AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Dat is zeker belangrijk!! Hoe langzamer dit gebeurt hoe beter dit is voor de kwaliteit van het vlees. Daarom raden wij de koelkast aan als eerste keus.

:D mooi, je bent meegegaan met de laatste zending van deze week! :eatmeat:

Nog over de sms. Alle meningen zijn welkom. Voor hetzelfde geld krijgen we meer reacties dat men het liever per mail wilt en dat is dan goed voor ons om te weten. Als iemand geen sms wilt ontvangen dan kan hij dit in de opmerking zetten van de bestelling. Het is voor ons vrij makkelijk om het vinkje hiervan uit te zetten :). Verder houden we het sms systeem. We krijgen soms spontaan een sms terug. Toevallig vandaag nog één:

''Het is inmiddels in goede orde ontvangen! Bedankt voor de reminder! Groeten Jorrit''

Wij houden al onze pakketten in de gaten, dat hoort bij onze service. Als we merken dat postNL de fout bijvoorbeeld in gaat met een pakket zitten wij er daardoor meteen bovenop. Wanneer het pakket is aangekomen bij een pakjegemak locatie wordt er automatisch een standaard sms verzonden. Wordt het die dag niet opgehaald, dan sturen wij vanuit ons eigen nummer een vriendelijke reminder omdat als het op die dag niet opgehaald wordt, het pakket verloren gaat (48+uur). En dat willen beide partijen niet ;).

Doen jullie ook aan coïtusting bij grotere bestellingen?

Dat is zeker belangrijk!! Hoe langzamer dit gebeurt hoe beter dit is voor de kwaliteit van het vlees. Daarom raden wij de koelkast aan als eerste keus.

:D mooi, je bent meegegaan met de laatste zending van deze week! :eatmeat:

Nog over de sms. Alle meningen zijn welkom. Voor hetzelfde geld krijgen we meer reacties dat men het liever per mail wilt en dat is dan goed voor ons om te weten. Als iemand geen sms wilt ontvangen dan kan hij dit in de opmerking zetten van de bestelling. Het is voor ons vrij makkelijk om het vinkje hiervan uit te zetten :). Verder houden we het sms systeem. We krijgen soms spontaan een sms terug. Toevallig vandaag nog één:

''Het is inmiddels in goede orde ontvangen! Bedankt voor de reminder! Groeten Jorrit''

Wij houden al onze pakketten in de gaten, dat hoort bij onze service. Als we merken dat postNL de fout bijvoorbeeld in gaat met een pakket zitten wij er daardoor meteen bovenop. Wanneer het pakket is aangekomen bij een pakjegemak locatie wordt er automatisch een standaard sms verzonden. Wordt het die dag niet opgehaald, dan sturen wij vanuit ons eigen nummer een vriendelijke reminder omdat als het op die dag niet opgehaald wordt, het pakket verloren gaat (48+uur). En dat willen beide partijen niet ;).

Vond het wel grappig om te lezen. Sms is prima.! Jammer dat ik geen smsje terug kreeg:(:(

• Topic Starter Topic Starter
op zich lijkt zo'n sms ook wel een handiger/nuttiger systeem dan een mailtje... zeker als het om pakket met voeding gaat
ok, het is ingevroren... maar dan nog

lijkt me sowieso handiger om na zo'n sms nog vlug je pakket te kunnen ophalen dan dat je 's avonds je mails leest en ziet dat je pakket ondertussen al een ganse dag ligt te wachten

Precies :thumbs:

Doen jullie ook aan coïtusting bij grotere bestellingen?

Wij krijgen vele verzoekjes. Stop deze bij de opmerking van je bestelling en wie weet ;).

Vond het wel grappig om te lezen. Sms is prima.! Jammer dat ik geen smsje terug kreeg:(:(

Nawhh :sad: . Ik heb het wel gelezen hoor orgineel!

Je kan gewoon bellen tijdens het ontvangen van een sms he ;)

Goed systeem juist!

En nog een stem voor visburgers.
Ga binnenkort zelf eens m'n witvis drogen, maar zoiets zoek ik, dat het makkelijk mee te nemen is, maar toch smaakvol.

Haha nice, ga binnekort ook maar eens een poging wagen

Ik moet nog 3 dagen wachten voordat ik weer kan bestellen, de vriezer ligt nog vol :(

Zijn jullie kipblokjes van kipfilet?

De paardenbiefstuk tartaar is echt belachelijk lekker net als de rest, keep it up!

Je kan gewoon bellen tijdens het ontvangen van een sms he ;)

Goed systeem juist!

En nog een stem voor visburgers.
Ga binnenkort zelf eens m'n witvis drogen, maar zoiets zoek ik, dat het makkelijk mee te nemen is, maar toch smaakvol.

Vote noted :D.

Haha nice, ga binnekort ook maar eens een poging wagen

:thumbs: Tip: pak kg's waar je zeker van bent en wat samples om te proberen voor de eerste keer.

Ik moet nog 3 dagen wachten voordat ik weer kan bestellen, de vriezer ligt nog vol :(

:D komt goed!

Zijn jullie kipblokjes van kipfilet?

Jazeker! 100% kipfilet. Niet bijvoorbeeld van kippedijen.

De paardenbiefstuk tartaar is echt belachelijk lekker net als de rest, keep it up!

Bedankt!! Hier gaan er standaard 2 tartaar per dag naar binnen de afgelopen twee weken :eating:. Ik kan je alvast verklappen dat tartaar ook in Naturel (minder tot geen zout en zelf dus kruiden) krijgen en een Rund versie.

Laatst bewerkt:
Jazeker! 100% kipfilet. Niet bijvoorbeeld van kippedijen.

Dat is uitstekend en dan ook vrij goedkoop eigenlijk. Mijn vriezer is bijna leeg, dan zal ik eens wat bestellen. Goed initiatief overigens, ik herinner me dat ik een tijd terug dacht 'waarom is er niet iets waar je in bulk kip kan bestellen'. Ik haalde mijn kip namelijk altijd bij de slager in grote hoeveelheden, maar dat is ongeveer even duur als bij jullie bestellen + dan hoef ik alles niet schoon te maken en te snijden/verpakken/enz. :D

Dat is uitstekend en dan ook vrij goedkoop eigenlijk. Mijn vriezer is bijna leeg, dan zal ik eens wat bestellen. Goed initiatief overigens, ik herinner me dat ik een tijd terug dacht 'waarom is er niet iets waar je in bulk kip kan bestellen'. Ik haalde mijn kip namelijk altijd bij de slager in grote hoeveelheden, maar dat is ongeveer even duur als bij jullie bestellen + dan hoef ik alles niet schoon te maken en te snijden/verpakken/enz. :D

Jij snapt het :eatmeat: ! Volgens mij zag ik je bestelling al binnenkomen. Morgen in huis! Laat maar weten wat je er van vond als je zin hebt ;).

Weer een bestelling van 10 kilo. Heb van alles wat, ben benieuwd naar de tartaar en hamburgers :D

Besteld.

Maar whatsup met die 44 cent Ideal kosten, nog nooit van gehoord :roflol:

Ook weer lekker mn bestelling binnen. Gains overal

Weer een bestelling van 10 kilo. Heb van alles wat, ben benieuwd naar de tartaar en hamburgers :D

Mooie bestelling idd! Zag je naam al voorbijkomen en dacht ''heyyy die ken ik!''. Heb deze natuurlijk met extra liefde ingepakt ;). Laat maar weten wat je er van vond!

Besteld.

Maar whatsup met die 44 cent Ideal kosten, nog nooit van gehoord :roflol:

Bedankt voor je bestelling!!

Nieuw is het niet. Bijvoorbeeld vraagt thuisbezorgd.nl 1euro voor een ideal transactie, wij de werkelijk kosten van 44cent. Wij zijn eerlijk tegenover onze klanten en gaan er vanuit dat mensen snappen dat niets "gratis" is en de kosten ergens vandaan moeten komen om PostNL, verpakking en Ideal te betalen. Webwinkels die zeggen "gratis verzendkosten" hebben deze kosten meestal in de productprijs verwerkt. Wij geven de bodemprijs van het product en wat voor kosten daarbij nog komen. Het is een stukje transparantie. Nu heb je het voordeel dat hoe meer kg je bestelt hoe meer je de verzendkosten + ideal eruit zal halen, andersom zou dat niet zo zijn als het in de productprijs verwerkt zat.

Ook weer lekker mn bestelling binnen. Gains overal

:eating::wl::eating::eating::eating::eating::eating::zzz: !! :D

Laatst bewerkt:
Ik ben meer dan tevreden over de kip. 10/10. Is er een maximum aantal kilo per bestelling? Hoe lang is het vlees eigenlijk houdbaar, in de originele vacuumverpakking en vriezer? Ik wacht in spanning af op meerdere producten; orgaanvlees bijvoorbeeld (kalfslever, mhmmm). Misschien ook vis? Of gaan jullie het strict bij vee houden?

Zoals Body & Fitshop dus. Die andere sponsor.

Dat is gewoon ieder zijn eigen keus. Alle supplementen boardsponsors zijn top naar mijn mening. Heb bij alle wel een keer wat besteld, niks over te klagen :).

Ik ben meer dan tevreden over de kip. 10/10. Is er een maximum aantal kilo per bestelling? Hoe lang is het vlees eigenlijk houdbaar, in de originele vacuumverpakking en vriezer? Ik wacht in spanning af op meerdere producten; orgaanvlees bijvoorbeeld (kalfslever, mhmmm). Misschien ook vis? Of gaan jullie het strict bij vee houden?

10/10 --> Awesome :D.

''Is er een maximum aantal kilo per bestelling?''
Nee die is er niet. Daarom hebben we de verzendkosten gesplitst van de producten. Hierdoor ben je goedkoper uit des te meer je besteld, omdat de verzendkosten niet in het product verwerkt zitten. Het zal dus altijd 5euro blijven ongeacht of je 10, 20 30 40kg bestelt.

''Hoe lang is het vlees eigenlijk houdbaar, in de originele vacuumverpakking en vriezer?''
Na ontdooiing raden wij het aan binnen 4 dagen op te eten. De datum hoe lang het houdbaar in de vriezer is staat op elk pakje vermeld. Dit zal ongeveer rond de 10 maanden hangen. Soms minder iets langen soms iets korter. Bij het ei eiwit en heel ei is dit een jaar langer. Dus rond de 1 jaar en 10 maanden.

Ik wacht in spanning af op meerdere producten; orgaanvlees bijvoorbeeld (kalfslever, mhmmm).
Kalfslever is niet direct een product waar wij als eerst aan zouden denken om als nieuw product te introduceren voor deze doelgroep. Laag in eiwitwaarde, maar wel lekker inderdaad :).

Misschien ook vis? Of gaan jullie het strict bij vee houden?
We zijn druk bezig vis te regelen. Dit staat als hoogste prioriteit nu. Er heeft al een gesprek gevonden met een leverancier, maar wat hier uitkomt is voor nu nog even onbekend.

Laatst bewerkt:
Zitten er ook bereidingstips bij?
Ik snap niks in de keuken namelijk, krijg net het fornuis aan..

De kip is in ieder geval al ready to eat ;)
Hoe een biefstukje te bereiden: Google is your friend..

Terug
Naar boven