MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

ik vind dit wel klantgevoelige informatie prijsgeven, misschien wilt hij helemaal niet geassocieerd worden met zijn meest bestelde product en misschien bestelt hij het wel voor iemand anders (wat dit smaad zou maken), zou een advocaat inhuren... :trollface:

Hahaha, iedereen mag weten wat mijn favoriete muscle meat producten zijn. Heb al meerdere mensen overtuigd om te bestellen bij muscle meat.

Ik ben heel erg benieuwd Olivier; ik zal dit topic goed in de gaten houden.

Ik vind het wel jammer dat de paardenbiefstuk tartaar (Red pepper) eruit gaat. Dit is ook een van mijn all time favorite drool:

Bestelling geplaatst op Zaterdag,opgegeven om te laten leveren woensdag en speciaal heel de dag thuis gebleven om in ontvangst te kunnen nemen...

Nog niemand gezien of gehoort van POSTNL ...

Barcode
3STKCN7533956
Referentie
100051581

mvg Nick Debo

Laatst bewerkt:
De sample kangoeroe burger ga je heel blij mee zijn. Overtreft naar mijn mening zelfs de low fat hamburger. Ik heb even een nep order geplaatst en vrijdag staat er bij mij tussen, echter de volgorde is raar: di-vr-do-ma, heel krom. Misschien dat je daarom er over heen las of hij was gister helemaal gebugged (excuus). De PostNL plugin lijkt in de war, hun programmeer werk, ik ga ze even bellen. Wil je dat ik je bestelling wissel naar vrijdag leveren ipv donderdag? Zo ja, post even je bestelnummer en ik maak het in orde!

Thnx voor je order weer Ingo! Hint: je favo product (200gr gekruide kant en klare kipblokjes) gaat over een maand iets mee gebeuren (positief) houd topic / site in de gaten rond die tijd :)!

Beetje aan de late kant (mijn reactie dan) maar hoeft niet verzet te worden. Ga het meteen na me werk ophalen ga dan wel een kwartiertje later sporten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.804
Hahaha, iedereen mag weten wat mijn favoriete muscle meat producten zijn. Heb al meerdere mensen overtuigd om te bestellen bij muscle meat.

Ik ben heel erg benieuwd Olivier; ik zal dit topic goed in de gaten houden.

Ik vind het wel jammer dat de paardenbiefstuk tartaar (Red pepper) eruit gaat. Dit is ook een van mijn all time favorite drool:

:thumbs:
Ja begrijp ik. Vind het zelf ook jammer, maar helaas liep het product niet / niet goed genoeg.

Bestelling geplaatst op Zaterdag,opgegeven om te laten leveren woensdag en speciaal heel de dag thuis gebleven om in ontvangst te kunnen nemen...

Nog niemand gezien of gehoort van POSTNL ...

Barcode
3STKCN7533956
Referentie
100051581

mvg Nick Debo

Hoi Nick, als het goed is hebben elkaar net op FB chat gesproken. In België wordt tot 21:30 geleverd en avond leveringen zijn niet zeldzaam (gebeurt vaak). De postbode is nog onderweg volgens de track&trace. Ik verwacht geen problemen. Zoals op onze site staat raakt 3% van de bestelling een dag vertraagd en de pakketten kunnen hier tegen. Tot nu toe nog geen reden om aan te nemen dat de postbode het niet gaat halen en dat dit pakket bij de 3% hoort.

Beetje aan de late kant (mijn reactie dan) maar hoeft niet verzet te worden. Ga het meteen na me werk ophalen ga dan wel een kwartiertje later sporten.

:thumbs: top.

Laatst bewerkt:
Pakketje toch nog toegekomen, thx voor de snelle respons. Goede service ! thx :)

Vandaag voor t eerst kangeroeburger geproefd. Goddelijk vlees zeg! Sorry Skippy maar je wordt vaste prik bij de bestellingen :D

Vandaag voor t eerst kangeroeburger geproefd. Goddelijk vlees zeg! Sorry Skippy maar je wordt vaste prik bij de bestellingen :D
Toevallig ook net gebakken :D Echt goddelijk.
znr5ud.jpg

En ja ik houd van ketchup:o

Proef je dat vlees nog wel zo?! :p

Doet mij overigens aan een oude collega denken. Als ie een frikandel in zo'n bakkie had liggen dan vulde hij die tot de rand met ketchup..
Ja hoor dat proef je zeker nog wel. Achteraf was het ook wat te veel ketchup hoor, volgende keer wat minder :o

Heb ook besteld. Alleen geen pasta maaltijden omdat ik niet kon vinden of de pasta volkoren was of niet. Kan iemand hier mij dat misschien vertellen?

Heb ook besteld. Alleen geen pasta maaltijden omdat ik niet kon vinden of de pasta volkoren was of niet. Kan iemand hier mij dat misschien vertellen?
Bij de spirelli staat

Deze spirelli pasta wordt gemaakt van de Durumtarwe ookwel harde tarwe genoemd.

Hier staat wat meer info
https://forum.bodybuilding.nl/topics/harde-tarwe-volkoren.162541/

Overigens vond ik deze zin bij de productomschrijving wel mooi....
  • Hygiënisch: direct binnen 4 uur na de oogst, gekookt, verpakt en ingevroren in de fabriek
waar oogst je spirelli? :D

Ok bedankt, waarschijnlijk niet volkoren dus. Jammer. Waarschijnlijk oogsten ze in de Italiaanse spirelli velden :D

• #7.818

We hadden het bijna Skippy burger genoemd op de site, maar dat konden we niet maken voor de fans van de serie.

Toevallig ook net gebakken :D Echt goddelijk.
znr5ud.jpg

En ja ik houd van ketchup:o

Mooi dat het smaakt Twente1983 & euphorea :) misschien wel onze beste burger.

Het is witte pasta. Het eerste plan was allemaal post workout maaltijden (wit), maar dit hebben we het niet genoemd. Ze kunnen namelijk ook prima door de dag heen gegeten worden.

Dankje, ik pas het aan :).

Bedankt voor de reactie. Ik ben vooral fan van volkoren producten en zilvervliesrijst, maar daar zal niet veel vraag voor zijn.

• #7.820
Bedankt voor de reactie. Ik ben vooral fan van volkoren producten en zilvervliesrijst, maar daar zal niet veel vraag voor zijn.

Ik denk dat er zeker vraag naar is. Uiteindelijk willen we alles hebben, all due time. Echter is volkoren lastig om te krijgen. Het is populair bij onze doelgroep, maar niet bij de verwerkers waar we mee samen werken omdat er bij de doorsnee mens er weinig vraag naar is. Vandaar dat we op het moment alleen nog de witte en basmati kant en klare 2.5kg zakken hebben.

Terug
Naar boven