AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Gooide ze altijd in de pan maar vond ze niet zo, ben overgestapt op de zoete aardappelpuree en sindsdien geen klachten meer :D (integendeel!)
Ik heb ze gisteren ook in de pan mee gebakken. En flink gekruid. Dat was al stukken beter.

Vanavond ga ik ze eens door Thaise curry doen. Daar passen ze wel goed bij denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.783
Gooide ze altijd in de pan maar vond ze niet zo, ben overgestapt op de zoete aardappelpuree en sindsdien geen klachten meer :D (integendeel!)

De puree versie vinden wij zelf ook lekkerder, een stukje zoeter ook. Olvarit voor volwassenen altijd een win :meal:

Ik heb ze gisteren ook in de pan mee gebakken. En flink gekruid. Dat was al stukken beter.

Vanavond ga ik ze eens door Thaise curry doen. Daar passen ze wel goed bij denk ik.

:thumbs:

100051849

Eindelijk maar weer eens een bestelling geplaatst, dat kwam nu mooi uit met de cadeaubon(nen)!

Heel erg bedankt Olivier! :D Ik ben echt ontzettend benieuwd naar het ijs :D

'Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd'

Nu maar zien of het droogijs z'n werk doet met dit weer :(

• #7.788
'Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd'

Nu maar zien of het droogijs z'n werk doet met dit weer :(

Een vertraging is nooit leuk, maar zoals op de site staan geen reden voor zorgen! De hoeveel kg droogijs per pakket wordt bepaald aan de hand van hoe laat het op de dag wordt ingepakt, het type product plus hoeveelheid ervan en hoeveel graden het de komende twee lever dagen buiten is. Zo is elk pakket, in elke weesomstandigheid gelijk en kun je altijd veilig bij ons bestellen. Mocht het een keer op een tienduizendste pakket fout gaan, dan heb je altijd garantie bij ons.

100051849

Eindelijk maar weer eens een bestelling geplaatst, dat kwam nu mooi uit met de cadeaubon(nen)!

Heel erg bedankt Olivier! :D Ik ben echt ontzettend benieuwd naar het ijs :D

Dat ijs is niet voor jou hoor :D

Wie heeft je dat wijsgemaakt? :dunno: :haha:
Hehe, nogmaals gefeliciteerd met de Bodybuilding contest waar de top 3 een kadokaart kreeg :lifter::flexbiceps:
Leuk dat jullie meteen besteld hebben. Ik zie dat jullie voor de smaak Chocolade zijn gegaan @ protein ice. Mocht je er aan denken zou ik het leuk vinden te weten wat je er van vond! Deze smaak (samen met perzik-mango) is nog maar net online, dus zijn benieuwd naar de eerste reviews.

Een vertraging is nooit leuk, maar zoals op de site staan geen reden voor zorgen! De hoeveel kg droogijs per pakket wordt bepaald aan de hand van hoe laat het op de dag wordt ingepakt, het type product plus hoeveelheid ervan en hoeveel graden het de komende twee lever dagen buiten is. Zo is elk pakket, in elke weesomstandigheid gelijk en kun je altijd veilig bij ons bestellen. Mocht het een keer op een tienduizendste pakket fout gaan, dan heb je altijd garantie bij ons.

Hehe, nogmaals gefeliciteerd met de Bodybuilding contest waar de top 3 een kadokaart kreeg :lifter::flexbiceps:
Leuk dat jullie meteen besteld hebben. Ik zie dat jullie voor de smaak Chocolade zijn gegaan @ protein ice. Mocht je er aan denken zou ik het leuk vinden te weten wat je er van vond! Deze smaak (samen met perzik-mango) is nog maar net online, dus zijn benieuwd naar de eerste reviews.

Minste wat ik kan doen; ik dicteer @HillR hoe het smaakt, dan staat die review er in no time op! :cool:

Nogmaals dank voor de sponsoring!

Net een bestelling gedaan en een sampel van die kangeroe burger erbij gedaan.
Is het normaal dat je niet meerdere dagen vooruit kan laten afleveren? Ik wou eigenlijk vrijdag maar zag dat er niet tussen staan.

Ik kan niet wachten tot morgen drool: #[Link niet meer beschikbaar]

• #7.792
Minste wat ik kan doen; ik dicteer @HillR hoe het smaakt, dan staat die review er in no time op! :cool:

Nogmaals dank voor de sponsoring!

Net een bestelling gedaan en een sampel van die kangeroe burger erbij gedaan.
Is het normaal dat je niet meerdere dagen vooruit kan laten afleveren? Ik wou eigenlijk vrijdag maar zag dat er niet tussen staan.

De sample kangoeroe burger ga je heel blij mee zijn. Overtreft naar mijn mening zelfs de low fat hamburger. Ik heb even een nep order geplaatst en vrijdag staat er bij mij tussen, echter de volgorde is raar: di-vr-do-ma, heel krom. Misschien dat je daarom er over heen las of hij was gister helemaal gebugged (excuus). De PostNL plugin lijkt in de war, hun programmeer werk, ik ga ze even bellen. Wil je dat ik je bestelling wissel naar vrijdag leveren ipv donderdag? Zo ja, post even je bestelnummer en ik maak het in orde!
Ik kan niet wachten tot morgen drool: #[Link niet meer beschikbaar]

Thnx voor je order weer Ingo! Hint: je favo product (200gr gekruide kant en klare kipblokjes) gaat over een maand iets mee gebeuren (positief) houd topic / site in de gaten rond die tijd :)!

Hint: je favo product (200gr gekruide kant en klare kipblokjes)

ik vind dit wel klantgevoelige informatie prijsgeven, misschien wilt hij helemaal niet geassocieerd worden met zijn meest bestelde product en misschien bestelt hij het wel voor iemand anders (wat dit smaad zou maken), zou een advocaat inhuren... :trollface:

• #7.794
ik vind dit wel klantgevoelige informatie prijsgeven, misschien wilt hij helemaal niet geassocieerd worden met zijn meest bestelde product en misschien bestelt hij het wel voor iemand anders (wat dit smaad zou maken), zou een advocaat inhuren... :trollface:

Gelukkig zitten we hier allemaal onder nicknames :D.

Bestelling #100051562 is goed aangekomen!

Thnx voor je order weer Ingo! Hint: je favo product (200gr gekruide kant en klare kipblokjes) gaat over een maand iets mee gebeuren (positief) houd topic / site in de gaten rond die tijd :)!

De kipblokjes zijn bij mij ook een vaste waarde dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren!

Laatst bewerkt:
Heb al spijt dat ik maar 1 zak zoete aardappelblokjes gekocht heb..
Heb ze samen met gekruide kippenblokjes ontdooit en opgewarmt in de microgolf en ondertussen wat witloof en champignons gebakken. :eating:

Hey Olivier - zal het hier eerlijk neerzetten want weet dat je dat belangrijk vindt; de avocado's en de bosbessen waren aan de zachtere kant (kan de avocado's met 2 vingers kapot knijpen als ik wil en de bosbessen ook door de zak heen, sterker nog de zak zat onder het bosbessensap aan de buitenkant - kon zo 1-2-3 geen lek ontdekken, beetje raar, dat kan toch nooit door de zak heen lekken? Waarschijnlijk toch ergens een microlek). De bloemkool, aardappelpuree was op zich wel te doen maar ook niet helemaal bevroren (kan ik ook kapot knijpen, gaf veel mee, heb maar bij 2 zakken gekeken dus wellicht pech met checken). De broccoli gaf ook veel mee, ik kon door de zak een stronk kapot knijpen (dat doe je echt niet als het helemaal bevroren is).

Weet niet of er verschillende stadia zijn van bevrorenheid en hoe hard het is ofzo... maar lijkt me niet zoals het hoort? :dunno:

Nu is het groente en fruit en nog steeds erg koud dus het maakt me niet zoveel uit (zakken zijn toch in paar dagen op :roflol: ), maar ik vermeld het even.

• #7.798
Hey Olivier - zal het hier eerlijk neerzetten want weet dat je dat belangrijk vindt; de avocado's en de bosbessen waren aan de zachtere kant (kan de avocado's met 2 vingers kapot knijpen als ik wil en de bosbessen ook door de zak heen, sterker nog de zak zat onder het bosbessensap aan de buitenkant - kon zo 1-2-3 geen lek ontdekken, beetje raar, dat kan toch nooit door de zak heen lekken? Waarschijnlijk toch ergens een microlek). De bloemkool, aardappelpuree was op zich wel te doen maar ook niet helemaal bevroren (kan ik ook kapot knijpen, gaf veel mee, heb maar bij 2 zakken gekeken dus wellicht pech met checken). De broccoli gaf ook veel mee, ik kon door de zak een stronk kapot knijpen (dat doe je echt niet als het helemaal bevroren is).

Weet niet of er verschillende stadia zijn van bevrorenheid en hoe hard het is ofzo... maar lijkt me niet zoals het hoort? :dunno:

Nu is het groente en fruit en nog steeds erg koud dus het maakt me niet zoveel uit (zakken zijn toch in paar dagen op :roflol: ), maar ik vermeld het even.

Er zijn inderdaad verschillende stadia van bevroren zijn. Als het puur water is (glas water) dan voel het rond de -2 keihard. Komen er voedingstoffen in, dan is -18 nodig om het keihard bevroren te voelen. Bosbessen geven sap af vanaf -14 en zijn zacht bij -8graden. Ons proteine ijs kun je ook niet eten op -18 of lager. Vandaar dat we op de site zeggen: laat het even op kamer tempartuur staan richting -12, dan is het zacht en kun je het eten. Zoals ik je bericht lees is het wel bevroren aangekomen, maar niet netjes op -18 of dieper, mijn excuses hiervoor. We kunnen terug zien bij elk pakket hoeveel droogijs erbij is gestopt, ik ga dat hier nog even na en van dit voorbeeld leren we, bedankt voor de feedback en ik stuur je toch even een PM ondanks dat je zegt dat je het zo op eet (wat ook gewoon kan natuurlijk).

Edit: toevallig net een retour pakket terug gekregen die ook maandag verzonden was (niet bestaand adres), hard bevroren. Ik vermoed een schijf droogijs te weinig bij je, dit ga ik nog even na.

Laatst bewerkt:
  • #7.799
Bestelling #100051562 is goed aangekomen!

De kipblokjes zijn bij mij ook een vaste waarde dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren!

Mooi :)! Details moet ik nog heel even stil houden :D

Heb al spijt dat ik maar 1 zak zoete aardappelblokjes gekocht heb..
Heb ze samen met gekruide kippenblokjes ontdooit en opgewarmt in de microgolf en ondertussen wat witloof en champignons gebakken. :eating:

Ah, toevallig hadden we het hierboven over hoe je de zoete aard blokjes lekkerder kunt maken. Fijn dat het smaakt!

bestelling geplaatst :D

Terug
Naar boven