B&J, terwijl deze laatste ruim het dubbele aantal kcal bevat (en minder eiwitten). Ik vind helemaal mooi.

Ik vind B&J wel wat lekkerder, maar misschien weet de aankomende chocoladesmaak en een potentiele karamelvariant daar verandering in aan te brengen.

Je bent op tv scoob.
Veronica!

Heb weer eens een x besteld. Ben benieuwd naar de pureetjes.

woooow, die kangoeroe is wel een aanradertje ja :D dat is een mooi mals stukje vlees @Scoobz0r

die kip van tante door ga ik ook vaker bestellen

Hey scoob, ik maak net de zak kip slices open maar zie dat het kipreepjes zijn

Order 100046537

Ik was net zon fan van de slices omdat deze dunner zijn.

Terug
Naar boven