Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik had de kangoeroeburgers geprobeerd ter vervanging van de paardtartaartjes. De kangoeroeburger blijkt veeeeel lekkerder. Echt een aanwinst, ik weet nu al dat ik ze blijf bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.964
20161001_185208.jpg
die kangoeroeburger is echt heerlijk!
Die ga ik zeker vaker bestellen.:meal:

Bedankt voor de top foto :) ziet men meteen hoe de kangoeroeburger er uit ziet.

sperziebonen :bang: de enige groente (en misschien ook gelijk het enige eten) die ik echt niet weg kan krijgen :sad:

Dat heb ik met witlof haha
Maar het was wel erg lekker hoor.

Witlof met mandarijntjes en perzik mango saus! Echt wel lekker met gebakken aardappeltjes en een stukje zalm. :o

Zal je vast verbazen dat sperzibonen in de top 5 meest verkochte groente bij on staat huargh :D. Ik heb zelf niks tegen sperzibonen, maar had hem niet zo hoog in sales verwacht toen we het introduceerde. Maar goed, het fijne aan onze versie is dat hij gedopt en ready to eat is :), dat zal ook wel schelen.

Ik had de kangoeroeburgers geprobeerd ter vervanging van de paardtartaartjes. De kangoeroeburger blijkt veeeeel lekkerder. Echt een aanwinst, ik weet nu al dat ik ze blijf bestellen.

De kangoeroeburgers is echt geliefd hier :D top! Thnx voor je review.

Volgens mij al driekwart jaar niets meer besteld, sorry Olivier :bang: Op kamers gegaan.
Heel binnenkort maar even een bestelling plaatsen, ben erg benieuwd naar de nieuwe kipblokjes!

Al een kleine 2 weken elke dag aan de Chinamix (voorgekookt) en de 2,5kg kip.
Erg lekker en handig hoor. Ik warm het elke dag op in de wok. En daarnaast kook ik dan nog rijst oid. Dat moet nog handiger kunnen, dat moet ik nog ff uitzoeken.

Verder prima service, goed eten en erg handig!

Eerst en vooral, prijs/kwaliteit is top bij musclemeat.

Bij de nieuwe kipblokjes, is de shoarma al op? Vandaag bestelling toegekomen, alles aanwezig behalve 12kg shoarma kip. De bestelling is samen met een paar vrienden, degene die besteld heeft zou contact opnemen met jullie. Groeten

• #7.968
Volgens mij al driekwart jaar niets meer besteld, sorry Olivier :bang: Op kamers gegaan.
Heel binnenkort maar even een bestelling plaatsen, ben erg benieuwd naar de nieuwe kipblokjes!

:thumbs: helemaal goed hoor! Hopelijk kun je nog net gebruik maken van de actie. Welcome back iig!

Al een kleine 2 weken elke dag aan de Chinamix (voorgekookt) en de 2,5kg kip.
Erg lekker en handig hoor. Ik warm het elke dag op in de wok. En daarnaast kook ik dan nog rijst oid. Dat moet nog handiger kunnen, dat moet ik nog ff uitzoeken.

Verder prima service, goed eten en erg handig!

Bedankt voor voor de mooie review, gewaardeerd :meal: ! Ben je op de hoogte dat we de rijst ook ready to eat hebben? De basmati zak zou dan bv ideaal zijn, ben je helemaal snel klaar: http://musclemeat.nl/basmati-rijst-kant-en-klaar-2-5kg

Eerst en vooral, prijs/kwaliteit is top bij musclemeat.

Bij de nieuwe kipblokjes, is de shoarma al op? Vandaag bestelling toegekomen, alles aanwezig behalve 12kg shoarma kip. De bestelling is samen met een paar vrienden, degene die besteld heeft zou contact opnemen met jullie. Groeten

Ah, ik weet meteen waarover je hebt. De Shoarma was die dag helaas op, maar we kregen het de dag erna alweer binnen. We hebben hem een drietal keer gebeld om te vragen of dit een dag later nagestuurd kon worden. Wegens geen gehoor moesten we zelf het besluit nemen en hebben we het een dag later nagestuurd.Gezien het een ophaallocatie als afleveradres is komt dat altijd dan goed. Ik post hier even niet de track&trace wegens privacy, maar het komt morgen dus aan. De mail van degene die besteld heeft is inmiddels beantwoord en de track&trace is gegeven. Normaliter mailen we er achter aan als we een klant niet telefonisch kunnen bereiken, maar dit is mij helaas ontschoten nadat ik eerder naar huis moest wegens privé omstandigheden. Excuus voor enig ongemak!

Had dit ook net van hem vernomen! Bedankt alsnog

Kunnen die kipburgers eigenlijk in de oven?

Vorige week weer een bestelling geplaatst.. en afgelopen dinsdag geleverd..

De kogelbiefstuk valt bij ons echt enorm in de smaak, beetje peper en zout.. Paar minuten op elke kant bakken en smullen.

Dit keer voor de verandering (en met name vanwege mijn cutschema) ook de kogelbiefstuktartaartjes besteld.
Het was echt een enorme verrassing. Echt maar zelden zulk lekker tartaar gegeten.. Het bakken is nog even een beetje uitvinden hoe lang ze moeten willen ze voor mij perfect zijn, maar de smaak is echt top!

Ik kan ze iedereen aanraden! Je proeft echt dat het kwaliteit vlees is!

Heeft iemand nog tips overigens voor het smakelijk maken van de bloemkool en broccolipuree? Met name de broccolipuree krijg ik bijna niet weg..
Vult wel lekker overigens..

• #7.972
Had dit ook net van hem vernomen! Bedankt alsnog

:thumbs:

Kunnen die kipburgers eigenlijk in de oven?

In principe kan alles in de oven. Echter het 'probleem' van de oven is dat het te snel kan gaan (uitdroogt) en naar mijn mening niet even makkelijk te zien of het van binnen al gaar is. Als je de juiste timing en temperatuur weet kan het makkelijk zijn. Ik heb hier even rondgevraagd, maar niemand heeft het nog geprobeerd, alleen pan en contactgrill is ervaring mee. Als je het gaat proberen hoor ik graag je ervaring! Indien geslaagd kan ik het bv als bereidingsmethode op de productpagina zetten.

Vorige week weer een bestelling geplaatst.. en afgelopen dinsdag geleverd..

De kogelbiefstuk valt bij ons echt enorm in de smaak, beetje peper en zout.. Paar minuten op elke kant bakken en smullen.

Dit keer voor de verandering (en met name vanwege mijn cutschema) ook de kogelbiefstuktartaartjes besteld.
Het was echt een enorme verrassing. Echt maar zelden zulk lekker tartaar gegeten.. Het bakken is nog even een beetje uitvinden hoe lang ze moeten willen ze voor mij perfect zijn, maar de smaak is echt top!

Ik kan ze iedereen aanraden! Je proeft echt dat het kwaliteit vlees is!

Heeft iemand nog tips overigens voor het smakelijk maken van de bloemkool en broccolipuree? Met name de broccolipuree krijg ik bijna niet weg..

Bedankt voor de mooie review HillR :)! Fijn dat de runderkogelbiefstukken goed gaan. Toevallig vroeg iemand laatst hier hoe ze waren. Voor het geval je het niet wist, de tartaars zijn van dezelfde runderkogelbiefstukken gemaakt. De afsnijsels die overbleven om de stukken 200gr te maken, puur runderkogelbiefstuk gehakt dus eigenlijk.

Mijn tip voor de puree is het te mengen met iets. Voor de smaak doe ik zelf kruiden er door heen, deze bv http://musclemeat.nl/gekruid-himalayazout-80gr, brengt het wat op smaak, want het blijft puur bloemkool / brocolli, geen toevoegingen. Een perfecte combo vind ik de zoete aard puree, broccoli puree en de gemarineerde biefstuk stukken. De marinade vloeit dan door de puree heen, echt top al zeg ik het zelf.

Bedankt voor voor de mooie review, gewaardeerd :meal: ! Ben je op de hoogte dat we de rijst ook ready to eat hebben? De basmati zak zou dan bv ideaal zijn, ben je helemaal snel klaar: http://musclemeat.nl/basmati-rijst-kant-en-klaar-2-5kg

!

Ik denk dat ik die basmati er de volgende keer bij ga bestellen. Probleem is alleen dat ik (te) weinig ruimte heb haha. Maar goed dat is eerder een luxe probleem.
Wat is eigenlijk het verschil tussen basmati en zilvervliesrijst? Nu maak ik vaak zilvervliesrijst klaar namelijk.

IMG_20161006_150628.jpg

Speciaal een extra vriezer aangekocht :P
Zoals altijd een snelle en goede levering.

• Like
Waarderingen: 040B
Uitje snipperen en erdoor doen samen met wat zongedroogde tomaatjes en een beetje peper en zout en dan even onder de gril. Lekker korstje erop :D

• #7.978
Ik denk dat ik die basmati er de volgende keer bij ga bestellen. Probleem is alleen dat ik (te) weinig ruimte heb haha. Maar goed dat is eerder een luxe probleem.
Wat is eigenlijk het verschil tussen basmati en zilvervliesrijst? Nu maak ik vaak zilvervliesrijst klaar namelijk.

Ja dat hoor ik wel vaker dat men meer wilt bestellen maar de ruimte @ vriezer beperkt. Anderszijds misschien weer iets naar toe te leven bij de volgende bestelling ;).
Mijn eigen visie: zilvervlies is voor een constantere bloedsuikerspiegel en meer / langere verzadiging na het eten van. Rijker aan vezels en vitamines door het vliesje wat er nog om zit. Basmati en witte rijst is lekkerder, verteerd sneller, je kunt weer eerder eten hierdoor, vult je energy sneller aan (bv na het trainen). Basmati ligt een beetje tussen wit en zilvervlies in. Zilvervlies is helaas nog niet verkrijgbaar in kant en klare vorm waarbij het losgevroren van elkaar is.

IMG_20161006_150628.jpg

Speciaal een extra vriezer aangekocht :P
Zoals altijd een snelle en goede levering.

Zo... dat is zeker 50-55kg! Arme postbode :D. Bedankt voor je mooie bestelling en de foto! Tof te lezen dat je speciaal een grotere vriezer hebt aangeschraft.

Uitje snipperen en erdoor doen samen met wat zongedroogde tomaatjes en een beetje peper en zout en dan even onder de gril. Lekker korstje erop :D

Kijk die Marina gaaaan! Voor al uw kook tips, top :thumbs:

Flinke bestelling.

Als ik in december de sleutel van het nieuwe huis krijg komt er ook een extra vriezer.
Dan wil ik wel een muscle meat sticker voor op de deur! :D

:flexbiceps:

IN voor muscle meat goody's!

Goodies moeten we idd nog een keer werk van maken.

Ja dat hoor ik wel vaker dat men meer wilt bestellen maar de ruimte @ vriezer beperkt. Anderszijds misschien weer iets naar toe te leven bij de volgende bestelling ;).
Mijn eigen visie: zilvervlies is voor een constantere bloedsuikerspiegel en meer / langere verzadiging na het eten van. Rijker aan vezels en vitamines door het vliesje wat er nog om zit. Basmati en witte rijst is lekkerder, verteerd sneller, je kunt weer eerder eten hierdoor, vult je energy sneller aan (bv na het trainen). Basmati ligt een beetje tussen wit en zilvervlies in. Zilvervlies is helaas nog niet verkrijgbaar in kant en klare vorm waarbij het losgevroren van elkaar is.

Zo... dat is zeker 50-55kg! Arme postbode :D. Bedankt voor je mooie bestelling en de foto! Tof te lezen dat je speciaal een grotere vriezer hebt aangeschraft.

Kijk die Marina gaaaan! Voor al uw kook tips, top :thumbs:

:flexbiceps:

Goodies moeten we idd nog een keer werk van maken.

IK wacht nog steeds tot een musclemeat tshirt uit komt :D

Terug
Naar boven