XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.921
Waarmee kan je de smaak van kipblokjes Shoarma vergelijken? Nog nooit eerder van gehoord namelijk, wel erg benieuwd!
De kant en klare roasted kipfilet is mijn nieuwe favoriet.. Ongelooflijk lekker!

Shoarrma is shoarma. Als ik je het laat proeven zonder te zeggen welke smaak het is, zeg je meteen shoarma. Op wiki lees je wat shoarma is https://nl.wikipedia.org/wiki/Shoarma, maar het ziet er zo uit. https://upload.wikimedia.org/wikipe...3/Shawarma_meat.jpeg/800px-Shawarma_meat.jpeg De kruiding ervan hebben we dus gebruikt voor de kipblokjes. Leuk te lezen dat het je nieuwe favoriete is @ roasted kipfiletreepjes:).

Ok heb het ook niet gelezen want bestel het blindelings.
Maar voor mij dan geen tandoori meer want vind de smaak en structuur toch anders en ondanks dat het door het stomen aan elkaar is gaan zitten lijkt het toch een dikke gelei of zo. Jammer want de 1e versie was mijn favo van alle smaken.

Tnx voor je antwoord

Ah, dat betreur ik om te lezen. Jammer cannanick! Met een nieuwe versie willen we natuurlijk zoveel mogelijk mensen blij maken, maar smaken verschillen soms teveel. Zo kregen over de tandoori 1.0 soms te horen dat het te zout overkwam in de mond en dat men het snel zat raakte (vandaar de nieuwe kruidenmix). Nu je dit allemaal weet, kun je het misschien nog een poging geven, zonder het verwachtingspatroon van de 1.0 versie te hebben. Omdat we gewisseld zijn letten we goed op alle reacties. Gelukkig ben je tot nu toe na 2 weken de eerste negatieve, alle meningen / feedback welkom dus ik ben blij dat je je uit natuurlijk. Zie bijv, onderstaande, dat maakt het lastig iedereen tevreden te stellen:

Vanavond de bestelling binnen gekregen. Goed verpakt en wel bijzonder om te zien dat je dit zo kan verzenden.
Ik ga vd week maar eens mijn eerste maaltijd maken.

Ik heb nu wel 1 probleem... En die zit naast me op de bank. Ze zit te zeuren dat de vriezer nu volzit :laugh:

Ja, ergens blijft het nog wel bijzonder vlees-groente etc via post, zelfs met 34graden buiten, ook nadat we het al 3 jaar doen :). Heel soms worden we door een PostNL ophaal locatie gebeld die het niet geloven dat het kan(lichte paniek) , maar dan leggen we het rustig uit en is alles ok. Hehe, de hele vriezer voor jezelf geclaimed? Misschien een protein ice chocolade volgende keer meenemen voor hem/haar ;)? Benieuwd wat je er van vindt!

Nu net weer besteld, zeer tevreden over de producten!
Order nummer is: 100054581

Gevarieerde bestelling zie ik, leuk en bedankt voor je order Roellie!

Die 2.5kg insalata zak is ook lekker overigens, ook enorm handig dat de dressing enzo er al overheen zit. Vind het koud wel veel beter dan warm trouwens.

Klopt :) saus zijn bevroren bolletjes die door de zak heen zitten. Zelfde is gedaan bij de broccoli mix met kruidensaus. Het product is bedoeld om koud te eten, bv met onze kipblokjes er door heen. Zo heb je echt heel snel een maaltijd voor je.

Ben een aantal dingen aan het testen vanuit mijn vorige order (100053954) en tot nu toe zéér tevreden!

De kangoeroebiefstuk is tot nu toe wel m'n favoriet :heart: Mooi groot stuk vlees ook!

Kan ook goed begrijpen dat de kipfilet burgers zo goed in de smaak vallen bij iedereen, kruidenmix zorgt ervoor dat je alleen wat olie of PAM spray nodig hebt. Hoe lang bak je ze ongeveer (regelmatig keren heb ik gelezen)?

Daarnaast zijn de varkenshaas, low fat rundergehakt, runderkogelbiefstuk, pangasiusfilet en kip natuurlijk ook goed!:lick:

Shoarrma is shoarma. Als ik je het laat proeven zonder te zeggen welke smaak het is, zeg je meteen shoarma. Op wiki lees je wat shoarma is https://nl.wikipedia.org/wiki/Shoarma, maar het ziet er zo uit. https://upload.wikimedia.org/wikipe...3/Shawarma_meat.jpeg/800px-Shawarma_meat.jpeg De kruiding ervan hebben we dus gebruikt voor de kipblokjes. Leuk te lezen dat het je nieuwe favoriete is @ roasted kipfiletreepjes:).

Bedankt! Ik kan me er al wat bij voorstellen.. zal het volgende maal meebestellen :D

• #7.925
Ben een aantal dingen aan het testen vanuit mijn vorige order (100053954) en tot nu toe zéér tevreden!

De kangoeroebiefstuk is tot nu toe wel m'n favoriet :heart: Mooi groot stuk vlees ook!

Kan ook goed begrijpen dat de kipfilet burgers zo goed in de smaak vallen bij iedereen, kruidenmix zorgt ervoor dat je alleen wat olie of PAM spray nodig hebt. Hoe lang bak je ze ongeveer (regelmatig keren heb ik gelezen)?

Daarnaast zijn de varkenshaas, low fat rundergehakt, runderkogelbiefstuk, pangasiusfilet en kip natuurlijk ook goed!:lick:

Super, alles positief! Bedankt voor de review. Ongeveer 5 minuten zegt mijn gevoel met regelmatig keren. Ik zelf doe hem halverwege het bakken door midden, dan kan ik de binnenkant zien.

Bedankt! Ik kan me er al wat bij voorstellen.. zal het volgende maal meebestellen :D

:thumbs:

liegebeest :roflol: van de productomschrijving:

:D daar heb je mij.

Dit weekend ben ik op bezoek bij de Arnold Classic 2016 Barcelona. Als ik hier wat traag reageer of een collega dan weten jullie waarom! Dringende vragen: bel of mail ons.

20160922_185747.jpg
gister besteld is vandaag op je bord:eating:
KIPFILETBURGER STROGANOFF en ORIGINAL zijn erg lekker.
Nu de rest nog proeven vd week.

Vandaag weer eens wat vis en kip ingeslagen, ook een sample kangoeroebiefstuk om te proberen, erg heerlijk stukje vlees! Wat me wel opviel was dat het droog ijs bijna volledig was gesublimeerd, normaal gesproken zitten er nog dikke blokken ijs in. Het waren nog maar enorm kleine stukjes dit keer. als dit pakketje vandaag niet direct was gekomen was het morgen waarschijnlijk ontdooit geweest. Alles was wel gewoon prima bevroren, maar het had zeker geen dag te laat moeten komen.

• #7.928
20160922_185747.jpg
gister besteld is vandaag op je bord:eating:
KIPFILETBURGER STROGANOFF en ORIGINAL zijn erg lekker.
Nu de rest nog proeven vd week.

Awesome :) bedankt voor de foto!!

Vandaag weer eens wat vis en kip ingeslagen, ook een sample kangoeroebiefstuk om te proberen, erg heerlijk stukje vlees! Wat me wel opviel was dat het droog ijs bijna volledig was gesublimeerd, normaal gesproken zitten er nog dikke blokken ijs in. Het waren nog maar enorm kleine stukjes dit keer. als dit pakketje vandaag niet direct was gekomen was het morgen waarschijnlijk ontdooit geweest. Alles was wel gewoon prima bevroren, maar het had zeker geen dag te laat moeten komen.

Fijn dat het goed smaakt :thumbs: en beda kt.voor je bestelling.
Integendeel :). Als je droogijs ontvangt betekend het eigenlijk dat we teveel hebben toegevoegd, de klant zou geen, of nauwelijks droogijs moeten ontvangen. Droogijs verdampt in 24uur. Het zorgt dat het vlees naar -40graden gaat. De isolatie zak houd deze bevroren toestand vervolgens van 24-72uur vast. De hoeveelheid droogijs dat wij toevoegen is afhankelijk van het type product dat je besteld en het aantal graden buiten de aankomende 3 dagen. Op deze manier komt het ook de tweede lever dag altijd bevroren aan. Mocht dat ooit niet gebeuren (0.00001% kans) dan is er iets gebeurt en heb je altijd garantie bij ons. Met iets gebeurt bedoel ik dan: postode gesmeten met het pakket, tape los gegaan, pakket zoek geraakt etc.

Laatst bewerkt:

rond de eerste minuut

Nieuwe bestelling (100055069) is net de deur uit. Nu maar hopen dat alles wat in de vriezer moet, ook past :rolleyes:.
Om vriendinlief niet helemaal over de zeik te krijgen, ook maar ijs erbij besteld, erg benieuwd :thumb: ..

Helaas valt de nieuwe kip hier ook niet in de smaak. Kip smaakt droger en is moeilijker elkaar te halen / grotere stukken. Ik doe altijd s'avonds de kip + jullie voorgekookte rijst + jullie groenten in een bak en laat deze buiten de koelkast staan. De dag erna hoeft het met de lunch 1min in de magnetron en dan is het klaar. Ging met de oude kip beter en was malser.

Gelukkig was de helft oude en de helft nieuwe kip haha dus kan nog even vooruit :D. Zal het nog steeds wel bestellen, maar is net wat minder.

Rest van het eten is nog steeds perfect. Runderbiefstuk FTW!

• #7.933
Nieuwe bestelling (100055069) is net de deur uit. Nu maar hopen dat alles wat in de vriezer moet, ook past :rolleyes:.
Om vriendinlief niet helemaal over de zeik te krijgen, ook maar ijs erbij besteld, erg benieuwd :thumb: ..

Bedankt voor je bestelling weer!
Met het ijs kan ze niet boos worden denk ik :D.

Helaas valt de nieuwe kip hier ook niet in de smaak. Kip smaakt droger en is moeilijker elkaar te halen / grotere stukken. Ik doe altijd s'avonds de kip + jullie voorgekookte rijst + jullie groenten in een bak en laat deze buiten de koelkast staan. De dag erna hoeft het met de lunch 1min in de magnetron en dan is het klaar. Ging met de oude kip beter en was malser.

Gelukkig was de helft oude en de helft nieuwe kip haha dus kan nog even vooruit :D. Zal het nog steeds wel bestellen, maar is net wat minder.

Rest van het eten is nog steeds perfect. Runderbiefstuk FTW!

Bedankt voor de feedback! Kun je het eens in het pakje laten zitten, ontdooien en zoals de beschrijving zegt het in het ondooide zakje uit elkaar duwen? Hier gaat dat heel goed. De kipfiletblokjes zouden malser moeten zijn, tenminste dit is wat wij ervaren en ook 1 van de redenen waarom we voor het nieuwe proces (stomen) gekozen hebben. Kun je een stukje eens proeven na het uit elkaar duwen in het ontdooide zakje, voordat je het opwarmt? Mooi van de biefstuk :thumbs:.

Laatst bewerkt:
Hi Olivier, vraagje....
Ik had een tijdje terug de moroccan kant en klare kipfilet blokjes. Maar op de site staat een andere voedingswaarde dan op het pakje. Welke is nu correct?

• #7.935
Hi Olivier, vraagje....
Ik had een tijdje terug de moroccan kant en klare kipfilet blokjes. Maar op de site staat een andere voedingswaarde dan op het pakje. Welke is nu correct?

Onder andere het zout is in de **VERNIEUWD** 2.0 versie veranderd (omlaag gegaan). Het label op de verpakking is correct. Excuus dat het op de site nog niet mee veranderd was. Is nu gebeurt!

Thanks. :) bestelling gedaan. :D

Inmiddels bijna 2 jaar later..... ook maar weer eens besteld, benieuwd of de kwaliteit echt zo verbeterd is (destijds probs met met name de biefstuk).

# 100055186

:thumb:

• #7.938
Inmiddels bijna 2 jaar later..... ook maar weer eens besteld, benieuwd of de kwaliteit echt zo verbeterd is (destijds probs met met name de biefstuk).

# 100055186

:thumb:

Ah, tof dat je het probeert, mooie gevarieerde bestelling, dan kun je ook een duidelijk oordeel geven. Twee jaar geleden kwamen de biefstukken van Nederlandse runderen. Af en toe kregen we een klacht over de malsheid en het vervelende is dat je dit niet van buitenaf kunt zien. We zijn toen gewisseld naar Ierse Runderen en sindsdien eigenlijk geen klacht meer gehad. Het kan altijd voorkomen dat er bv tussen de 30 stukken er 1 minderen tussen zit omdat het een natuurproduct blijf dat niet bewerkt is, maar ik denk dat je zeker tevreden gaat zijn. De runderen komen nu van www.irishnature.ie , voor als je wat extra info wilt hebben over de runderen.

Hier hooked aan de kangarooburgers. Bedankt voor deze goddelijke uitvinding.

Terug
Naar boven