Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Olivier, heb jij eigenlijk een voorbeeld van je voeding (zo wat je in een dag eet)? En dan niet zozeer de macro's maar meer de producten. Weet dat je veel weg moet werken op een dag dus ben wel benieuwd eigenlijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.842
Olivier, heb jij eigenlijk een voorbeeld van je voeding (zo wat je in een dag eet)? En dan niet zozeer de macro's maar meer de producten. Weet dat je veel weg moet werken op een dag dus ben wel benieuwd eigenlijk.

Excuus voor mijn vertraagde antwoord. Drukte bij Muscle Meat en mijn b b b b irrrthdaayy. Alle dringende vragen worden uiteraard meteen beantwoord. Ik zal morgen ochtend even een lijstje producten maken die ik afgelopen weken eet, alleen wisselt dit wel vaak zodat het mij nooit verveeld.

Laatst bewerkt:
Excuus voor mijn vertraagde antwoord. Drukte bij Muscle Meat en mijn b b b b irrrthdaayy. Alle dringende vragen worden uiteraard meteen beantwoord. Ik zal morgen ochtend even een lijstje producten maken die ik afgelopen weken eet, alleen wisselt dit wel vaak zodat het mij nooit verveeld.

Gefeliciteerd en nog vele jaren:rocknana::hb:

Proficiat! :hb:

Van harte Olivier!
Dat je nog veel jaren muscle meat mag leveren!! :D

Mooi! Happy b-day!

Gefeliciteerd Olivier :hb:

Heb eindelijk een fatsoenlijke vriezer. Doen jullie ook aan rembours?

Misschien staat er iets over in dit topic, maar heb geen tijd om heel het topic door te spitten.
Zijn de zalmblokjes er helemaal uit? En zoja, blijven die weg of komen ze nog terug?

• #7.852

De macro's zijn ongeveer 400carbs, 400 eiwit, 250 vet per dag, maakt rond de 5500kcal. Maar vaak zit ik tegen de 6000kcal, hangt van eetlust af. Het klopt wat je zegt, ik zit niet bepaald de hele dag achter een bureau en veel weg. Dus gemak dient mij ook en daar maak ik uiteraard goed gebruik bij van onze producten. Een voorbeeld van een dag:

-M1 Mijn ontbijt thuis zijn de ultra fine oats met whey. Daarnaast ons heel ei pak.
-M2 Basmati rijst, 1 van onze kant en klare kip producten, ratatouille. Alles kant en klaar, schudden, magnetron in en klaar
-M3: Chef le gain nasi / zoete aard samen met xxl protein drink
-M4: Zoete aard puree, brocoli puree, gemarineerde biefstukken.
-M5 Heel ei pak met aardappelen
-M6: Onze zalm pasta kant en klare maaltijd
-M7: Kwark met whey

Gefeliciteerd en nog vele jaren:rocknana::hb:

Van harte Olivier!
Dat je nog veel jaren muscle meat mag leveren!! :D

Bedankt mensen :D Gewaardeerd! Mijn vriendin is 2 dagen na mij jarig, samen als kado een super mooie camera gekocht en uiteraard naar een al you can eat gegaan. Leuk voor de Arnold Classic die ik ga bezoeken. Wie weet film verslagje maken, mocht dat gebeuren dan post ik het hier ook even.

Heb eindelijk een fatsoenlijke vriezer. Doen jullie ook aan rembours?

Nee, rembours hebben we niet. We hebben nu wel sinds een week ''Pay after delivery'' als optie toegevoegd. Je krijgt dan nadat je bestelling verzonden is een factuur per mail. Deze factuur mag je binnen 14 dagen betalen (wel doen, anders krijg je hun achter je aan ;)). Dus je hebt de bestelling dan al binnen (net als rembours), voordat je betaald. Wie weet is dit een alternatief voor je.

Misschien staat er iets over in dit topic, maar heb geen tijd om heel het topic door te spitten.
Zijn de zalmblokjes er helemaal uit? En zoja, blijven die weg of komen ze nog terug?

Geen probleem! Vraag zoveel je wilt. De fabriek die deze blokjes maakte is ermee gestopt. Een andere fabriek die wij benaderd hebben is het aan het ontwikkelen voor ons, echter door de vakantie periode waren daar mensen weg die we nodig hebben voor de ontwikkeling. Hierdoor heeft het een dikke vertraging op gelopen, we hadden we al gehad waarschijnlijk, was het niet dat dit in de zomervakantie periode gebeurde. Hoop over 2-3 weken samples te mogen ontvangen. Als deze goedgekeurd worden gaat het vrij snel, maar het is dus nog even afwachten.

-M1 Mijn ontbijt thuis zijn de ultra fine oats met whey. Daarnaast ons heel ei pak.
-M2 Basmati rijst, 1 van onze kant en klare kip producten, ratatouille. Alles kant en klaar, schudden, magnetron in en klaar
-M3: Chef le gain nasi / zoete aard samen met xxl protein drink
-M4: Zoete aard puree, brocoli puree, gemarineerde biefstukken.
-M5 Heel ei pak met aardappelen
-M6: Onze zalm pasta kant en klare maaltijd
-M7: Kwark met whey

pak je een heelei pak helemaal? :|

• #7.854
Laatst bewerkt:
Nee, hoeveelheden staan er niet bij. Heel ei pak bedoelde hele eieren in ons liter pak, dus niet de vloeibaar ei eiwit pakken. Maar ik gebruik 330gr, is ongeveer 6 large eieren.
Drink je dat dan zo op of wel bakken?

Zag net je PM btw, bedankt voor het oplossen en ben benieuwd.

• #7.856
Drink je dat dan zo op of wel bakken?

Zag net je PM btw, bedankt voor het oplossen en ben benieuwd.

Je kunt het inderdaad rauw drinken omdat het ziekteverwekker vrij is, maar zover mijn kennis gaat wordt het beter opgenomen in vaste vorm, dus ik bak het.
Geen probleem! Zolang het pakket de deur nog niet uit is kunnen we alles nog wijzigen.

Bestelling weer keurig binnen. Klopte van A tot Z. Kan weer lekker elke dag ijs eten en burgers bakken :D Ook erg benieuwd naar de peach-mango en chocolade variant van het proteïne ijs!

Ha Olivier, van harte gefeliciteerd nog :kiss:

• #7.859
Bestelling weer keurig binnen. Klopte van A tot Z. Kan weer lekker elke dag ijs eten en burgers bakken :D Ook erg benieuwd naar de peach-mango en chocolade variant van het proteïne ijs!

Everyday is burger day :meal: :D. GIsteren toevallig zelf nog 2x kipfiletburger op na het trainen. Benieuwd wat je van het ijs vindt, gaat echt super hard die twee smaken maar nog weinig (stuk of 3) reacties binnen (wat ook positief kan zijn natuurlijk).

Ha Olivier, van harte gefeliciteerd nog :kiss:

:o lief kusje, thaaannks.

Nog Gefelicteerd! :hb:

Klein stukje over de producten die ik voor de eerste keer besteld had;

3 weken geleden zowel de gele als de rode smoothies uitgeprobeerd op een zondagmiddag. Wat betreft het ontdooien: In de beschijving staat dat het enkele minuten zou duren voordat de blokjes ontdooid waren, maar dit viel ons vies tegen (totaal waren we ongeveer wel een uurtje zoet). We hadden beide versies in een longdrinkglas gedaan, met water aangevuld. Bovenstaande zal waarschijnlijk te maken hebben met dat het (voor ons) een nieuw product is, en we nog even moeten uitdokteren hoe we deze blokjes het snelste (en beste) kunnen ontdooien (proberen in een blender of zoals aangegeven in plastic zakje bv).

Smaak was heerlijk, rode was prima met de hoeveelheid water, in de gele versie volgende keer wat minder (was naar ons zin wat nog waterig).

Link naar kleine fotootjes in mijn dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/0mdwqx6wogqah9q/AADgRnMe2zcIsTHEPMYlp4_Ma

We hebben daarnaast de zoete aardappelstukjes geprobeerd, vriendin had het in een kookpan gedaan, maar dat was geen succes; volgende keer in een koekenpan proberen. Smaak was prima naar ons zin (net zoals beide groente variaties).

Kipblokjes zijn inmiddels op, heerlijke grote stukken! Deze ga ik zeker weer bestellen als de ruimte in de vriezer het weer toelaat:clown:

Terug
Naar boven