Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Mooi!! Ik zie dat je het over de runderkogelbiefstuk hebt. Kangoeroe verkopen we voor dezelfde mooie prijs, wellicht ook het proberen waard of de gemarineerde biefstuk stukken :) thnx voor de review.

Dit keer de kangoeroebiefstuk erbij gedaan, ben benieuwd! (Lottonummer 100052372)
Volgende keer eens naar de gemarineerde kijken, vriezer zit nog wel wat op het moment...

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.822
Dit keer de kangoeroebiefstuk erbij gedaan, ben benieuwd! (Lottonummer 100052372)
Volgende keer eens naar de gemarineerde kijken, vriezer zit nog wel wat op het moment...

Bedankt voor je bestelling weer! Leuk dat je naar mijn tip luisterd @ Kangoeroe. Benieuwd wat je er van vindt.

De gist op de ingredientenlijst van jullie burgers, is dat gistextract? (glutamaat)

Morgen jarig krijg dan een vriezer

mm gains incoming

• #7.825
De gist op de ingredientenlijst van jullie burgers, is dat gistextract? (glutamaat)

Kom ik morgen ochtend even bij je op terug! Waar ik op het moment ben kan ik niet bij de specificaties en degene die het uit zijn hoofd weet is al naar huis.

Morgen jarig krijg dan een vriezer

mm gains incoming

:D Sweet! Mooi verjaardagskado omdat je daar nog heel veel gebruik en plezier van gaat hebben. Je traint in Baarn toch? Ankeveen is niet super ver, mocht je een keer in de buurt zijn kan je altijd je bestelling ophalen of even hallo zeggen.

Nee, het is geen glutamaat/E621, dit zit in geen van onze producten.
Gist extract kan ook glutamaat zijn. E621 is alleen Mono natrium glutamaat. (msg)

Mijn favoriete Koreaanse cup noodles hebben ook "no msg added" op de verpakking staan. Tussen ingrediënten vind je dan di natrium glutamaat, officieel iets heel anders. Gist extract is een andere veel gebruikte term.

Ik heb gisteren trouwens voor heteerst de Kangoeroe burger gegeten. Toppertje!

• #7.829
Gist extract kan ook glutamaat zijn. E621 is alleen Mono natrium glutamaat. (msg)

Mijn favoriete Koreaanse cup noodles hebben ook "no msg added" op de verpakking staan. Tussen ingrediënten vind je dan di natrium glutamaat, officieel iets heel anders. Gist extract is een andere veel gebruikte term.

Ik heb gisteren trouwens voor heteerst de Kangoeroe burger gegeten. Toppertje!

Bedankt voor de review @ kangoeroeburger :)! Gister ook nog telefonisch een review binnen gekregen waarbij een klant zei dat zijn kindere moeilijk eters zijn en deze er super in ging :meal:. Leuke complimenten allemaal.
Klopt wat je zegt. Ik zeg je eerlijk dat ik mij even in heb moeten lezen over gist en gist extract voordat ik de productontwikkelaar belde zodat ik de vraag goed kon stellen. Deze heeft bevestigd dat het geen gistextract, msg etc. is. Je kunt het gerust eten.

Hmm vanavond maar even wat kant-en-klare maaltijden halen, welke zijn lekker?

choco ijs smaakt goed

Als ik gisteren iets besteld heb zit er dan gist-extract in ???

Zit nergens in, ik heb me vergist. :D

• #7.836
Hmm vanavond maar even wat kant-en-klare maaltijden halen, welke zijn lekker?
Ik heb enkel de nasi gehad, maar die was wel echt lekker!

Mooi Moraalridder! De Sweet potato - chicken is mijn favoriet, zeker proberen als ik zo vrij mag zijn.

Vardy, we hebben twee type kant en klare maaltijden:

1: http://musclemeat.nl/non-diepvries/kant-en-klare-maaltijden
2: http://musclemeat.nl/diepvries/high-protein-meals

Nummer 1 zijn onze chef le gain maaltijden. Het mooie hieraan is compact, schone ingrediëntenlijst, 41gr eiwit per maaltijd en ze 'above all': buiten de koelkast houdbaar. De maaltijden zijn gesteriliseerd (denk aan Olvarite of melkpakken, maar wij hebben het dan gedaan met een complete maaltijd). Neem een sweet potato chicken als test en ik beloof je dat de kans groot is dat je er verliefd op wordt.
Nummer 2 zijn onze diepvries maaltijden. Handig als je keer geen tijd of zin hebt. Allemaal hoog in eiwit en verschillend in kcal en verhoudingen. De roti-rol en high protein loempia is een aanraden. Het waren twee bestaande producten waarbij we het recept hebben omgebouwd naar hoog eiwit (uit vlees). Macro's zijn goed. Met de andere diepvries maaltijden is er niks mis, nooit een klacht of negatieve review over gehad.

Als ik gisteren iets besteld heb zit er dan gist-extract in ???

Zit nergens in, ik heb me vergist. :D

Dat hangt af van de logistiek.

:D nice. Lukte mij helaas niet om mee te doen met mijn visagist.

Zojuist weer een bestelling gedaan. 17 bakken ijs onder andere :o :D

Uw ordernummer is: 100052818

• #7.840
Zojuist weer een bestelling gedaan. 17 bakken ijs onder andere :o :D

Uw ordernummer is: 100052818

Damn, ik zie het, alle smaken en perzik mango extra :D. Bedankt voor je mooie order!

Wat voor vriezer heb jij:eek:
Een inloop?

Heb 4 vriezers thuis waarvan er momenteel 3 aangesloten zijn :roflol: Genoeg ruimte voor flink wat ijs en vlees.

Nooit meer koken nooit meer boodschappen :meal: :P.

Terug
Naar boven