XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

oarwQ1P.png

god***domme :roflol: :fuu:

Heb de kipfilet roasted weer besteld, alweer de 5e zak denk ik wel, erg handig als je geen tijd hebt om kip elke keer te koken/bakken, ook vind ik de roasted kipfilets lekkerder dan als ik het zelf maak, komt vast door dat het niet uitdroogt wanneer je het opwarmt in de magnetron. Verder werd ik nog gemailed door @Scoobz0r dat er een fout was bij de leverancier en dat het een dagje extra duurde:(

http://musclemeat.nl/kipfilet-roasted

"De gegrilde kipfilets heb een gekalibreerd gewicht van 90-110gr, gemiddeld dus 100gr. "

Bij mij zijn de kipfilet roasted de kipfilets maar 70-80 gram. Heb er zo'n 8 gewogen, verder geen probleem hoor, de bestelling voor mijn laaste waren ze rond de 90 gram, word steeds minder :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.884
Heb de kipfilet roasted weer besteld, alweer de 5e zak denk ik wel, erg handig als je geen tijd hebt om kip elke keer te koken/bakken, ook vind ik de roasted kipfilets lekkerder dan als ik het zelf maak, komt vast door dat het niet uitdroogt wanneer je het opwarmt in de magnetron. Verder werd ik nog gemailed door @Scoobz0r dat er een fout was bij de leverancier en dat het een dagje extra duurde:(

http://musclemeat.nl/kipfilet-roasted

"De gegrilde kipfilets heb een gekalibreerd gewicht van 90-110gr, gemiddeld dus 100gr. "

Bij mij zijn de kipfilet roasted de kipfilets maar 70-80 gram. Heb er zo'n 8 gewogen, verder geen probleem hoor, de bestelling voor mijn laaste waren ze rond de 90 gram, word steeds minder :P

Hey Splazeing, excuus voor de dag vertraging. Transport bedrijf faalde, waardoor ze hun belofte een dag moesten uitstellen inderdaad. Fijn dat het smaakt! Inderdaad een ontzettend gemak product, 2-3 in de magnetron, geen omkijken naar.
Apart van het gewicht! Je weet zeker dat de weegschaal correct is? Hiermee bedoel ik, heb je toevallig een tweede liggen waar je het voor de zekerheid mee kunt checken? Wat ik gedaan heb is net een willekeurige zak open gemaakt bij Muscle Meat (mijne thuis is toch bijna op :meal:) en gewogen. Deze hadden een correct gewicht. Misschien heb je een andere batch. Zou je mij een PM willen sturen met het LOT nummer? Deze staat onderaan op de voorkant van de zak. Het totaal gewicht dat je hebt gekregen moet wel kloppen, zijn twee verschillende weeg momenten in de fabriek.

Is Paard helemaal niet leverbaar meer? Ik wilde net een nieuwe lading paardtartaatjes bestellen.

Excuses als dit eerder gevraagd is.

wesley koopt al jullie bloemkoolpuree op? :D

• #7.889

Ik denk dat het ooit nog wel terug komt in de shop, kijken of we het kunnen herintroduceren, maar voor nu is kangoeroe steak echt een hele mooie vervanger, proberen waard!

wesley koopt al jullie bloemkoolpuree op? :D

Besteld hij onder andere inderdaad bij ons :). Thnx voor linken, zag ook een andere food video, eens kijken of de andere producten die hij besteld heeft erin zitten. Altijd wel leuk klanten met de producten zien koken / zien wat ermee doen..

Ik denk dat het ooit nog wel terug komt in de shop, kijken of we het kunnen herintroduceren, maar voor nu is kangoeroe steak echt een hele mooie vervanger, proberen waard!

Besteld hij onder andere inderdaad bij ons :). Thnx voor linken, zag ook een andere food video, eens kijken of de andere producten die hij besteld heeft erin zitten. Altijd wel leuk klanten met de producten zien koken / zien wat ermee doen..

hij pakt ook de broccolipuree (laatste meal)

Ga ik zeker doen! Maar ik at er wekelijks wel een paar (tussen een volkoren broodjes met pindakaas en een gebakken ei), kijken of de kangoeroe ook zo in de smaak valt.

Afgelopen vrijdag 13 kilo vlees/vis van jullie ontvangen, complimenten! Super hoe alles verpakt zit per stuk!

Vraagje.. Als ik 200 gram kogelbiefstuk (bijvoorbeeld) bak en dat in MFP wil zetten. Pak ik dan 200 gram voor of na het bakken? Kan best wat schelen natuurlijk met vlees/vis bakken.

Kan ik de makreelfilets ook in de oven doen eigenlijk?

Ik mis overigens nog steeds een zalmblokjesvervanger :( de visboer en jumbo zijn er vast blij mee maar ik vond die van jullie beter, erg jammer dat de leveranciers zulke incompetente ter***lijers waren. Komt er een vervanger?

edit: en wat is het verschil tussen de 2 kipfiletburgers (stroganoff/original)?

Laatst bewerkt:
Net weer een bestelling geplaatst. Ben benieuwd naar de chocoladesmaak van het ijs.

• #7.895
hij pakt ook de broccolipuree (laatste meal)

Ah kijk aan, de snoepert :meal:.

Ga ik zeker doen! Maar ik at er wekelijks wel een paar (tussen een volkoren broodjes met pindakaas en een gebakken ei), kijken of de kangoeroe ook zo in de smaak valt.

Bedankt voor je begrip. Benieuwd wat je van kangoeroe vs paard vindt!

Afgelopen vrijdag 13 kilo vlees/vis van jullie ontvangen, complimenten! Super hoe alles verpakt zit per stuk!

Vraagje.. Als ik 200 gram kogelbiefstuk (bijvoorbeeld) bak en dat in MFP wil zetten. Pak ik dan 200 gram voor of na het bakken? Kan best wat schelen natuurlijk met vlees/vis bakken.

Bedankt voor het compliment :thumbs:. De vorige keer dat dit werd gevraagd gaf ik een heel verhaal, maar ik denk dat met en volgende kleine voorbeeld het ook duidelijk is:

Stel, jij en ik hebben beide een rauwe kipfilet van 200gr (zelfde kip desnoods ;)). Jij komt op 160gr (pan) uit, ik 140gr (oven). Als ik vervolgend met 140gr bereid reken en jij met 160gr bereid gaan we op een andere gr eiwit uitkomen, terwijl ze allebei met 200gr begonnen. De 'clue' is dat het eiwit verdwijnt significant verdwijnt, vocht verdwijnt. Net als met rijst dat je het rauw gewicht neem. 100gr rauw koken wordt gauw 250gr, laat je het langer staan wordt het 300gr, maar je hebt nog steeds die 100gr rauw binnen. Altijd rauw gewicht rekenen. In ons geval, altijd het bevroren gewicht, want het ontdooit vocht is ook geen eiwit.

Kan ik de makreelfilets ook in de oven doen eigenlijk?

Ik mis overigens nog steeds een zalmblokjesvervanger :( de visboer en jumbo zijn er vast blij mee maar ik vond die van jullie beter, erg jammer dat de leveranciers zulke incompetente ter***lijers waren. Komt er een vervanger?

edit: en wat is het verschil tussen de 2 kipfiletburgers (stroganoff/original)?

Ja markeel kan in de oven, even Google op een recept, helaas geen mensen met ervaring hier op de werkvloer (gevraagd). Ondertussen zijn we bij zalm fabriek 3 beland die het voor ons gaat proberen te maken. Ze zijn erg overtuigd van zichzelf dat het gaat lukken, zoals we het hadden. Over 2 weken krijgen we de sample. Hopelijk is deze ok, dan gaat het meteen in productie. Sommige klanten denken bij de kipfiletburgers dat we we met orginal, naturel bedoelen. Maar met original bedoelen we de eerste smaak die we ontwikkeld hebben, de smaak die altijd zal blijven / standaard is. Beide versies hebben een andere kruidenmix van Verstegen, beide zijn lekker (imo). De stroganoff heeft wat gedroogde groente er nog in zitten wat de original niet heeft.

Net weer een bestelling geplaatst. Ben benieuwd naar de chocoladesmaak van het ijs.

Ohja, die had je vorige keer niet gespot, bedankt voor je bestelling weer :meal:.

Net account aangemaakt bij Musclemeat.
Ik vind kip nogal lekker, en ben er een beetje klaar mee dat de kip in de supermarkt nog gesneden moet worden. Of als het gesneden is kom ik bijna nooit uit met het gewicht...

Ik kwam in dit topic terecht en had Musclemeat nog ergens in mijn achterhoofd zitten. Dus vanavond maar eens mijn eerste (kip) bestelling plaatsen.

Leuk concept!

Men drie vriezers stop ik er elke maand mee vol. 2 tot 3x de I love chicken pakket dus 25kg tot 37.5kg per bestelling, dan nog wat rundsgehakt balletjes 3x , ik maak dat ik steeds een 20 tal zakken wokrijst in stock heb en 15 zakken countrymix groeten en 3 zakken brocolli roosjes. Super handig, en elke dag 4 warme maaltijden met kip, rijst en groenten. Heb er zelfs eens een filmpje van gemaakt.

100054262 :meal:

Net mijn allereerste bestelling gedaan met heel veel samples :eyes: Ben benieuwd!
100054289

Terug
Naar boven