XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik heb net ook mijn eerste bestelling gedaan. Ben benieuwd!
100054325

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.903
Net account aangemaakt bij Musclemeat.
Ik vind kip nogal lekker, en ben er een beetje klaar mee dat de kip in de supermarkt nog gesneden moet worden. Of als het gesneden is kom ik bijna nooit uit met het gewicht...

Ik kwam in dit topic terecht en had Musclemeat nog ergens in mijn achterhoofd zitten. Dus vanavond maar eens mijn eerste (kip) bestelling plaatsen.

Leuk concept!

Gemak dient de mens en dan zit je voor kip zeker bij het goede adres :thumbs: leuk om te lezen en bedankt voor je eerste bestelling! Voor welke ben je gegaan? Heb vast nog wel een tip.

Men drie vriezers stop ik er elke maand mee vol. 2 tot 3x de I love chicken pakket dus 25kg tot 37.5kg per bestelling, dan nog wat rundsgehakt balletjes 3x , ik maak dat ik steeds een 20 tal zakken wokrijst in stock heb en 15 zakken countrymix groeten en 3 zakken brocolli roosjes. Super handig, en elke dag 4 warme maaltijden met kip, rijst en groenten. Heb er zelfs eens een filmpje van gemaakt.
Bedankt weer voor je giga order Davy! Heb je filmpje laatst hier geplaats: https://forum.bodybuilding.nl/topic...online-bestellen.344659/page-388#post-9574545 , thnx!

Net mijn allereerste bestelling gedaan met heel veel samples :eyes: Ben benieuwd!
100054289

Zie het, dat is 1 grote waslijst :D. Hij is netjes georder picked en verzonden! Komt eraan. Bedankt voor je eerste order ook.

:roflol: Verdomme zeg.. ben je aan het solliciteren voor een baantje als narrator bij BBC Life oid?

Of epic movie trailer, daar moest ik aan denken.

Ik heb net ook mijn eerste bestelling gedaan. Ben benieuwd!
100054325

Hey... een 3de eerste order op een rij, nieuwe klanten, leuk :thumbs:!

Gemak dient de mens en dan zit je voor kip zeker bij het goede adres :thumbs: leuk om te lezen en bedankt voor je eerste bestelling! Voor welke ben je gegaan? Heb vast nog wel een tip

Hey... een 3de eerste order op een rij, nieuwe klanten, leuk :thumbs:!

Ik heb onderstaande besteld:
Chinamix (voorgekookt) (1kg)
Kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) (2.5KG IQF)
Low fat hamburgers (1050gr = 7 x 150gr)

Ik heb er nu al zin in :)

Haha, nice thanks!

• #7.906
Ik heb onderstaande besteld:
Chinamix (voorgekookt) (1kg)
Kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) (2.5KG IQF)
Low fat hamburgers (1050gr = 7 x 150gr)

Ik heb er nu al zin in :)

Ah! Ons 4de product de low fat hamburger, classic :) die gebruiken we ook altijd op beurzen en ook aankomende Fitness Expo in Amsterdam. Mooie van de kant en klare kip die je gekozen hebt is dat je deze versie vanuit bevroren toestand direct kunt opwarmen, dus niet eerst hoeft te ontdooien. Paar minuten in de magnetron vanuit bevroren toestand en done!

:thumbs:

Weer een bestelling gedaan ordernummer is: 100054531
Vooral kip maar toch wat andere dingen om te proberen.
Zoals het ijs hoor zoveel goede verhalen, we gaan het mee maken.

• #7.910
Kipburgers zijn megagoed! Blijven er zeker in.

Dit product is heel populair en ook een van mijn favorieten. Bestaat voor 91% uit kipfilet, ideaal voor de variatie. Thnx voor de review!

Weer een bestelling gedaan ordernummer is: 100054531
Vooral kip maar toch wat andere dingen om te proberen.
Zoals het ijs hoor zoveel goede verhalen, we gaan het mee maken.

Heel wat kip zie ik, je kan weer even vooruit, bedankt voor je bestelling :meal:. Het ijs is ook super al zeg ik het zelf, maar dat zul je wel merken. Heb je de LET OP gelezen? Direct uit de verpakking of vriezer, dan is het ijs te hard om te eten. Ijs eet je op -12 -14 graden ongeveer. Laat het even op het aanrecht staan. Wanneer het op een manier zacht is dat je er moeiteloos met je lepel er door heen gaat zit je goed.

We gaan het aankomende week officieel aankondigen, maar het wordt al verkocht. Er staat ***VERNIEUWD*** in de titel van een aantal smaken. Klik op het product en lees de groene tekst onder het filmpje om te zien wat er vernieuwd is :meal:.

We gaan het aankomende week officieel aankondigen, maar het wordt al verkocht. Er staat ***VERNIEUWD*** in de titel van een aantal smaken. Klik op het product en lees de groene tekst onder het filmpje om te zien wat er vernieuwd is :meal:.

Super!
Het filmpje moet wel gewijzigd worden. De info in het filmpje komt niet overeen met de tekst er onder.

Het I Love Chicken voordeelpakket moet ook nog een update krijgen met de nieuwe smaak.
Heb je al reacties gekregen op de nieuwe smaak kant en klare kipblokjes Shoarma?

Hallo Olivier
Misschien dat je er al eerder wat over gehoord heb maar het gaat over de kant en klare kipfiletblokjes tandoori.
Heb nu al bij 2 pakjes gehad dat het een grote blok is ipv losse stukjes.
De smaak is goed maar toch anders als normaal en het is toch wat stugger natuurlijk en het snijden is gewoon irritant.
Hierbij een paar foto's.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

• #7.914
Super!
Het filmpje moet wel gewijzigd worden. De info in het filmpje komt niet overeen met de tekst er onder.

Eens.

Het I Love Chicken voordeelpakket moet ook nog een update krijgen met de nieuwe smaak.
Heb je al reacties gekregen op de nieuwe smaak kant en klare kipblokjes Shoarma?

I love chicken updated :thumbs: . Nee nog geen reacties. Vandaag was de eerste dag dat het verzonden kon worden, dus voor wie het morgen binnen krijgt, mening welkom!

Hallo Olivier
Misschien dat je er al eerder wat over gehoord heb maar het gaat over de kant en klare kipfiletblokjes tandoori.
Heb nu al bij 2 pakjes gehad dat het een grote blok is ipv losse stukjes.
De smaak is goed maar toch anders als normaal en het is toch wat stugger natuurlijk en het snijden is gewoon irritant.
Hierbij een paar foto's.

Ja en nee :) goed dat je bericht in ieder geval, want dit is snel opgelost. Ik kopieer even het stukje dat bij Tandoori staat:

***VERNIEUWD***: Dit is onze 2.0 versie van de kant-en-klare kipfiletblokjes. De kipfilets zijn nu gestoomd i.p.v. gekookt waardoor er een vebeterde structuur is. De 2.0 versie komt ook met een verbeterde kruidenmix. Let op: de kipfiletblokjes zijn door het stomen tegen elkaar aan gaan zitten. Dit is makkelijk uit elkaar te halen door (hard) knijpend het uit de verpakking te duwen of hard op de kipfiletblokjes te drukken wanneer het pakje ontdooit en dicht is.

Je kunt er op vertrouwen dat het zwart gedrukte goed werkt. Ik doe het elke pauze op het moment :). Dus wanneer ontdooit, pakje indrukken terwijl het nog sealed is. De blokjes gaan dan op ze zwakke plekken los, hetgeen waar ze tegen elkaar gestoomd zijn. Daarna pakje open knippen en het valt los uit elkaar op je bord. De blokjes zijn groter gemaakt dan ze waren, zodat het meer de grote heeft als je zelf kip zou snijden bakken, ipv de kleine salade blokjes die het eerst waren.

Waarmee kan je de smaak van kipblokjes Shoarma vergelijken? Nog nooit eerder van gehoord namelijk, wel erg benieuwd!
De kant en klare roasted kipfilet is mijn nieuwe favoriet.. Ongelooflijk lekker!

Ok heb het ook niet gelezen want bestel het blindelings.
Maar voor mij dan geen tandoori meer want vind de smaak en structuur toch anders en ondanks dat het door het stomen aan elkaar is gaan zitten lijkt het toch een dikke gelei of zo. Jammer want de 1e versie was mijn favo van alle smaken.

Tnx voor je antwoord

Ah! Ons 4de product de low fat hamburger, classic :) die gebruiken we ook altijd op beurzen en ook aankomende Fitness Expo in Amsterdam. Mooie van de kant en klare kip die je gekozen hebt is dat je deze versie vanuit bevroren toestand direct kunt opwarmen, dus niet eerst hoeft te ontdooien. Paar minuten in de magnetron vanuit bevroren toestand en done!

:thumbs:

Vanavond de bestelling binnen gekregen. Goed verpakt en wel bijzonder om te zien dat je dit zo kan verzenden.
Ik ga vd week maar eens mijn eerste maaltijd maken.

Ik heb nu wel 1 probleem... En die zit naast me op de bank. Ze zit te zeuren dat de vriezer nu volzit :laugh:

Nu net weer besteld, zeer tevreden over de producten!
Order nummer is: 100054581

Die 2.5kg insalata zak is ook lekker overigens, ook enorm handig dat de dressing enzo er al overheen zit. Vind het koud wel veel beter dan warm trouwens.

Terug
Naar boven