XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Misschien ook vis? Of gaan jullie het strict bij vee houden?
We zijn druk bezig vis te regelen. Dit staat als hoogste prioriteit nu. Er heeft al een gesprek gevonden met een leverancier, maar wat hier uitkomt is voor nu nog even onbekend.

Mooi! Vind o.a. blikjes tonijn hier in de supermarkt vrij prijzig en ben niet zo'n fan van dat uitlekken, dat kunnen jullie vast beter en ik bestal dan gewoon lekker bij jullie :)

• Topic Starter Topic Starter
Zitten er ook bereidingstips bij?
Ik snap niks in de keuken namelijk, krijg net het fornuis aan..

De kip is in ieder geval al ready to eat ;)
Hoe een biefstukje te bereiden: Google is your friend..

De eerste stap is ontdooien. Bij elk product is dit hetzelfde en dit staat bij de product informatie hoe je dit het beste kan doen. Daarna voor een simpele bereiding tip kan je naar het filmpje op de website kijken. Er komt nog wel een receptenpagina waar gebruikers recepten met onze producten kunnen plaatsen, maar die is er nog niet. Daarom raad ik aan gewoon kip en biefstuk recepten te googlen en onze producten erbij te gebruiken. Voor het bakken van biefstuk kan je het beste even youtuben naar een chef-kok :). Je kan de beste biefstuk van de wereld zo vergallen, maar als je het eenmaal een paar keer hebt gedaan is het vrij simpel.

Mooi! Vind o.a. blikjes tonijn hier in de supermarkt vrij prijzig en ben niet zo'n fan van dat uitlekken, dat kunnen jullie vast beter en ik bestal dan gewoon lekker bij jullie :)

:thumbs: Zit zelf ook te smachten naar onze visproducten. Ben er best wel klaar mee de AH te sponsoren voedingsschema.

Op de website staan bij de producten ook filmpjes.

Net mijn bestelling binnen, die doos wordt steeds groter:roflol:

Hehe. Soms past 10kg net niet in onze kleine doos. 10kg is altijd een twijfel bij welke er gebruikt wordt :).

Je hoeft ook niet te kunnen koken om een biefstuk te bakken. Gloeiend hete grilpan, en klaar:

5a5c06c2422711e3b3be22000aa821aa_8.jpg

Ik bak namelijk altijd biefstuk met een deksel op de pan, maar iemand zei dat dat slecht was voor de lekkerheid ofzo

Wil vandaag nog wat bestellen.
Ben ik de enige die niet een filiaal kan bevestigen bij pakjegemak?

Wil vandaag nog wat bestellen.
Ben ik de enige die niet een filiaal kan bevestigen bij pakjegemak?

Bedankt voor je bestelling alvast. Als je iets later bent dan 15:00 houdt ik hier rekening mee en zorg ik ervoor dat het nog ingepakt wordt omdat je een bug hebt.

Je kan een andere browser pakken zoals chrome of firefox i.p.v. IE.

Als het niet lukt kan je het adres hier opzoeken http://www.myparcel.nl/pakjegemak-locatie en zelf los invullen. Dan komt het ook goed.

Bedankt voor de snelle reactie!
Was inderdaad een bug met IE op windows 8, op de macbook geen problemen ondervonden.

Snap, het past niet in mijn vriezer meer :o

Bedankt voor de snelle reactie!
Was inderdaad een bug met IE op windows 8, op de macbook geen problemen ondervonden.

:thumbs: ik zie dat je bestelling is binnengekomen, morgen in huis! Die bug met IE was al verholpen, maar ik ga het nog even doorgeven aan onze programmeur, bedankt voor doorgeven!

Snap, het past niet in mijn vriezer meer :o

Hehe! In mijn kleine vriezer past precies 10kg als je het netjes opstapelt. Maar wel alleen muscle meat producten. Het deel dat je de komende vier dagen gaat eten kan je alvast in de koelkast leggen, dat moet een boel schelen in ruimte.

Vlees is in huis! Thanks.

Op jullie filmpje staat alleen hoe je kip samen met eten klaar maakt, maar hoe doe je de kipblokjes los het beste?
Magnetron was niet goed volgens het blaadje?

:thumbs: Zit zelf ook te smachten naar onze visproducten. Ben er best wel klaar mee de AH te sponsoren voedingsschema.

Enige info over welke vissoorten dit zullen zijn? Is het bv. alleen tonijn en zalm (wat denk ik wel de meest gegeten vis is)? Ik eet zelf veel koolvis, kan ik zoiets ook verwachten? :)

Vlees is in huis! Thanks.

Op jullie filmpje staat alleen hoe je kip samen met eten klaar maakt, maar hoe doe je de kipblokjes los het beste?
Magnetron was niet goed volgens het blaadje?

Hier staan best wel wat tips :). http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/gekookte-kipfilet-lekker-maken-344472/ Persoonlijk vind ik het lekkerst door een maaltijd heen te gooien. De maaltijd geeft de smaak en de kip is mals en kost zo geen moeite meer om te bereiden.

Heb je het over het ontdooien of warm maken van de kip via de magnetron? Warm maken via de Magnetron kan, maar moet je erg mee uit kijken. Proef even hoe mals de kip is voordat je het erin stopt. Als de kip deze malsheid niet meer heeft na de magnetron, dan weet je dat je te ver bent gegaan. Ontdooien kan je het beste in je koelkast doen of in koud water leggen, magnetron raden wij idd sterk af.

Enige info over welke vissoorten dit zullen zijn? Is het bv. alleen tonijn en zalm (wat denk ik wel de meest gegeten vis is)? Ik eet zelf veel koolvis, kan ik zoiets ook verwachten? :)

Dat zijn idd wel DBB vissen samen met panga :). Het is nog in een vroeg stadium om iets concreets te zeggen helaas.

hehe :D

3tb9f7.jpg

what-salad-do-i-want-with-my-steak-another-steak-580x580.jpg

Die peppersteak is awesome :D

Eerste bestelling geplaatst! 4kg kip

Weer 8kg vlees besteld, ik kan niet wachten om de hamburgers en tartaar te proberen :)

Terug
Naar boven