Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bestelling binnen. De delicious protein ice en twee chef le gains al soldaat gemaakt :o

Ja ik ga zo'n vrieskist kopen denk ik, dan pleur ik daar alles in en dan laad ik 1 voor 1 de normale vriezer in met de open zakken. Even naar energieverbruik kijken en hoe groot ik kan kopen, gelijk 50 zakken zoete aardappelpuree inslaan :evil2:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.763
Bestelling binnen. De delicious protein ice en twee chef le gains al soldaat gemaakt :o

Galen, geen choco of perzik-mango fan? Of heb je gewoon pech dat het net online kwam nadat je bestelde? De twee nieuwe smaken zijn iig nu te bestellen :D:

http://musclemeat.nl/diepvries/ijs

ilbp5h.jpg

Ja ik ga zo'n vrieskist kopen denk ik, dan pleur ik daar alles in en dan laad ik 1 voor 1 de normale vriezer in met de open zakken. Even naar energieverbruik kijken en hoe groot ik kan kopen, gelijk 50 zakken zoete aardappelpuree inslaan :evil2:

Pro Pro @ vriezers. 50kg? Gun je de rest van het forum de rest van de week niks meer :D? Moet wel lukken met de voorraad, we kunnen het hebben!

2 pakketten zijn aangekomen vandaag. Vanavond heb ik meteen een paar burgers op de barbeque gegooid toen ik ze ging ophalen bij mijn ouders.
Complimenten van iedereen over de runder variant. drool:

Nu ik alle posts hier boven lees baal ik dat ik geen ijs besteld heb... :(

De kipburger stroganoff is goud.

Iemand enig idee hoe ik aan de lengte + breedte kan komen van vrieskisten? Overal staan dezelfde specificaties (hoogte, diepte, breedte) maar volgens mij is het geen fucking 2-dimensionaal object en ik moet wel weten of het past :roflol:

Iemand enig idee hoe ik aan de lengte + breedte kan komen van vrieskisten? Overal staan dezelfde specificaties (hoogte, diepte, breedte) maar volgens mij is het geen fucking 2-dimensionaal object en ik moet wel weten of het past :roflol:
Diepte is de lengte pik :roflol: je noemt net 3 dimensies.

Diepte is de lengte pik :roflol: je noemt net 3 dimensies.

Is diepte niet hoe diep de vrieskist is (qua inhoud), en hoogte hoe hoog die is met deksel enz. erbij?

HJIlzC6.png

1 is bij mij hoogte/diepte, 2 en 3 zijn lengte of breedte

is dat iets nieuws want ik heb afmetingen nog nooit zo ergens anders gezien :roflol:

Is diepte niet hoe diep de vrieskist is (qua inhoud), en hoogte hoe hoog die is met deksel enz. erbij?

HJIlzC6.png

1 is bij mij hoogte/diepte, 2 en 3 zijn lengte of breedte

is dat iets nieuws want ik heb afmetingen nog nooit zo ergens anders gezien :roflol:
1 is hoogte, 2 is breedte, 3 is diepte. :o

Zijn dit jouw paintskills?

Hehe epic paintskills!
Diepte is bij jou hoe ver je onderin de vrieskist moet grijpen? :D:p

• #7.774
:fuu: de choco gemist, gaat de volgende keer zeker weten mee :D

Er vanuit gaande dat de mango enigszins naar peach-mango whey delicious smaakt zou ik die er zeker ook bij nemen :D

Vooruit. Nu voel ik me genoodzaakt die ook te proberen.

Beide smaken zijn echt super gelukt. De smaak komt van de ingrediënten whey delicious xxl, dus het smaakt er zeker naar!

2 pakketten zijn aangekomen vandaag. Vanavond heb ik meteen een paar burgers op de barbeque gegooid toen ik ze ging ophalen bij mijn ouders.
Complimenten van iedereen over de runder variant. drool:

Nu ik alle posts hier boven lees baal ik dat ik geen ijs besteld heb... :(

Ah top :)! Welke rund burger was het? Low fat burger / Angus burger?
Next time het proteine ijs :meal:

De kipburger stroganoff is goud.

:D mooi! We zijn er redelijk trots op dat we het kipfilet percentage op 91% hebben kunnen brengen, zonder de burger droog te maken.

Je vraag is beantwoord zie ik :).

Nog geen vriezer kunnen vinden dus heb bij m'n bestelling de nieuwe smoothieproducten even weggelaten i.v.m. ruimtegebrek. Ook de avocadohelften opnieuw besteld, was hier niet enthousiast over de allereerste keer toen ze pas geintroduceerd waren (niet om de rijpere smaak maar meer om het ongemak met ontdooien en snel bruin worden) maar heb vernomen dat ze vernieuwd zijn dus we gaan zien. Als ik nog problemen heb met ontdooien/bruin worden dan gooi ik ze wel door de shake heen :D

• #7.778
De low fat burgers. Heerlijk mals ondanks laag vet percentage, en niet te zout!

Mooi! Het low fat gehakt wordt voor de burgers gebruikt, wie weet is dit product los ook wat voor je http://musclemeat.nl/low-fat-rundergehakt-5-5-x-200gr-1kg

Nog geen vriezer kunnen vinden dus heb bij m'n bestelling de nieuwe smoothieproducten even weggelaten i.v.m. ruimtegebrek. Ook de avocadohelften opnieuw besteld, was hier niet enthousiast over de allereerste keer toen ze pas geintroduceerd waren (niet om de rijpere smaak maar meer om het ongemak met ontdooien en snel bruin worden) maar heb vernomen dat ze vernieuwd zijn dus we gaan zien. Als ik nog problemen heb met ontdooien/bruin worden dan gooi ik ze wel door de shake heen :D

Zelf doe ik een halve avocado in een glas met water. Na binnen 10 min ontdooit en meteen nuttigen, maar misschien had ik je die tip al gegeven, weet ik even niet meer. De smoothie zakken ben ik zelf wel fan van. Mijn vriendin gebruikt ze zoals het hoort, in een glas doen, laten ontdooien en drinken. Ik doe het in mijn havermout shake: 100gr smoothie bevroren smoothie blokjes, 175gr havermout, 60gr whey, blenderen.

Laatst bewerkt:
Het gehakt heb ik de vorige keer mee besteld. Maar mijn bestelling was deze keer al 22kg en diepvries ruimte is beperkt.
Ik heb nog 1-2 pakjes in de vriezer. Deze week heb ik er nog lasagna mee gemaakt. :eating:

Heb je trouwens tips voor de zoete aardappelblokjes?
Ik heb ze gisteren voor het eerst op samen met de broccoli, en was niet meteen enthousiast. Meestal doe ik er iets van salsa of sriracha saus overheen voor de smaak. Maar die combi was niet zo'n succes.

• #7.780
Het gehakt heb ik de vorige keer mee besteld. Maar mijn bestelling was deze keer al 22kg en diepvries ruimte is beperkt.
Ik heb nog 1-2 pakjes in de vriezer. Deze week heb ik er nog lasagna mee gemaakt. :eating:

Heb je trouwens tips voor de zoete aardappelblokjes?
Ik heb ze gisteren voor het eerst op samen met de broccoli, en was niet meteen enthousiast. Meestal doe ik er iets van salsa of sriracha saus overheen voor de smaak. Maar die combi was niet zo'n succes.

:thumbs: @ low fat gehakt.
Het mooie van de zoete aardappel blokjes van ons is dat je er eigenlijk geen werk er meer aan hoeft te hebben. Ze zijn volledig gegaard en zacht in de mond door middel van koken op 85graden (zodat vitamines etc maximaal bewaard zijn). Als je het nogmaals hierna wilt bereiden (andere smaak / twist geven), bv in de oven, ga je het droger/krokanter maken.. Ik zie mensen wel doen, krokanter/droger maken in de oven, omdat ze die vorm ook lekker vinden dus het kan prima. Ook de Airfryer zie ik vaak voorbij komen als tip met dit product. Ik zag op Instagram een klant van ons (Kay Smeets) onze zoete aardappel 20minuten in de oven op 200graden doen. Ik weet niet of dit in bevroren toestand was of al ontdooit. Ik heb het zelf nog nooit gedaan.

Verder gaf DBB-er Veterano lang geleden nog een tip. Ik quote hem even:

''- Zorg ervoor dat de aardappelblokjes ontdooit en droog zijn.
- Pak een grote bak en doe daar 1 eiwit of een beetje olie in (kokos of olijf)
- Kaneel en cayenne poeder in de bak (naar eigen inzicht)
- Aardappelblokjes in de bak en roeren
- Bakpapier in de oven
- Aardappelblokjes in de oven (beste is als ze los van elkaar liggen)
- 20 minuten in de oven op 200-250gr

Top product!''

Op de site van onze zoete aardappel leverancier staat:

De oven voorverwarmen op 180°C. Verwarm het diepgevroren product in de oven op 180°C met een beetje plantaardige olie.

Het product wordt zoveel verkocht, iemand hier vast nog wel een tip :)?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven