- Waardering
- 756
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
? Nog even geduld

Heb de kipfilet roasted weer besteld, alweer de 5e zak denk ik wel, erg handig als je geen tijd hebt om kip elke keer te koken/bakken, ook vind ik de roasted kipfilets lekkerder dan als ik het zelf maak, komt vast door dat het niet uitdroogt wanneer je het opwarmt in de magnetron. Verder werd ik nog gemailed door @Scoobz0r dat er een fout was bij de leverancier en dat het een dagje extra duurde
http://musclemeat.nl/kipfilet-roasted
"De gegrilde kipfilets heb een gekalibreerd gewicht van 90-110gr, gemiddeld dus 100gr. "
Bij mij zijn de kipfilet roasted de kipfilets maar 70-80 gram. Heb er zo'n 8 gewogen, verder geen probleem hoor, de bestelling voor mijn laaste waren ze rond de 90 gram, word steeds minder![]()
) en gewogen. Deze hadden een correct gewicht. Misschien heb je een andere batch. Zou je mij een PM willen sturen met het LOT nummer? Deze staat onderaan op de voorkant van de zak. Het totaal gewicht dat je hebt gekregen moet wel kloppen, zijn twee verschillende weeg momenten in de fabriek.https://forum.bodybuilding.nl/topic...online-bestellen.344659/page-379#post-9538891Is Paard helemaal niet leverbaar meer? Ik wilde net een nieuwe lading paardtartaatjes bestellen.
Excuses als dit eerder gevraagd is.
. Thnx voor linken, zag ook een andere food video, eens kijken of de andere producten die hij besteld heeft erin zitten. Altijd wel leuk klanten met de producten zien koken / zien wat ermee doen..Ik denk dat het ooit nog wel terug komt in de shop, kijken of we het kunnen herintroduceren, maar voor nu is kangoeroe steak echt een hele mooie vervanger, proberen waard!
Besteld hij onder andere inderdaad bij ons. Thnx voor linken, zag ook een andere food video, eens kijken of de andere producten die hij besteld heeft erin zitten. Altijd wel leuk klanten met de producten zien koken / zien wat ermee doen..
Ik denk dat het ooit nog wel terug komt in de shop, kijken of we het kunnen herintroduceren, maar voor nu is kangoeroe steak echt een hele mooie vervanger, proberen waard!
de visboer en jumbo zijn er vast blij mee maar ik vond die van jullie beter, erg jammer dat de leveranciers zulke incompetente ter***lijers waren. Komt er een vervanger?
.Ga ik zeker doen! Maar ik at er wekelijks wel een paar (tussen een volkoren broodjes met pindakaas en een gebakken ei), kijken of de kangoeroe ook zo in de smaak valt.
Afgelopen vrijdag 13 kilo vlees/vis van jullie ontvangen, complimenten! Super hoe alles verpakt zit per stuk!
Vraagje.. Als ik 200 gram kogelbiefstuk (bijvoorbeeld) bak en dat in MFP wil zetten. Pak ik dan 200 gram voor of na het bakken? Kan best wat schelen natuurlijk met vlees/vis bakken.
). Jij komt op 160gr (pan) uit, ik 140gr (oven). Als ik vervolgend met 140gr bereid reken en jij met 160gr bereid gaan we op een andere gr eiwit uitkomen, terwijl ze allebei met 200gr begonnen. De 'clue' is dat het eiwit verdwijnt significant verdwijnt, vocht verdwijnt. Net als met rijst dat je het rauw gewicht neem. 100gr rauw koken wordt gauw 250gr, laat je het langer staan wordt het 300gr, maar je hebt nog steeds die 100gr rauw binnen. Altijd rauw gewicht rekenen. In ons geval, altijd het bevroren gewicht, want het ontdooit vocht is ook geen eiwit.Kan ik de makreelfilets ook in de oven doen eigenlijk?
Ik mis overigens nog steeds een zalmblokjesvervangerde visboer en jumbo zijn er vast blij mee maar ik vond die van jullie beter, erg jammer dat de leveranciers zulke incompetente ter***lijers waren. Komt er een vervanger?
edit: en wat is het verschil tussen de 2 kipfiletburgers (stroganoff/original)?
Net weer een bestelling geplaatst. Ben benieuwd naar de chocoladesmaak van het ijs.
.
Verdomme zeg.. ben je aan het solliciteren voor een baantje als narrator bij BBC Life oid?