- Waardering
- 756
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Olivier, heb jij eigenlijk een voorbeeld van je voeding (zo wat je in een dag eet)? En dan niet zozeer de macro's maar meer de producten. Weet dat je veel weg moet werken op een dag dus ben wel benieuwd eigenlijk.
Excuus voor mijn vertraagde antwoord. Drukte bij Muscle Meat en mijn b b b b irrrthdaayy. Alle dringende vragen worden uiteraard meteen beantwoord. Ik zal morgen ochtend even een lijstje producten maken die ik afgelopen weken eet, alleen wisselt dit wel vaak zodat het mij nooit verveeld.

Excuus voor mijn vertraagde antwoord. Drukte bij Muscle Meat en mijn b b b b irrrthdaayy. Alle dringende vragen worden uiteraard meteen beantwoord. Ik zal morgen ochtend even een lijstje producten maken die ik afgelopen weken eet, alleen wisselt dit wel vaak zodat het mij nooit verveeld.
Moet je van je zwartgeld af?Heb eindelijk een fatsoenlijke vriezer. Doen jullie ook aan rembours?
Heb eindelijk een fatsoenlijke vriezer. Doen jullie ook aan rembours?
Olivier, heb jij eigenlijk een voorbeeld van je voeding (zo wat je in een dag eet)? En dan niet zozeer de macro's maar meer de producten. Weet dat je veel weg moet werken op een dag dus ben wel benieuwd eigenlijk.
Van harte Olivier!
Dat je nog veel jaren muscle meat mag leveren!!![]()
Gewaardeerd! Mijn vriendin is 2 dagen na mij jarig, samen als kado een super mooie camera gekocht en uiteraard naar een al you can eat gegaan. Leuk voor de Arnold Classic die ik ga bezoeken. Wie weet film verslagje maken, mocht dat gebeuren dan post ik het hier ook even.Heb eindelijk een fatsoenlijke vriezer. Doen jullie ook aan rembours?
). Dus je hebt de bestelling dan al binnen (net als rembours), voordat je betaald. Wie weet is dit een alternatief voor je.Misschien staat er iets over in dit topic, maar heb geen tijd om heel het topic door te spitten.
Zijn de zalmblokjes er helemaal uit? En zoja, blijven die weg of komen ze nog terug?
-M1 Mijn ontbijt thuis zijn de ultra fine oats met whey. Daarnaast ons heel ei pak.
-M2 Basmati rijst, 1 van onze kant en klare kip producten, ratatouille. Alles kant en klaar, schudden, magnetron in en klaar
-M3: Chef le gain nasi / zoete aard samen met xxl protein drink
-M4: Zoete aard puree, brocoli puree, gemarineerde biefstukken.
-M5 Heel ei pak met aardappelen
-M6: Onze zalm pasta kant en klare maaltijd
-M7: Kwark met whey
Nee, hoeveelheden staan er niet bij. Heel ei pak bedoelde hele eieren in ons liter pak, dus niet de vloeibaar ei eiwit pakken. Maar ik gebruik 330gr, is ongeveer 6 large eieren.
Drink je dat dan zo op of wel bakken?Nee, hoeveelheden staan er niet bij. Heel ei pak bedoelde hele eieren in ons liter pak, dus niet de vloeibaar ei eiwit pakken. Maar ik gebruik 330gr, is ongeveer 6 large eieren.
Drink je dat dan zo op of wel bakken?
Zag net je PM btw, bedankt voor het oplossen en ben benieuwd.
Bestelling weer keurig binnen. Klopte van A tot Z. Kan weer lekker elke dag ijs eten en burgers bakkenOok erg benieuwd naar de peach-mango en chocolade variant van het proteïne ijs!
. GIsteren toevallig zelf nog 2x kipfiletburger op na het trainen. Benieuwd wat je van het ijs vindt, gaat echt super hard die twee smaken maar nog weinig (stuk of 3) reacties binnen (wat ook positief kan zijn natuurlijk).
lief kusje, thaaannks.