- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Waarmee kan je de smaak van kipblokjes Shoarma vergelijken? Nog nooit eerder van gehoord namelijk, wel erg benieuwd!
De kant en klare roasted kipfilet is mijn nieuwe favoriet.. Ongelooflijk lekker!
Shoarrma is shoarma. Als ik je het laat proeven zonder te zeggen welke smaak het is, zeg je meteen shoarma. Op wiki lees je wat shoarma is https://nl.wikipedia.org/wiki/Shoarma, maar het ziet er zo uit. https://upload.wikimedia.org/wikipe...3/Shawarma_meat.jpeg/800px-Shawarma_meat.jpeg De kruiding ervan hebben we dus gebruikt voor de kipblokjes. Leuk te lezen dat het je nieuwe favoriete is @ roasted kipfiletreepjes
.Ok heb het ook niet gelezen want bestel het blindelings.
Maar voor mij dan geen tandoori meer want vind de smaak en structuur toch anders en ondanks dat het door het stomen aan elkaar is gaan zitten lijkt het toch een dikke gelei of zo. Jammer want de 1e versie was mijn favo van alle smaken.
Tnx voor je antwoord
Ah, dat betreur ik om te lezen. Jammer cannanick! Met een nieuwe versie willen we natuurlijk zoveel mogelijk mensen blij maken, maar smaken verschillen soms teveel. Zo kregen over de tandoori 1.0 soms te horen dat het te zout overkwam in de mond en dat men het snel zat raakte (vandaar de nieuwe kruidenmix). Nu je dit allemaal weet, kun je het misschien nog een poging geven, zonder het verwachtingspatroon van de 1.0 versie te hebben. Omdat we gewisseld zijn letten we goed op alle reacties. Gelukkig ben je tot nu toe na 2 weken de eerste negatieve, alle meningen / feedback welkom dus ik ben blij dat je je uit natuurlijk. Zie bijv, onderstaande, dat maakt het lastig iedereen tevreden te stellen:
Vanavond de bestelling binnen gekregen. Goed verpakt en wel bijzonder om te zien dat je dit zo kan verzenden.
Ik ga vd week maar eens mijn eerste maaltijd maken.
Ik heb nu wel 1 probleem... En die zit naast me op de bank. Ze zit te zeuren dat de vriezer nu volzit![]()
Ja, ergens blijft het nog wel bijzonder vlees-groente etc via post, zelfs met 34graden buiten, ook nadat we het al 3 jaar doen
. Heel soms worden we door een PostNL ophaal locatie gebeld die het niet geloven dat het kan(lichte paniek) , maar dan leggen we het rustig uit en is alles ok. Hehe, de hele vriezer voor jezelf geclaimed? Misschien een protein ice chocolade volgende keer meenemen voor hem/haar
? Benieuwd wat je er van vindt!Nu net weer besteld, zeer tevreden over de producten!
Order nummer is: 100054581
Gevarieerde bestelling zie ik, leuk en bedankt voor je order Roellie!
Die 2.5kg insalata zak is ook lekker overigens, ook enorm handig dat de dressing enzo er al overheen zit. Vind het koud wel veel beter dan warm trouwens.
Klopt
saus zijn bevroren bolletjes die door de zak heen zitten. Zelfde is gedaan bij de broccoli mix met kruidensaus. Het product is bedoeld om koud te eten, bv met onze kipblokjes er door heen. Zo heb je echt heel snel een maaltijd voor je.

Mooi groot stuk vlees ook!

van de productomschrijving:
.